abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145009449
Ik kijk teveel faalcompilatie's en daar zie je alleen maar monstertrucks die wielen verliezen. Alleen al daarom zou ik daar wegblijven.
Get it and Bet it
pi_145009542
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 08:58 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Of dat mensen gewoon stoppen met het kijken van die onzin.
Ja,maar dat doen ze niet. Ze kijken mee door de camera, en zich verplaatsen in degene aan de andere kant van de lens lukt dan niet meer.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 29 september 2014 @ 09:09:16 #178
35189 Troel
scherp en bot
pi_145009576
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 08:36 schreef Tha_Duck het volgende:
Al die zogenaamde deskundigen achteraf, daar krijg je toch jeuk van :{

En de media mag het dak ook eens op met hun 'vrijheid van pers', een beetje bij de familie van de chauffeur voor de deur gaan staan. Net of die er iets aan kunnen doen of bijdragen. En buiten dat, alsof die chauffeur dit expres zou doen, hoe dom ben je dan als verslaggever?
Wil je alsjeblieft niet alle media over één kam scheren? Dank je.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_145009598
De chauffeur zal zoveel met de stunt bezig zijn geweest dat ie vergeten is te remmen. Hem kan sowieso ernstige nalatigheid worden verweten. Misschien had ie wel alcohol op, zou me niks verbazen.
Ik weet niet wie erger is, de vergunningverlener of de organisatie.
pi_145009615
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 23:51 schreef eight het volgende:
De meeste toeschouwers hebben ontzettend geluk gehad dat hun naïviteit niet bestraft werd.
Dat je zulke bagger uit je toetsenbord durft te spuwen, werkelijk waar. Naïviteit die "bestraft" moet worden. :') Ik hoop dat je eigen beslissingen altijd volledig de juiste zullen zijn, een kleine inschattingsfout betekent immers dat je dood moet.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_145009643
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 09:10 schreef Loekie1 het volgende:
De chauffeur zal zoveel met de stunt bezig zijn geweest dat ie vergeten is te remmen. Hem kan sowieso ernstige nalatigheid worden verweten. Misschien had ie wel alcohol op, zou me niks verbazen.
Wat ik vanmorgen hoorde is dat dit een ervaren chauffeur was. Misschien heb jij wel alcohol op, zou me niks verbazen
  maandag 29 september 2014 @ 09:15:46 #182
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_145009676
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 08:56 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Waar precies zijn ze betrokken bij dit drama dan? Behalve dat ze een familieband hebben?
Dat ze onderdeel van het stuntteam zijn .. Maar waarom doet dat er toe..
Ik was het toch met je eens :')
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_145009697
De organisator is het meeste te verwijten want die zal geweten hebben van de internationale regels, terwijl de gemeente dat waarschijnlijk niet geweten heeft.
pi_145009733
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 09:15 schreef Moppert het volgende:

[..]

Dat ze onderdeel van het stuntteam zijn .. Maar waarom doet dat er toe..
Ik was het toch met je eens :')
:D

:*
pi_145009737
quote:
2s.gif Op zondag 28 september 2014 23:15 schreef Evertjan het volgende:
rare is als alles goed was gegaan je niemand hier over had gehoord
Niet helemaal Bij de paasraces 2013 reed dit team op Circuit Zandvoort, op 'ons' paddock (ben mede-organisator van truckraces). Ook zo'n klein afgezet gebiedje met alleen hekken er om en aan 4 kanten publiek. Daar kwamen toen toch wel heel wat vragen van de truckraceteams over, die begrepen niet dat zij (terecht!) aan hele hoge veiligheidseisen moeten voldoen, terwijl deze jongens bij 1 klein foutje zo hun tent in zouden rijden.
pi_145009741
quote:
7s.gif Op maandag 29 september 2014 09:09 schreef Troel het volgende:

[..]

Wil je alsjeblieft niet alle media over één kam scheren? Dank je.
Nee laten we dat vooral niet doen, dat zou de media ook noooooit doen tenslotte.
  maandag 29 september 2014 @ 09:23:17 #187
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_145009811
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 09:16 schreef Loekie1 het volgende:
De organisator is het meeste te verwijten want die zal geweten hebben van de internationale regels, terwijl de gemeente dat waarschijnlijk niet geweten heeft.
Gemeente is alleen altijd eindverantwoordelijk. Die heeft de vergunning afgegeven
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
  maandag 29 september 2014 @ 09:23:41 #188
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_145009817
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 09:10 schreef Loekie1 het volgende:
Ja. Misschien zat 'ie ook wel aan de LSD :o Of had 'ie vlak voor de stunt een uitzending van de lama's bekeken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 29 september 2014 @ 09:25:25 #189
35189 Troel
scherp en bot
pi_145009852
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 09:18 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Nee laten we dat vooral niet doen, dat zou de media ook noooooit doen tenslotte.
Generalisatie +1

Echt, serieus, het is niet allemaal Telegraaf of SBS. Echt niet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 29 september 2014 @ 09:26:37 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145009874
quote:
7s.gif Op maandag 29 september 2014 09:25 schreef Troel het volgende:

[..]

Generalisatie +1

Echt, serieus, het is niet allemaal Telegraaf of SBS. Echt niet.
Nee klopt, neemt niet weg dat de media die bij de familie van de chauffeur voor de deur staan gewoon tuig zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_145009922
Ik heb het filmpje nog een paar keer gekeken, ik blijf nog steeds bij mijn standpunt.

quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 20:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
De truck geeft na de stunt extra gas lijkt wel, meestal hebben zij zand als ondergrond tijdens dit soort shows, door extra gas te geven wou hij de bocht driften denk ik maar dat werkt niet op een stenen ondergrond. :(
  maandag 29 september 2014 @ 09:29:48 #192
35189 Troel
scherp en bot
pi_145009927
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 09:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee klopt, neemt niet weg dat de media die bij de familie van de chauffeur voor de deur staan gewoon tuig zijn.
Dat ben ik helemaal met je eens.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_145009944
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 09:29 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik heb het filmpje nog een paar keer gekeken, ik blijf nog steeds bij mijn standpunt.

[..]

ik denk dat je gelijk hebt, de chauffeur wilde de truck haaks omtrekken, wat normaal gesproken geen probleem is. maar nu (door te veel grip, of te wienig gas) lukte dit niet.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_145009987
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 08:23 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Je lacht nu wel smalend, maar het is wel zo. De mens is over het algemeen gemakzuchtig, en laat zich het meestal wel welgevallen. Voorbeeldje: Ouders beseffen bijvoorbeeld niet (meer) dat, ondanks dat kinderen naar school gaan, zijzelf verantwoordelijk zijn en blijven voor het onderwijs van hun kinderen. School is slechts een middel, geen doel. Is school niet afdoende, zul je zelf bijscholing moeten (laten) geven.

Overigens weet je niet hoeveel mensen zijn weggebleven van dit evenement omdat ze het te riskant vonden.
De overheid is hier zelf mede schuldig aan door de enorme betutteling in dit land. Het is echt compleet idioot hoeveel regeltjes en wetten er zijn voor zelfs de kleinste details. De mensen die hiermee opgevoed worden denken dan vanzelf bij alle situaties dat het wel veilig zal zijn.

Een onveilige situatie kan toch niet in Nederland??

Achteraf ben ik mijzelf wel aan het afvragen wat ik zelf gedaan zou hebben als ik bij die show zou zijn.. ik denk nu dat ik in ieder geval zelf niet zo dichtbij zou gaan staan. Maar dat is makkelijk praten nu.
Alpha kenny one
pi_145010015
Het is van de zotte dat een stel familieleden verzot op geld een dergelijke stunt wil uitvoeren overal in Nederland en geen stroobreed in de weg wordt gelegd. Jihadi's grijp uw kans - nee AIVD, dit meen ik natuurlijk niet.
  maandag 29 september 2014 @ 09:35:37 #196
35189 Troel
scherp en bot
pi_145010021
Op het gemeentehuis is het inmiddels alweer een drukte van belang. Vanmorgen werd ik gebeld door 100% NL met de vraag of ik een en ander kon vertellen. Het voelt nog steeds heel erg dubbel om zo in de schijnwerpers te staan :{
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 29 september 2014 @ 09:36:55 #197
54408 Parzival
Where it happens
pi_145010048
die interviews ook..

"Ja Henk zei al.. dit gaat zo meteen mis... "
"En toen trok ie me ineens keihard weg.. zelf had ik niets in de gaten"

Dus ondanks dat iemand je waarschuwt blijf je toch gewoon staan.. en let je zelfs niet eens op:S
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_145010217
quote:
Op maandag 29 september 2014 08:44 schreef Tha_Duck het volgende:
Dat zoiets gebeurt is onvermijdelijk, iedereen heeft wel een verhaal natuurlijk. Het is de vraag of ze bewust aanbellen om een verhaal te maken of dat het gewoon toeval is.

Wat overigens los staat van het feit dat ze eens een beetje terughoudendheid moeten tonen. Zeker SBS6. Je had die smerige Albert Verlinden moeten horen jammeren toen die rugridder van hem afgebrand werd en publiekelijk te kijk gezet. Met zijn privacy en laat ons alleen gehuil. Wat mij betreft hadden ze nog veel meer stront (hahaha, grapje ertussendoor) naar boven gehaald over Otto de kontekusser.
Kasthomo much ? :D
pi_145010223
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 09:35 schreef Loekie1 het volgende:
Het is van de zotte dat een stel familieleden verzot op geld een dergelijke stunt wil uitvoeren overal in Nederland en geen stroobreed in de weg wordt gelegd. Jihadi's grijp uw kans - nee AIVD, dit meen ik natuurlijk niet.
Moet jij niet naar Telegraaf.nl?
pi_145010239
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 09:36 schreef Parzival het volgende:
die interviews ook..

"Ja Henk zei al.. dit gaat zo meteen mis... "
"En toen trok ie me ineens keihard weg.. zelf had ik niets in de gaten"

Dus ondanks dat iemand je waarschuwt blijf je toch gewoon staan.. en let je zelfs niet eens op:S
Ach, dat zijn altijd van die verhalen achteraf, waarbij mensen nog even aan willen dikken dat ze al een slecht voorgevoel hadden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')