abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145008263
Door de remmen heen getrapt?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 29 september 2014 @ 05:11:48 #152
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145008278
quote:
14s.gif Op maandag 29 september 2014 02:55 schreef NotYou het volgende:
Ik ga op de voorste rij staan bij een evenement rondom een gigantische monstertruck die over een rij personenauto's rijdt en ik neem mee: een kinderwagen met baby. _O_
en die dan laten staan als je vlucht? Die baby's liggen er nog in?
  maandag 29 september 2014 @ 07:03:24 #153
405257 Fred0w
Life is Music
pi_145008475
quote:
9s.gif Op maandag 29 september 2014 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geen idee of deze al gepost is maar brrr,
http://www.telegraaf.nl/t(...)utm_campaign=twitter

Die man met die camera is overleden volgens eerdere berichten in het dorp zelf.
:{
pi_145008496
Schuld lijkt me bij de organisatie te liggen, maar Nederlanders willen wel heel erg graag met hun neus bovenop het spektakel staan. Bij het wielrennen is dit steeds vaker een probleem (Tour de France, Amstel Gold Race), en laatst bij de intocht met materieel voor de herdenking van Market-Garden stonden ook veel mensen op de weg, erg dicht bij de voertuigen.

We kunnen niet meer voor onszelf denken, we zien het gevaar niet meer. We lijken er van uit te gaan dat de overheid alles voor ons regelt.

Je vraagt je af hoe het zo ver heeft kunnen komen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_145008608
is er al een schuldige aangewezen door de media?
  maandag 29 september 2014 @ 07:29:11 #156
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_145008609
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 07:08 schreef Lyrebird het volgende:
We kunnen niet meer voor onszelf denken, we zien het gevaar niet meer. We lijken er van uit te gaan dat de overheid alles voor ons regelt.

:')
  maandag 29 september 2014 @ 07:29:38 #157
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_145008611
quote:
2s.gif Op maandag 29 september 2014 07:29 schreef Evertjan het volgende:
Het is de schuld van Poetin.
pi_145008854
quote:
2s.gif Op maandag 29 september 2014 07:29 schreef Evertjan het volgende:
De Telegraaf spreekt al van 'het monstertruckmonster'.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_145008886
Op dat filmpje met het filmende slachtoffer zie je nog net een jongen met een blauw petje naar voren kruipen :{
  maandag 29 september 2014 @ 08:23:58 #160
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_145009039
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 07:29 schreef betyar het volgende:

[..]

:')
Je lacht nu wel smalend, maar het is wel zo. De mens is over het algemeen gemakzuchtig, en laat zich het meestal wel welgevallen. Voorbeeldje: Ouders beseffen bijvoorbeeld niet (meer) dat, ondanks dat kinderen naar school gaan, zijzelf verantwoordelijk zijn en blijven voor het onderwijs van hun kinderen. School is slechts een middel, geen doel. Is school niet afdoende, zul je zelf bijscholing moeten (laten) geven.

Overigens weet je niet hoeveel mensen zijn weggebleven van dit evenement omdat ze het te riskant vonden.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_145009084
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 07:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De Telegraaf spreekt al van 'het monstertruckmonster'.
Echt? Zou me ook niks verbazen :')
pi_145009128
quote:
7s.gif Op zondag 28 september 2014 18:40 schreef blup het volgende:

[..]

Meisje met die paardenstaart zal wel niet meer zijn. :{ :{
Oude quote, sorry. Maar slachtoffertje is een jongetje, dus dat meisje is wonder boven wonder in ieder geval niet overleden.
pi_145009160
Al die zogenaamde deskundigen achteraf, daar krijg je toch jeuk van :{

En de media mag het dak ook eens op met hun 'vrijheid van pers', een beetje bij de familie van de chauffeur voor de deur gaan staan. Net of die er iets aan kunnen doen of bijdragen. En buiten dat, alsof die chauffeur dit expres zou doen, hoe dom ben je dan als verslaggever?
  maandag 29 september 2014 @ 08:40:18 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145009218
SBS6 vindt het zelfs geen probleem om met draaiende camera aan te bellen bij de moeder van een zojuist dood gevonden vermist meisje...
Gelukkig was de moeder een half jaar eerder verhuisd en deed de nieuwe bewoonster open.

Het is echt schandalig wat "de media" soms uithalen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  PR/Manusje van alles maandag 29 september 2014 @ 08:41:47 #165
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_145009240
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 08:36 schreef Tha_Duck het volgende:

En de media mag het dak ook eens op met hun 'vrijheid van pers', een beetje bij de familie van de chauffeur voor de deur gaan staan. Net of die er iets aan kunnen doen of bijdragen. En buiten dat, alsof die chauffeur dit expres zou doen, hoe dom ben je dan als verslaggever?
Amerikaanse praktijken hier.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 29 september 2014 @ 08:44:23 #166
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_145009278
Nou betrokken zijn ze er wel bij ze zijn onderdeel van het team zelfs de zoon deed mee toen hij nog klein was. Maar dat maakt het niet anders natuurlijk of ze er wel of niet betrokken bij waren.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_145009280
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 08:40 schreef Leandra het volgende:
SBS6 vindt het zelfs geen probleem om met draaiende camera aan te bellen bij de moeder van een zojuist dood gevonden vermist meisje...
Gelukkig was de moeder een half jaar eerder verhuisd en deed de nieuwe bewoonster open.

Dat zoiets gebeurd is onvermijdelijk, iedereen heeft wel een verhaal natuurlijk. Het is de vraag of ze bewust aanbellen om een verhaal te maken of dat het gewoon toeval is.

Wat overigens los staat van het feit dat ze eens een beetje terughoudendheid moeten tonen. Zeker SBS6. Je had die smerige albert verlinden moeten horen jammeren toen die rugridder van hem afgebrand werd en publiekelijk te kijk gezet. Met zijn privacy en laat ons alleen gehuil. Wat mij betreft hadden ze nog veel meer stront (hahaha, garpje ertussendoor) naar boven gehaald over otto de kontekusser.
pi_145009294
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 08:44 schreef Moppert het volgende:
Nou betrokken zijn ze er wel bij ze zijn onderdeel van het team zelfs de zoon deed mee toen hij nog klein was. Maar dat maakt het niet anders natuurlijk of ze er wel of niet betrokken bij waren.
Ah, en die zoon heeft pa opgedragen het publiek eens in te scheuren en te kijken hoeveel hij er om kon leggen?
pi_145009308
quote:
10s.gif Op maandag 29 september 2014 08:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Amerikaanse praktijken hier.
Het zijn al bijna geen 'Amerikaanse praktijken' meer voor mijn gevoel. We zijn al jaren minimaal gelijkwaardig. De volgende stap is dat de 'nieuwszenders' overgaan tot aanschaf van helikopters en constant boven ons land vliegen :r
pi_145009334
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 08:40 schreef Leandra het volgende:

Lijkenpikkers zijn het. Medeleven veinzen en ondertussen proberen te scoren door weerloze mensen te overvallen met een draaiende camera. Want als je maar een camera bij je hebt mag en moet alles. Je gaat bijna hopen dat ze zoiets een keer in het verkeerde dorp met een daadkrachtige dorpsbewoners doen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 29 september 2014 @ 08:49:35 #171
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_145009348
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 08:45 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ah, en die zoon heeft pa opgedragen het publiek eens in te scheuren en te kijken hoeveel hij er om kon leggen?
Ik zei betrokken en niet medeplichtig.
Ik geef gewoon een feit over hun shows. :X
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_145009381
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 08:36 schreef Tha_Duck het volgende:

Da's wel apart, inderdaad. :')

Het voegt echt compleet geen donder toe. Die familieleden hebben ook wel even iets anders aan hun hoofd, lijkt me.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_145009415
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 08:49 schreef Moppert het volgende:

[..]

Ik zei betrokken en niet medeplichtig.
Ik geef gewoon een feit over hun shows. :X
Waar precies zijn ze betrokken bij dit drama dan? Behalve dat ze een familieband hebben?
pi_145009426
quote:
4s.gif Op zondag 28 september 2014 17:11 schreef Geralt het volgende:

[..]

Het heeft nogmaals totaal niets met hindsight te maken pannenkoek!

Elke lul die zo een event organiseert of vergunningen voor verstrekt zou dat moeten kunnen weten.

Het team wat die wagen runt is trouwens ook gewoon verwijtbaar in mijn optiek. Die weten als geen ander hoeveel ruimte zo een truck nodig heeft.

Niks geen hindsight dus, maar gewoon lomp boerenverstand. Daar ontbreekt het jou kennelijk aan. Niet mijn probleem, maar probeer mij dan niet als schlemiel weg te zetten, godvergete achterlijke klapviool! :r }:| }:| :(!

Neem even een pilletje de volgende keer. Een stevige. ^O^
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_145009440
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 08:48 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Lijkenpikkers zijn het. Medeleven veinzen en ondertussen proberen te scoren door weerloze mensen te overvallen met een draaiende camera. Want als je maar een camera bij je hebt mag en moet alles. Je gaat bijna hopen dat ze zoiets een keer in het verkeerde dorp met een daadkrachtige dorpsbewoners doen.
Of dat mensen gewoon stoppen met het kijken van die onzin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')