Geen match?quote:Op maandag 29 september 2014 15:39 schreef n8n het volgende:
[..]
ja man maar niks, heb wel screenshot ergens
Ohquote:
Hoe heet goed swipen en hoe heet slecht swipen zeg maar?quote:Op maandag 29 september 2014 15:41 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat is als je iemand afkeurt. Beetje erbij blijven Chai.
Oftewel swiping en liking.quote:Op maandag 29 september 2014 15:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ene is naar links, andere naar rechts.
Huh?quote:Op maandag 29 september 2014 15:45 schreef n8n het volgende:
[..]
nee. Heb ook een foto van bacon en dingen
stamp op haarquote:Op maandag 29 september 2014 15:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
KANKERHOER BIJ DE MAC VERGEET M'n SAUS WAAR IK VOOR BETAALD HEB
Ik vond d'r al gewoon onnozel aan het werk gaan, het straalde er gewoon vanaf.
Was het die Pool?quote:Op maandag 29 september 2014 15:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
KANKERHOER BIJ DE MAC VERGEET M'n SAUS WAAR IK VOOR BETAALD HEB
Ik vond d'r al gewoon onnozel aan het werk gaan, het straalde er gewoon vanaf.
Was gewoon een truukje om je weer te lokken denk ik. Staat er geen telefoonnummer op het bakje sau... oh laat maar.quote:Op maandag 29 september 2014 15:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zin om terug te gaan om een nieuwe te eisen, en dan meteen te klagen over dat m'n eten ook koud is geworden nu.
Baconquote:Op maandag 29 september 2014 15:45 schreef n8n het volgende:
[..]
nee. Heb ook een foto van bacon en dingen
soms een quarter pounder die is juicy als je geluk hebtquote:Op maandag 29 september 2014 15:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mac is lekker alleen moet je het niet te vaak doen.
Big tasty met bacon.quote:Op maandag 29 september 2014 15:51 schreef n8n het volgende:
[..]
soms een quarter pounder die is juicy als je geluk hebt
quote:Op maandag 29 september 2014 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
Staat er geen telefoonnummer op het bakje sau... oh laat maar.
Ik hou het 9 van de 10 keer op nuggets. Nooit verandert sinds mijn 14de.quote:Op maandag 29 september 2014 15:51 schreef n8n het volgende:
[..]
soms een quarter pounder die is juicy als je geluk hebt
Twister met kaas, 6 hotwings en een Zingerburgerquote:Op maandag 29 september 2014 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
twister met kaas, filetbites, crispy strips, crushem strawberry
quote:Op maandag 29 september 2014 15:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Twister met kaas, 6 hotwings en een Zingerburger. Voel me net een Japanner bij een eetwedstrijd als ik dat op heb.
"hauhaauahauhua 10 volgemeste kutvogels op 1m³ speciaal voor dit momentje xD"quote:Op maandag 29 september 2014 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Wel een goed gevoel van accomplishment altijd
"Zo weer een paar hennen op whehehehe "
met een vleugje karton.quote:Op maandag 29 september 2014 15:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik hou het 9 van de 10 keer op nuggets. Nooit verandert sinds mijn 14de.
Deze baas weet.quote:Op maandag 29 september 2014 15:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Twister met kaas, 6 hotwings en een Zingerburger. Voel me net een Japanner bij een eetwedstrijd als ik dat op heb.
kfc kom ik alleen om te pissen want gratisquote:Op maandag 29 september 2014 15:57 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mwahhhh lekker krokant en van binnen mals.
Niet te mals of te droge vlees bij KFC soms.
quote:Op maandag 29 september 2014 15:57 schreef n8n het volgende:
V&A / [TK]Gratis afhalen: Pringels can collectie
Is al 150x ge repost man.quote:Op maandag 29 september 2014 15:57 schreef n8n het volgende:
V&A / [TK]Gratis afhalen: Pringels can collectie
quote:Op maandag 29 september 2014 15:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"hauhaauahauhua 10 volgemeste kutvogels op 1m³ speciaal voor dit momentje xD"
quote:Op maandag 29 september 2014 15:54 schreef n8n het volgende:
Echte burgers maak je zelf. Spek doorbakken, de burger met ui draaien en bakken in het vet van het spek. Dikke laag kaas over de burger. Bacon toevoegen. Lekker.
Ik kende hem nog niet hoor.quote:
quote:Op maandag 29 september 2014 16:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
I saw this homeless guy talking to himself and I was like, "Who is he talking to?" then I thought "Who am I talking to?
[ afbeelding ]
Wil nog steeds weten waar dat beeld vandaan komt van die gast, uit welke docu of whateverquote:Op maandag 29 september 2014 16:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
I saw this homeless guy talking to himself and I was like, "Who is he talking to?" then I thought "Who am I talking to?
[ afbeelding ]
dit niet wetenquote:Op maandag 29 september 2014 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil nog steeds weten waar dat beeld vandaan komt van die gast, uit welke docu of whatever.
Deel met mij deze wijsheid.quote:
quote:
Omdat ik extreem leuk ben?quote:Op maandag 29 september 2014 14:22 schreef ntm het volgende:
Ben ik de enige die aan Krio moest denken toen extreem op tv was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
full stops and exclamation marks![]()
Zeg, ik dacht laatst (toen ik vertelde dat ik bijna werd aangereden door chick op vloerschrobmachine) (yes trauma) al dat ze bij de AH hier wel vloerschrobmachines hadden waar je op kan zitten; nu zag ik er weer een en kan het bevestigen; onze vloerschrobmachine > jouw vloerschrobmachine; LOL @ jouw poverty AH, just LOL.quote:Op maandag 29 september 2014 16:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
full stops and exclamation marks![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 16:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Zeg, ik dacht laatst (toen ik vertelde dat ik bijna werd aangereden door chick op vloerschrobmachine) (yes trauma) al dat ze bij de AH hier wel vloerschrobmachines hadden waar je op kan zitten; nu zag ik er weer een en kan het bevestigen; onze vloerschrobmachine > jouw vloerschrobmachine; LOL @ jouw poverty AH, just LOL.![]()
![]()
[..]
Zeg, ik dacht laatst (toen ik vertelde dat ik bijna werd aangereden door chick op vloerschrobmachine) (yes trauma) al dat ze bij de AH hier wel vloerschrobmachines hadden waar je op kan zitten; nu zag ik er weer een en kan het bevestigen; onze vloerschrobmachine > jouw vloerschrobmachine; LOL @ jouw poverty AH, just LOL..
![]()
[..]
Zeg, ik dacht laatst (toen ik vertelde dat ik bijna werd aangereden door chick op vloerschrobmachine) (yes trauma) al dat ze bij de AH hier wel vloerschrobmachines hadden waar je op kan zitten; nu zag ik er weer een en kan het bevestigen; onze vloerschrobmachine > jouw vloerschrobmachine; LOL @ jouw poverty AH, just LOL.
handgestuurd voor de gekleurde arbeiders en zitten voor de blanke pleb tieners
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
De 'L' van Loser?quote:Op maandag 29 september 2014 16:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Caught something for ya breh:
[ afbeelding ]
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
als je een D hebt wil veer em welquote:Op maandag 29 september 2014 16:43 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
De 'D' van Dick?quote:Op maandag 29 september 2014 16:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als je een D hebt wil veer em wel
Obliteratedquote:Op maandag 29 september 2014 16:43 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
![]()
quote:quote:Op maandag 29 september 2014 16:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als je een D hebt wil veer em welquote:quote:full stops and exclamation marks![]()
TopickillerBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Hoezo werd ik genaaid door AF?quote:Op maandag 29 september 2014 10:23 schreef n8n het volgende:
[..]
die Poolse toch. En je had nog die negers, zijn die al getrouwd? 1 swag dude en 1 stonerchick. Rickokun met nazischeiding en dat paarse meisje met d'r lesboshit natuurlijk die altijd tumblr plaatjes postte met wd en bobby. Bobby die altijd genaaid wordt door AF. Iedereen die wd d'r tetten wilde zien. Dan nog die chick met de aristokat en 1000 pillen die lijkt op het wijf uit dicht club. Alles komt naar boven.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Nou.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
M'n verzekering meldt dat m'n politieaangifte niet te lezen is.
Het was een PDF
Saillant detail, airbag was in mei gejat, komen ze er nu pas achter dat ze geen pdfjes kunnen lezen.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op maandag 29 september 2014 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
M'n verzekering meldt dat m'n politieaangifte niet te lezen is.
Het was een PDF
Saillant detail, airbag was in mei gejat, komen ze er nu pas achter dat ze geen pdfjes kunnen lezen.![]()
![]()
Wat een kutbedrijfquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ze hebben me zelf een PDF per mail gestuurd overigens![]()
![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Hoi ik leen de SC ffOf pics om te bewijzen dat ze echt zijn.quote:Op maandag 29 september 2014 19:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
+ alle users die zich voordoen als minderjarige meisjes een levenslange vakantie.![]()
Ik deed me 3-5 jaar geleden voor als minderjarig meisje, want toen was ik dat nog.quote:Op maandag 29 september 2014 19:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoi ik leen de SC ff
[..]
Of pics om te bewijzen dat ze echt zijn.![]()
Je hebt mazzel dat die dikke chagrijnige Poolse er niet is, anders werd dit echt niet op prijs gesteld.quote:TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Pics.quote:Op maandag 29 september 2014 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik deed me 3-5 jaar geleden voor als minderjarig meisje, want toen was ik dat nog.![]()
Smack?quote:Op maandag 29 september 2014 19:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat die dikke chagrijnige Poolse er niet is, anders werd dit echt niet op prijs gesteld.![]()
Blondje 93 is niet poolsquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Roddel erover met haar oma.quote:Op maandag 29 september 2014 19:46 schreef Chai het volgende:
Stiefhoer roddelt over me tegen mijn oma.![]()
Leuke vrouw.quote:Op maandag 29 september 2014 19:46 schreef Chai het volgende:
Stiefhoer roddelt over me tegen mijn oma.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Moest knorrenquote:Op maandag 29 september 2014 19:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar wel zowel lichamelijk als verstandig gehandicapt.
Blijf je?
Die is dood.quote:Ja ik loop niet zo gauw binnen, want die honden bijten in je enkels.quote:Ze vindt dat ik te weinig met haar praat, maar zelf naar buiten komen ho maar.
![]()
Dat is toch die mevrouw met die vele kinderen? Verspreidt de roddel dat geen van haar kinderen dezelfde vader hebben.quote:Op maandag 29 september 2014 19:46 schreef Chai het volgende:
Stiefhoer roddelt over me tegen mijn oma.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.![]()
Goede reisquote:
Goed idee. Ik wil sowieso verspreiden dat ze zwanger is van nummer 5 (wat ook echt zo is).quote:Op maandag 29 september 2014 19:54 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat is toch die mevrouw met die vele kinderen? Verspreidt de roddel dat geen van haar kinderen dezelfde vader heeft.![]()
Chai, pleasequote:Op maandag 29 september 2014 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed idee. Ik wil sowieso verspreiden dat ze zwanger is van nummer 5 (wat ook echt zo is).![]()
![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 19:54 schreef Chai het volgende:
Ja ik loop niet zo gauw binnen, want die honden bijten in je enkels.![]()
Tmiquote:Op maandag 29 september 2014 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
srs
Ze hebben vanaf hun eerste ontmoeting onveilig geneuqt, omdat ze een liefdesbaby wilden.
Sowieso het woord liefdesbaby
Heb je dan ook haatbabys ?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Doe ik ook altijd.quote:Op maandag 29 september 2014 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
srs
Ze hebben vanaf hun eerste ontmoeting onveilig geneuqt, omdat ze een liefdesbaby wilden.
Je punt?![]()
Oh ja, maar poepen en plassen doen ze binnen ...quote:Op maandag 29 september 2014 20:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn 4 gehandicapte honden uit het buitenland, maar de blinde bijt niet.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ja.quote:Op maandag 29 september 2014 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, maar poepen en plassen doen ze binnen ...![]()
Ik dacht juist dat het heel schoon zou worden met zo'n fulltime huisvrouwhoer, maar het is viezer dan ooit.![]()
![]()
Spuug in d'r eten.quote:Op maandag 29 september 2014 19:54 schreef Chai het volgende:
Ja ik loop niet zo gauw binnen, want die honden bijten in je enkels.Ze vindt dat ik te weinig met haar praat, maar zelf naar buiten komen ho maar.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Een van die honden heeft in het bed van mijn broertje gepoept, dus zat meer aan zoiets te denken.quote:![]()
Wat toevallig, mijn kat heeft vandaag op mijn slaapkamervloer geplast.quote:Op maandag 29 september 2014 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Een van die honden heeft in het bed van mijn broertje gepoept, dus zat meer aan zoiets te denken.wat kijk jij![]()
Op de grond pissen en poepen binnenshuis doen de honden daar elke dag al. Ligt gewoon een pislap in de gang om het even op te drogen.quote:Op maandag 29 september 2014 20:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat toevallig, mijn kat heeft vandaag op mijn slaapkamervloer geplast.![]()
![]()
Ik zie niet in waarom jij in het bed van je broertje moet poepen om je stiefmoeder terug te pakken.quote:Op maandag 29 september 2014 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Een van die honden heeft in het bed van mijn broertje gepoept, dus zat meer aan zoiets te denken.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Forum Opties Forumhop: Hop naar: