Watquote:Op maandag 29 september 2014 15:13 schreef VeerEli het volgende:
Mijn ergste moment was toch wel de babyneushoornkki nog aan toe, als ik dat teruglees krijg ik weer tranen in m'n ogen om m'n eigen achterlijkheid
Zeg ik toch joh, oetlulquote:Op maandag 29 september 2014 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
Oja foxyinleggen met courgette en in de frituur
stom beest.
Je zou zeggen dat zo'n ras inmiddels wel enigzins streetwise isquote:Op maandag 29 september 2014 15:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja maar het was een perzische korthaar langstaart supersonische kat wiens voorouders uit de Himalaya en het Andes kwamen en later neergestreken waren in Zweden.
Jaquote:
Nee, vet dom inderdaad. Kom op Ludo plsquote:Op maandag 29 september 2014 15:18 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind het ook niet zo slim dat babyneushoorn verhaal steeds zelf op te rakelen.
Neen. Geen genade. Ik ga je zwepen tot je huilt als een bitchquote:
Dat is al na 1 zweep. Scheelt weer gelukkigquote:Op maandag 29 september 2014 15:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neen. Geen genade. Ik ga je zwepen tot je huilt als een bitch
In dat geval ga ik gewoon doorquote:Op maandag 29 september 2014 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is al na 1 zweep. Scheelt weer gelukkig
quote:
Janksmoelquote:
Je mag me wel troostenquote:
Ik zal je troosten met een paddle tegen je assquote:
Dat will doquote:Op maandag 29 september 2014 15:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal je troosten met een paddle tegen je ass
Kusje op je schouder!quote:Op maandag 29 september 2014 15:27 schreef Dqod het volgende:
Kusje op je hoofd, nootmans :$
Nu ga k weg, doei
pls wat?quote:Op maandag 29 september 2014 15:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, vet dom inderdaad. Kom op Ludo pls
Geliked? of hoe dat heet op tinder.quote:
Geswiped.quote:Op maandag 29 september 2014 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geliked? of hoe dat heet op tinder.
ja man maar niks, heb wel screenshot ergensquote:Op maandag 29 september 2014 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geliked? of hoe dat heet op tinder.
Ja ene is naar links, andere naar rechts.quote:Op maandag 29 september 2014 15:41 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat is als je iemand afkeurt. Beetje erbij blijven Chai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |