quote:
Dom wijf in het algemeenquote:
Gestenigde chick volgens mij hoor, vanwege al haar losbandighedenquote:
Dompiequote:Op maandag 29 september 2014 15:09 schreef VeerEli het volgende:
Oh ze was sarcastisch? Typische Chai humor weer
Nee, WD.quote:Op maandag 29 september 2014 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dom wijf in het algemeenwel handsome
Nee man, feit dat ik niet op dat level zit zegt juist dat ik intelligent benquote:
Losbandigheden?quote:Op maandag 29 september 2014 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gestenigde chick volgens mij hoor, vanwege al haar losbandigheden
Oja die katquote:Op maandag 29 september 2014 15:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, WD.
Alleen die kat hè..
quote:Op maandag 29 september 2014 15:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee man, feit dat ik niet op dat level zit zegt juist dat ik intelligent ben![]()
Menig beverschot gezien van haar.quote:
Doe niet zoquote:Op maandag 29 september 2014 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
Juist iemand die toereikende intelligentie heeft, zit op alle levels van humor etc
Om deze logica te begrijpen moet je blijkbaar ook heel intelligent zijn, dus deze ontgaat mij.quote:Op maandag 29 september 2014 15:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee man, feit dat ik niet op dat level zit zegt juist dat ik intelligent ben![]()
Perfect 👌quote:Op maandag 29 september 2014 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
[..]
Dom wijf in het algemeenwel handsome
Gelukkig kwam het me binnen een minuutje nog te binnen, dus valt allemaal wel weer mee, toch?quote:Op maandag 29 september 2014 15:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Om deze logica te begrijpen moet je blijkbaar ook heel intelligent zijn, dus deze ontgaat mij.
Holger.quote:Op maandag 29 september 2014 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja die kathoe heette die ook alweer?
Een kat aan een tuigje uitlatenquote:Op maandag 29 september 2014 15:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, WD.
Alleen die kat hè..
Ja, dat hoort nietquote:Op maandag 29 september 2014 15:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Pikante foto's op het internet zijn losbandigheden?Het is 2014, kom op zeg, preutsnoot.
Knapheid met een vleugje labielheidjes.quote:
heheahhaahhuhuhhohhihuihhaha ;Pquote:
Ja maar het was een perzische korthaar langstaart supersonische kat wiens voorouders uit de Himalaya en het Andes kwamen en later neergestreken waren in Zweden.quote:
Niet.quote:
Dat was wel een hilarisch moment, jaquote:Op maandag 29 september 2014 15:13 schreef VeerEli het volgende:
Mijn ergste moment was toch wel de babyneushoornkki nog aan toe, als ik dat teruglees krijg ik weer tranen in m'n ogen om m'n eigen achterlijkheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |