"hauhaauahauhua 10 volgemeste kutvogels op 1m³ speciaal voor dit momentje xD"quote:Op maandag 29 september 2014 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Wel een goed gevoel van accomplishment altijd
"Zo weer een paar hennen op whehehehe "
met een vleugje karton.quote:Op maandag 29 september 2014 15:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik hou het 9 van de 10 keer op nuggets. Nooit verandert sinds mijn 14de.
Deze baas weet.quote:Op maandag 29 september 2014 15:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Twister met kaas, 6 hotwings en een Zingerburger. Voel me net een Japanner bij een eetwedstrijd als ik dat op heb.
kfc kom ik alleen om te pissen want gratisquote:Op maandag 29 september 2014 15:57 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mwahhhh lekker krokant en van binnen mals.
Niet te mals of te droge vlees bij KFC soms.
quote:Op maandag 29 september 2014 15:57 schreef n8n het volgende:
V&A / [TK]Gratis afhalen: Pringels can collectie
Is al 150x ge repost man.quote:Op maandag 29 september 2014 15:57 schreef n8n het volgende:
V&A / [TK]Gratis afhalen: Pringels can collectie
quote:Op maandag 29 september 2014 15:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"hauhaauahauhua 10 volgemeste kutvogels op 1m³ speciaal voor dit momentje xD"
quote:Op maandag 29 september 2014 15:54 schreef n8n het volgende:
Echte burgers maak je zelf. Spek doorbakken, de burger met ui draaien en bakken in het vet van het spek. Dikke laag kaas over de burger. Bacon toevoegen. Lekker.
Ik kende hem nog niet hoor.quote:
quote:Op maandag 29 september 2014 16:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
I saw this homeless guy talking to himself and I was like, "Who is he talking to?" then I thought "Who am I talking to?
[ afbeelding ]
Wil nog steeds weten waar dat beeld vandaan komt van die gast, uit welke docu of whateverquote:Op maandag 29 september 2014 16:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
I saw this homeless guy talking to himself and I was like, "Who is he talking to?" then I thought "Who am I talking to?
[ afbeelding ]
dit niet wetenquote:Op maandag 29 september 2014 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil nog steeds weten waar dat beeld vandaan komt van die gast, uit welke docu of whatever.
Deel met mij deze wijsheid.quote:
quote:
Omdat ik extreem leuk ben?quote:Op maandag 29 september 2014 14:22 schreef ntm het volgende:
Ben ik de enige die aan Krio moest denken toen extreem op tv was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
full stops and exclamation marks![]()
Zeg, ik dacht laatst (toen ik vertelde dat ik bijna werd aangereden door chick op vloerschrobmachine) (yes trauma) al dat ze bij de AH hier wel vloerschrobmachines hadden waar je op kan zitten; nu zag ik er weer een en kan het bevestigen; onze vloerschrobmachine > jouw vloerschrobmachine; LOL @ jouw poverty AH, just LOL.quote:Op maandag 29 september 2014 16:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
full stops and exclamation marks![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 16:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Zeg, ik dacht laatst (toen ik vertelde dat ik bijna werd aangereden door chick op vloerschrobmachine) (yes trauma) al dat ze bij de AH hier wel vloerschrobmachines hadden waar je op kan zitten; nu zag ik er weer een en kan het bevestigen; onze vloerschrobmachine > jouw vloerschrobmachine; LOL @ jouw poverty AH, just LOL.![]()
![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 16:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Zeg, ik dacht laatst (toen ik vertelde dat ik bijna werd aangereden door chick op vloerschrobmachine) (yes trauma) al dat ze bij de AH hier wel vloerschrobmachines hadden waar je op kan zitten; nu zag ik er weer een en kan het bevestigen; onze vloerschrobmachine > jouw vloerschrobmachine; LOL @ jouw poverty AH, just LOL..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: