Nooit je boerenkool eten met spekkoek, chilivlokken en curryquote:Op maandag 29 september 2014 14:31 schreef LudoSanders het volgende:
Van die idioten die spekkoek verafgoden met zo'n attitude van: 'kijk eens hoe culinair ik ben naast mijn geprakte aardappelen, groente en een sloavink.'
Als kind ga je door vele periodes heen, zo had je gabbers, alto's, emo's etc. maar de dommige periode.. bwehehe.quote:Op maandag 29 september 2014 14:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dude, jij loopt alleen maar mee te zwetsen met iedereen, want jij hebt mij nooit zo meegemaakt. Tijdens mijn dommige periode zat jij nog aan je moeders tiet te zuigen. Dus bek houwe.
Kun je in het broodbelegschap vinden.quote:
Ik gebruik enkel curry.quote:Op maandag 29 september 2014 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nooit je boerenkool eten met spekkoek, chilivlokken en curry
Van Heinz?quote:
Ja, is lekker en kan je opscheppen over dat je pittig eetquote:
Die spek maak ik nietquote:Op maandag 29 september 2014 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Noem je die opmerking niet dom, ipv mij?![]()
jaja ben ik wel heuiheuheuehue maar volgens mij slaat dat op die opmerking omdat ik juist tegen jouw spek in ga![]()
Maar hoe maak je die spek dan?
quote:Op maandag 29 september 2014 14:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die spek maak ik nietDie haal ik bij de Chinees
Natuurlijk niet. Heinz moet lekker tomatenketchup blijven maken, curry moeten ze aan Hela overlaten.quote:Op maandag 29 september 2014 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van Heinz?
[..]
Ja, is lekker en kan je opscheppen over dat je pittig eet
Oja, Hela, natuurlijkquote:Op maandag 29 september 2014 14:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Heinz moet lekker tomatenketchup blijven maken, curry moeten ze aan Hela overlaten.
quote:
quote:Op maandag 29 september 2014 10:23 schreef n8n het volgende:
[..]
die Poolse toch. En je had nog die negers, zijn die al getrouwd? 1 swag dude en 1 stonerchick. Rickokun met nazischeiding en dat paarse meisje met d'r lesboshit natuurlijk die altijd tumblr plaatjes postte met wd en bobby. Bobby die altijd genaaid wordt door AF. Iedereen die wd d'r tetten wilde zien. Dan nog die chick met de aristokat en 1000 pillen die lijkt op het wijf uit dicht club. Alles komt naar boven.
Ik dit ook niet. Ik denk waanbeelden gemixt met echte fok trauma's.quote:Op maandag 29 september 2014 15:04 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kan het redelijk volgen, alleen Bobby die altijd door AF genaaid wordt kan ik niet zo 1 2 3 plaatsen.
Denk dwc.quote:Op maandag 29 september 2014 15:05 schreef VeerEli het volgende:
En ik begrijp niet zo goed wie hij bedoelt met die Poolse............
Nee die is 1 van de 2 ''negers''. Die ''swagdude'' en ''stonerchick''. dWc en Vasquote:
Oja gvdquote:Op maandag 29 september 2014 15:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee die is 1 van de 2 ''negers''. Die ''swagdude'' en ''stonerchick''. dWc en Vas![]()
![]()
WD.quote:Op maandag 29 september 2014 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik dit ook niet. Ik denk waanbeelden gemixt met echte fok trauma's.
Hoefde wd haar tieten ook nooit te zien, liever completely nakend.
Hij bedoelt CB en 4EBE daarmee.quote:Op maandag 29 september 2014 15:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee die is 1 van de 2 ''negers''. Die ''swagdude'' en ''stonerchick''. dWc en Vas![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |