Niks, wat ik net deed is genoeg moeite en dan is het aan jou om me te vertrouwen of nietquote:Op maandag 29 september 2014 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat zou je willen doen om mij te overtuigen?
Doe mij die pizzataart maar, danquote:Op maandag 29 september 2014 14:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niks, wat ik net deed is genoeg moeite en dan is het aan jou om me te vertrouwen of niet![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 14:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niks, wat ik net deed is genoeg moeite en dan is het aan jou om me te vertrouwen of niet![]()
Oké.quote:Op maandag 29 september 2014 14:19 schreef wickedmen het volgende:
https://soundcloud.com/th(...)electric-zoo-8312014
Wel best goede set, vanaf 21:50 wordt het echt baas.
quote:Op maandag 29 september 2014 14:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dom dit. Maar ja verbaast me niks hehauhueh
Nee, ik denk constant aan Krio.quote:Op maandag 29 september 2014 14:22 schreef ntm het volgende:
Ben ik de enige die aan Krio moest denken toen extreem op tv was?
Dude, jij loopt alleen maar mee te zwetsen met iedereen, want jij hebt mij nooit zo meegemaakt. Tijdens mijn dommige periode zat jij nog aan je moeders tiet te zuigen. Dus bek houwe.quote:Op maandag 29 september 2014 14:22 schreef wickedmen het volgende:
Wow Veereli die iemand dom noemt. Waar is die huiskamerplant. :$
Wow :$quote:Op maandag 29 september 2014 14:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dude, jij loopt alleen maar mee te zwetsen met iedereen, want jij hebt mij nooit zo meegemaakt. Tijdens mijn dommige periode zat jij nog aan je moeders tiet te zuigen. Dus bek houwe.
Noem je die opmerking niet dom, ipv mij?quote:Op maandag 29 september 2014 14:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dude, jij loopt alleen maar mee te zwetsen met iedereen, want jij hebt mij nooit zo meegemaakt. Tijdens mijn dommige periode zat jij nog aan je moeders tiet te zuigen. Dus bek houwe.
NEE GODDOMME!quote:
KOEKKOEK GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER SPREEKT DE BRANDWEERquote:Op maandag 29 september 2014 14:18 schreef wickedmen het volgende:
Waar is die lul van een LudoSanders.
quote:Op maandag 29 september 2014 14:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER SPREEKT DE BRANDWEER
Wat moet je ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
Echt.quote:
Het is een obsessiequote:
Echt he.quote:Op maandag 29 september 2014 14:31 schreef LudoSanders het volgende:
Van die idioten die spekkoek verafgoden met zo'n attitude van: 'kijk eens hoe culinair ik ben naast mijn geprakte aardappelen, groente en een sloavink.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |