SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bedoeling is voor iedereen om dat zo leuk, mooi en origineel mogelijk te bewerken (met paint en/of photoshop). Dit moet opgestuurd worden naar het aangewezen inleverpunt voor het eindigen van de deadline. Het leuke is om het plaatje te begeleiden met titel. Mocht je nog ietsjes meer tijd nodig hebben na de deadline. Geef dit dan even van te voren aan.
Na de deadline zal diegene naar wie de inzendingen zijn gestuurd alle deelnames posten met titel. Er wordt geen naam van de maker erbij vermeld. Ook zet diegene er een poll bij zodat *lurkers* en liefhebbers kunnen stemmen op hun favoriet. Neem even de tijd om ze allemaal goed te bekijken voor je een keuze maakt. (Het is tof, als de stemmer, in een bericht post op wie en waarom er gestemd is, maar dat is geen moetje.)
Het plaatje dat binnen de vastgestelde tijd de meeste stemmen heeft is de winnaar. Deze krijgt 3 punten. (nummer 2 krijgt 2 punten en nummer 3 krijgt 1 punt). Bij gelijkspel spreken we onderling een verlenging af.
De makers zullen dan ook bekend gemaakt worden door de "battle master". En deze past de lijst der deelnemers aan door de punten erbij op te tellen.
Spelregels
- Iedereen mag meedoen.
- Je mag paint, photoshop, etc. gebruiken. Zorg er wel voor dat hij origineel is, dus niet klakkeloos van internet halen!
- Je mag maar 1 plaatje per ronde inzenden.
- De deadline wordt onderling steeds afgesproken.
- Bij het stemmen: per persoon mag er maar 1x gestemd worden per ronde (niet op jezelf).
- De Battle master schat de stemtijd in en post deze sluitingstijd bij de poll.
- De winnaar mag het plaatje voor de volgende ronde uitkiezen, of hij zegt dat de volgende poster het mag doen.
- De Battle master is in principe de winnaar van de vorige ronde, maar hij of zij mag ook hulp inschakelen door een vervangende battle master te vragen.SPOILER: Vorige DelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorebord 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorebord 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige Links:
Link naar poll creator
Linkje naar de OP
Linkje naar de Battlepost
De almachtige trommels![]()
![]()
<pre>---BATTLE-POST---
Origineel:
En dit hebben we ervan gemaakt:
1:Even Apeldoorn bellen
2:JA! GERED!!!
3:DOOooood!!!
4:Apple geeft gratis appels weg!
5:Icloud
6:Het feestvarken
---DE POLL ---
Poll: And the winner is...?
• Even Apeldoorn bellen
• JA! GERED!!!
• DOOooood!!!
• Apple geeft gratis appels weg!
• Icloud
• Het feestvarken
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
- Niet op jezelf stemmen
- Slechts 1x stemmen![]()
Yeah, kom maar op met die nieuwe battle... Leuke inzendingen dit keer!!!
Photoshop your own reality...![]()
Even apeldoorn bellen heeft mijn stemMooi gemaakt. Icloud had het kunnen worden maar ik mis de naakte celebs
![]()
![]()
Ik heb op gratis appels gestemd... In al zijn eenvoud toch leuk gedaan met die achtergrond blur.. Hij lijkt nu bijna uit de foto te springen...Photoshop your own reality...![]()
Die eerste foto had eigenlijk "Even Appledoorn bellen" moeten heten...
Dat klinkt idd logischer ja!quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:30 schreef Osvaldo2 het volgende:
Die eerste foto had eigenlijk "Even Appledoorn bellen" moeten heten...Dat zal de maker vast bedoeld hebben!
![]()
![]()
Lijkt mij prima...quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:51 schreef 44rdbei het volgende:
Deadline voor stemming vergeten.
Maandag om 20:00 ?
Tie-breakquote:Op zondag 28 september 2014 20:03 schreef Osvaldo2 het volgende:
Even een kickje voor meer stemmen...
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Poll: And the winner is...?
• Even Apeldoorn bellen
• JA! GERED!!!
• DOOooood!!!
• Apple geeft gratis appels weg!
• Icloud
• Het feestvarken
Tussenstand:
- Niet op jezelf stemmen
- Slechts 1x stemmen100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
De uitslag
De winnaar is JPO met "DOOooood!!!"! gefeliciteerd![]()
![]()
JPO krijgt 3 punten
De tweede plaats is voor HeaN82 met zijn "Apple geeft gratis appels weg!"
2 punten![]()
De 3e plek is voor Nattekat met "Even Apeldoorn bellen"![]()
1 punt voor Nattekat
Overige deelnemers:
ToT met "JA! GERED!!! "
Osvaldo2 met "Het feestvarken"
44rdbei met "Icloud"
Het scorebord
Gloorbek: 9
Osvaldo2 : 8
JPO: 8 (+3)
ToT: 6
GekkePoes: 5
GuitarJJ : 4
HeaN82: 4 (+2)
44rdbei 3
Nattekat: 3 (+1)
Dottey : 2
d4v1d: 2
Noodgang: 2
JPO is de nieuwe battlemaster.
Succes!![]()
Gefeliciteerd JPO!!!![]()
Dit was best een leuke battle, goede inzendingen en tot op het laatst spannend. 2 of 3 stemmen hadden de hele boel nog kunnen omgooien...Photoshop your own reality...![]()
Daar gaat ie weer
Ik heb weer een mooie foto gevonden! *thank u google.
Inleveren komende vrijdag om 20.00! bij moi
Geef je inzending een titel mee!![]()
Oei, dat is weer een pittige... Even mijn hersens laten kraken...quote:Op maandag 29 september 2014 20:27 schreef JPO het volgende:
Daar gaat ie weer
Ik heb weer een mooie foto gevonden! *thank u google.
[ afbeelding ]
Inleveren komende vrijdag om 20.00! bij moi
Geef je inzending een titel mee!Photoshop your own reality...![]()
Ik voel de druk voor een goed idee alquote:Op maandag 29 september 2014 20:28 schreef JPO het volgende:
Bedankt nog voor de felicitaties en GOGOGO Nattekat! dit wordt jouw ronde dat voel ik gewoon...
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Komt uit een film volgens mij, de titel ben ik even kwijt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:03 schreef CaseJunky het volgende:
vraag me toch echt af hoe dit jong in deze situatie terecht is gekomen ....![]()
Gummo (1997)quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:08 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Komt uit een film volgens mij, de titel ben ik even kwijt.
Nu ff iets verzinnen.....![]()
Ja ik had em iets krapper gezet dit keerbeetje uitdaging, maar mocht nou niemand het straks redden dan pakken we gewoon de zaterdag erbij, alleen ga ik dan uit eten en ben ik er niet om 20.00 om de inzendingen te posten
![]()
![]()
Laat maar komen!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:45 schreef 44rdbei het volgende:
Ik heb wel iets maar ik weet niet of ik het durf in te leveren.![]()
![]()
Heb die van mij ingezonden, maar verwacht niet er veel stemmen voor te krijgen...
2 inzendingen binnen en die van mezelf is ook klaar. @Osvaldo2 ik denk ook niet dat je een winnaar hebt met deze inzending. Maja niemand van ons want deze ronde pakt nattekat de punten!![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:17 schreef JPO het volgende:
2 inzendingen binnen en die van mezelf is ook klaar. @Osvaldo2 ik denk ook niet dat je een winnaar hebt met deze inzending. Maja niemand van ons want deze ronde pakt nattekat de punten!
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Spannende dag vandaag dames en heren! Hoeveel inzendingen komen er nog binnen en spannender nog hoe ziet de winnende inzending van Nattekat eruit!?
Voor de painters die nog bezig zijn: zet em op!![]()
Nu net nog eentje.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:06 schreef JPO het volgende:
Spannende dag vandaag dames en heren! Hoeveel inzendingen komen er nog binnen en spannender nog hoe ziet de winnende inzending van Nattekat eruit!?
Voor de painters die nog bezig zijn: zet em op!![]()
![]()
Dus tot nu toe 4 inzendingen en daar komt sowieso nog die van Nattekat bij dus totaal 5. dat is wel netjes![]()
![]()
Nee sorry.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:13 schreef JPO het volgende:
Is Tot nog bezig met een kunstwerk voor deze ronde?
Hmm ik kan wel kijken of ik nog iets kan maken. Tot hoe laat hebben we ook al weer?
Edit: ow 20.00 dus.![]()
![]()
Gaafquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:42 schreef JPO het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet zit er een winnaar tussen!
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
No shitquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:42 schreef JPO het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet zit er een winnaar tussen!![]()
![]()
---BATTLE-POST---
Origineel:
Slechte eter
Gummozilla
Je eten wordt koud
Mijn nieuwe tekenrobot
Nattekat vooraf al bestempeld als favoriet
---DE POLL ---
Poll: Wie o wie wordt er tweede na Nattekat?
• Slechte eter
• Gummozilla
• Je eten wordt koud
• Mijn nieuwe tekenrobot
• Nattekat vooraf al bestempeld als favoriet
Tussenstand:
Poll sluit op zondag om 20.00
[ Bericht 0% gewijzigd door JPO op 03-10-2014 20:03:31 (kut Imgur) ]![]()
Die van Nattekat is natuurlijk wel erg simpel gemaakt, maar door de foute humor heb ik er wel op gestemd, maar iemand zo als favo bestempelen ken het stemgedrag wel beïnvloeden. Ik ging er juist bijna bewust NIET op stemmen daardoor, maar toch maar wel gedaan dus.
De tekenrobot vind ik ook erg mooi gemaakt. Moeilijk te zien hoe veel tijd en moeite er in is gestoken, maar ik denk toch wel redelijk wat!
Enige minpuntje ervan is dat je dit met echt elk opdrachtje kunt doen, natuurlijk.Maar daardoor is het deze keer dus juist wel weer origineel.
![]()
![]()
Er staat wel 'Wie wordt er tweede'quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:53 schreef ToT het volgende:
Die van Nattekat is natuurlijk wel erg simpel gemaakt, maar door de foute humor heb ik er wel op gestemd, maar iemand zo als favo bestempelen ken het stemgedrag wel beïnvloeden. Ik ging er juist bijna bewust NIET op stemmen daardoor, maar toch maar wel gedaan dus.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Donequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:34 schreef Osvaldo2 het volgende:
Hier mag nog wel wat meer gestemd worden...![]()
![]()
Geen smoesjesquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:21 schreef JPO het volgende:
Zow ik ben weer wakker XD zat een film te kijken... slly...
Al weet ik allang dat ik gewonnen heb
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Uitslag
De felicitaties gaan naar Nattekat! met de minste punten deze ronde met zijn inzending: slechte eter!
Volgens mij hadden we iets anders afgesproken...
De winnende shop is van Maringo! Gefeliciteerd je krijgt 3 punten.
De 2e plaats is voor 'Mijn nieuwe tekenrobot' gemaakt door Osvaldo2 hij krijgt 2 punten.
En de 3e plaats is voor 'Je eten wordt koud' van 44rdbei en hij krijgt hier 1 punt voor.
Gummozilla pakt 0 punten en de 4e plek, ik zal meer men best doen de volgende ronde.
Scorebord
Osvaldo2 : 10 (+2)
JPO: 8
HeaN82: 4
44rdbei 4 (+1)
Nattekat: 3
Maringo: 3 (+3)
Maringo mag een foto uitzoeken voor de nieuwe ronde, succes weer allen.![]()
De vraag was toch wie er 2e moest worden? Anders had iedereen natuurlijk op mij gestemdquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:29 schreef JPO het volgende:
Uitslag
[ afbeelding ]
De felicitaties gaan naar Nattekat! met de minste punten deze ronde met zijn inzending: slechte eter!
Volgens mij hadden we iets anders afgesproken...
De winnende shop is van Maringo! Gefeliciteerd je krijgt 3 punten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Gefeliciteerd Maringo!!!![]()
En ik ben toch nog tweede geworden met mijn tekenrobot. Dat had ik echt niet verwacht, dacht dat ik daarmee nauwelijks stemmen zou krijgen...
Ik had echt geen enkel goed idee wat ik met die foto moest doen, dus ben toen overgegaan op plan B, de indirecte benadering...
ToT schreef al ergens dat je dit natuurlijk met elke opdracht kan doen, klopt... Maar ik wist deze keer echt niets beters te verzinnen.
De volgende keer beter... Maar ben toch blij met die twee puntjes...
Je kan dit inderdaad met elke foto kunnen doen, toch vind ik het erg goed gedaan. Maar de volgende keer kom je hier niet meer mee wegquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:25 schreef Osvaldo2 het volgende:
Gefeliciteerd Maringo!!!![]()
En ik ben toch nog tweede geworden met mijn tekenrobot. Dat had ik echt niet verwacht, dacht dat ik daarmee nauwelijks stemmen zou krijgen...
Ik had echt geen enkel goed idee wat ik met die foto moest doen, dus ben toen overgegaan op plan B, de indirecte benadering...
ToT schreef al ergens dat je dit natuurlijk met elke opdracht kan doen, klopt... Maar ik wist deze keer echt niets beters te verzinnen.
De volgende keer beter... Maar ben toch blij met die twee puntjes...![]()
![]()
Zal de volgende keer beter mijn best doen, desnoods maar wat doping gebruiken als de ideeën niet vanzelf komen...quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:39 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Je kan dit inderdaad met elke foto kunnen doen, toch vind ik het erg goed gedaan. Maar de volgende keer kom je hier niet meer mee weg![]()
Helpt doping hierbij dan?
Ik doe het denkwerk gewoon in de bijna dagelijkse file naar huis, dat is toch al verloren tijd.![]()
Thank you allSorry voor de late reactie, maar omstandigheden lieten mij niet toe eerder te reageren..
Ik ga even een leuk plaatje zoeken.![]()
Nieuwe ronde, nieuwe kansen:
Inleveradres: Maringo
Uiterlijke inleverdatum: Donderdag 9 oktober 2014 om 20:00
Succes.![]()
![]()
Daar gaat mijn ideequote:Op maandag 6 oktober 2014 19:53 schreef JPO het volgende:
Ik maak gewoon een gifje waarbij Patrick uit het water naar boven komt!
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Moet je er ook nog een leuke titel bij verzinnen, wat dat doet het hem.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:53 schreef JPO het volgende:
Ik maak gewoon een gifje waarbij Patrick uit het water naar boven komt!![]()
![]()
Jup.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:29 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
naar jou via dm...
Edit:Ik heb hem nog een keer verzonden, heb je hem ontvangen?![]()
![]()
Jep.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:09 schreef Maringo het volgende:
Mag je als battlemaster nou ook mee doen?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik ben ook met eentje bezig, hoop die vanavond nog af te krijgen. Dan hebben we al een top 4...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:25 schreef Maringo het volgende:
2 inzendingen plus m'n eigen. Wordt in ieder geval een top 3!
Shit, dan kan er nog eentje puntloos blijven ook! Spanning ende sensatie!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:29 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik ben ook met eentje bezig, hoop die vanavond nog af te krijgen. Dan hebben we al een top 4...![]()
Idd, een keiharde en meedogenloze strijd, beslist niet geschikt voor painters met een zwak hart...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Shit, dan kan er nog eentje puntloos blijven ook! Spanning ende sensatie!
Deze battle gaat volgend jaar echt wel verfilmt worden door Steven Spielberg met Michael Bay als regisseur.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:34 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Idd, een keiharde en meedogenloze strijd, beslist niet geschikt voor painters met een zwak hart...![]()
Ugh, nu pas thuis
Dat wordt geen of een hele snelle van mij, rotdonderdagen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik zal de battlepost niet precies om 20:00 afhebben. Blijkt nu dat dat iets te krap wordt. Dus je hebt misschien nog wel wat extra tijd vanavond!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:09 schreef Nattekat het volgende:
Ugh, nu pas thuis
Dat wordt geen of een hele snelle van mij, rotdonderdagen![]()
Moet werken tot 21quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zal de battlepost niet precies om 20:00 afhebben. Blijkt nu dat dat iets te krap wordt. Dus je hebt misschien nog wel wat extra tijd vanavond!
Mijn laatste kans is al geweest
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dit dus.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:32 schreef Danny het volgende:
http://www.isup.me/dm.fok.nl
http://www.isup.me/messages.fok.nl
http://www.isup.me/zoeken.fok.nl
http://www.isup.me/m.fok.nl
Het is even wachten tot je provider z'n dns update. Dat duurt meestal enkele minuten, maar kan in sommige gevallen tot wel 24 uur duren.
Dat wordt wachten tot mn provider dat gedaan heeft.
Ik meld als ik begin met verzamelen, tot die tijd mag er nog ingeleverd worden.![]()
Ik had er sowieso vier, maar ik zie wel dat ik een nieuw bericht heb, geen idee of dat een vijfde inzending is.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:36 schreef 44rdbei het volgende:
Wachten we toch even, hoeveel inzendingen zijn er?![]()
Ik begrijp best dat ze hier op FOK! af en toe onderhoud moeten doen. Maar dat ze totaal geen rekening met onze battle houden gaat wel heel ver... Schandalig gewoon...
Ligt eraan hoe lang het nog duurt, zou best wel de hele avond kunnen zijn... Dan heb je nog tijd zat...quote:Photoshop your own reality...![]()
Muah, vorige keer dat ik dat deed had Ik geen stemmen en een afschuwelijke paintquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:10 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang het nog duurt, zou best wel de hele avond kunnen zijn... Dan heb je nog tijd zat...
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Maakt het lastig voor mequote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Gewoon doen, pmbox doet het nog steeds niet.
Heb ook niet echt zin nu, misschien morgenochtend
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ligt aan je provider. Je zal een provider hebben ie de DNS gegevens al wel heeft doorgevoerd.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze zijn zeker weer een zooi updates er doorheen aan het gooien.
Misschien dat ik morgen op mn werk tijd heb, anders wordt het morgenavond 20:00![]()
Wat heeft dat te maken met de updates van FOK! ?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ligt aan je provider. Je zal een provider hebben ie de DNS gegevens al wel heeft doorgevoerd.
Misschien dat ik morgen op mn werk tijd heb, anders wordt het morgenavond 20:00
Ik kreeg wisselende dingen te zien, maar vooral cached exemplaren van FOK!.![]()
FB / PM Kapot?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met de updates van FOK! ?
Ik kreeg wisselende dingen te zien, maar vooral cached exemplaren van FOK!.![]()
![]()
Ik was niet degene die er over zat te klagen hoor!quote:
Sterker nog: ik heb amper problemen met de DM of PM gehad.![]()
![]()
Hier doet ie het nog niet in ieder geval.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was niet degene die er over zat te klagen hoor!
Sterker nog: ik heb amper problemen met de DM of PM gehad.![]()
![]()
DM naar je gestuurd. Zie je 'm?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hier doet ie het nog niet in ieder geval.![]()
![]()
Omdat die onderin verschijnt. Ik zie ook dat ik een pm heb, alleen ik kan dm.fok.nl en pm.fok.nl niet openen.quote:![]()
![]()
En als je gewoon bij iemands post op het DM of PM icoontje klikt?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Omdat die onderin verschijnt. Ik zie ook dat ik een pm heb, alleen ik kan dm.fok.nl en pm.fok.nl niet openen.![]()
Hetzelfde, blijft hetzelfde adres.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
En als je gewoon bij iemands post op het DM of PM icoontje klikt?Ik probeer het morgen weer. Truste.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hetzelfde, blijft hetzelfde adres.Ik probeer het morgen weer. Truste.
Hee maf ze!
![]()
![]()
Battlepost!
ORIGINEEL:
INZENDINGEN:
1. De Kleine Zeemeermin
2. "Ik heb genoeg van je gezeur!"
3. Fokker Getrouwd!
(lichtelijk NSFW)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4. Zeemeerminnen redden in de Zeeuwse mist
Poll: Welke kies jij?
• 1
• 2
• 3
• 4
Tussenstand:
Stemmen tot zondag 20:00.
[ Bericht 0% gewijzigd door Maringo op 10-10-2014 13:15:46 ]![]()
2 is humor, maar jammer van de voeten
3 is ook humor en origineel, maar 1 en 4 hebben mijn voorkeur.
Het liefst zou ik op 4 stemmen omdat die het originele plaatje op een heel toffe manier gebruikt heeft, maar 1 vind ik er echt het meer professionele er uit zien!Daar heb ik op gestemd.
![]()
Huphuphuphup, als de winnaar deze avond nog een idee geeft kan ik nog even brainstormen en er morgenavond aan werken, anders heb ik tot vrijdag geen tijd meer
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zodat we verder kunnenquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:12 schreef 44rdbei het volgende:
Je bedoelt uitzoeken? of ook alvast uploaden?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Origineel:
Interessant om te zien dat de volgorde van de Battlepost ook de volgorde van de uitslag is!
1. 44rdbei
2. Maringo
3. JPO
4. Osvaldo2
Scorebord
Osvaldo2 : 10
JPO: 9 (+1)
44rdbei 7 (+3)
Maringo: 5 (+2)
44rdbei mag een nieuwe uitzoeken!![]()
dankjewel
Nieuwe foto kiezen is moeilijk, Ik ga voor deze:
nieuwe deadline instellen voor zaterdag 20:00.![]()
Ik heb de deadline op zaterdag gezet.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:49 schreef Nattekat het volgende:
Huphuphuphup, als de winnaar deze avond nog een idee geeft kan ik nog even brainstormen en er morgenavond aan werken, anders heb ik tot vrijdag geen tijd meer
Heb je dan genoeg tijd?![]()
Primaquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:28 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb de deadline op zaterdag gezet.
Heb je dan genoeg tijd?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
SPOILER: Slechte PNG, voor de luie mensenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn idee, wat doe je!?quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
U gaat een paarsgepunte lans in het bekkie stoppen?![]()
![]()
Als ware Fok!kersquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik denk dat vrijwel iedereen daar wel aan zat te denken!![]()
![]()
quote:
djeez has fucked up our mind permanently!
Anyway, ik heb meerdere ideetjes. Ff kijken of het deze keer WEL van de grond gaat komen.![]()
![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:34 schreef noodgang het volgende:
Dankjewel,SPOILER: Slechte PNG, voor de luie mensenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes gedaan.![]()
![]()
Ik had er eigenlijk nog niet aan gedacht.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik denk dat vrijwel iedereen daar wel aan zat te denken!![]()
Zometeen zit mijn inbox vol met piemols![]()
![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:00 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik had er eigenlijk nog niet aan gedacht.
Zometeen zit mijn inbox vol met piemols![]()
En idd @ thx voor de png @ noodgang!![]()
![]()
Ik moet nog beginnen, vind deze best wel moeilijk om iets mee te verzinnen...Photoshop your own reality...![]()
Ow ik had meerdere ideeën!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:10 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik moet nog beginnen, vind deze best wel moeilijk om iets mee te verzinnen...
De vorige 2 had ik veel meer moeite wat bij te verzinnen.![]()
Ik heb al meerdere gifjes binnen gehad.
Tis wel leuk maar....niet echt de bedoeling van dit topic (denk ik, gok ik).
Hoe staan jullie hier tegenover?![]()
Ik heb ook bij andere sites met PS-Battles meegedaan en overal mag je ook GIF'jes inzenden. Dat kan je moeilijk verbieden...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:43 schreef 44rdbei het volgende:
Hoe staan jullie hier tegenover?
Maar er zit overal wel een maximale filesize op, meestal iets van 500 kb. Anders kan je van een GIF'je een hele speelfilm maken en probeer daar maar eens met een enkel plaatje van te winnen...Photoshop your own reality...![]()
De vorige vond ik ook moeilijk, ben niet voor niets als laatste geëindigd...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik had meerdere ideeën!
De vorige 2 had ik veel meer moeite wat bij te verzinnen.![]()
Maar deze vind ik pas echt lastig. Een gewone apenkop kan je nog op een mensenlichaam plakken, altijd leuk.
Maar met die dichte ogen en die zeepbel in zijn mond ziet dat er maar vaag uit... Hmmm...Photoshop your own reality...![]()
Kut, dacht ik origineel te zijn!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:43 schreef 44rdbei het volgende:
Hoe staan jullie hier tegenover?![]()
![]()
Pleur 'm in bad, stop 'm eten in de mond, leg hem horizontaal ergens onder, plak er ogen op, shop die bel weg enz enz enz.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:04 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
De vorige vond ik ook moeilijk, ben niet voor niets als laatste geëindigd...
Maar deze vind ik pas echt lastig. Een gewone apenkop kan je nog op een mensenlichaam plakken, altijd leuk.
Maar met die dichte ogen en die zeepbel in zijn mond ziet dat er maar vaag uit... Hmmm...![]()
![]()
Ja, ik weet, je hebt gelijk... Niet zeuren maar painten!!! Maar toch vind ik hem best moeilijk...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Pleur 'm in bad, stop 'm eten in de mond, leg hem horizontaal ergens onder, plak er ogen op, shop die bel weg enz enz enz.
Leg 'm in bed, laat 'm roken, wat dan ook!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:24 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, ik weet, je hebt gelijk... Niet zeuren maar painten!!! Maar toch vind ik hem best moeilijk...
Ideeën zat, maar de uitvoering is vaak vrij moeilijk.![]()
Ok, is goedquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:58 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik heb ook bij andere sites met PS-Battles meegedaan en overal mag je ook GIF'jes inzenden. Dat kan je moeilijk verbieden...
Maar er zit overal wel een maximale filesize op, meestal iets van 500 kb. Anders kan je van een GIF'je een hele speelfilm maken en probeer daar maar eens met een enkel plaatje van te winnen....
Ik doe dit nog niet zolang![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:39 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Hij is nog steeds wel orgineel hoor![]()
![]()
Maar zullen we hier een officiële regel van maken? GIF's mogen, maar met een maximale grote van 500 kb, wat in de OP komt te staan...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:39 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ok, is goed.
Ik doe dit nog niet zolang
Lijkt mij het beste compromis tussen deze twee "kunstvormen"...
ik vind het prima.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:48 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Maar zullen we hier een officiële regel van maken? GIF's mogen, maar met een maximale grote van 500 kb, wat in de OP komt te staan...
Lijkt mij het beste compromis tussen deze twee "kunstvormen"...![]()
![]()
Geen tijd om mee te doen aan de battleik hoop dat het zo ook mag.. Kon het niet laten..
![]()
Mag het niet haal 'm dan even weg admin.. Wil niemand in het vaarwater zitten en de pret bederven..![]()
Je kon deze ook gewoon inleveren en kenbaar maken dat je geen volgende wilt doenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:31 schreef Watuntrik het volgende:
Geen tijd om mee te doen aan de battleik hoop dat het zo ook mag.. Kon het niet laten..
![]()
[ afbeelding ]
Mag het niet haal 'm dan even weg admin.. Wil niemand in het vaarwater zitten en de pret bederven..
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Je had zomaar kunnen winnen met je creatie!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:31 schreef Watuntrik het volgende:
[ afbeelding ]
Mag het niet haal 'm dan even weg admin.. Wil niemand in het vaarwater zitten en de pret bederven..![]()
De volgende keer gewoon inleveren!![]()
![]()
ik heb net een gifje gemaakt. hij is 4 mb niks bijzonders.....quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:48 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Maar zullen we hier een officiële regel van maken? GIF's mogen, maar met een maximale grote van 500 kb, wat in de OP komt te staan...
Lijkt mij het beste compromis tussen deze twee "kunstvormen"...![]()
Hoe krijg ik hem kleiner, zonder dat de kwaliteit achteruit gaat?
edit: ik hem nu op 2mb door de animatie wat in elkaar te proppen..
[ Bericht 4% gewijzigd door 44rdbei op 15-10-2014 21:15:59 ]![]()
Om een GIF wat kleiner te maken...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:06 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ik heb net een gifje gemaakt. hij is 4 mb niks bijzonders.....
Hoe krijg ik hem kleiner, zonder dat de kwaliteit achteruit gaat?
edit: ik hem nu op 2mb door de animatie wat in elkaar te proppen..
Kleiner formaat...
Minder kleuren...
Alles wat donkerder maken...
En wat helemaal goed werkt is een simpele achtergrond, met weinig details, gebruiken. Vooral een bijna zwarte achtergrond is hiervoor zeer geschikt...Photoshop your own reality...![]()
Het is juist een vrij drukke achtergrond, dat zal het probleem dan wel zijn..quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:31 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Om een GIF wat kleiner te maken...
Kleiner formaat...
Minder kleuren...
Alles wat donkerder maken...
En wat helemaal goed werkt is een simpele achtergrond, met weinig details, gebruiken. Vooral een bijna zwarte achtergrond is hiervoor zeer geschikt...
hij is nu 1.2 mb, dat word me deze ronde nog wel vergeven hoop ik![]()
![]()
Dat je hem van 4 MB naar 1.2 hebt gekregen is al heel wat...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:39 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Het is juist een vrij drukke achtergrond, dat zal het probleem dan wel zijn..
hij is nu 1.2 mb, dat word me deze ronde nog wel vergeven hoop ik
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:45 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dat je hem van 4 MB naar 1.2 hebt gekregen is al heel wat...![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:38 schreef Nattekat het volgende:
Noot voor zelf: de battlepost niet over 4G laden![]()
![]()
![]()
Die van mij is ook bijna af, nog wat kleine dingetjes... Deze was best wel veel werk...
En mijn relatief vluchtig werkje!quote:
Bepaalde dingen waren wat lastig te vinden en het is niet helemaal naar mijn zin, maar ach.![]()
![]()
---BATTLE-POST---
Origineel:
1: My bubbles.
2: Dumb and dumber
3: Experimentele biologie...
4: banaantjes
5: Nieuw doel overvoorraad babypijltjes
De Poll
- Niet op jezelf stemmen
- Slechts 1x stemmen
Poll: Wat is de beste paint?
• 1: My bubbles.
• 2: Dumb and dumber
• 3: Experimentele biologie...
• 4: banaantjes
• 5: Nieuw doel overvoorraad babypijltjes
Tussenstand:
[b]Poll sluit maandag (21-10 ) om 20:00 [/b]
edit: maandag 20-10 natuurlijk
[ Bericht 1% gewijzigd door 44rdbei op 20-10-2014 19:54:32 ]![]()
De terechte winnaar is Osvaldo2 met Experimentele biologie...
gefeliciteerd![]()
![]()
De gedeelde 2 plek is voor JPO met Dumb and dumber en 44rbei met banaantjes.
De 3e plek is voor Nattekat met Nieuw doel overvoorraad babypijltjes.
en de 4e plek is voor ToT met My bubbles.
Osvaldo2 is de nieuwe battlemaster.
huidige stand
Osvaldo2 : 13 (+ 3)
JPO: 11 (+2)
44rdbei 9 (+2)
Maringo: 5
Nattekat: 3 (geen punt want 4e)
Noodgang: 2![]()
hoe werkt dat met de puntentellingquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:02 schreef Nattekat het volgende:
0 punten
Zullen we nu afspreken dat ik wel een keer ga winnen?
44rdbei 9 (+2)
zoiets?![]()
Hoewel ik dat puntje heel leuk en aardig vind, heb ik er stiekem geen recht op, want 4equote:Op maandag 20 oktober 2014 20:07 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
hoe werkt dat met de puntentelling
44rdbei 9 (+2)
Nattekat: 4 (+1)
zoiets?
Verder klopt het
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
okquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoewel ik dat puntje heel leuk en aardig vind, heb ik er stiekem geen recht op, want 4e
Verder klopt hetzelf weten
![]()
44rdbei 9 (+2)
Noodgang: 2![]()
Ik wil het zelf wel, maar denk dat anderen het daar niet mee eens zijnquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:10 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
okzelf weten
![]()
44rdbei 9 (+2)
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nieuwe opdracht... Ik hoop dat jullie daar wat mee kunnen...
Inleveren uiterlijk op Zaterdag om 20.00 uur... Iedereen veel succes...Photoshop your own reality...![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:14 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nieuwe opdracht... Ik hoop dat jullie daar wat mee kunnen...
[ afbeelding ]
Inleveren uiterlijk op Zaterdag om 20.00 uur... Iedereen veel succes...Ongetwijfeld!
En feli!![]()
![]()
Het was even zoeken maar heb een bijna perfecte foto gevonden waar ik mee aan de slag kan...
Zijn navel?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:54 schreef 44rdbei het volgende:
ik ga die puist op zijn buik wel weg shoppen. wat een lelijk ding.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het is een drukke weekquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:56 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nog steeds geen enkele inzending binnengekregen...![]()
Maar ik beloof dat je mijn inzending voor de deadline binnen krijgt.![]()
![]()
Yeah! Die van mij is ook bijna af dus dat zijn er dan tenminste twee!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:07 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Het is een drukke week![]()
Maar ik beloof dat je mijn inzending voor de deadline binnen krijgt.
Hmm... ik ben zaterdag vrij, heb dus een keer wat meer tijd om een paint te maken
Heb ook al een leuk ideetje.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Battlepost
Slechts twee inzendingen dit keer...![]()
Origineel...
De inzendingen...
1- De kaboutertjes
2- De groot geschapen FOK!ker
Poll: Welke is het beste?
• De kaboutertjes
• De groot geschapen FOK!ker
Tussenstand:
Stemmen tot maandag 20.00 uur...Photoshop your own reality...![]()
Laten we hopen dat dit aan de herfstvakantie en de slechte planner in mij ligt en dat het volgende week weer goed gaatquote:
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja, laten we dat hopen maar ik vrees dat het enthousiasme voor deze battles niet groot meer is...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dit aan de herfstvakantie en de slechte planner in mij ligt en dat het volgende week weer goed gaatPhotoshop your own reality...![]()
Ze zijn beide best leuk gedaan maar op beide is ook wel wat aan te merken dus op kwaliteit kan ik niet echt kiezen. Serieus gestemd op degene die het meeste werk heeft gehad, ook met de details.![]()
Ja, je mag één keer raden op wie ik moest stemmen...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:33 schreef 44rdbei het volgende:
Maar 2 inzendingen, ik heb niet eens keuze
En welke is dat?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:34 schreef HaJee het volgende:
Ze zijn beide best leuk gedaan maar op beide is ook wel wat aan te merken dus op kwaliteit kan ik niet echt kiezen. Serieus gestemd op degene die het meeste werk heeft gehad, ook met de details.![]()
Toch bedanktquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:35 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, je mag één keer raden op wie ik moest stemmen...![]()
![]()
Dan zal ik ook niks verklappen....quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik mag niet verklappen dat ik op de kabouters gestemd heb...![]()
Uitslag
Een gedeelde eerste plaats dit keer...
44rdbei met "Kaboutertjes" en
Osvaldo2 met "De groot geschapen FOK!ker"
Omdat ikzelf deze keer al battlemaster was laat ik de eer aan 44rdbei. Die is de nieuwe battlemaster en mag een nieuwe foto uitkiezen...
Osvaldo2 : 16 (+ 3)
44rdbei 12 (+3)
JPO: 11
Noodgang: 2Photoshop your own reality...![]()
Ik wil wel meedoen aan een volgende ronde maar we hebben wel nog wat meer deelnemers nodig. Maar twee is wel heel weinig en, zoals je al zegt, dan zijn de punten wel heel makkelijk verdiend.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:19 schreef 44rdbei het volgende:
Punten zijn zo wel erg makkelijk verdient.....
Is er nog animo voor een nieuwe ronde?
Dus wie doet er nog meer mee???Photoshop your own reality...![]()
De motivatie bij mij fluctueert een beetje (niet alleen wat deze battle betreft, maar in het algemeen), maar in principe wil ik wel blijven meedoen!quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:23 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik wil wel meedoen aan een volgende ronde maar we hebben wel nog wat meer deelnemers nodig. Maar twee is wel heel weinig en, zoals je al zegt, dan zijn de punten wel heel makkelijk verdiend.
Dus wie doet er nog meer mee???![]()
![]()
ben nog op zoek naar een originele foto maar heb nog niks kunnen vinden.
Als iemand nog een suggestie heeft...![]()
![]()
Het hoeft natuurlijk ook niet perse een foto te zijn. We zouden bijv. ook eens met een thema aan de slag kunnen gaan...quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:25 schreef 44rdbei het volgende:
ben nog op zoek naar een originele foto maar heb nog niks kunnen vinden.
Als iemand nog een suggestie heeft...
Bijv. verzin zelf een filmposter, een cd-hoesje ofzo... Dan kan iedereen lekker zijn eigen gang gaan...Photoshop your own reality...![]()
Ah een vernieuwend idee!quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:00 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Het hoeft natuurlijk ook niet perse een foto te zijn. We zouden bijv. ook eens met een thema aan de slag kunnen gaan...
Bijv. verzin zelf een filmposter, een cd-hoesje ofzo... Dan kan iedereen lekker zijn eigen gang gaan...![]()
![]()
Bij mij is het vooral of ik er tijd voor heb. De animo zal sowieso stijgen en dalen, tevens afhankelijk van het plaatje en of mensen er iets mee kunnen verzinnen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:23 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik wil wel meedoen aan een volgende ronde maar we hebben wel nog wat meer deelnemers nodig. Maar twee is wel heel weinig en, zoals je al zegt, dan zijn de punten wel heel makkelijk verdiend.
Dus wie doet er nog meer mee???![]()
Dat heb ik met de vroeger wel eens geprobeerd, maar ook dat is maar net of mensen er iets mee kunnen verzinnen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:00 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Het hoeft natuurlijk ook niet perse een foto te zijn. We zouden bijv. ook eens met een thema aan de slag kunnen gaan...
Bijv. verzin zelf een filmposter, een cd-hoesje ofzo... Dan kan iedereen lekker zijn eigen gang gaan...
Je kan natuurlijk ideeën jatten van Cracked of Worth1000.![]()
![]()
Ja misschien is dat ook meer iets voor een aparte reeks, maar dan denk ik dat beiden niet echt succesvol gaan worden.
Toch vind ik het wel een leuk idee waar we misschien wel iets mee zouden kunnen!
Met eerdere Paint-topics heb ik ook wel eens filmposters gemaakt, zoals voor Rise of the planet of the apes enzo.![]()
Was nog een heel gekloot om die tekst zo goed mogelijk na te maken toen!
![]()
Wat ook nog een mogelijkheid is, om meer deelnemers te lokken, is om de battles eenvoudiger te maken. Dat de battlemaster niet alleen een foto moet zoeken maar er ook meteen een bruikbare PNG van maakt...
Dan zouden er volgens mij (misschien) wel meer mensen meedoen...
En dat met die filmposters is misschien wel een leuk idee voor een apart, en gewoon eenmalig, topic. Zo moeilijk is dat niet, zolang je geen echte poster als basis gebruikt want dan is het idd. best lastig om de tekst na te maken...Photoshop your own reality...![]()
alvast uitknippen en uploaden als png is inderdaad een goed ideequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:51 schreef Osvaldo2 het volgende:
Wat ook nog een mogelijkheid is, om meer deelnemers te lokken, is om de battles eenvoudiger te maken. Dat de battlemaster niet alleen een foto moet zoeken maar er ook meteen een bruikbare PNG van maakt...
Dan zouden er volgens mij (misschien) wel meer mensen meedoen...
En dat met die filmposters is misschien wel een leuk idee voor een apart, en gewoon eenmalig, topic. Zo moeilijk is dat niet, zolang je geen echte poster als basis gebruikt want dan is het idd. best lastig om de tekst na te maken...![]()
Zoiets? Is toch wel wat mee te doen...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:59 schreef 44rdbei het volgende:
wil er iemand even helpen met een foto?
ik heb echt geen idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:13 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Zoiets? Is toch wel wat mee te doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of deze?Met die 2e kan ik wel wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:13 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Zoiets? Is toch wel wat mee te doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doen we die 2e.quote:
Dankjewel![]()
![]()
Hmmm... Nu een vrije avond en een vrije donderdagmiddag. Gelijk beginnen maar
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:36 schreef 44rdbei het volgende:
De nieuw foto
[ afbeelding ]
Bij mij inleveren voor zondagavond 20:00 .
Succes!
![]()
Heej, die paraplu komt mij bekend voor!
Hopelijk kan ik iets verzinnen!![]()
Het zusje van Ed???quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:07 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Heej, die paraplu komt mij bekend voor!
Hopelijk kan ik iets verzinnen!
Photoshop your own reality...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: