Yeah! Die van mij is ook bijna af dus dat zijn er dan tenminste twee!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:07 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Het is een drukke week![]()
Maar ik beloof dat je mijn inzending voor de deadline binnen krijgt.
Laten we hopen dat dit aan de herfstvakantie en de slechte planner in mij ligt en dat het volgende week weer goed gaatquote:
Ja, laten we dat hopen maar ik vrees dat het enthousiasme voor deze battles niet groot meer is...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dit aan de herfstvakantie en de slechte planner in mij ligt en dat het volgende week weer goed gaat
Ja, je mag één keer raden op wie ik moest stemmen...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:33 schreef 44rdbei het volgende:
Maar 2 inzendingen, ik heb niet eens keuze
En welke is dat?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:34 schreef HaJee het volgende:
Ze zijn beide best leuk gedaan maar op beide is ook wel wat aan te merken dus op kwaliteit kan ik niet echt kiezen. Serieus gestemd op degene die het meeste werk heeft gehad, ook met de details.
Toch bedanktquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:35 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, je mag één keer raden op wie ik moest stemmen...
Dan zal ik ook niks verklappen....quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik mag niet verklappen dat ik op de kabouters gestemd heb...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |