Pleur 'm in bad, stop 'm eten in de mond, leg hem horizontaal ergens onder, plak er ogen op, shop die bel weg enz enz enz.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:04 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
De vorige vond ik ook moeilijk, ben niet voor niets als laatste geëindigd...
Maar deze vind ik pas echt lastig. Een gewone apenkop kan je nog op een mensenlichaam plakken, altijd leuk.
Maar met die dichte ogen en die zeepbel in zijn mond ziet dat er maar vaag uit... Hmmm...
Ja, ik weet, je hebt gelijk... Niet zeuren maar painten!!! Maar toch vind ik hem best moeilijk...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Pleur 'm in bad, stop 'm eten in de mond, leg hem horizontaal ergens onder, plak er ogen op, shop die bel weg enz enz enz.
Leg 'm in bed, laat 'm roken, wat dan ook!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:24 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, ik weet, je hebt gelijk... Niet zeuren maar painten!!! Maar toch vind ik hem best moeilijk...
Ok, is goedquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:58 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik heb ook bij andere sites met PS-Battles meegedaan en overal mag je ook GIF'jes inzenden. Dat kan je moeilijk verbieden...
Maar er zit overal wel een maximale filesize op, meestal iets van 500 kb. Anders kan je van een GIF'je een hele speelfilm maken en probeer daar maar eens met een enkel plaatje van te winnen...
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:39 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Hij is nog steeds wel orgineel hoor
Maar zullen we hier een officiële regel van maken? GIF's mogen, maar met een maximale grote van 500 kb, wat in de OP komt te staan...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:39 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ok, is goed.
Ik doe dit nog niet zolang
ik vind het prima.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:48 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Maar zullen we hier een officiële regel van maken? GIF's mogen, maar met een maximale grote van 500 kb, wat in de OP komt te staan...
Lijkt mij het beste compromis tussen deze twee "kunstvormen"...
Je kon deze ook gewoon inleveren en kenbaar maken dat je geen volgende wilt doenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:31 schreef Watuntrik het volgende:
Geen tijd om mee te doen aan de battleik hoop dat het zo ook mag.. Kon het niet laten..
![]()
[ afbeelding ]
Mag het niet haal 'm dan even weg admin.. Wil niemand in het vaarwater zitten en de pret bederven..
Je had zomaar kunnen winnen met je creatie!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:31 schreef Watuntrik het volgende:
Geen tijd om mee te doen aan de battleik hoop dat het zo ook mag.. Kon het niet laten..
[ afbeelding ]
Mag het niet haal 'm dan even weg admin.. Wil niemand in het vaarwater zitten en de pret bederven..
ik heb net een gifje gemaakt. hij is 4 mb niks bijzonders.....quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:48 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Maar zullen we hier een officiële regel van maken? GIF's mogen, maar met een maximale grote van 500 kb, wat in de OP komt te staan...
Lijkt mij het beste compromis tussen deze twee "kunstvormen"...
Om een GIF wat kleiner te maken...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:06 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ik heb net een gifje gemaakt. hij is 4 mb niks bijzonders.....
Hoe krijg ik hem kleiner, zonder dat de kwaliteit achteruit gaat?
edit: ik hem nu op 2mb door de animatie wat in elkaar te proppen..
Het is juist een vrij drukke achtergrond, dat zal het probleem dan wel zijn..quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:31 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Om een GIF wat kleiner te maken...
Kleiner formaat...
Minder kleuren...
Alles wat donkerder maken...
En wat helemaal goed werkt is een simpele achtergrond, met weinig details, gebruiken. Vooral een bijna zwarte achtergrond is hiervoor zeer geschikt...
Dat je hem van 4 MB naar 1.2 hebt gekregen is al heel wat...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:39 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Het is juist een vrij drukke achtergrond, dat zal het probleem dan wel zijn..
hij is nu 1.2 mb, dat word me deze ronde nog wel vergeven hoop ik
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:45 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dat je hem van 4 MB naar 1.2 hebt gekregen is al heel wat...
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:38 schreef Nattekat het volgende:
Noot voor zelf: de battlepost niet over 4G laden
En mijn relatief vluchtig werkje!quote:
hoe werkt dat met de puntentellingquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:02 schreef Nattekat het volgende:
0 punten
Zullen we nu afspreken dat ik wel een keer ga winnen?
Hoewel ik dat puntje heel leuk en aardig vind, heb ik er stiekem geen recht op, want 4equote:Op maandag 20 oktober 2014 20:07 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
hoe werkt dat met de puntentelling
Osvaldo2 : 13 (+ 3)
Gloorbek: 9
JPO: 11 (+2)
44rdbei 9 (+2)
ToT: 6
GekkePoes: 5
Maringo: 5
GuitarJJ : 4
HeaN82: 4
Nattekat: 4 (+1)
Dottey : 2
d4v1d: 2
Noodgang: 2
zoiets?
okquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoewel ik dat puntje heel leuk en aardig vind, heb ik er stiekem geen recht op, want 4e
Verder klopt het
Ik wil het zelf wel, maar denk dat anderen het daar niet mee eens zijnquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:10 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
okzelf weten
![]()
Osvaldo2 : 13 (+ 3)
JPO: 11 (+2)
Gloorbek: 9
44rdbei 9 (+2)
ToT: 6
GekkePoes: 5
Maringo: 5
GuitarJJ : 4
HeaN82: 4
Nattekat: 3 (geen punt want 4e)
Dottey : 2
d4v1d: 2
Noodgang: 2
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:14 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nieuwe opdracht... Ik hoop dat jullie daar wat mee kunnen...
[ afbeelding ]
Inleveren uiterlijk op Zaterdag om 20.00 uur... Iedereen veel succes...
Zijn navel?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:54 schreef 44rdbei het volgende:
ik ga die puist op zijn buik wel weg shoppen. wat een lelijk ding.
Het is een drukke weekquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:56 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nog steeds geen enkele inzending binnengekregen...
Yeah! Die van mij is ook bijna af dus dat zijn er dan tenminste twee!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:07 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Het is een drukke week![]()
Maar ik beloof dat je mijn inzending voor de deadline binnen krijgt.
Laten we hopen dat dit aan de herfstvakantie en de slechte planner in mij ligt en dat het volgende week weer goed gaatquote:
Ja, laten we dat hopen maar ik vrees dat het enthousiasme voor deze battles niet groot meer is...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dit aan de herfstvakantie en de slechte planner in mij ligt en dat het volgende week weer goed gaat
Ja, je mag één keer raden op wie ik moest stemmen...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:33 schreef 44rdbei het volgende:
Maar 2 inzendingen, ik heb niet eens keuze
En welke is dat?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:34 schreef HaJee het volgende:
Ze zijn beide best leuk gedaan maar op beide is ook wel wat aan te merken dus op kwaliteit kan ik niet echt kiezen. Serieus gestemd op degene die het meeste werk heeft gehad, ook met de details.
Toch bedanktquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:35 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, je mag één keer raden op wie ik moest stemmen...
Dan zal ik ook niks verklappen....quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik mag niet verklappen dat ik op de kabouters gestemd heb...
Ik wil wel meedoen aan een volgende ronde maar we hebben wel nog wat meer deelnemers nodig. Maar twee is wel heel weinig en, zoals je al zegt, dan zijn de punten wel heel makkelijk verdiend.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:19 schreef 44rdbei het volgende:
Punten zijn zo wel erg makkelijk verdient.....
Is er nog animo voor een nieuwe ronde?
De motivatie bij mij fluctueert een beetje (niet alleen wat deze battle betreft, maar in het algemeen), maar in principe wil ik wel blijven meedoen!quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:23 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik wil wel meedoen aan een volgende ronde maar we hebben wel nog wat meer deelnemers nodig. Maar twee is wel heel weinig en, zoals je al zegt, dan zijn de punten wel heel makkelijk verdiend.
Dus wie doet er nog meer mee???
Het hoeft natuurlijk ook niet perse een foto te zijn. We zouden bijv. ook eens met een thema aan de slag kunnen gaan...quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:25 schreef 44rdbei het volgende:
ben nog op zoek naar een originele foto maar heb nog niks kunnen vinden.
Als iemand nog een suggestie heeft...
Ah een vernieuwend idee!quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:00 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Het hoeft natuurlijk ook niet perse een foto te zijn. We zouden bijv. ook eens met een thema aan de slag kunnen gaan...
Bijv. verzin zelf een filmposter, een cd-hoesje ofzo... Dan kan iedereen lekker zijn eigen gang gaan...
Bij mij is het vooral of ik er tijd voor heb. De animo zal sowieso stijgen en dalen, tevens afhankelijk van het plaatje en of mensen er iets mee kunnen verzinnen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:23 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik wil wel meedoen aan een volgende ronde maar we hebben wel nog wat meer deelnemers nodig. Maar twee is wel heel weinig en, zoals je al zegt, dan zijn de punten wel heel makkelijk verdiend.
Dus wie doet er nog meer mee???
Dat heb ik met de vroeger wel eens geprobeerd, maar ook dat is maar net of mensen er iets mee kunnen verzinnen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:00 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Het hoeft natuurlijk ook niet perse een foto te zijn. We zouden bijv. ook eens met een thema aan de slag kunnen gaan...
Bijv. verzin zelf een filmposter, een cd-hoesje ofzo... Dan kan iedereen lekker zijn eigen gang gaan...
alvast uitknippen en uploaden als png is inderdaad een goed ideequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:51 schreef Osvaldo2 het volgende:
Wat ook nog een mogelijkheid is, om meer deelnemers te lokken, is om de battles eenvoudiger te maken. Dat de battlemaster niet alleen een foto moet zoeken maar er ook meteen een bruikbare PNG van maakt...
Dan zouden er volgens mij (misschien) wel meer mensen meedoen...
En dat met die filmposters is misschien wel een leuk idee voor een apart, en gewoon eenmalig, topic. Zo moeilijk is dat niet, zolang je geen echte poster als basis gebruikt want dan is het idd. best lastig om de tekst na te maken...
Zoiets? Is toch wel wat mee te doen...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:59 schreef 44rdbei het volgende:
wil er iemand even helpen met een foto?
ik heb echt geen idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:13 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Zoiets? Is toch wel wat mee te doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of deze?Met die 2e kan ik wel wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:13 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Zoiets? Is toch wel wat mee te doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doen we die 2e.quote:
Dankjewel![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:36 schreef 44rdbei het volgende:
De nieuw foto
[ afbeelding ]
Bij mij inleveren voor zondagavond 20:00 .
Succes!
![]()
Het zusje van Ed???quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:07 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Heej, die paraplu komt mij bekend voor!
Hopelijk kan ik iets verzinnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |