Pleur 'm in bad, stop 'm eten in de mond, leg hem horizontaal ergens onder, plak er ogen op, shop die bel weg enz enz enz.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:04 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
De vorige vond ik ook moeilijk, ben niet voor niets als laatste geëindigd...
Maar deze vind ik pas echt lastig. Een gewone apenkop kan je nog op een mensenlichaam plakken, altijd leuk.
Maar met die dichte ogen en die zeepbel in zijn mond ziet dat er maar vaag uit... Hmmm...
Ja, ik weet, je hebt gelijk... Niet zeuren maar painten!!! Maar toch vind ik hem best moeilijk...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Pleur 'm in bad, stop 'm eten in de mond, leg hem horizontaal ergens onder, plak er ogen op, shop die bel weg enz enz enz.
Leg 'm in bed, laat 'm roken, wat dan ook!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:24 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, ik weet, je hebt gelijk... Niet zeuren maar painten!!! Maar toch vind ik hem best moeilijk...
Ok, is goedquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:58 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik heb ook bij andere sites met PS-Battles meegedaan en overal mag je ook GIF'jes inzenden. Dat kan je moeilijk verbieden...
Maar er zit overal wel een maximale filesize op, meestal iets van 500 kb. Anders kan je van een GIF'je een hele speelfilm maken en probeer daar maar eens met een enkel plaatje van te winnen...
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:39 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Hij is nog steeds wel orgineel hoor
Maar zullen we hier een officiële regel van maken? GIF's mogen, maar met een maximale grote van 500 kb, wat in de OP komt te staan...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:39 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ok, is goed.
Ik doe dit nog niet zolang
ik vind het prima.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:48 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Maar zullen we hier een officiële regel van maken? GIF's mogen, maar met een maximale grote van 500 kb, wat in de OP komt te staan...
Lijkt mij het beste compromis tussen deze twee "kunstvormen"...
Je kon deze ook gewoon inleveren en kenbaar maken dat je geen volgende wilt doenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:31 schreef Watuntrik het volgende:
Geen tijd om mee te doen aan de battleik hoop dat het zo ook mag.. Kon het niet laten..
![]()
[ afbeelding ]
Mag het niet haal 'm dan even weg admin.. Wil niemand in het vaarwater zitten en de pret bederven..
Je had zomaar kunnen winnen met je creatie!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:31 schreef Watuntrik het volgende:
Geen tijd om mee te doen aan de battleik hoop dat het zo ook mag.. Kon het niet laten..
[ afbeelding ]
Mag het niet haal 'm dan even weg admin.. Wil niemand in het vaarwater zitten en de pret bederven..
ik heb net een gifje gemaakt. hij is 4 mb niks bijzonders.....quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:48 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Maar zullen we hier een officiële regel van maken? GIF's mogen, maar met een maximale grote van 500 kb, wat in de OP komt te staan...
Lijkt mij het beste compromis tussen deze twee "kunstvormen"...
Om een GIF wat kleiner te maken...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:06 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ik heb net een gifje gemaakt. hij is 4 mb niks bijzonders.....
Hoe krijg ik hem kleiner, zonder dat de kwaliteit achteruit gaat?
edit: ik hem nu op 2mb door de animatie wat in elkaar te proppen..
Het is juist een vrij drukke achtergrond, dat zal het probleem dan wel zijn..quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:31 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Om een GIF wat kleiner te maken...
Kleiner formaat...
Minder kleuren...
Alles wat donkerder maken...
En wat helemaal goed werkt is een simpele achtergrond, met weinig details, gebruiken. Vooral een bijna zwarte achtergrond is hiervoor zeer geschikt...
Dat je hem van 4 MB naar 1.2 hebt gekregen is al heel wat...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:39 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Het is juist een vrij drukke achtergrond, dat zal het probleem dan wel zijn..
hij is nu 1.2 mb, dat word me deze ronde nog wel vergeven hoop ik
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:45 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dat je hem van 4 MB naar 1.2 hebt gekregen is al heel wat...
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:38 schreef Nattekat het volgende:
Noot voor zelf: de battlepost niet over 4G laden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |