Ik wil wel meedoen aan een volgende ronde maar we hebben wel nog wat meer deelnemers nodig. Maar twee is wel heel weinig en, zoals je al zegt, dan zijn de punten wel heel makkelijk verdiend.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:19 schreef 44rdbei het volgende:
Punten zijn zo wel erg makkelijk verdient.....
Is er nog animo voor een nieuwe ronde?
De motivatie bij mij fluctueert een beetje (niet alleen wat deze battle betreft, maar in het algemeen), maar in principe wil ik wel blijven meedoen!quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:23 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik wil wel meedoen aan een volgende ronde maar we hebben wel nog wat meer deelnemers nodig. Maar twee is wel heel weinig en, zoals je al zegt, dan zijn de punten wel heel makkelijk verdiend.
Dus wie doet er nog meer mee???
Het hoeft natuurlijk ook niet perse een foto te zijn. We zouden bijv. ook eens met een thema aan de slag kunnen gaan...quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:25 schreef 44rdbei het volgende:
ben nog op zoek naar een originele foto maar heb nog niks kunnen vinden.
Als iemand nog een suggestie heeft...
Ah een vernieuwend idee!quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:00 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Het hoeft natuurlijk ook niet perse een foto te zijn. We zouden bijv. ook eens met een thema aan de slag kunnen gaan...
Bijv. verzin zelf een filmposter, een cd-hoesje ofzo... Dan kan iedereen lekker zijn eigen gang gaan...
Bij mij is het vooral of ik er tijd voor heb. De animo zal sowieso stijgen en dalen, tevens afhankelijk van het plaatje en of mensen er iets mee kunnen verzinnen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:23 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik wil wel meedoen aan een volgende ronde maar we hebben wel nog wat meer deelnemers nodig. Maar twee is wel heel weinig en, zoals je al zegt, dan zijn de punten wel heel makkelijk verdiend.
Dus wie doet er nog meer mee???
Dat heb ik met de vroeger wel eens geprobeerd, maar ook dat is maar net of mensen er iets mee kunnen verzinnen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:00 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Het hoeft natuurlijk ook niet perse een foto te zijn. We zouden bijv. ook eens met een thema aan de slag kunnen gaan...
Bijv. verzin zelf een filmposter, een cd-hoesje ofzo... Dan kan iedereen lekker zijn eigen gang gaan...
alvast uitknippen en uploaden als png is inderdaad een goed ideequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:51 schreef Osvaldo2 het volgende:
Wat ook nog een mogelijkheid is, om meer deelnemers te lokken, is om de battles eenvoudiger te maken. Dat de battlemaster niet alleen een foto moet zoeken maar er ook meteen een bruikbare PNG van maakt...
Dan zouden er volgens mij (misschien) wel meer mensen meedoen...
En dat met die filmposters is misschien wel een leuk idee voor een apart, en gewoon eenmalig, topic. Zo moeilijk is dat niet, zolang je geen echte poster als basis gebruikt want dan is het idd. best lastig om de tekst na te maken...
Zoiets? Is toch wel wat mee te doen...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:59 schreef 44rdbei het volgende:
wil er iemand even helpen met een foto?
ik heb echt geen idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:13 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Zoiets? Is toch wel wat mee te doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of deze?Met die 2e kan ik wel wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:13 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Zoiets? Is toch wel wat mee te doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doen we die 2e.quote:
Dankjewel![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:36 schreef 44rdbei het volgende:
De nieuw foto
[ afbeelding ]
Bij mij inleveren voor zondagavond 20:00 .
Succes!
![]()
Het zusje van Ed???quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:07 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Heej, die paraplu komt mij bekend voor!
Hopelijk kan ik iets verzinnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |