Daar gaat mijn ideequote:Op maandag 6 oktober 2014 19:53 schreef JPO het volgende:
Ik maak gewoon een gifje waarbij Patrick uit het water naar boven komt!

Moet je er ook nog een leuke titel bij verzinnen, wat dat doet het hem.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:53 schreef JPO het volgende:
Ik maak gewoon een gifje waarbij Patrick uit het water naar boven komt!

Jup.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:29 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
naar jou via dm...
Edit:Ik heb hem nog een keer verzonden, heb je hem ontvangen?

Jep.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:09 schreef Maringo het volgende:
Mag je als battlemaster nou ook mee doen?

Ik ben ook met eentje bezig, hoop die vanavond nog af te krijgen. Dan hebben we al een top 4...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:25 schreef Maringo het volgende:
2 inzendingen plus m'n eigen. Wordt in ieder geval een top 3!

Shit, dan kan er nog eentje puntloos blijven ook! Spanning ende sensatie!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:29 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik ben ook met eentje bezig, hoop die vanavond nog af te krijgen. Dan hebben we al een top 4...

Idd, een keiharde en meedogenloze strijd, beslist niet geschikt voor painters met een zwak hart...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Shit, dan kan er nog eentje puntloos blijven ook! Spanning ende sensatie!

Deze battle gaat volgend jaar echt wel verfilmt worden door Steven Spielberg met Michael Bay als regisseur.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:34 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Idd, een keiharde en meedogenloze strijd, beslist niet geschikt voor painters met een zwak hart...

Ik zal de battlepost niet precies om 20:00 afhebben. Blijkt nu dat dat iets te krap wordt. Dus je hebt misschien nog wel wat extra tijd vanavond!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:09 schreef Nattekat het volgende:
Ugh, nu pas thuis
Dat wordt geen of een hele snelle van mij, rotdonderdagen

Moet werken tot 21quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zal de battlepost niet precies om 20:00 afhebben. Blijkt nu dat dat iets te krap wordt. Dus je hebt misschien nog wel wat extra tijd vanavond!

Dit dus.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:32 schreef Danny het volgende:
http://www.isup.me/dm.fok.nl
http://www.isup.me/messages.fok.nl
http://www.isup.me/zoeken.fok.nl
http://www.isup.me/m.fok.nl
Het is even wachten tot je provider z'n dns update. Dat duurt meestal enkele minuten, maar kan in sommige gevallen tot wel 24 uur duren.

Ik had er sowieso vier, maar ik zie wel dat ik een nieuw bericht heb, geen idee of dat een vijfde inzending is.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:36 schreef 44rdbei het volgende:
Wachten we toch even, hoeveel inzendingen zijn er?

Ligt eraan hoe lang het nog duurt, zou best wel de hele avond kunnen zijn... Dan heb je nog tijd zat...quote:

Muah, vorige keer dat ik dat deed had Ik geen stemmen en een afschuwelijke paintquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:10 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang het nog duurt, zou best wel de hele avond kunnen zijn... Dan heb je nog tijd zat...

Maakt het lastig voor mequote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Gewoon doen, pmbox doet het nog steeds niet.

Ligt aan je provider. Je zal een provider hebben ie de DNS gegevens al wel heeft doorgevoerd.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze zijn zeker weer een zooi updates er doorheen aan het gooien.

Wat heeft dat te maken met de updates van FOK! ?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ligt aan je provider. Je zal een provider hebben ie de DNS gegevens al wel heeft doorgevoerd.
Misschien dat ik morgen op mn werk tijd heb, anders wordt het morgenavond 20:00

FB / PM Kapot?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met de updates van FOK! ?
Ik kreeg wisselende dingen te zien, maar vooral cached exemplaren van FOK!.

Ik was niet degene die er over zat te klagen hoor!quote:

Hier doet ie het nog niet in ieder geval.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was niet degene die er over zat te klagen hoor!
Sterker nog: ik heb amper problemen met de DM of PM gehad.

DM naar je gestuurd. Zie je 'm?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hier doet ie het nog niet in ieder geval.

Omdat die onderin verschijnt. Ik zie ook dat ik een pm heb, alleen ik kan dm.fok.nl en pm.fok.nl niet openen.quote:

En als je gewoon bij iemands post op het DM of PM icoontje klikt?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Omdat die onderin verschijnt. Ik zie ook dat ik een pm heb, alleen ik kan dm.fok.nl en pm.fok.nl niet openen.

Hetzelfde, blijft hetzelfde adres.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
En als je gewoon bij iemands post op het DM of PM icoontje klikt?
 Ik probeer het morgen weer. Truste.
 Ik probeer het morgen weer. Truste.  

quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hetzelfde, blijft hetzelfde adres.Ik probeer het morgen weer. Truste.
 Hee maf ze!
 Hee maf ze!  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4. Zeemeerminnen redden in de Zeeuwse mist
Poll: Welke kies jij?
• 1
• 2
• 3
• 4
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Stemmen tot zondag 20:00.
[ Bericht 0% gewijzigd door Maringo op 10-10-2014 13:15:46 ]

Daar heb ik op gestemd.
 Daar heb ik op gestemd.

Zodat we verder kunnenquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:12 schreef 44rdbei het volgende:
Je bedoelt uitzoeken? of ook alvast uploaden?

Ik heb de deadline op zaterdag gezet.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:49 schreef Nattekat het volgende:
Huphuphuphup, als de winnaar deze avond nog een idee geeft kan ik nog even brainstormen en er morgenavond aan werken, anders heb ik tot vrijdag geen tijd meer

Primaquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:28 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb de deadline op zaterdag gezet.
Heb je dan genoeg tijd?

SPOILER: Slechte PNG, voor de luie mensenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Mijn idee, wat doe je!?quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
U gaat een paarsgepunte lans in het bekkie stoppen?

Als ware Fok!kersquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]

Ik denk dat vrijwel iedereen daar wel aan zat te denken!

quote:

quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:34 schreef noodgang het volgende:
Dankjewel,SPOILER: Slechte PNG, voor de luie mensenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes gedaan.

Ik had er eigenlijk nog niet aan gedacht.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]

Ik denk dat vrijwel iedereen daar wel aan zat te denken!

quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:00 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik had er eigenlijk nog niet aan gedacht.
Zometeen zit mijn inbox vol met piemols

Ow ik had meerdere ideeën!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:10 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik moet nog beginnen, vind deze best wel moeilijk om iets mee te verzinnen...

Ik heb ook bij andere sites met PS-Battles meegedaan en overal mag je ook GIF'jes inzenden. Dat kan je moeilijk verbieden...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:43 schreef 44rdbei het volgende:
Ik heb al meerdere gifjes binnen gehad.
Tis wel leuk maar....niet echt de bedoeling van dit topic (denk ik, gok ik).
Hoe staan jullie hier tegenover?

De vorige vond ik ook moeilijk, ben niet voor niets als laatste geëindigd...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik had meerdere ideeën!
De vorige 2 had ik veel meer moeite wat bij te verzinnen.

Kut, dacht ik origineel te zijn!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:43 schreef 44rdbei het volgende:
Ik heb al meerdere gifjes binnen gehad.
Tis wel leuk maar....niet echt de bedoeling van dit topic (denk ik, gok ik).
Hoe staan jullie hier tegenover?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |