Daar gaat mijn ideequote:Op maandag 6 oktober 2014 19:53 schreef JPO het volgende:
Ik maak gewoon een gifje waarbij Patrick uit het water naar boven komt!
Moet je er ook nog een leuke titel bij verzinnen, wat dat doet het hem.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:53 schreef JPO het volgende:
Ik maak gewoon een gifje waarbij Patrick uit het water naar boven komt!
Jup.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:29 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
naar jou via dm...
Edit:Ik heb hem nog een keer verzonden, heb je hem ontvangen?
Jep.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:09 schreef Maringo het volgende:
Mag je als battlemaster nou ook mee doen?
Ik ben ook met eentje bezig, hoop die vanavond nog af te krijgen. Dan hebben we al een top 4...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:25 schreef Maringo het volgende:
2 inzendingen plus m'n eigen. Wordt in ieder geval een top 3!
Shit, dan kan er nog eentje puntloos blijven ook! Spanning ende sensatie!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:29 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik ben ook met eentje bezig, hoop die vanavond nog af te krijgen. Dan hebben we al een top 4...
Idd, een keiharde en meedogenloze strijd, beslist niet geschikt voor painters met een zwak hart...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Shit, dan kan er nog eentje puntloos blijven ook! Spanning ende sensatie!
Deze battle gaat volgend jaar echt wel verfilmt worden door Steven Spielberg met Michael Bay als regisseur.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:34 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Idd, een keiharde en meedogenloze strijd, beslist niet geschikt voor painters met een zwak hart...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |