Hetzelfde, blijft hetzelfde adres.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
En als je gewoon bij iemands post op het DM of PM icoontje klikt?
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hetzelfde, blijft hetzelfde adres.Ik probeer het morgen weer. Truste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4. Zeemeerminnen redden in de Zeeuwse mist
Poll: Welke kies jij?
• 1
• 2
• 3
• 4
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Stemmen tot zondag 20:00.
[ Bericht 0% gewijzigd door Maringo op 10-10-2014 13:15:46 ]
Zodat we verder kunnenquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:12 schreef 44rdbei het volgende:
Je bedoelt uitzoeken? of ook alvast uploaden?
Ik heb de deadline op zaterdag gezet.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:49 schreef Nattekat het volgende:
Huphuphuphup, als de winnaar deze avond nog een idee geeft kan ik nog even brainstormen en er morgenavond aan werken, anders heb ik tot vrijdag geen tijd meer
Primaquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:28 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb de deadline op zaterdag gezet.
Heb je dan genoeg tijd?
SPOILER: Slechte PNG, voor de luie mensenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn idee, wat doe je!?quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
U gaat een paarsgepunte lans in het bekkie stoppen?
Als ware Fok!kersquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik denk dat vrijwel iedereen daar wel aan zat te denken!
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:34 schreef noodgang het volgende:
Dankjewel,SPOILER: Slechte PNG, voor de luie mensenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes gedaan.![]()
Ik had er eigenlijk nog niet aan gedacht.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik denk dat vrijwel iedereen daar wel aan zat te denken!
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:00 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik had er eigenlijk nog niet aan gedacht.
Zometeen zit mijn inbox vol met piemols
Ow ik had meerdere ideeën!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:10 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik moet nog beginnen, vind deze best wel moeilijk om iets mee te verzinnen...
Ik heb ook bij andere sites met PS-Battles meegedaan en overal mag je ook GIF'jes inzenden. Dat kan je moeilijk verbieden...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:43 schreef 44rdbei het volgende:
Ik heb al meerdere gifjes binnen gehad.
Tis wel leuk maar....niet echt de bedoeling van dit topic (denk ik, gok ik).
Hoe staan jullie hier tegenover?
De vorige vond ik ook moeilijk, ben niet voor niets als laatste geëindigd...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik had meerdere ideeën!
De vorige 2 had ik veel meer moeite wat bij te verzinnen.
Kut, dacht ik origineel te zijn!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:43 schreef 44rdbei het volgende:
Ik heb al meerdere gifjes binnen gehad.
Tis wel leuk maar....niet echt de bedoeling van dit topic (denk ik, gok ik).
Hoe staan jullie hier tegenover?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |