SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bedoeling is voor iedereen om dat zo leuk, mooi en origineel mogelijk te bewerken (met paint en/of photoshop). Dit moet opgestuurd worden naar het aangewezen inleverpunt voor het eindigen van de deadline. Het leuke is om het plaatje te begeleiden met titel. Mocht je nog ietsjes meer tijd nodig hebben na de deadline. Geef dit dan even van te voren aan.
Na de deadline zal diegene naar wie de inzendingen zijn gestuurd alle deelnames posten met titel. Er wordt geen naam van de maker erbij vermeld. Ook zet diegene er een poll bij zodat *lurkers* en liefhebbers kunnen stemmen op hun favoriet. Neem even de tijd om ze allemaal goed te bekijken voor je een keuze maakt. (Het is tof, als de stemmer, in een bericht post op wie en waarom er gestemd is, maar dat is geen moetje.)
Het plaatje dat binnen de vastgestelde tijd de meeste stemmen heeft is de winnaar. Deze krijgt 3 punten. (nummer 2 krijgt 2 punten en nummer 3 krijgt 1 punt). Bij gelijkspel spreken we onderling een verlenging af.
De makers zullen dan ook bekend gemaakt worden door de "battle master". En deze past de lijst der deelnemers aan door de punten erbij op te tellen.
Spelregels
- Iedereen mag meedoen.
- Je mag paint, photoshop, etc. gebruiken. Zorg er wel voor dat hij origineel is, dus niet klakkeloos van internet halen!
- Je mag maar 1 plaatje per ronde inzenden.
- De deadline wordt onderling steeds afgesproken.
- Bij het stemmen: per persoon mag er maar 1x gestemd worden per ronde (niet op jezelf).
- De Battle master schat de stemtijd in en post deze sluitingstijd bij de poll.
- De winnaar mag het plaatje voor de volgende ronde uitkiezen, of hij zegt dat de volgende poster het mag doen.
- De Battle master is in principe de winnaar van de vorige ronde, maar hij of zij mag ook hulp inschakelen door een vervangende battle master te vragen.SPOILER: Vorige DelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorebord 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorebord 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige Links:
Link naar poll creator
Linkje naar de OP
Linkje naar de Battlepost
De almachtige trommels![]()
![]()
<pre>---BATTLE-POST---
Origineel:
En dit hebben we ervan gemaakt:
1:Even Apeldoorn bellen
2:JA! GERED!!!
3:DOOooood!!!
4:Apple geeft gratis appels weg!
5:Icloud
6:Het feestvarken
---DE POLL ---
Poll: And the winner is...?
• Even Apeldoorn bellen
• JA! GERED!!!
• DOOooood!!!
• Apple geeft gratis appels weg!
• Icloud
• Het feestvarken
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
- Niet op jezelf stemmen
- Slechts 1x stemmen![]()
Yeah, kom maar op met die nieuwe battle... Leuke inzendingen dit keer!!!
Photoshop your own reality...![]()
Even apeldoorn bellen heeft mijn stemMooi gemaakt. Icloud had het kunnen worden maar ik mis de naakte celebs
![]()
![]()
Ik heb op gratis appels gestemd... In al zijn eenvoud toch leuk gedaan met die achtergrond blur.. Hij lijkt nu bijna uit de foto te springen...Photoshop your own reality...![]()
Die eerste foto had eigenlijk "Even Appledoorn bellen" moeten heten...
Dat klinkt idd logischer ja!quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:30 schreef Osvaldo2 het volgende:
Die eerste foto had eigenlijk "Even Appledoorn bellen" moeten heten...Dat zal de maker vast bedoeld hebben!
![]()
![]()
Lijkt mij prima...quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:51 schreef 44rdbei het volgende:
Deadline voor stemming vergeten.
Maandag om 20:00 ?
Tie-breakquote:Op zondag 28 september 2014 20:03 schreef Osvaldo2 het volgende:
Even een kickje voor meer stemmen...
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Poll: And the winner is...?
• Even Apeldoorn bellen
• JA! GERED!!!
• DOOooood!!!
• Apple geeft gratis appels weg!
• Icloud
• Het feestvarken
Tussenstand:
- Niet op jezelf stemmen
- Slechts 1x stemmen100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
De uitslag
De winnaar is JPO met "DOOooood!!!"! gefeliciteerd![]()
![]()
JPO krijgt 3 punten
De tweede plaats is voor HeaN82 met zijn "Apple geeft gratis appels weg!"
2 punten![]()
De 3e plek is voor Nattekat met "Even Apeldoorn bellen"![]()
1 punt voor Nattekat
Overige deelnemers:
ToT met "JA! GERED!!! "
Osvaldo2 met "Het feestvarken"
44rdbei met "Icloud"
Het scorebord
Gloorbek: 9
Osvaldo2 : 8
JPO: 8 (+3)
ToT: 6
GekkePoes: 5
GuitarJJ : 4
HeaN82: 4 (+2)
44rdbei 3
Nattekat: 3 (+1)
Dottey : 2
d4v1d: 2
Noodgang: 2
JPO is de nieuwe battlemaster.
Succes!![]()
Gefeliciteerd JPO!!!![]()
Dit was best een leuke battle, goede inzendingen en tot op het laatst spannend. 2 of 3 stemmen hadden de hele boel nog kunnen omgooien...Photoshop your own reality...![]()
Daar gaat ie weer
Ik heb weer een mooie foto gevonden! *thank u google.
Inleveren komende vrijdag om 20.00! bij moi
Geef je inzending een titel mee!![]()
Oei, dat is weer een pittige... Even mijn hersens laten kraken...quote:Op maandag 29 september 2014 20:27 schreef JPO het volgende:
Daar gaat ie weer
Ik heb weer een mooie foto gevonden! *thank u google.
[ afbeelding ]
Inleveren komende vrijdag om 20.00! bij moi
Geef je inzending een titel mee!Photoshop your own reality...![]()
Ik voel de druk voor een goed idee alquote:Op maandag 29 september 2014 20:28 schreef JPO het volgende:
Bedankt nog voor de felicitaties en GOGOGO Nattekat! dit wordt jouw ronde dat voel ik gewoon...
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Komt uit een film volgens mij, de titel ben ik even kwijt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:03 schreef CaseJunky het volgende:
vraag me toch echt af hoe dit jong in deze situatie terecht is gekomen ....![]()
Gummo (1997)quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:08 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Komt uit een film volgens mij, de titel ben ik even kwijt.
Nu ff iets verzinnen.....![]()
Ja ik had em iets krapper gezet dit keerbeetje uitdaging, maar mocht nou niemand het straks redden dan pakken we gewoon de zaterdag erbij, alleen ga ik dan uit eten en ben ik er niet om 20.00 om de inzendingen te posten
![]()
![]()
Laat maar komen!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:45 schreef 44rdbei het volgende:
Ik heb wel iets maar ik weet niet of ik het durf in te leveren.![]()
![]()
Heb die van mij ingezonden, maar verwacht niet er veel stemmen voor te krijgen...
2 inzendingen binnen en die van mezelf is ook klaar. @Osvaldo2 ik denk ook niet dat je een winnaar hebt met deze inzending. Maja niemand van ons want deze ronde pakt nattekat de punten!![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:17 schreef JPO het volgende:
2 inzendingen binnen en die van mezelf is ook klaar. @Osvaldo2 ik denk ook niet dat je een winnaar hebt met deze inzending. Maja niemand van ons want deze ronde pakt nattekat de punten!
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Spannende dag vandaag dames en heren! Hoeveel inzendingen komen er nog binnen en spannender nog hoe ziet de winnende inzending van Nattekat eruit!?
Voor de painters die nog bezig zijn: zet em op!![]()
Nu net nog eentje.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:06 schreef JPO het volgende:
Spannende dag vandaag dames en heren! Hoeveel inzendingen komen er nog binnen en spannender nog hoe ziet de winnende inzending van Nattekat eruit!?
Voor de painters die nog bezig zijn: zet em op!![]()
![]()
Dus tot nu toe 4 inzendingen en daar komt sowieso nog die van Nattekat bij dus totaal 5. dat is wel netjes![]()
![]()
Nee sorry.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:13 schreef JPO het volgende:
Is Tot nog bezig met een kunstwerk voor deze ronde?
Hmm ik kan wel kijken of ik nog iets kan maken. Tot hoe laat hebben we ook al weer?
Edit: ow 20.00 dus.![]()
![]()
Gaafquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:42 schreef JPO het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet zit er een winnaar tussen!
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
No shitquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:42 schreef JPO het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet zit er een winnaar tussen!![]()
![]()
---BATTLE-POST---
Origineel:
En dit hebben we ervan gemaakt:
Slechte eter
Gummozilla
Je eten wordt koud
Mijn nieuwe tekenrobot
Nattekat vooraf al bestempeld als favoriet
---DE POLL ---
Poll: Wie o wie wordt er tweede na Nattekat?
• Slechte eter
• Gummozilla
• Je eten wordt koud
• Mijn nieuwe tekenrobot
• Nattekat vooraf al bestempeld als favoriet
Tussenstand:
Poll sluit op zondag om 20.00
[ Bericht 0% gewijzigd door JPO op 03-10-2014 20:03:31 (kut Imgur) ]![]()
Die van Nattekat is natuurlijk wel erg simpel gemaakt, maar door de foute humor heb ik er wel op gestemd, maar iemand zo als favo bestempelen ken het stemgedrag wel beïnvloeden. Ik ging er juist bijna bewust NIET op stemmen daardoor, maar toch maar wel gedaan dus.
De tekenrobot vind ik ook erg mooi gemaakt. Moeilijk te zien hoe veel tijd en moeite er in is gestoken, maar ik denk toch wel redelijk wat!
Enige minpuntje ervan is dat je dit met echt elk opdrachtje kunt doen, natuurlijk.Maar daardoor is het deze keer dus juist wel weer origineel.
![]()
![]()
Er staat wel 'Wie wordt er tweede'quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:53 schreef ToT het volgende:
Die van Nattekat is natuurlijk wel erg simpel gemaakt, maar door de foute humor heb ik er wel op gestemd, maar iemand zo als favo bestempelen ken het stemgedrag wel beïnvloeden. Ik ging er juist bijna bewust NIET op stemmen daardoor, maar toch maar wel gedaan dus.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Donequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:34 schreef Osvaldo2 het volgende:
Hier mag nog wel wat meer gestemd worden...![]()
![]()
Geen smoesjesquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:21 schreef JPO het volgende:
Zow ik ben weer wakker XD zat een film te kijken... slly...
Al weet ik allang dat ik gewonnen heb
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Uitslag
De felicitaties gaan naar Nattekat! met de minste punten deze ronde met zijn inzending: slechte eter!
Volgens mij hadden we iets anders afgesproken...
De winnende shop is van Maringo! Gefeliciteerd je krijgt 3 punten.
De 2e plaats is voor 'Mijn nieuwe tekenrobot' gemaakt door Osvaldo2 hij krijgt 2 punten.
En de 3e plaats is voor 'Je eten wordt koud' van 44rdbei en hij krijgt hier 1 punt voor.
Gummozilla pakt 0 punten en de 4e plek, ik zal meer men best doen de volgende ronde.
Scorebord
Osvaldo2 : 10 (+2)
Gloorbek: 9
JPO: 8
ToT: 6
GekkePoes: 5
GuitarJJ : 4
HeaN82: 4
44rdbei 4 (+1)
Nattekat: 3
Maringo: 3 (+3)
Dottey : 2
d4v1d: 2
Noodgang: 2
Maringo mag een foto uitzoeken voor de nieuwe ronde, succes weer allen.![]()
De vraag was toch wie er 2e moest worden? Anders had iedereen natuurlijk op mij gestemdquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:29 schreef JPO het volgende:
Uitslag
[ afbeelding ]
De felicitaties gaan naar Nattekat! met de minste punten deze ronde met zijn inzending: slechte eter!
Volgens mij hadden we iets anders afgesproken...
De winnende shop is van Maringo! Gefeliciteerd je krijgt 3 punten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Gefeliciteerd Maringo!!!![]()
En ik ben toch nog tweede geworden met mijn tekenrobot. Dat had ik echt niet verwacht, dacht dat ik daarmee nauwelijks stemmen zou krijgen...
Ik had echt geen enkel goed idee wat ik met die foto moest doen, dus ben toen overgegaan op plan B, de indirecte benadering...
ToT schreef al ergens dat je dit natuurlijk met elke opdracht kan doen, klopt... Maar ik wist deze keer echt niets beters te verzinnen.
De volgende keer beter... Maar ben toch blij met die twee puntjes...
Je kan dit inderdaad met elke foto kunnen doen, toch vind ik het erg goed gedaan. Maar de volgende keer kom je hier niet meer mee wegquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:25 schreef Osvaldo2 het volgende:
Gefeliciteerd Maringo!!!![]()
En ik ben toch nog tweede geworden met mijn tekenrobot. Dat had ik echt niet verwacht, dacht dat ik daarmee nauwelijks stemmen zou krijgen...
Ik had echt geen enkel goed idee wat ik met die foto moest doen, dus ben toen overgegaan op plan B, de indirecte benadering...
ToT schreef al ergens dat je dit natuurlijk met elke opdracht kan doen, klopt... Maar ik wist deze keer echt niets beters te verzinnen.
De volgende keer beter... Maar ben toch blij met die twee puntjes...![]()
![]()
Zal de volgende keer beter mijn best doen, desnoods maar wat doping gebruiken als de ideeën niet vanzelf komen...quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:39 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Je kan dit inderdaad met elke foto kunnen doen, toch vind ik het erg goed gedaan. Maar de volgende keer kom je hier niet meer mee weg![]()
Helpt doping hierbij dan?
Ik doe het denkwerk gewoon in de bijna dagelijkse file naar huis, dat is toch al verloren tijd.![]()
Thank you allSorry voor de late reactie, maar omstandigheden lieten mij niet toe eerder te reageren..
Ik ga even een leuk plaatje zoeken.![]()
Nieuwe ronde, nieuwe kansen:
Inleveradres: Maringo
Uiterlijke inleverdatum: Donderdag 9 oktober 2014 om 20:00
Succes.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: