Oei, dat is weer een pittige... Even mijn hersens laten kraken...quote:Op maandag 29 september 2014 20:27 schreef JPO het volgende:
Daar gaat ie weer
Ik heb weer een mooie foto gevonden! *thank u google.
[ afbeelding ]
Inleveren komende vrijdag om 20.00! bij moi
Geef je inzending een titel mee!

Ik voel de druk voor een goed idee alquote:Op maandag 29 september 2014 20:28 schreef JPO het volgende:
Bedankt nog voor de felicitaties en GOGOGO Nattekat! dit wordt jouw ronde dat voel ik gewoon...

Komt uit een film volgens mij, de titel ben ik even kwijt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:03 schreef CaseJunky het volgende:
vraag me toch echt af hoe dit jong in deze situatie terecht is gekomen ....

Gummo (1997)quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:08 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Komt uit een film volgens mij, de titel ben ik even kwijt.

beetje uitdaging, maar mocht nou niemand het straks redden dan pakken we gewoon de zaterdag erbij, alleen ga ik dan uit eten en ben ik er niet om 20.00 om de inzendingen te posten
 beetje uitdaging, maar mocht nou niemand het straks redden dan pakken we gewoon de zaterdag erbij, alleen ga ik dan uit eten en ben ik er niet om 20.00 om de inzendingen te posten  

Laat maar komen!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:45 schreef 44rdbei het volgende:
Ik heb wel iets maar ik weet niet of ik het durf in te leveren.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |