Bedankt, voelt goed, zeker als fipo.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:43 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dit inkoppertje had ik speciaal voor jou achtergelaten.
dit dus. Ben zelf al iets ouder en heb nog steeds 17 jarige meiden die iets van mij willen. Dus gaan met die banaan!quote:Op woensdag 24 september 2014 10:45 schreef Dettol het volgende:
Gewoon wachten tot je 35 bent en dan gaan. Die 17 jarige sletjes willen wel een oudere kerel
ik ga komende zomer sunny beachquote:Op woensdag 24 september 2014 10:47 schreef Dven het volgende:
Gewoon doen. Effe in 1 zomer Salou, Lloret, Chersonnisos, Sunny Beach en Renesse pakken.
Doen we.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:48 schreef Pixxie. het volgende:
Ik ben ook nooit geweest
Kom we gaan samen
Bel maar effe als je sos of pep nodig hebtquote:
Geenstijl taal op fok gebruikenquote:Op woensdag 24 september 2014 10:59 schreef niels0 het volgende:
Neuqen ligt overal voor het oprapen man.
kquote:Op woensdag 24 september 2014 10:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Bel maar effe als je sos of pep nodig hebt
Dit dusquote:Op woensdag 24 september 2014 11:06 schreef fathank het volgende:
Je zou nog geen chick regelen als ze met een druipende grot voor je staat minkukel.
Flinder12 kan nog geen chickies regelen, zelfs niet als ze stomdronken voor hem staanquote:Op woensdag 24 september 2014 11:08 schreef flinder12 het volgende:
Op die leeftijd moet je toch wel begrijpen dat dat seks gebeuren niet gaat werken. Die wijfen zijn daar alleen maar om aandacht te krijgen en los te gaan niet voor seks.
quote:Op woensdag 24 september 2014 11:08 schreef flinder12 het volgende:
Op die leeftijd moet je toch wel begrijpen dat dat seks gebeuren niet gaat werken. Die wijfen zijn daar alleen maar om aandacht te krijgen en los te gaan niet voor seks.
En vaak ben je met vrienden en kan je geen chick meenemen tenzij gangbangquote:Op woensdag 24 september 2014 11:10 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Flinder12 kan nog geen chickies regelen, zelfs niet als ze stomdronken voor hem staan
triest hequote:Op woensdag 24 september 2014 11:13 schreef Dingflofbips het volgende:
Mooi die reacties van gesneuvelde lloretgangers. 'veel gays' 'wijven willen geen seks maar aandacht'...
dan zijn je vrienden misgunnersquote:Op woensdag 24 september 2014 11:11 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
En vaak ben je met vrienden en kan je geen chick meenemen tenzij gangbang
Pedo gespotquote:Op woensdag 24 september 2014 11:15 schreef niels0 het volgende:
Je kunt altijd nog gaan grotduiken in Thailand TS.
Zijn al die verhalen dan uit de lucht gegrepen?quote:Op woensdag 24 september 2014 11:11 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
En vaak ben je met vrienden en kan je geen chick meenemen tenzij gangbang
Lloret is wel alleen maar neuken en zuipen, maar dan moet je wel naar 18+ tentenquote:Op woensdag 24 september 2014 11:19 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Zijn al die verhalen dan uit de lucht gegrepen?
Zelf heb ik in Tsjechië wel meegemaakt dat de verhouding in een club 80% mannen / 20% meisjes is. Dat schiet natuurlijk niet op.
dan ben je met je 25 één van de jongere toeristenquote:Op woensdag 24 september 2014 11:15 schreef niels0 het volgende:
Valt mee. Laatste keer 1 van 37 en 1 van 28. Wel 'ns gehad in Flippenland. Zag eruit als 16 en ze moest en zou mee naar m'n hotel. Ik die ID checken, 21. Okee, kom maar mee.quote:
Dat is overal als het maar iets met seks te maken heeft, dating sites, clubs. Gewoon betalen voor hoer.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:22 schreef J-Q het volgende:
Ik regel meer meiden op een gewone vrijdagavond dan een week in Lloret.. Wat een kerels liepen daar zeg
Voor mijn gevoel zijn dat soort vakanties meer bedoeld voor mensen tot 21/22 jaar.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:21 schreef Druppelss het volgende:
Met 25 maak je wellicht meer kans, of je moet al echt een oude kop hebben
Maar iets zegt me dat je leeftijd een excuus is omdat je niet durft
Met alle respect, maar ik val doorgaans niet op Aziatische vrouwen. Daarnaast vind ik wat daar gebeurt qua kinderprostitutie echt fout.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Valt mee. Laatste keer 1 van 37 en 1 van 28. Wel 'ns gehad in Flippenland. Zag eruit als 16 en ze moest en zou mee naar m'n hotel. Ik die ID checken, 21. Okee, kom maar mee.
Toen ik er was vaak wel.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:19 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Zijn al die verhalen dan uit de lucht gegrepen?
Zelf heb ik in Tsjechië wel meegemaakt dat de verhouding in een club 80% mannen / 20% meisjes is. Dat schiet natuurlijk niet op.
wie zich als een slet gedraagt zal behandeld worden als een sletquote:Op woensdag 24 september 2014 11:29 schreef Eenskijken het volgende:
walgelijk hoe iedereen hier praat over chickies en meiden alsof het objecten zijn..
Het mooie van FOK! is dat je kunt schrijven zonder opsmuk. Dat je gewoon kunt zeggen wat je denkt en vindt. Dat politiek correcte gezeik bewaar ik wel voor familiebezoekjes.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:29 schreef Eenskijken het volgende:
walgelijk hoe iedereen hier praat over chickies en meiden alsof het objecten zijn..
Ben je daar aan je naam gekomen?quote:Op woensdag 24 september 2014 11:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat was 1999 een mooi jaar om in Lloret te zijn![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 11:38 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ben je daar aan je naam gekomen?
quote:Op woensdag 24 september 2014 11:42 schreef oxy88 het volgende:
Toen ik daar was was de ratio mannen op vrouwen 8:1.
Die meiden gaan daar toch met hetzelfde doel heen, althans ik wel toendertijd.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:29 schreef Eenskijken het volgende:
Misschien een vakantie roadtrip door het Oostblok en dan één of twee dagen Sunny Beach alvorens je weer verder vertrekt?quote:Op woensdag 24 september 2014 10:47 schreef Dven het volgende:
Gewoon doen. Effe in 1 zomer Salou, Lloret, Chersonnisos, Sunny Beach en Renesse pakken.
Dat valt zeker aan te radenquote:Op woensdag 24 september 2014 12:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Misschien een vakantie roadtrip door het Oostblok en dan één of twee dagen Sunny Beach alvorens je weer verder vertrekt?
Hoewel het niet echt mijn stijl is, ik versier liever een schattig Oostblokmeisje in een goede club dan een dronken Engelse trol in een of andere pauper feesttent.quote:
Daar heb je een punt. Op die plekken ga je geen local scoren. Of het moet een zigeunerhoer zijn.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoewel het niet echt mijn stijl is, ik versier liever een schattig Oostblokmeisje in een goede club dan een dronken Engelse trol in een of andere pauper feesttent.
Waarom ga je niet op singlesreis? Ze zijn iets ouder maar er wordt volgens mij ook flink geneukt .quote:Op woensdag 24 september 2014 10:40 schreef Copthorne het volgende:
Goedemorgen FOK!kers,
Toen ik mijn middelbare school-diploma had behaald, ben ik nooit met vrienden op vakantie geweest in bijvoorbeeld Lloret de Mar. In mijn ogen gingen jongeren daar enkel heen om te zuipen en te neuken en zo ben ik niet, dacht ik toen.
Laatst zag ik op internet een aflevering van "Zon, Seks & Je Ouders In Shock" en toen ik zag hoe een lelijke bezopen dwarrel een, weliswaar ook bezopen, knappe chick stond te zoenen, had ik daar wel een beetje spijt van.
De hete tieners liggen in oorden als Lloret en Salou in de zomer voor het oprapen. Het lijkt haast onmogelijk om daar niet te scoren als je er met wat vrienden bivakkeert en als je iedere avond uitgaat. Knappe meisjes schaken is er zo makkelijk.
In de zomers van 2008 & 2009 had ik totaal geen behoefte aan dit soort vakanties, maar terugkijkend vind ik het jammer dat ik me destijds niet een weekje heb verlaagd en lekker ben losgegaan.
Nu ben ik 25 en daarmee net iets te oud voor die onzin. Op deze leeftijd nog in zo'n tent gaan staan in de hoop een 17-jarig meisje aan de haak te slaan maakt je enkel een karikatuur van jezelf.
Met als voordeel dat je op VWO niveau neukt en niet op VMBO niveau....quote:Op woensdag 24 september 2014 12:39 schreef Noriega het volgende:
[..]
Waarom ga je niet op singlesreis? Ze zijn iets ouder maar er wordt volgens mij ook flink geneukt .
quote:Op woensdag 24 september 2014 11:38 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het mooie van FOK! is dat je kunt schrijven zonder opsmuk. Dat je gewoon kunt zeggen wat je denkt en vindt. Dat politiek correcte gezeik bewaar ik wel voor familiebezoekjes.
Flikker op man!quote:Op woensdag 24 september 2014 10:40 schreef Copthorne het volgende:Nu ben ik 25 en daarmee net iets te oud voor die onzin. Op deze leeftijd nog in zo'n tent gaan staan in de hoop een 17-jarig meisje aan de haak te slaan maakt je enkel een karikatuur van jezelf.
- Jailbaitquote:Op woensdag 24 september 2014 13:28 schreef Werkman het volgende:
[..]
Flikker op man!
Ik ben 38 en ben er twee jaar geleden nog geweest.
Oké, op jailbait onder de achttien zit ik zelf ook niet meer te wachten maar er lopen twintigers zat rond die naarmate de avond (lees: alcoholgebruik) vordert niet meer zo moeilijk doen.
Heb er al mijn spaargeld toen doorheen gejaagd aan condooms.
Dit. Ts is lelijk en autistisch.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:06 schreef fathank het volgende:
Je zou nog geen chick regelen als ze met een druipende grot voor je staat minkukel.
Ik neuk serieus liever op VMBO niveauquote:Op woensdag 24 september 2014 12:42 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Met als voordeel dat je op VWO niveau neukt en niet op VMBO niveau....
Ga dan achter de vrouwelijke toeristen aan.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:28 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ik val doorgaans niet op Aziatische vrouwen. Daarnaast vind ik wat daar gebeurt qua kinderprostitutie echt fout.
Mij zal je niet snel in Thailand aantreffen. In ieder geval niet om achter de meisjes aan te gaan.
Dus we moeten jou behandelen als een varken?quote:Op woensdag 24 september 2014 11:32 schreef haan33 het volgende:
[..]
wie zich als een slet gedraagt zal behandeld worden als een slet
quote:Op woensdag 24 september 2014 13:56 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik neuk serieus liever op VMBO niveau
Als een haan, duh.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:26 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Dus we moeten jou behandelen als een varken?
Pro tip: als je neukt moet je in het moment leven. Niet hoe het 10 jaar later zou zijn.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:27 schreef bamibij het volgende:
[..]gadver nee man. Het vwo sletje van vandaag is die geile communicatiestudent van morgen eh
Het vmbo sletje van vandaag is de vadsige mc donalds medewerker van morgen.
Dit. Kan mij het nou schelen dat ze over 10 jaar eventueel vadsig is.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:39 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Pro tip: als je neukt moet je in het moment leven. Niet hoe het 10 jaar later zou zijn.
dat heeft mijn inziens niets met politiek correctheid te maken, maar met fatsoensnormen en gedrag. ik weet dat ik in ieder geval nooit met dat soort volk om wil gaan..quote:Op woensdag 24 september 2014 11:38 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het mooie van FOK! is dat je kunt schrijven zonder opsmuk. Dat je gewoon kunt zeggen wat je denkt en vindt. Dat politiek correcte gezeik bewaar ik wel voor familiebezoekjes.
Leuk Jan-Peter Balkenende. Als je het topic zou doorlezen, dan zou je normaal gesproken zien dat het helemaal niet gaat over dat vrouwen lustobjecten zijn.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:54 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat heeft mijn inziens niets met politiek correctheid te maken, maar met fatsoensnormen en gedrag. ik weet dat ik in ieder geval nooit met dat soort volk om wil gaan..
Dat soort mensen wil je toch juist op zo'n vakantie?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:18 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Is dat geen oord voor tokkies die zelfs Lloret en Salou niet kunnen betalen?
Dat wil je toch juist op zo een soort vakantie, pauper.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:18 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Nja, wellicht wel.. Weet het niet, zelf nooit gedaan (misschien jammer, maarach). Hier in het zuiden hebben we carnaval wat enigszins vergelijkbaar isquote:Op woensdag 24 september 2014 11:26 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zijn dat soort vakanties meer bedoeld voor mensen tot 21/22 jaar.
Losgaan is leuk, maar ik hoef ook niet met Oh Oh Cherso Matsoe Matsoe en Sterretje op vakantie. Aan de andere kant is dit misschien wel waar ik blijkbaar naar op zoek ben.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:41 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dat soort mensen wil je toch juist op zo'n vakantie?
Haha, over carnaval heb ik ook verhalen gehoord van vrienden die dat hebben gevierd in Bergen op Zoom. Schijnt ook één losgeslagen bende te zijn. Volgens één van mijn vrienden is een slogan "Carnaval is een goede reden om je buurvrouw te neuken". Zegt genoeg.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:50 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Nja, wellicht wel.. Weet het niet, zelf nooit gedaan (misschien jammer, maarach). Hier in het zuiden hebben we carnaval wat enigszins vergelijkbaar is
Ja, als je een beetje meedoet (en met zulke muziek lukt dat alleen na veel alcohol bij mij) kan het wel snel gebeuren ja. Maar als je stil in een hoekje sta zal je zelfs met carnaval wel eens geen succes kunnen hebbenquote:Op woensdag 24 september 2014 15:53 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Haha, over carnaval heb ik ook verhalen gehoord van vrienden die dat hebben gevierd in Bergen op Zoom. Schijnt ook één losgeslagen bende te zijn. Volgens één van mijn vrienden is een slogan "Carnaval is een goede reden om je buurvrouw te neuken". Zegt genoeg.
Tuurlijk, je zult altijd een zekere mate van actie moeten ondernemen. Is meisjes versieren trouwens niet lastig als iedereen is uitgedost in een vreemd of grappig kostuum? Dat heb ik me weleens afgevraagd bij Carnaval. Lijkt me eerder een belemmering dan dat het daardoor makkelijker gaat.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:55 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Ja, als je een beetje meedoet (en met zulke muziek lukt dat alleen na veel alcohol bij mij) kan het wel snel gebeuren ja. Maar als je stil in een hoekje sta zal je zelfs met carnaval wel eens geen succes kunnen hebben
Overigens doe ik daar niet zo aan mee, ik vier carnaval wel, maar niet perse om te scoren ofzo.
Nee, niet echt vind ik. Het is zo verschillend, sommige hebben een compleet Eskimo kostuum waaruit je niet echt het lichaam/gezicht kan bezien, andere hebben een 'sexy' politie pakje ofzo aan, dat is soms wel leuk om te zien.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:56 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Tuurlijk, je zult altijd een zekere mate van actie moeten ondernemen. Is meisjes versieren trouwens niet lastig als iedereen is uitgedost in een vreemd of grappig kostuum? Dat heb ik me weleens afgevraagd bij Carnaval. Lijkt me eerder een belemmering dan dat het daardoor makkelijker gaat.
Beter draag je dan 2 rubbertjes over elkaar als je zo'n wandelende ziektekiem gaat afkitten.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:01 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ga dan achter de vrouwelijke toeristen aan.
quote:Op woensdag 24 september 2014 16:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter draag je dan 2 rubbertjes over elkaar als je zo'n wandelende ziektekiem gaat afkitten.
Dat kan alsnog hoorquote:Op woensdag 24 september 2014 17:25 schreef Mortaxx het volgende:
BKan ik mij zowaar vinden in een Copthorne topic. Ik heb ook de mooiste jaren van mijn leven niet optimaal gebruikt .. De genoegen om een zestienjarig vagijntje binnen te dringen zal ik nooit kennen
Ik weet dat het het genoegen Is maar heen backspace
Hmm, ik had juist verwacht dat jij dat wel had gedaan vroeger. En bij thuiskomst dan weer de ideale zoon uithangen uiteraard.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:25 schreef Mortaxx het volgende:
BKan ik mij zowaar vinden in een Copthorne topic. Ik heb ook de mooiste jaren van mijn leven niet optimaal gebruikt .. De genoegen om een zestienjarig vagijntje binnen te dringen zal ik nooit kennen
Nope nogal een laatbloeier wat dat betreftquote:Op woensdag 24 september 2014 18:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, ik had juist verwacht dat jij dat wel had gedaan vroeger. En bij thuiskomst dan weer de ideale zoon uithangen uiteraard.
quote:Op woensdag 24 september 2014 19:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nope nogal een laatbloeier wat dat betreft
Met een piemeltje zeker.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Valt mee. Laatste keer 1 van 37 en 1 van 28. Wel 'ns gehad in Flippenland. Zag eruit als 16 en ze moest en zou mee naar m'n hotel. Ik die ID checken, 21. Okee, kom maar mee.
quote:Op woensdag 24 september 2014 12:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Op die plekken ga je geen local scoren. Of het moet een zigeunerhoer zijn.
Je wilde gewoon neuken.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:51 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Losgaan is leuk, maar ik hoef ook niet met Oh Oh Cherso Matsoe Matsoe en Sterretje op vakantie. Aan de andere kant is dit misschien wel waar ik blijkbaar naar op zoek ben.
En Lloret is niet voor tokkies?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:18 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Volgend jaar zomer is hij alweer 26 hè.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:46 schreef Dikkekletser het volgende:
Kan nog prima hoor. Denk dat je met je 25 juist meer kans maakt. Ik zou wel voor de 17/18 jarige gaan. 16 wordt een beetje smerig
Dit. Met 25-30 ben je de absolute baas op de beach.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:21 schreef Druppelss het volgende:
Met 25 maak je wellicht meer kans, of je moet al echt een oude kop hebben
Maar iets zegt me dat je leeftijd een excuus is omdat je niet durft
Ja, maar dat veranderd niet aan datgene dat je daadwerkelijk bedoelt. Hij heeft dus nog steeds een punt.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:38 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Als je maar gevoeld hebt.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:53 schreef EDMAN- het volgende:
Ben er geweest, niet geneukt. Denken dat dat gaat lukken als je 2 weken lang om 11:00 begint met drinken en om 07:00 weer in je bed ligt.
En dan allemaal verlegen in de hoek hangen en praten over de topics dat deze trip gaat opleveren zeker.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:06 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Damn, nog meer lotgenoten.
Ik dacht dat ik de enige was die daar nooit in was meegegaan (was een laat bloeier wat betreft uitgaan).
Nu ben ik 23 bijna 24 en zit ik in het zelfde bootje als TS.
Ik stel voor om een fok meet te organiseren in Albufeira en dan meteen een fok gangbang op een paar gewillige dames
Hebben we toch een "seks"vakantie meegemaaktquote:Op donderdag 25 september 2014 01:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En dan allemaal verlegen in de hoek hangen en praten over de topics dat deze trip gaat opleveren zeker.
Kijk, en zo hoort KLB te zijn! Een nuttige post.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:16 schreef faf het volgende:
TS vergeet die Tokkie/bagger zooi in Lloret. Neukoorden voor jouw leeftijd:
- Ibiza
- Cancun
- Koh phangang
- Laos
- Bali
- Oostblok
Succes.
Als je 25 bent, wil je toch niet meer in een simpele bus tussen 17 jaar onwetende huppelkutjes zitten.
Ga naar exotisch duik, surf oorden.
7 keer. Toch 5 keer teveel imo, ook al was het prima vertoeven. had eerder naar Thailand etc moeten gaan i.p.v. fucking starbeach.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:53 schreef erik013 het volgende:
Mensen die in hun jeugd niet 1 keer zo'n vakantie hebben gehad ooitwat voor kansloze kutjeugd had je dan zeg...
Terechte klacht, TS.
Thailand, hoe is het daar nu in de werkelijkeid? Echt van die ladyboys en minderjarige gedwongen hoertjes?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:23 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
7 keer. Toch 5 keer teveel imo, ook al was het prima vertoeven. had eerder naar Thailand etc moeten gaan i.p.v. fucking starbeach.
Don't know, ga er volgend jaar naartoe. Ik probeer Pattaya wel te vermijden, voor de rest zie ik het wel. Ladyboys spotten: prima, kindhoertjes liever niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Thailand, hoe is het daar nu in de werkelijkeid? Echt van die ladyboys en minderjarige gedwongen hoertjes?
Alle vrouwen zijn er hoer. Echtquote:Op donderdag 25 september 2014 12:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Thailand, hoe is het daar nu in de werkelijkeid? Echt van die ladyboys en minderjarige gedwongen hoertjes?
Uiteraard, alleen op die leeftijd heb je daar meestal nog geen geld voorquote:Op donderdag 25 september 2014 12:23 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
7 keer. Toch 5 keer teveel imo, ook al was het prima vertoeven. had eerder naar Thailand etc moeten gaan i.p.v. fucking starbeach.
Dank voor de tip. Ibiza ben ik ooit geweest toen ik 10 was, leuk eiland!quote:Op donderdag 25 september 2014 01:16 schreef faf het volgende:
- Ibiza
- Cancun
- Koh phangang
- Laos
- Bali
- Oostblok
Succes.
Als je 25 bent, wil je toch niet meer in een simpele bus tussen 17 jaar onwetende huppelkutjes zitten.
Waarom zou je in het buitenland per se Nederlandse vrouwen willen neuken? Het mooie aan het buitenland is juist dat je even weg bent van de Anne-Fleurs en de Anne-Marie's...quote:Op donderdag 25 september 2014 13:27 schreef Copthorne het volgende:
[..]
maar dat is alleen leuk als je locals wilt hosselen. Nederlandse chicks en Nederlanders in het algemeen komen daar nauwelijks.
Mee eens, maar de klacht gaat over vakanties waarbij je van die chicks tegenkomt die net zijn geslaagd en die een week helemaal willen losgaan (hoeven niet per se Nederlanders te zijn).quote:Op donderdag 25 september 2014 13:43 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Waarom zou je in het buitenland per se Nederlandse vrouwen willen neuken? Het mooie aan het buitenland is juist dat je even weg bent van de Anne-Fleurs en de Anne-Marie's...
Omdat in jou optiek alle vrouwen per definitie hoer zijn, of?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn er hoer. Echt
Ibiza is echt teringduur. Een biertje in een club kost daar minimaal 10 euro.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:27 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Ibiza ben ik ooit geweest toen ik 10 was, leuk eiland!Ik hoorde wel van een vriend dat het daar tegenwoordig stikt van de debiele, dronken Engelsen. Kan best vermoeiend zijn.
Ook dat nog ja. Zonde van het geld.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ibiza is echt teringduur. Een biertje in een club kost daar minimaal 10 euro.
Herkenbaar dus goed planquote:Op donderdag 25 september 2014 01:06 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Damn, nog meer lotgenoten.
Ik dacht dat ik de enige was die daar nooit in was meegegaan (was een laat bloeier wat betreft uitgaan).
Nu ben ik 23 bijna 24 en zit ik in het zelfde bootje als TS.
Ik stel voor om een fok meet te organiseren in Albufeira en dan meteen een fok gangbang op een paar gewillige dames
Agreed, heb het meegemaakt met Russinnen.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:46 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Mee eens, maar de klacht gaat over vakanties waarbij je van die chicks tegenkomt die net zijn geslaagd en die een week helemaal willen losgaan (hoeven niet per se Nederlanders te zijn).
In een plaats met alleen maar locals kun je natuurlijk achter hen aangaan en dat is ook leuk, maar mijn ervaring leert dat je daar weer andere moeilijkheden tegenkomt. Sommige chicks vinden buitenlanders interessant, maar anderen flirten liever alleen met de eigen bevolking. In sommige Oostbloklanden kan het ook een flinke belemmering zijn als je de taal niet spreekt, alhoewel dat in Roemenië heel erg meevalt. Daar kun je je met Engels prima redden.
Zijn Russinnen een beetje lekker dan?quote:Op donderdag 25 september 2014 15:46 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Agreed, heb het meegemaakt met Russinnen.
Nou laat ik het iets nuanceren. Heel veel vrouwen zijn daar hoer. Ze klussen in de avonduurtjes gewoon bij of ze nu student, kleuterjuf of huisvrouw zijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:57 schreef MAHL het volgende:
Omdat in jou optiek alle vrouwen per definitie hoer zijn, of?
neequote:Op donderdag 25 september 2014 16:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zijn Russinnen een beetje lekker dan?
Oef laat Voszje dit maar niet lezen.quote:
Jij neukt daar waarschijnlijk 10 sletjes per dag, tegelijkertijd.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:56 schreef anti-loper het volgende:
ik neuk hier ook zat wijven waarom zal ik daar voor op vakantie gaan
Jij bent al vliefd na 1 clubhossel. Plsquote:Op donderdag 25 september 2014 16:56 schreef anti-loper het volgende:
ik neuk hier ook zat wijven waarom zal ik daar voor op vakantie gaan
Top postquote:Op donderdag 25 september 2014 01:16 schreef faf het volgende:
- Ibiza
- Cancun
- Koh phangang
- Laos
- Bali
- Oostblok
Succes.
Wat een verschil inderdaad.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgend jaar zomer is hij alweer 26 hè.
Daarom.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:13 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Wat een verschil inderdaad.
Je klinkt als Dima man...quote:Op woensdag 24 september 2014 17:25 schreef Mortaxx het volgende:
Dit was niet zsomaar 1 clubhossel jaquote:Op donderdag 25 september 2014 17:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent al vliefd na 1 clubhossel. Pls
Op vakantie moeten om te neukenquote:Op donderdag 25 september 2014 01:16 schreef faf het volgende:
- Ibiza
- Cancun
- Koh phangang
- Laos
- Bali
- Oostblok
Succes.
denken dat je moeilijk bentquote:Op donderdag 25 september 2014 22:21 schreef Zelfscanner het volgende:
Denken dat het zo makkelijk is
Een wanhopige maagd?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vijf jaar geleden was ik net als dima
Onze broeder dima heeft dus hoopquote:Op donderdag 25 september 2014 22:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Diepzeevissen was het toch?quote:Op woensdag 24 september 2014 11:15 schreef niels0 het volgende:
Vroeger was ik ook als Dima. Tot ik besefte dat ik er toch wel redelijk goed uitzag en met wat biertjes op wel een praatje kan maken met vrouwwezentjes. En, nog belangrijker, toen ik besefte dat diezelfde vrouwwezentjes in wezen ook maar gewoon mensen als jij en ik zijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha precies dit. Ws ik maar achttien met de kennis van nuquote:Op donderdag 25 september 2014 22:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vroeger was ik ook als Dima. Tot ik besefte dat ik er toch wel redelijk goed uitzag en met wat biertjes op wel een praatje kan maken met vrouwwezentjes. En, nog belangrijker, toen ik besefte dat diezelfde vrouwwezentjes in wezen ook maar gewoon mensen als jij en ik zijn.
Nee het is grotduiken. Zo'n 30cm diep.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:35 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Diepzeevissen was het toch?
Op die vakanties dus wel. Hier in Den Haag is het wat moeilijker inderdaad, tenzij je voor de onaantrekkelijke, volslanke dames gaat, maar dat wil je niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:21 schreef Zelfscanner het volgende:
Denken dat het zo makkelijk is
achnee man. Ik ben een keer of 5 in Thailand geweest, waaronder wat eilanden en BKK. Ik heb geen kindhoer gezien. Tuurlijk lopen er jonge hoeren rond, maar die vind je ook op de wallen. Wat je er wel ziet, is vieze ouwe mannetjes, dat is dan weer wel een goor gezicht, al kruipt ie op een 20jarige.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |