Dat soort mensen wil je toch juist op zo'n vakantie?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:18 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Is dat geen oord voor tokkies die zelfs Lloret en Salou niet kunnen betalen?
Dat wil je toch juist op zo een soort vakantie, pauper.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:18 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Nja, wellicht wel.. Weet het niet, zelf nooit gedaan (misschien jammer, maarach). Hier in het zuiden hebben we carnaval wat enigszins vergelijkbaar isquote:Op woensdag 24 september 2014 11:26 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zijn dat soort vakanties meer bedoeld voor mensen tot 21/22 jaar.
Losgaan is leuk, maar ik hoef ook niet met Oh Oh Cherso Matsoe Matsoe en Sterretje op vakantie. Aan de andere kant is dit misschien wel waar ik blijkbaar naar op zoek ben.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:41 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dat soort mensen wil je toch juist op zo'n vakantie?
Haha, over carnaval heb ik ook verhalen gehoord van vrienden die dat hebben gevierd in Bergen op Zoom. Schijnt ook één losgeslagen bende te zijn. Volgens één van mijn vrienden is een slogan "Carnaval is een goede reden om je buurvrouw te neuken". Zegt genoeg.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:50 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Nja, wellicht wel.. Weet het niet, zelf nooit gedaan (misschien jammer, maarach). Hier in het zuiden hebben we carnaval wat enigszins vergelijkbaar is
Ja, als je een beetje meedoet (en met zulke muziek lukt dat alleen na veel alcohol bij mij) kan het wel snel gebeuren ja. Maar als je stil in een hoekje sta zal je zelfs met carnaval wel eens geen succes kunnen hebbenquote:Op woensdag 24 september 2014 15:53 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Haha, over carnaval heb ik ook verhalen gehoord van vrienden die dat hebben gevierd in Bergen op Zoom. Schijnt ook één losgeslagen bende te zijn. Volgens één van mijn vrienden is een slogan "Carnaval is een goede reden om je buurvrouw te neuken". Zegt genoeg.
Tuurlijk, je zult altijd een zekere mate van actie moeten ondernemen. Is meisjes versieren trouwens niet lastig als iedereen is uitgedost in een vreemd of grappig kostuum? Dat heb ik me weleens afgevraagd bij Carnaval. Lijkt me eerder een belemmering dan dat het daardoor makkelijker gaat.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:55 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Ja, als je een beetje meedoet (en met zulke muziek lukt dat alleen na veel alcohol bij mij) kan het wel snel gebeuren ja. Maar als je stil in een hoekje sta zal je zelfs met carnaval wel eens geen succes kunnen hebben
Overigens doe ik daar niet zo aan mee, ik vier carnaval wel, maar niet perse om te scoren ofzo.
Nee, niet echt vind ik. Het is zo verschillend, sommige hebben een compleet Eskimo kostuum waaruit je niet echt het lichaam/gezicht kan bezien, andere hebben een 'sexy' politie pakje ofzo aan, dat is soms wel leuk om te zien.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:56 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Tuurlijk, je zult altijd een zekere mate van actie moeten ondernemen. Is meisjes versieren trouwens niet lastig als iedereen is uitgedost in een vreemd of grappig kostuum? Dat heb ik me weleens afgevraagd bij Carnaval. Lijkt me eerder een belemmering dan dat het daardoor makkelijker gaat.
Beter draag je dan 2 rubbertjes over elkaar als je zo'n wandelende ziektekiem gaat afkitten.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:01 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ga dan achter de vrouwelijke toeristen aan.
quote:Op woensdag 24 september 2014 16:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter draag je dan 2 rubbertjes over elkaar als je zo'n wandelende ziektekiem gaat afkitten.
Dat kan alsnog hoorquote:Op woensdag 24 september 2014 17:25 schreef Mortaxx het volgende:
BKan ik mij zowaar vinden in een Copthorne topic. Ik heb ook de mooiste jaren van mijn leven niet optimaal gebruikt .. De genoegen om een zestienjarig vagijntje binnen te dringen zal ik nooit kennen
Ik weet dat het het genoegen Is maar heen backspace
Hmm, ik had juist verwacht dat jij dat wel had gedaan vroeger. En bij thuiskomst dan weer de ideale zoon uithangen uiteraard.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:25 schreef Mortaxx het volgende:
BKan ik mij zowaar vinden in een Copthorne topic. Ik heb ook de mooiste jaren van mijn leven niet optimaal gebruikt .. De genoegen om een zestienjarig vagijntje binnen te dringen zal ik nooit kennen
Ik weet dat het het genoegen Is maar heen backspace
Nope nogal een laatbloeier wat dat betreftquote:Op woensdag 24 september 2014 18:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, ik had juist verwacht dat jij dat wel had gedaan vroeger. En bij thuiskomst dan weer de ideale zoon uithangen uiteraard.
quote:Op woensdag 24 september 2014 19:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nope nogal een laatbloeier wat dat betreft
Met een piemeltje zeker.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Valt mee. Laatste keer 1 van 37 en 1 van 28. Wel 'ns gehad in Flippenland. Zag eruit als 16 en ze moest en zou mee naar m'n hotel. Ik die ID checken, 21. Okee, kom maar mee.
quote:Op woensdag 24 september 2014 12:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Op die plekken ga je geen local scoren. Of het moet een zigeunerhoer zijn.
Je wilde gewoon neuken.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:51 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Losgaan is leuk, maar ik hoef ook niet met Oh Oh Cherso Matsoe Matsoe en Sterretje op vakantie. Aan de andere kant is dit misschien wel waar ik blijkbaar naar op zoek ben.
En Lloret is niet voor tokkies?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:18 schreef Copthorne het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |