quote:Op woensdag 24 september 2014 16:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter draag je dan 2 rubbertjes over elkaar als je zo'n wandelende ziektekiem gaat afkitten.
Dat kan alsnog hoorquote:Op woensdag 24 september 2014 17:25 schreef Mortaxx het volgende:
BKan ik mij zowaar vinden in een Copthorne topic. Ik heb ook de mooiste jaren van mijn leven niet optimaal gebruikt .. De genoegen om een zestienjarig vagijntje binnen te dringen zal ik nooit kennen
Ik weet dat het het genoegen Is maar heen backspace
Hmm, ik had juist verwacht dat jij dat wel had gedaan vroeger. En bij thuiskomst dan weer de ideale zoon uithangen uiteraard.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:25 schreef Mortaxx het volgende:
BKan ik mij zowaar vinden in een Copthorne topic. Ik heb ook de mooiste jaren van mijn leven niet optimaal gebruikt .. De genoegen om een zestienjarig vagijntje binnen te dringen zal ik nooit kennen
Ik weet dat het het genoegen Is maar heen backspace
Nope nogal een laatbloeier wat dat betreftquote:Op woensdag 24 september 2014 18:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, ik had juist verwacht dat jij dat wel had gedaan vroeger. En bij thuiskomst dan weer de ideale zoon uithangen uiteraard.
quote:Op woensdag 24 september 2014 19:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nope nogal een laatbloeier wat dat betreft
Met een piemeltje zeker.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Valt mee. Laatste keer 1 van 37 en 1 van 28. Wel 'ns gehad in Flippenland. Zag eruit als 16 en ze moest en zou mee naar m'n hotel. Ik die ID checken, 21. Okee, kom maar mee.
quote:Op woensdag 24 september 2014 12:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Op die plekken ga je geen local scoren. Of het moet een zigeunerhoer zijn.
Je wilde gewoon neuken.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:51 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Losgaan is leuk, maar ik hoef ook niet met Oh Oh Cherso Matsoe Matsoe en Sterretje op vakantie. Aan de andere kant is dit misschien wel waar ik blijkbaar naar op zoek ben.
En Lloret is niet voor tokkies?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:18 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Is dat geen oord voor tokkies die zelfs Lloret en Salou niet kunnen betalen?
Volgend jaar zomer is hij alweer 26 hè.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:46 schreef Dikkekletser het volgende:
Kan nog prima hoor. Denk dat je met je 25 juist meer kans maakt. Ik zou wel voor de 17/18 jarige gaan. 16 wordt een beetje smerig
Dit. Met 25-30 ben je de absolute baas op de beach.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:21 schreef Druppelss het volgende:
Met 25 maak je wellicht meer kans, of je moet al echt een oude kop hebben
Maar iets zegt me dat je leeftijd een excuus is omdat je niet durft
Ja, maar dat veranderd niet aan datgene dat je daadwerkelijk bedoelt. Hij heeft dus nog steeds een punt.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:38 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het mooie van FOK! is dat je kunt schrijven zonder opsmuk. Dat je gewoon kunt zeggen wat je denkt en vindt. Dat politiek correcte gezeik bewaar ik wel voor familiebezoekjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |