Het mooie van FOK! is dat je kunt schrijven zonder opsmuk. Dat je gewoon kunt zeggen wat je denkt en vindt. Dat politiek correcte gezeik bewaar ik wel voor familiebezoekjes.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:29 schreef Eenskijken het volgende:
walgelijk hoe iedereen hier praat over chickies en meiden alsof het objecten zijn..
Ben je daar aan je naam gekomen?quote:Op woensdag 24 september 2014 11:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat was 1999 een mooi jaar om in Lloret te zijn![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 11:38 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ben je daar aan je naam gekomen?
quote:Op woensdag 24 september 2014 11:42 schreef oxy88 het volgende:
Toen ik daar was was de ratio mannen op vrouwen 8:1.
Die meiden gaan daar toch met hetzelfde doel heen, althans ik wel toendertijd.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:29 schreef Eenskijken het volgende:
walgelijk hoe iedereen hier praat over chickies en meiden alsof het objecten zijn..
Misschien een vakantie roadtrip door het Oostblok en dan één of twee dagen Sunny Beach alvorens je weer verder vertrekt?quote:Op woensdag 24 september 2014 10:47 schreef Dven het volgende:
Gewoon doen. Effe in 1 zomer Salou, Lloret, Chersonnisos, Sunny Beach en Renesse pakken.
Dat valt zeker aan te radenquote:Op woensdag 24 september 2014 12:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Misschien een vakantie roadtrip door het Oostblok en dan één of twee dagen Sunny Beach alvorens je weer verder vertrekt?
Hoewel het niet echt mijn stijl is, ik versier liever een schattig Oostblokmeisje in een goede club dan een dronken Engelse trol in een of andere pauper feesttent.quote:
Daar heb je een punt. Op die plekken ga je geen local scoren. Of het moet een zigeunerhoer zijn.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoewel het niet echt mijn stijl is, ik versier liever een schattig Oostblokmeisje in een goede club dan een dronken Engelse trol in een of andere pauper feesttent.
Waarom ga je niet op singlesreis? Ze zijn iets ouder maar er wordt volgens mij ook flink geneukt .quote:Op woensdag 24 september 2014 10:40 schreef Copthorne het volgende:
Goedemorgen FOK!kers,
Toen ik mijn middelbare school-diploma had behaald, ben ik nooit met vrienden op vakantie geweest in bijvoorbeeld Lloret de Mar. In mijn ogen gingen jongeren daar enkel heen om te zuipen en te neuken en zo ben ik niet, dacht ik toen.
Laatst zag ik op internet een aflevering van "Zon, Seks & Je Ouders In Shock" en toen ik zag hoe een lelijke bezopen dwarrel een, weliswaar ook bezopen, knappe chick stond te zoenen, had ik daar wel een beetje spijt van.
De hete tieners liggen in oorden als Lloret en Salou in de zomer voor het oprapen. Het lijkt haast onmogelijk om daar niet te scoren als je er met wat vrienden bivakkeert en als je iedere avond uitgaat. Knappe meisjes schaken is er zo makkelijk.
In de zomers van 2008 & 2009 had ik totaal geen behoefte aan dit soort vakanties, maar terugkijkend vind ik het jammer dat ik me destijds niet een weekje heb verlaagd en lekker ben losgegaan.
Nu ben ik 25 en daarmee net iets te oud voor die onzin. Op deze leeftijd nog in zo'n tent gaan staan in de hoop een 17-jarig meisje aan de haak te slaan maakt je enkel een karikatuur van jezelf.
Met als voordeel dat je op VWO niveau neukt en niet op VMBO niveau....quote:Op woensdag 24 september 2014 12:39 schreef Noriega het volgende:
[..]
Waarom ga je niet op singlesreis? Ze zijn iets ouder maar er wordt volgens mij ook flink geneukt .
quote:Op woensdag 24 september 2014 11:38 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het mooie van FOK! is dat je kunt schrijven zonder opsmuk. Dat je gewoon kunt zeggen wat je denkt en vindt. Dat politiek correcte gezeik bewaar ik wel voor familiebezoekjes.
Flikker op man!quote:Op woensdag 24 september 2014 10:40 schreef Copthorne het volgende:Nu ben ik 25 en daarmee net iets te oud voor die onzin. Op deze leeftijd nog in zo'n tent gaan staan in de hoop een 17-jarig meisje aan de haak te slaan maakt je enkel een karikatuur van jezelf.
- Jailbaitquote:Op woensdag 24 september 2014 13:28 schreef Werkman het volgende:
[..]
Flikker op man!
Ik ben 38 en ben er twee jaar geleden nog geweest.
Oké, op jailbait onder de achttien zit ik zelf ook niet meer te wachten maar er lopen twintigers zat rond die naarmate de avond (lees: alcoholgebruik) vordert niet meer zo moeilijk doen.
Heb er al mijn spaargeld toen doorheen gejaagd aan condooms.
Dit. Ts is lelijk en autistisch.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:06 schreef fathank het volgende:
Je zou nog geen chick regelen als ze met een druipende grot voor je staat minkukel.
Ik neuk serieus liever op VMBO niveauquote:Op woensdag 24 september 2014 12:42 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Met als voordeel dat je op VWO niveau neukt en niet op VMBO niveau....
Ga dan achter de vrouwelijke toeristen aan.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:28 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ik val doorgaans niet op Aziatische vrouwen. Daarnaast vind ik wat daar gebeurt qua kinderprostitutie echt fout.
Mij zal je niet snel in Thailand aantreffen. In ieder geval niet om achter de meisjes aan te gaan.
Dus we moeten jou behandelen als een varken?quote:Op woensdag 24 september 2014 11:32 schreef haan33 het volgende:
[..]
wie zich als een slet gedraagt zal behandeld worden als een slet
quote:Op woensdag 24 september 2014 13:56 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik neuk serieus liever op VMBO niveau
Als een haan, duh.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:26 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Dus we moeten jou behandelen als een varken?
Pro tip: als je neukt moet je in het moment leven. Niet hoe het 10 jaar later zou zijn.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:27 schreef bamibij het volgende:
[..]gadver nee man. Het vwo sletje van vandaag is die geile communicatiestudent van morgen eh
Het vmbo sletje van vandaag is de vadsige mc donalds medewerker van morgen.
Dit. Kan mij het nou schelen dat ze over 10 jaar eventueel vadsig is.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:39 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Pro tip: als je neukt moet je in het moment leven. Niet hoe het 10 jaar later zou zijn.
dat heeft mijn inziens niets met politiek correctheid te maken, maar met fatsoensnormen en gedrag. ik weet dat ik in ieder geval nooit met dat soort volk om wil gaan..quote:Op woensdag 24 september 2014 11:38 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het mooie van FOK! is dat je kunt schrijven zonder opsmuk. Dat je gewoon kunt zeggen wat je denkt en vindt. Dat politiek correcte gezeik bewaar ik wel voor familiebezoekjes.
Leuk Jan-Peter Balkenende. Als je het topic zou doorlezen, dan zou je normaal gesproken zien dat het helemaal niet gaat over dat vrouwen lustobjecten zijn.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:54 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat heeft mijn inziens niets met politiek correctheid te maken, maar met fatsoensnormen en gedrag. ik weet dat ik in ieder geval nooit met dat soort volk om wil gaan..
Dat soort mensen wil je toch juist op zo'n vakantie?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:18 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Is dat geen oord voor tokkies die zelfs Lloret en Salou niet kunnen betalen?
Dat wil je toch juist op zo een soort vakantie, pauper.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:18 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Is dat geen oord voor tokkies die zelfs Lloret en Salou niet kunnen betalen?
Nja, wellicht wel.. Weet het niet, zelf nooit gedaan (misschien jammer, maarach). Hier in het zuiden hebben we carnaval wat enigszins vergelijkbaar isquote:Op woensdag 24 september 2014 11:26 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zijn dat soort vakanties meer bedoeld voor mensen tot 21/22 jaar.
Losgaan is leuk, maar ik hoef ook niet met Oh Oh Cherso Matsoe Matsoe en Sterretje op vakantie. Aan de andere kant is dit misschien wel waar ik blijkbaar naar op zoek ben.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:41 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dat soort mensen wil je toch juist op zo'n vakantie?
Haha, over carnaval heb ik ook verhalen gehoord van vrienden die dat hebben gevierd in Bergen op Zoom. Schijnt ook één losgeslagen bende te zijn. Volgens één van mijn vrienden is een slogan "Carnaval is een goede reden om je buurvrouw te neuken". Zegt genoeg.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:50 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Nja, wellicht wel.. Weet het niet, zelf nooit gedaan (misschien jammer, maarach). Hier in het zuiden hebben we carnaval wat enigszins vergelijkbaar is
Ja, als je een beetje meedoet (en met zulke muziek lukt dat alleen na veel alcohol bij mij) kan het wel snel gebeuren ja. Maar als je stil in een hoekje sta zal je zelfs met carnaval wel eens geen succes kunnen hebbenquote:Op woensdag 24 september 2014 15:53 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Haha, over carnaval heb ik ook verhalen gehoord van vrienden die dat hebben gevierd in Bergen op Zoom. Schijnt ook één losgeslagen bende te zijn. Volgens één van mijn vrienden is een slogan "Carnaval is een goede reden om je buurvrouw te neuken". Zegt genoeg.
Tuurlijk, je zult altijd een zekere mate van actie moeten ondernemen. Is meisjes versieren trouwens niet lastig als iedereen is uitgedost in een vreemd of grappig kostuum? Dat heb ik me weleens afgevraagd bij Carnaval. Lijkt me eerder een belemmering dan dat het daardoor makkelijker gaat.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:55 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Ja, als je een beetje meedoet (en met zulke muziek lukt dat alleen na veel alcohol bij mij) kan het wel snel gebeuren ja. Maar als je stil in een hoekje sta zal je zelfs met carnaval wel eens geen succes kunnen hebben
Overigens doe ik daar niet zo aan mee, ik vier carnaval wel, maar niet perse om te scoren ofzo.
Nee, niet echt vind ik. Het is zo verschillend, sommige hebben een compleet Eskimo kostuum waaruit je niet echt het lichaam/gezicht kan bezien, andere hebben een 'sexy' politie pakje ofzo aan, dat is soms wel leuk om te zien.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:56 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Tuurlijk, je zult altijd een zekere mate van actie moeten ondernemen. Is meisjes versieren trouwens niet lastig als iedereen is uitgedost in een vreemd of grappig kostuum? Dat heb ik me weleens afgevraagd bij Carnaval. Lijkt me eerder een belemmering dan dat het daardoor makkelijker gaat.
Beter draag je dan 2 rubbertjes over elkaar als je zo'n wandelende ziektekiem gaat afkitten.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:01 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ga dan achter de vrouwelijke toeristen aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |