Goedemorgen FOK!kers,
Toen ik mijn middelbare school-diploma had behaald, ben ik nooit met vrienden op vakantie geweest in bijvoorbeeld Lloret de Mar. In mijn ogen gingen jongeren daar enkel heen om te zuipen en te neuken en zo ben ik niet, dacht ik toen.
Laatst zag ik op internet een aflevering van "Zon, Seks & Je Ouders In Shock" en toen ik zag hoe een lelijke bezopen dwarrel een, weliswaar ook bezopen, knappe chick stond te zoenen, had ik daar wel een beetje spijt van.
De hete tieners liggen in oorden als Lloret en Salou in de zomer voor het oprapen. Het lijkt haast onmogelijk om daar niet te scoren als je er met wat vrienden bivakkeert en als je iedere avond uitgaat. Knappe meisjes schaken is er zo makkelijk.
In de zomers van 2008 & 2009 had ik totaal geen behoefte aan dit soort vakanties, maar terugkijkend vind ik het jammer dat ik me destijds niet een weekje heb verlaagd en lekker ben losgegaan.
Nu ben ik 25 en daarmee net iets te oud voor die onzin. Op deze leeftijd nog in zo'n tent gaan staan in de hoop een 17-jarig meisje aan de haak te slaan maakt je enkel een karikatuur van jezelf.
Copthorne 2.0