Bedankt, voelt goed, zeker als fipo.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:43 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dit inkoppertje had ik speciaal voor jou achtergelaten.
dit dus. Ben zelf al iets ouder en heb nog steeds 17 jarige meiden die iets van mij willen. Dus gaan met die banaan!quote:Op woensdag 24 september 2014 10:45 schreef Dettol het volgende:
Gewoon wachten tot je 35 bent en dan gaan. Die 17 jarige sletjes willen wel een oudere kerel
ik ga komende zomer sunny beachquote:Op woensdag 24 september 2014 10:47 schreef Dven het volgende:
Gewoon doen. Effe in 1 zomer Salou, Lloret, Chersonnisos, Sunny Beach en Renesse pakken.
Doen we.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:48 schreef Pixxie. het volgende:
Ik ben ook nooit geweest
Kom we gaan samen
Bel maar effe als je sos of pep nodig hebtquote:
Geenstijl taal op fok gebruikenquote:Op woensdag 24 september 2014 10:59 schreef niels0 het volgende:
Neuqen ligt overal voor het oprapen man.
kquote:Op woensdag 24 september 2014 10:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Bel maar effe als je sos of pep nodig hebt
Dit dusquote:Op woensdag 24 september 2014 11:06 schreef fathank het volgende:
Je zou nog geen chick regelen als ze met een druipende grot voor je staat minkukel.
Flinder12 kan nog geen chickies regelen, zelfs niet als ze stomdronken voor hem staanquote:Op woensdag 24 september 2014 11:08 schreef flinder12 het volgende:
Op die leeftijd moet je toch wel begrijpen dat dat seks gebeuren niet gaat werken. Die wijfen zijn daar alleen maar om aandacht te krijgen en los te gaan niet voor seks.
quote:Op woensdag 24 september 2014 11:08 schreef flinder12 het volgende:
Op die leeftijd moet je toch wel begrijpen dat dat seks gebeuren niet gaat werken. Die wijfen zijn daar alleen maar om aandacht te krijgen en los te gaan niet voor seks.
En vaak ben je met vrienden en kan je geen chick meenemen tenzij gangbangquote:Op woensdag 24 september 2014 11:10 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Flinder12 kan nog geen chickies regelen, zelfs niet als ze stomdronken voor hem staan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |