Jij neukt daar waarschijnlijk 10 sletjes per dag, tegelijkertijd.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:56 schreef anti-loper het volgende:
ik neuk hier ook zat wijven waarom zal ik daar voor op vakantie gaan
Jij bent al vliefd na 1 clubhossel. Plsquote:Op donderdag 25 september 2014 16:56 schreef anti-loper het volgende:
ik neuk hier ook zat wijven waarom zal ik daar voor op vakantie gaan
Top postquote:Op donderdag 25 september 2014 01:16 schreef faf het volgende:
TS vergeet die Tokkie/bagger zooi in Lloret. Neukoorden voor jouw leeftijd:
- Ibiza
- Cancun
- Koh phangang
- Laos
- Bali
- Oostblok
Succes.
Als je 25 bent, wil je toch niet meer in een simpele bus tussen 17 jaar onwetende huppelkutjes zitten.
Ga naar exotisch duik, surf oorden.
Wat een verschil inderdaad.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgend jaar zomer is hij alweer 26 hè.
Daarom.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:13 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Wat een verschil inderdaad.
Je klinkt als Dima man...quote:Op woensdag 24 september 2014 17:25 schreef Mortaxx het volgende:
BKan ik mij zowaar vinden in een Copthorne topic. Ik heb ook de mooiste jaren van mijn leven niet optimaal gebruikt .. De genoegen om een zestienjarig vagijntje binnen te dringen zal ik nooit kennen
Ik weet dat het het genoegen Is maar heen backspace
Dit was niet zsomaar 1 clubhossel jaquote:Op donderdag 25 september 2014 17:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent al vliefd na 1 clubhossel. Pls
Op vakantie moeten om te neukenquote:Op donderdag 25 september 2014 01:16 schreef faf het volgende:
TS vergeet die Tokkie/bagger zooi in Lloret. Neukoorden voor jouw leeftijd:
- Ibiza
- Cancun
- Koh phangang
- Laos
- Bali
- Oostblok
Succes.
Als je 25 bent, wil je toch niet meer in een simpele bus tussen 17 jaar onwetende huppelkutjes zitten.
Ga naar exotisch duik, surf oorden.
denken dat je moeilijk bentquote:Op donderdag 25 september 2014 22:21 schreef Zelfscanner het volgende:
Denken dat het zo makkelijk is
Een wanhopige maagd?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vijf jaar geleden was ik net als dima
Onze broeder dima heeft dus hoopquote:Op donderdag 25 september 2014 22:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Diepzeevissen was het toch?quote:Op woensdag 24 september 2014 11:15 schreef niels0 het volgende:
Je kunt altijd nog gaan grotduiken in Thailand TS.
Vroeger was ik ook als Dima. Tot ik besefte dat ik er toch wel redelijk goed uitzag en met wat biertjes op wel een praatje kan maken met vrouwwezentjes. En, nog belangrijker, toen ik besefte dat diezelfde vrouwwezentjes in wezen ook maar gewoon mensen als jij en ik zijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha precies dit. Ws ik maar achttien met de kennis van nuquote:Op donderdag 25 september 2014 22:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vroeger was ik ook als Dima. Tot ik besefte dat ik er toch wel redelijk goed uitzag en met wat biertjes op wel een praatje kan maken met vrouwwezentjes. En, nog belangrijker, toen ik besefte dat diezelfde vrouwwezentjes in wezen ook maar gewoon mensen als jij en ik zijn.
Nee het is grotduiken. Zo'n 30cm diep.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:35 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Diepzeevissen was het toch?
Op die vakanties dus wel. Hier in Den Haag is het wat moeilijker inderdaad, tenzij je voor de onaantrekkelijke, volslanke dames gaat, maar dat wil je niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:21 schreef Zelfscanner het volgende:
Denken dat het zo makkelijk is
achnee man. Ik ben een keer of 5 in Thailand geweest, waaronder wat eilanden en BKK. Ik heb geen kindhoer gezien. Tuurlijk lopen er jonge hoeren rond, maar die vind je ook op de wallen. Wat je er wel ziet, is vieze ouwe mannetjes, dat is dan weer wel een goor gezicht, al kruipt ie op een 20jarige.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Thailand, hoe is het daar nu in de werkelijkeid? Echt van die ladyboys en minderjarige gedwongen hoertjes?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |