haha ja iedereen van rond onze leeftijd wel zo'n beetje volgens mij.quote:Op maandag 15 september 2014 21:48 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ook! Echt, die combi ook. Dat is toch een enorme smaakexplosie voor zo'n mini
hahaha nee joh! Jij ging mooi thuis baren dus ff dimmen met die bloeddruk he!quote:
tegenwoordig ben ik wél zo'n moederquote:Op maandag 15 september 2014 21:56 schreef Risu het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat in het verleden weleens gedacht heb.. Maar nooit gezegd. Nu denk ik er wel anders over. Alleen ik zal dan niet zo'n toegevende moeder zijn. Meer een als jij daar wil gaan liggen krijsen dan doe je dat maar, dan ga ik even boodschappen halen.
Maar wie weet ben ik wel half aan het janken als me dat overkomt. Dat kan ik eigenlijk niet zeggen.
Hoe dan ook, met een 'wacht maar' kan ik ook vrij weinig.
donderdag. Maar dan heb ik de vk die ik alleen nog maar bij mijn (faal)echo's heb gezien tot nu toe. Dus al zeker 27 weken geleden voor het laatst.quote:Op maandag 15 september 2014 21:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
hahaha nee joh! Jij ging mooi thuis baren dus ff dimmen met die bloeddruk he!
Wanneer moet je weer op controle trouwens? Ik ben wel benieuwd wat ze er nu van zeggen verder
och, we've all been there, we denken allemaal dat we het beter gaan doen dan ... vulmaarin. Maar das ook goed, als je er al aan begint met een whatever gevoel dan mja hmm.quote:Op maandag 15 september 2014 21:56 schreef Risu het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat in het verleden weleens gedacht heb.. Maar nooit gezegd. Nu denk ik er wel anders over. Alleen ik zal dan niet zo'n toegevende moeder zijn. Meer een als jij daar wil gaan liggen krijsen dan doe je dat maar, dan ga ik even boodschappen halen.
Maar wie weet ben ik wel half aan het janken als me dat overkomt. Dat kan ik eigenlijk niet zeggen.
Hoe dan ook, met een 'wacht maar' kan ik ook vrij weinig.
ik zal je vertellen, ik heb me dit aan kunnen leren dankzij de caissieres van de appiequote:Op maandag 15 september 2014 22:03 schreef mignonne het volgende:
Oh en over bedelen bij het gangpad, ook dat doe je niet goed. "Als je je kind te eten geeft van tevoren doen zr dat niet" "gewoon doorlopen" "omg wat zielig ze loopt gewoon door, je laat je kint toch nie alleen" enz. Can't please 'em all.
dat soberso wel denk ikquote:Op maandag 15 september 2014 22:07 schreef laziness het volgende:
Boodschappen doen zonder je peuter is beter voor de gemoedsrust van alles en iedereen
Daar heb je de onzin al, wat een stuk literatuur zeg.. Enzo enzo ofzo..quote:Op maandag 15 september 2014 22:08 schreef Risu het volgende:
Ja ik heb allemaal van die regeltjes in mijn hoofd, en of dat straks werkt, zien we dan wel. Maar ik heb er wel over nagedacht iig. Maar ik heb ook 'ervaring' opgedaan door hier veel mee te lezen in de topics. Beetje leren van wat anderen doen enzo. En daar dan je eigen aanpassingen op maken. Opvoeden is wat mij betreft ook een beetje meeveren in je kind enzo. De een is de ander niet.
In ieder geval, ik duik mijn bedje maar eens in. Heb het vandaag weer eens lang volgehouden voor de verandering. En ik ga straks nog onzin uitkramen ofzo.
echt hequote:Op maandag 15 september 2014 22:07 schreef laziness het volgende:
Boodschappen doen zonder je peuter is beter voor de gemoedsrust van alles en iedereen
Je doet het om de wacht maar tot hij de peuter leeftijd heeft bereikt, toch?quote:Op maandag 15 september 2014 22:14 schreef Loj het volgende:
Boodschappen doen met dreumes is goed voor je humeur!
Je geeft hem zo'n rolmandje... Hij roept enthousiast: kopuh! Loopt rechtstreeks naar de kaas... Roept: kaas en gooit er 6 pakken kaas in en loopt vervolgens heel netjes de gangpaden af en gooit willekeurig wat spullen erin
Sorry ff off-topic
goed punt. En ik kan het soms lekker ventileren op FOKquote:Op maandag 15 september 2014 22:16 schreef mignonne het volgende:
[..]
echt he![]()
voor je rust boodschappen gaan doen op zaterdagmiddag, ik kan het xD alleen, dat wel.![]()
En sq, je kan best wat denken ergens over toch? Ik denk heel veel over heel veel andere opvoedmethodes, maar ik probeer maar vooral om er geen anderen mee lastig te vallen. De enige die ik er verantwoording over af moet leggen das mn lief en vooruit, mn kind later. Ik ga dan ook gewoon geen discussies aan over opvoeden/goed of fout of ander soort dingen. Scheelt zomaar 10 punten op mn bloeddruk!
Mijn docent sociale vaardigheden zegt altijd "meisjes, jullie mogen álles denken, als je er maar lief bij lacht en je mond dicht houdt" xD
onze jumbo heeft dat nietquote:Op maandag 15 september 2014 22:21 schreef laziness het volgende:
En al de k*lere auto, bootjes, bussen, al dan niet met een nijntje, bobo, ernie, hamster weet ik wat er naast waar 0,50cent in moet bij alle winkel ingangen moeten ze ook verbieden.
Op een stuk van 100 meter kan je zo 3x zo'n ding tegen komen
daar ga ik dan maar wel van uit, tnxquote:Op maandag 15 september 2014 22:21 schreef Zolena het volgende:
Ja weeghaak, elke (kraam)dag hier. Maar weet niet of dat overal hetzelfde gaat.
kijk wat mijn gastouder doet xD groots vermaak voor die kinders maar omgquote:Op maandag 15 september 2014 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onze jumbo heeft dat niet
Evenals kleine kutkarretjes
Onze C1000 heeft wel kleine kutkarretjes, maar in de 9 maanden dat ik hier woon heb ik er welgeteld 1 kind mee zien lopen.quote:Op maandag 15 september 2014 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onze jumbo heeft dat niet
Evenals kleine kutkarretjes
Arme andere klantenquote:Op maandag 15 september 2014 22:24 schreef mignonne het volgende:
[..]
kijk wat mijn gastouder doet xD groots vermaak voor die kinders maar omg![]()
Ik krijg t al benauwd van 1 kind die met zo'n kar de winkel door sjeest.
[ afbeelding ]
En nadat de baby gewogen is doen ze de placenta er aan?quote:Op maandag 15 september 2014 22:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Hier weeghaak SQ, denk dat dat kramzorggebonden is (of gewoon overal zo) dus dan zal t bij jou ook zo zijn. Leuk voor een foto
Ja en daarna je kraamverbanden en celstofmattenquote:Op maandag 15 september 2014 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En nadat de baby gewogen is doen ze de placenta er aan?
quote:Op maandag 15 september 2014 22:26 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja en daarna je kraamverbanden en celstofmatten
placenta weeg ik thuis niet, in t ziekenhuis wel, anders gaan ze huilen hierquote:
gewoon omdat t kan!quote:Op maandag 15 september 2014 22:29 schreef mignonne het volgende:
[..]
placenta weeg ik thuis niet, in t ziekenhuis wel, anders gaan ze huilen hier![]()
Ik zou nie weten waarom, mevrouw uw placenta is te klein, ik stop em terug, ga dr maar wat beter je best op doen
(Ik snap wel waarom het gebeurd indien klinisch relevant natuurlijk, maar bij een normale bevalling mja, och. Leuk voor op t geboortekaartje?)
omdat k toch geen hol te doen heb tijdens zo'n bevallingquote:
zeikerd, dan flikker ik die placenta zelf wel op de keukenweegschaal hoorquote:Op maandag 15 september 2014 22:31 schreef mignonne het volgende:
[..]
omdat k toch geen hol te doen heb tijdens zo'n bevalling![]()
Bloedverlies probeer ik wel zoveel mogelijk te wegen, en dan eerst zo'n matje wegen idd. Want die moet je nie meetellen natuurlijk.
Welke heb je; van klasse kz weet ik dat ze de baby's sowieso niet zelf wegenquote:Op maandag 15 september 2014 22:32 schreef kwakz0r het volgende:
Wij moeten een ligweegschaal huren bij de thuiszorg (DH hier).
Vergeet de tennisballen nietquote:Op maandag 15 september 2014 22:26 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja en daarna je kraamverbanden en celstofmatten
kan ie daarna mooi door naar de hapjespanquote:Op maandag 15 september 2014 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeikerd, dan flikker ik die placenta zelf wel op de keukenweegschaal hoor
Preciesquote:Op maandag 15 september 2014 22:35 schreef mignonne het volgende:
[..]
kan ie daarna mooi door naar de hapjespan
daag me niet uit, ik heb alweer wat pareltjes gevondenquote:Op maandag 15 september 2014 22:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dat gaat weer lekker hier. Verse placentaplaatjes anyone?
Je moet eens weten wat voor pareltjes er op mijn pc staan. Home made!quote:Op maandag 15 september 2014 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daag me niet uit, ik heb alweer wat pareltjes gevonden
hahahahquote:Op maandag 15 september 2014 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
oeh, een filmpje met als titel "the placenta is expelled"
nee die mag je houdenquote:Op maandag 15 september 2014 22:40 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat voor pareltjes er op mijn pc staan. Home made!
Ik vind het over het algemeen echt heel erg gezellig met peuter! Maar misschien komt die periode nog... (Ik dek me inquote:Op maandag 15 september 2014 22:07 schreef laziness het volgende:
Mamma's ribben blauw trappen is hier vooralsnog blijkbaar een stuk leuker dan eruit komenquote:Op maandag 15 september 2014 22:39 schreef Loj het volgende:
Of gewoon van verse baby's!
Razz.... Het is jouw beurt!
Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn inmiddels kleuter. Die weet gewoon dat nee ook echt nee is. Ze heeft ook pas een of twee keer in zo'n hamster voor de winkel gezeten, ik vind het zo'n onzin die dingen. Het is gelukkig niet altijd 'wacht maar' dus.quote:Op maandag 15 september 2014 22:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vind het over het algemeen echt heel erg gezellig met peuter! Maar misschien komt die periode nog... (Ik dek me in).
Het filmpje is zo goor, mijn browser wil 'm niet eens afspelen.quote:Op maandag 15 september 2014 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.brooksidepress(...)sson_3_Section_1.htm
Leerzaam!
(niet voor mignonne, die weet dat allemaal al)
nee klopt, is een downloadquote:Op maandag 15 september 2014 22:49 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Het filmpje is zo goor, mijn browser wil 'm niet eens afspelen.
Oh weird want die hebben we en ze zei van wel...quote:Op maandag 15 september 2014 22:33 schreef mignonne het volgende:
[..]
Welke heb je; van klasse kz weet ik dat ze de baby's sowieso niet zelf wegen
ja maar dus alleen als je een weegschaal in huis haalt. Anders doen ze t niet, ze hebben zelf geen weegschaal mee.quote:Op maandag 15 september 2014 22:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh weird want die hebben we en ze zei van wel...
De mijne weet ook prima dat nee echt nee is. Daarom maakt hij drama als ik nee zeg qua hamster auto of eigen winkelwagentje. Hij wil het te graag om rustig te blijven dan al weet hij dat ik niet toe ga geven.quote:Op maandag 15 september 2014 22:48 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn inmiddels kleuter. Die weet gewoon dat nee ook echt nee is. Ze heeft ook pas een of twee keer in zo'n hamster voor de winkel gezeten, ik vind het zo'n onzin die dingen. Het is gelukkig niet altijd 'wacht maar' dus.
Ook dat ja. Mijnes deed het overigens ook. Bij haar vader.quote:Op maandag 15 september 2014 22:58 schreef laziness het volgende:
[..]
De mijne weet ook prima dat nee echt nee is. Daarom maakt hij drama als ik nee zeg qua hamster auto of eigen winkelwagentje. Hij wil het te graag om rustig te blijven dan al weet hij dat ik niet toe ga geven.
De mijne was heel gemoedelijk en de laatste paar maanden is dat omgeslagen en maakt hij drama om dat soort dingen.
Ik heb geleerd dat het echt niet aan de opvoeding ligt (over het algemeen dan) maar dat karakter ook een hoop doet. En faaaases.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dansen was gelukkig wel gezellig. Alleen na een paar keer bewegen met m'n heupen moest ik al meteen plassen.
En 13 weken vandaag!
[ Bericht 0% gewijzigd door Gevalletje op 16-09-2014 00:11:11 ]
41.1... Hopelijk komt Zusje iets eerder dan dat!quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh wow Soesa, 39wk! Wat was je termijn bij E ook alweer? Spannend hoor!
Oh en hilzillah had ik nog niet toegejuicht op dit adres, welkom!
Ja, daarom zei ik toch dat we dr een van de thuiszorg moeten halen?quote:Op maandag 15 september 2014 22:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja maar dus alleen als je een weegschaal in huis haalt. Anders doen ze t niet, ze hebben zelf geen weegschaal mee.
Ja snap k dat je hem daarvoor haalde!quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja, daarom zei ik toch dat we dr een van de thuiszorg moeten halen?of is niet wegen een optie?
Oh sorry, ik begreep je verkeerd.quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:39 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja snap k dat je hem daarvoor haalde!maar dat gebeurd dus niet overal en dan komt de verloskundige wegen. En ik heb ook wel eens een kraamverzorgster via klasse gehad bij een gezin die zei dat ze niet mocht wegen van het bureau
Bijzonder want al dr collega's doen het wel. Maar goed, zeker als je borstvoeding geeft vind ik het wel belangrijk dat er een weegschaal voorhanden is, en dan liefst dat baby steeds op precies dezelfde weegschaal gewogen wordt en niet elke keer met een ander unster. Dus helemaal goed dat je er eentje gehuurd hebt/gaat huren.
Oh dat zou kunnen maar ze had wel een jasje aan van klasse. Die freelancers wegen meestal juist wel. En careyn weegt zeker, die hebben allemaal hun eigen unster. (ik heb zelf ook voor careyn gewerkt, moet mn unster maar eens terug gaan brengen want ik heb er nu twee liggenquote:Op dinsdag 16 september 2014 08:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh sorry, ik begreep je verkeerd.
Zou kunnen dat die KV een freelancer of iemand van een ander bureau was? Ze werkt in drukke tijden ook met mensen van Careyn en freelancers geloof ik...
Als ik vage dingen opmerk bel ik gewoon, en vraag ik om een ander.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:43 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oh dat zou kunnen maar ze had wel een jasje aan van klasse. Die freelancers wegen meestal juist wel. En careyn weegt zeker, die hebben allemaal hun eigen unster. (ik heb zelf ook voor careyn gewerkt, moet mn unster maar eens terug gaan brengen want ik heb er nu twee liggen)
quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]kun je twee babies tegelijk wegen! Of twee trombosebenen!
Alleen jammer dat ze niet luisteren naar de kraamvrouwquote:Op dinsdag 16 september 2014 08:57 schreef mignonne het volgende:
Careyn is groot vooral.
Een klein bureau is fijn want die mensen van het bureau kennen al hun kraamverzorgenden goed en er zijn korte lijntjes onderling. Maar een groot bureau zoals Careyn heeft ook voordelen, er is altijd iemand beschikbaar, er is altijd mogelijkheid om direct iemand anders te sturen, er is altijd wel iemand die aan al je wensen enz voldoet. Ze hebben bijv. lactatiekundigen en diëtisten in dienst enz enz.
Hier runt Careyn ook de thuiszorgwinkels en andere diensten.
oh echt? what's the story dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze niet luisteren naar de kraamvrouw
Al gok in dat wij wel pech hadden, maar was zeker wel de reden dat ik de 2e keer echt geen Careyn wilde. Ook de reactie op onze brief![]()
Test is al een beetje opgedroogdquote:Op dinsdag 16 september 2014 06:19 schreef klumsy het volgende:
Hilz welkom
Ik zal er vast overheen gelezen hebbenmaar hoe ver ben je? Of is de test nog aan het drogen
Hoe deed ze dat dan als ze de volle dagen aan het werk was?quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh echt? what's the story dan?
Bij mij zelf hadden ze juist wel gelijk geluisterd. Ik had bij de jongste wat extra dagen gekregen, die had ik echt nodig om nog te rusten (lees: slapen), toen kreeg ik 's avonds om 22:30 ofzo een telefoontje van de vrouw die bij me zou komen kramen en die zei doodleuk ja ik kom dan rond 10 uur, dan blijf ik tot elf of half 12, dan ga ik mn zoontje voeden en daarna kom ik weer een uurtje terug.
Ehm... wait whut?daar heb ik geen klap aan
ja dr zoontje was flesweigeraar en ze ging er van uit dat ik daar wel begrip voor had. Het kind bleek 10 maanden oud oid te zijn. Ik vond het totaal onnodig dat ze die 3 uur dan niet aaneengesloten kon doen en ik zag het echt niet zitten om dan 2 keer een goed uur hulp te hebben. Het ging mij nou juist om die 3 uur aaneengesloten die ik dan kon slapen, mn plee poets ik zelf wel.Bovendien vond ik het op zn zachts gezegd bijzonder dat ze mij gewoon hops zo opbelde en het doorgaf als een soort mededeling. Heel heel sneu en naar voor je, van je flesweigeraar, maar je moet niet van jouw probleem zo ineens mijn probleem gaan maken, daar hou k nie zo van
![]()
Ik heb toen mn verloskundige gebeld en die zei ja eh dat weet ik ook niet hoor, dan moet je Careyn maar ff bellen. Careyn gebeld, geen probleem, ze ging iemand anders sturen. En idd, de volgende ochtend stond er een andere dame voor de deur.
dat vroeg ik ook, dan begon ze dus laat, ging ze 2 keer een uur naar het kdv om te voeden daar en dan eindigde ze relatief vroeg. "ja maar ik heb recht om te kolven hoor dus dat gebruik ik dan daarvoor"quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:19 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Hoe deed ze dat dan als ze de volle dagen aan het werk was?
Ik ben écht niet de moeilijkste, je kan bij mij met veel wegkomen... Maar dit had ik ook niet geaccepteerd. Zie je het al op het geboorte kaartje staanquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
dat vroeg ik ook, dan begon ze dus laat, ging ze 2 keer een uur naar het kdv om te voeden daar en dan eindigde ze relatief vroeg. "ja maar ik heb recht om te kolven hoor dus dat gebruik ik dan daarvoor"
Bij nader inzien zal het kind dan 8 maanden zijn geweest en geen 10. Maar goed, geen 8 weken iig. Ja leuk dat je kolfrecht hebt, terecht en volledig begrijpelijk. Maar het moet niet zo zijn dat ik daar op inlever, dan moet je werkgever je vervangende werkzaamheden aanbieden lijkt me...
Dat ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
dat vroeg ik ook, dan begon ze dus laat, ging ze 2 keer een uur naar het kdv om te voeden daar en dan eindigde ze relatief vroeg. "ja maar ik heb recht om te kolven hoor dus dat gebruik ik dan daarvoor"
Bij nader inzien zal het kind dan 8 maanden zijn geweest en geen 10. Maar goed, geen 8 weken iig. Ja leuk dat je kolfrecht hebt, terecht en volledig begrijpelijk. Maar het moet niet zo zijn dat ik daar op inlever, dan moet je werkgever je vervangende werkzaamheden aanbieden lijkt me...
haha nee helaas! die tijd zit ik als het goed is in het westland ergens. De allerlaatste loodjes voordat k echt zonder zijwieltjes magquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:27 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik ben écht niet de moeilijkste, je kan bij mij met veel wegkomen... Maar dit had ik ook niet geaccepteerd. Zie je het al op het geboorte kaartje staan
"Geen bezoek tussen 12 / 13 moeder en kind slapen. En geen bezoek tussen 10 / 11 want dan is de kraamverzorgster naar huis om te voeden"
En bedankt![]()
De Senn 2.0! Toevallig in mei juni in Dirksland aan het werk?
Zonde!! Alhoewel... Westland is niet eens ver weg, en dat staat ook leuk op een paspoortquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:33 schreef mignonne het volgende:
[..]
haha nee helaas! die tijd zit ik als het goed is in het westland ergens. De allerlaatste loodjes voordat k echt zonder zijwieltjes mag
En mja ik ben dus ook niet zo moeilijk en ik kan me over heel veel heen zetten maar dat was voor mij echt geen optie. Ik kreeg het al spaans benauwd bij het idee, poppedein bevestigde toen mn gevoel dat het absurd was dus dat gaf wel het steuntje in de rug om te gaan bellen. Gelukkig pakte Careyn dat prima op verder.
Garantie tot de deur helaasch.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
Mogge!
Geen wekker gezet dus de poets had zichzelf alvast binnen gelaten... Even liggen luisteren wat ze nou precies doet als ze denkt dat ze alleen thuis is, de conclusie is: niet poetsen in elk geval. Mensen
Gevalletje, die bekkenpijn kan zo vroeg al komen ja. Dus: aangeven! Als ze je daarom ontslaat kom ik wel fittie maken op je werk
Vlindur, klinkt als een verstandig besluit![]()
Verder las ik nog wat matige nachten waar ik me bij aansluit. Krijg ik na de geboorte mijn actieve, pijnvrije betrouwbare darmen weer terug?
Lollerquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
Garantie tot de deur helaasch.
Wat is t probleem? obstipatie?
ik heb vanmorgen een vriendenboekje met mn oudste samen ingevuld; "waar hou je van: broccoli!" (wait whut?!) "wat vind je stom: harde poep
"
though I totally agree hebben we toch maar wat anders ingevuld![]()
Inkoppertje: het waren wel je darmen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lollerdat is ook stom
Gewoon kramp to the max om 4 uur s nachts en dat er dan met de beste wil van de wereld niks uit komt. Maar dat je dan wel klaarwakker bent en je kint ook. Terwijl mijn darmen voorheen echt geweldig waren
Dat van die broccoli was ook nieuw voor je?
ja, ik ga er vooralsnog vanuitquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Inkoppertje: het waren wel je darmen?
wat kwak zegt, zeker weten dat het je darmen waren? er hangt geen hooft tussen je benen nu?quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lollerdat is ook stom
Gewoon kramp to the max om 4 uur s nachts en dat er dan met de beste wil van de wereld niks uit komt. Maar dat je dan wel klaarwakker bent en je kint ook. Terwijl mijn darmen voorheen echt geweldig waren
Dat van die broccoli was ook nieuw voor je?
broccoli is ook heerlijk! Hou dat gevoel vast, oudste van mignonne!!quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:43 schreef mignonne het volgende:
[..]
wat kwak zegt, zeker weten dat het je darmen waren? er hangt geen hooft tussen je benen nu?
en nee dat was niet nieuw hoor, maar voorheen schreef ze dat niet bij zulke dingen op, ik dacht meer aan turtles of iets in die richting dat ze zou zeggen but nooo(ze eet in haar eentje rustig zo 500 gram broccoli weg, vindt ze heerlijk
)
quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:43 schreef mignonne het volgende:
[..]
wat kwak zegt, zeker weten dat het je darmen waren? er hangt geen hooft tussen je benen nu?
en nee dat was niet nieuw hoor, maar voorheen schreef ze dat niet bij zulke dingen op, ik dacht meer aan turtles of iets in die richting dat ze zou zeggen but nooo(ze eet in haar eentje rustig zo 500 gram broccoli weg, vindt ze heerlijk
)
nee, dat krijg je van een te trage stoelgang, te weinig drinken en te veel broodquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:46 schreef Crumpette het volgende:
[..]![]()
overigens wel confronterend dat je zegt "vanmorgen".. om 9.30![]()
maar van heel veel broccoli krijg je geen harde poep toch?
hahahaquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:46 schreef Crumpette het volgende:
[..]![]()
overigens wel confronterend dat je zegt "vanmorgen".. om 9.30![]()
maar van heel veel broccoli krijg je geen harde poep toch?
nou ik vind het echt wel een beetje eng. Ik ben zelf maar 152 cm. En bed is nu 80. Krukje erbij dusquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
Niet er uit gevallen Dnd? En meldplicht![]()
nou, alleen die trage stoelgang is al genoeg hoorquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat krijg je van een te trage stoelgang, te weinig drinken en te veel brood![]()
En zwangerschap.
da's bijna tiethoogte!quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:52 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
nou ik vind het echt wel een beetje eng. Ik ben zelf maar 152 cm. En bed is nu 80. Krukje erbij dus
yoghurt en fruit eten werkt bij mij als een baas. En paprika!quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:52 schreef Crumpette het volgende:
[..]
nou, alleen die trage stoelgang is al genoeg hoor![]()
.. nu ik nog maar 1 ijzerpilletje per dag slik (waar het bij mij een soort racebaan van werd
) voel ik meteen het verschil. Dat wordt weer extra vezels in mijn brooddeeg mikken.
yeah t wordt weer gedroogde abrikozen en vezelrijke groenten en roggebrood enzo.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
yoghurt en fruit eten werkt bij mij als een baas. En paprika!
handig, dankjewel!quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:58 schreef Skittles het volgende:
Goeiemorgen!
Vandaag een vroege afspraak (08:30) bij de vk, verslaap ik meIk heb me nog nooit verslapen! Afspraak is nu verzet naar later vandaag.
Gevalletje, jij deed toch vrijwilligerswerk bij de kringloop? Kan ze je dan überhaupt ontslaan om zoiets kleins als niet kunnen stofzuigen? Ik vind het nogal bizar dat je al te vrezen hebt voor je baan als je zoiets niet kan doen vanwege pijnklachten.
SQ aan de kabouterdans![]()
Crump:
http://www.oudersvannu.nl(...)eertjes-en-schoenen/
Sokkenquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:56 schreef Crumpette het volgende:
nou heb ik dat lied ook in mijn hoofd.
Ik ben aan het kijken naar een grappig kadootje in de vorm van schoenen voor baby,.. hoe zit dat met die maten? Wat draagt een kindje van maand 3-6 bijv?
hihi mafketel!!quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's bijna tiethoogte!
En 1.52?
(Zeker geen goed moment om te zeggen dat ik vannacht droomde dat ik de kabouterdans deed en nog steeds dat liedje in mijn hoofd hen zitten he?)
oh ja, ik ben al een tijdje benedenquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:28 schreef Roomsnoes het volgende:
Heb je al laten weten dat je er bent, SQ?
Als het de spuigaten uitloopt zou ik een laken over m'n hoofd doen en boehoe-roepend naar beneden gaan
Daar kijken we allemaal regelmatig volgens mijquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:28 schreef Fee-nix het volgende:
Dat klinkt best eng, Zoë. Snap dat je er van schrikt. Heb geen idee wat dat is... Mijn eerste gedachte is hetzelfde als die van SQ: zo weinig ruimte in je buik dat de baby heel laag gaat 'hangen'. Maar idd, ik zou even overleggen met de gyn
.
Ik heb ook weer eens foto's in het buikentopic...
whaha, de kabouterdans, of all thingsquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, ik ben al een tijdje beneden![]()
Ze had het na een kwartier door toen ik boven in de badkamer de kabouterdans begon te fluiten
(en ze zal heus wel werken hoor, want anders merk ik dat toch wel naderhand als in: vies huis, maar het was wel grappig om te constateren dat "doen alsof je het heel druk hebt" niet exclusief aan ons kantoorvolk is besteed)
Ja, sorry... ik ben ongeduldigquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar kijken we allemaal regelmatig volgens mij
Nou ja wij wilden minder uur kraamzorg. Voor het weekend zouden we een andere krijgen, voor ik geloof 6 of 8 uur in totaal nog. Aangezien alles gewoon goed ging zaten wij daar eigenlijk niet op TR wachten. Kon niet, mocht niet en weet ik het. Toen kregen we een kraamverzorgster from hellquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh echt? what's the story dan?
Bij mij zelf hadden ze juist wel gelijk geluisterd. Ik had bij de jongste wat extra dagen gekregen, die had ik echt nodig om nog te rusten (lees: slapen), toen kreeg ik 's avonds om 22:30 ofzo een telefoontje van de vrouw die bij me zou komen kramen en die zei doodleuk ja ik kom dan rond 10 uur, dan blijf ik tot elf of half 12, dan ga ik mn zoontje voeden en daarna kom ik weer een uurtje terug.
Ehm... wait whut?daar heb ik geen klap aan
ja dr zoontje was flesweigeraar en ze ging er van uit dat ik daar wel begrip voor had. Het kind bleek 10 maanden oud oid te zijn. Ik vond het totaal onnodig dat ze die 3 uur dan niet aaneengesloten kon doen en ik zag het echt niet zitten om dan 2 keer een goed uur hulp te hebben. Het ging mij nou juist om die 3 uur aaneengesloten die ik dan kon slapen, mn plee poets ik zelf wel.Bovendien vond ik het op zn zachts gezegd bijzonder dat ze mij gewoon hops zo opbelde en het doorgaf als een soort mededeling. Heel heel sneu en naar voor je, van je flesweigeraar, maar je moet niet van jouw probleem zo ineens mijn probleem gaan maken, daar hou k nie zo van
![]()
Ik heb toen mn verloskundige gebeld en die zei ja eh dat weet ik ook niet hoor, dan moet je Careyn maar ff bellen. Careyn gebeld, geen probleem, ze ging iemand anders sturen. En idd, de volgende ochtend stond er een andere dame voor de deur.
Ik dacht Sonquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Nou ja wij wilden minder uur kraamzorg. Voor het weekend zouden we een andere krijgen, voor ik geloof 6 of 8 uur in totaal nog. Aangezien alles gewoon goed ging zaten wij daar eigenlijk niet op TR wachten. Kon niet, mocht niet en weet ik het. Toen kregen we een kraamverzorgster from hellze was echt niet geschikt voor ons (ze had indirect commentaar op het feit dat we niet getrouwd zijn enzo
). Uiteindelijk mochten we in overleg met de verloskundige de laatste dag zonder kraam doen
![]()
Wij een brief gestuurd erover, in augustus ofzo. Kregen we in december een brief terugdie totaal ons punt negeerde en schuld op de verloskundige schoof, want van hun moest je 49 uur maken
quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:34 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik dacht Son, wat doe jíj hier?!
quote:
Ohquote:Op dinsdag 16 september 2014 08:01 schreef Phaidra het volgende:
Stofzuigen is echt funest voor je bekken! Ik vroeg vorige zwangerschap op de gym (mensendieck) hoe ik dat het beste kon doen, en het antwoord was 'liever helemaal niet'. Maar het beste was nog om de stang tegen je aan te houden, rechtop blijven staan en alleen heen en weer lopen. Niet bukken, niet je arm heen en weer bewegen en al helemaal geen schuine bewegingen maken. Ik zou het toch even aankaarten bij je leidinggevende.
Oh, Loj, wat rot! Hoe hoog was je bd nu?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:45 schreef Loj het volgende:
Wow Kwak, wat goed
Klinkt eng Zoe, morgen inderdaad ff overleggen. Ik ken iemand, die had vanaf een week of 30 het gevoel dat haar vliezen ieder moment konden breken. Toen bleek dat haar meisje met haar handen naar beneden lag..
Hier nu ook wachtkamer, duurt lang..
Trouwens heb ik weer:
Vanaf vrijdag wordt onze straat herbestraat. Dat betekent een maand lang de auto ergens anders in de wijk parkeren, ik zie mezelf al lopen met weeën 5 min naar m'n auto
En klaar, we gaan weer naar t ziekenhuis, bloeddruk weer eens te hoog!
Oh balen Loj! Van de auto en je bloeddruk...quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:45 schreef Loj het volgende:
Wow Kwak, wat goed
Klinkt eng Zoe, morgen inderdaad ff overleggen. Ik ken iemand, die had vanaf een week of 30 het gevoel dat haar vliezen ieder moment konden breken. Toen bleek dat haar meisje met haar handen naar beneden lag..
Hier nu ook wachtkamer, duurt lang..
Trouwens heb ik weer:
Vanaf vrijdag wordt onze straat herbestraat. Dat betekent een maand lang de auto ergens anders in de wijk parkeren, ik zie mezelf al lopen met weeën 5 min naar m'n auto
En klaar, we gaan weer naar t ziekenhuis, bloeddruk weer eens te hoog!
oh, dat is wel hoogquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:57 schreef Loj het volgende:
Onderdruk van 100, heb de bovendruk niet eens meegekregen...
Oh en voor wie t niet snapt, ik moet nu maar de hoofdlocatie van het sfg. Hier in t dorp zit een poli
Sterktequote:Op dinsdag 16 september 2014 11:57 schreef Loj het volgende:
Oh en voor wie t niet snapt, ik moet nu maar de hoofdlocatie van het sfg. Hier in t dorp zit een poli
Hè beuh! Sterkte hoop dat ie weer netjes zakt!quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:57 schreef Loj het volgende:
Zou kunnen, maar dan zouden 3 verschillende verloskundige verkeerd gemeten hebben. Het volgde namelijk heel goed haar eigen lijn tot vandaag.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:21 schreef Fee-nix het volgende:
Goedzo, Gevalletje! Idd kind en jij zijn nu belangrijker!
Sticker voor Kwak!
Loj, sterkte! Wat rot.
Skittles, dat is ook naar.Hoop dat de groei echo toch positiever nieuws kan brengen
. En misschien inderdaad onnauwkeurige meting(en) vorige keer?
He nee, want hier lezen we niet... Behalve ik danquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:10 schreef Loj het volgende:
Dank, baby doet het prima, dus probeer maar weer rustig te blijven...
wat is t toch heerlijk om hier ff je verhaal kwijt te kunnen... Heb geen zin iedereen weer ongerust te maken![]()
Fijn dat t toch nog min of meer werkt allemaalquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:59 schreef Crumpette het volgende:
Skittles spannend! Hoop dat je goed nieuws krijgt straks![]()
Loj succes![]()
Stickers voor Phaidra en Kwak!![]()
Zoo, zangles ging toch wel redelijk. Tis wel aanwezig allemaal, maar gewoon wat slap. Allemaal de schuld van mijn zoon. Kan wel weer even vooruit zo.
Tijd om een brood in de oven te gooien en mijn partijen voor donderdag te printenen stampen maar!
balenquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:43 schreef Zoë23 het volgende:
Spannend allemaal dames.
Loj succes
En skittles ook vanmiddag
Helioja gevoel vs verstand..
Ik lig even op bed met peuter maar Pffweer veel (darm?)kramp
Ja dat heb ik nu gelukkig niet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:45 schreef Radyhyn het volgende:
Oei Zoë toch.. is dat 'bowlingbal'-gevoel wel weg?
Ik heb juist geen last van constipatie de laatste tijd. Stoelgang is gewoon goed/normaal alleen kan ik wel 3-4x pdquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:47 schreef Crumpette het volgende:
[..]
balenopzich is die constipatie met bijbehorende kramp het meest voorkomende bijverschijnsel van ijzer, dus wel logisch, maar heel vervelend
![]()
Helio, +1 op SQ. zolang je gewoon een bewegend kindje in je buik hebt zoals je het kent, komt het vast goed toch? Over twee weken weet je meer
Ik heb net mijn placentaliggingsecho in oktober zo kunnen verschuiven dat mijn schoonmoeder mee kan, die dan op bezoek is. Is wel al 31+5 ofzo, maar ik denk dat ze dat toch heel leuk vindtdan is de vraag... verassing laten? of haar iets geven om zich op te verheugen?
quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
He Zoë, vervelend. Lekker rustig blijven liggen, dan is het hopelijk zo over
Crumpette, verrassing natuurlijk!
En dankzij het gesprek gisteren hebben mijn hormonen net een vluchttas gekochtin my defense, hij was maar vijf euro bij de action en ik had net elf euro bespaard door mijn net gekochte vitamine D+K van davitamon terug te brengen naar kruidvat en deze van etos huismerk te kopen die nu 1+1 gratis waren
![]()
oh oeps, ik haalde ze ook door mekaarquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, is ook een weekendtas soesa. Toen ik zei dat ik alleen handtassen had was dat niet overdreven. En een weekendtas is altijd handig om te hebben
En fijn dat de kleine weer lekker druk is!
Zoë, even de taalnazi uithangen: constipatie = aldoor poepen (schijterij) en obstipatie = niet kunnen poepen
foei! Brandende fakkels enzo!quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:03 schreef Crumpette het volgende:
[..]
oh oeps, ik haalde ze ook door mekaarbedoelde obstipatie.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
foei! Brandende fakkels enzo!
oh god. Je hebt helemaal gelijk.quote:
boh foi toch!quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh god. Je hebt helemaal gelijk.
*kruipt voor de rest van de dag onder haar mantel van schaamte weg*
zeker gezien het feces betreftquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, dit is wel een nieuw dieptepunt
Hé.. en ik maar denken dat ik iets nieuws had geleerd vandaagquote:
Jeeeehhh voor de goede BDquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:18 schreef Loj het volgende:
Nou alles weer prima, bloeddruk werd hier ook weer wat beter...
Wat ik eigenlijk al dacht
Wel over drie dagen terug en ze hadden het erover of ik niet beter tussen de 37 en 38 weken kan worden ingeleid, maar daar is het laatste woord nog niet over gesproken!
Fijn Loj! Net zoals bij mijquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:18 schreef Loj het volgende:
Nou alles weer prima, bloeddruk werd hier ook weer wat beter...
Wat ik eigenlijk al dacht
Wel over drie dagen terug en ze hadden het erover of ik niet beter tussen de 37 en 38 weken kan worden ingeleid, maar daar is het laatste woord nog niet over gesproken!
Dat krijg je van al die consternatiequote:Op dinsdag 16 september 2014 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, dit is wel een nieuw dieptepunt
quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:46 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Dat krijg je van al die consternatie
Op zich wel, maar ik zou graag wel bij de vk blijven (en wellicht thuis bevallen). Vk vond het eigenlijk ook niet heel nodig, een groeiecho bij de gyn (ze hebben ook een eigen echocentrum). Peuter was klein, maar gezond. En ik ben zelf klein (1.53) dus zo heel gek is het niet dat peuter bij de geboorte ook klein was. Daarbij heeft hij in de groeicurve na de geboorte steeds hetzelfde lijntje vastgehouden, dus het hoort echt bij hem. Conclusie: weinig medische noodzaak...quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:40 schreef Radyhyn het volgende:
Phaidra fijn dat je bent goedgekeurd. Extra groeiecho's zijn toch wel fijn
Nee, voorlopig wil ik geen inleiding. Ik hoop echt op een natuurlijke bevalling met +/- 39 wekenquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:22 schreef Zoë23 het volgende:
Loj
Fijn dat je bloeddruk alweer wat lager is.
Wat zou je zelf willen? Liever geen inleiding toch of had ik dat eerder verkeerd gelezen? (indien je geen inleiding wilt, wat is je ervaring hiermee?)
Ohh.. op die manier... Dan is het een beetje dubbel ja. Zou zonde zijn als je op basis daarvan in het zh moet bevallen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:13 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik zou graag wel bij de vk blijven (en wellicht thuis bevallen). Vk vond het eigenlijk ook niet heel nodig, een groeiecho bij de gyn (ze hebben ook een eigen echocentrum). Peuter was klein, maar gezond. En ik ben zelf klein (1.53) dus zo heel gek is het niet dat peuter bij de geboorte ook klein was. Daarbij heeft hij in de groeicurve na de geboorte steeds hetzelfde lijntje vastgehouden, dus het hoort echt bij hem. Conclusie: weinig medische noodzaak...
best wel wat, maar ben niet zo'n klager. Maar bekken pijn, slecht slapen en bijna overal een harde buik van krijgen is best wel vermoeiend. Soms ben ik koppig en doe ik toch wat ik wil... Zoals ramen lappen. En daar betaal ik vandaag voorquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
Neuh, maar zoveel kwalen en klachten had jij toch niet dnd? Of vergis ik me?
Het is wel zo dat 5 pond de 'veilige' grens is. Daaronder komen vaker opstartproblemen voor. Peuter bleek ook wat weinig kracht en energie te hebben om goed te kunnen drinken, maar dat bleek pas na een paar dagen. We mochten wel direct na de bevalling naar huis, ondanks grensgeval.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:18 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Ohh.. op die manier... Dan is het een beetje dubbel ja. Zou zonde zijn als je op basis daarvan in het zh moet bevallen.
Nee hoor, de ene buik ontspant van douchen, de ander niet. Ik krijg ook geen ontspannen buik van douchen. Als je weeën denkt te hebben kun je het wel zo toetsen zegt men, onder de douche stopt de activiteit, in bad zet het door.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
best wel wat, maar ben niet zo'n klager. Maar bekken pijn, slecht slapen en bijna overal een harde buik van krijgen is best wel vermoeiend. Soms ben ik koppig en doe ik toch wat ik wil... Zoals ramen lappen. En daar betaal ik vandaag voor![]()
en je hoort toch van douchen een ontspannen buik te krijgen? Nou bij mij is het net aandersom
Ja, dat is ook vervelend lijkt me. Maar het duurt nu echt niet lang meerquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
best wel wat, maar ben niet zo'n klager. Maar bekken pijn, slecht slapen en bijna overal een harde buik van krijgen is best wel vermoeiend. Soms ben ik koppig en doe ik toch wat ik wil... Zoals ramen lappen. En daar betaal ik vandaag voor![]()
en je hoort toch van douchen een ontspannen buik te krijgen? Nou bij mij is het net aandersom
Kloptquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
Phaidra, jouw situatie is een beetje hetzelfde als die van AwayTL toch? Een medische indicatie omdat jullie jongsten vrij klein waren?
Ik hoop toch dat jullie van je stempel af komen, want als er verder geen complicaties zijn en de kindjes het goed doen zit je daar echt niet op te wachten.
Loj, ik gun jou ook heel erg je natuurlijke bevalling!
quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb vanochtend op een springkussen gesprongen, dat was ook dom!
quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:24 schreef Spees_Eend het volgende:
probeerdeje de kleine er uit te springen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Eindbazinquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:28 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wel een foto
[ afbeelding ]
Genomen door een FOK oudgediende nog wel, ze is nu een ouwe lurkerd geworden
wow spees!quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:28 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wel een foto
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:14 schreef Razztwizzle het volgende:
*Inbreekt*
Vanmorgen om 9.43 is onze dochter geboren! Het was een snelle en prima bevalling en we maken het goed. Moeten alleen nog eventjes in het ziekenhuis blijven omdat ze in het vruchtwater had gepoept.
ermahgerd sneakerd, ik zat net nog te bedenken dat je je niet had gemeld vandaag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerd
![]()
disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
*Inbreekt*
Vanmorgen om 9.43 is onze dochter geboren! Het was een snelle en prima bevalling en we maken het goed. Moeten alleen nog eventjes in het ziekenhuis blijven omdat ze in het vruchtwater had gepoept.
Razz!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerd!!
Mooie namen ook. En gisteren nog roepen dat ze voorlopig alleen tegen je ribben wilde trappen en nog wel even zou zittenof was je toen stiekem al begonnen
Kwak
*Inbreekt*
gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Life is what happens while you are busy making other plans...
Hoezo schrijf je niet gewoon EDIT?quote:
ik plas bijna spontaan in mn broek van die fotoquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:28 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wel een foto
[ afbeelding ]
Noh! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:14 schreef Razztwizzle het volgende:
*Inbreekt*
Ah, donequote:Op dinsdag 16 september 2014 16:34 schreef kwakz0r het volgende:
@leonos: Ja pannenkoek, t staat vast niet voor niets in een spoiler hè? Doe eens editen!Puntjes zijn voor/tegen googlebaarheid.
*Inbreekt*
Jaaaahhhh gefeliciteeerddd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mooie namen ook!
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
Nee het is echt serieus heel snel gegaan! Eerste weeën om 00:30, om 6:45 naar het ziekenhuis, rond 8:00 heeft de VK mijn vliezen gebroken, 9:15 volledige ontsluiting en persen en toen was ze er na een half uur.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Razz!gefeliciteerd!!
Mooie namen ook. En gisteren nog roepen dat ze voorlopig alleen tegen je ribben wilde trappen en nog wel even zou zittenof was je toen stiekem al begonnen
Wow! Gefeliciteerd! Ik word er helemaal een beetje tranig vanquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:16 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee het is echt serieus heel snel gegaan! Eerste weeën om 00:30, om 6:45 naar het ziekenhuis, rond 8:00 heeft de VK mijn vliezen gebroken, 9:15 volledige ontsluiting en persen en toen was ze er na een half uur.
En ze is zo mooi
En thanks iedereen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en SQ, ik weet dat ze niet kan krimpen![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:41 schreef Skittles het volgende:
Razz wat een snelle bevalling! GefeliciteerdLeuke namen ook!
LT komt wel goed, het worden vast leuke foto's.
Fijn dat de bloeddruk weer omlaag is Loj![]()
Ennn hier ook goed nieuws. Ze is ruim 2700 gram en is met alle metingen heel gemiddeld.Heel fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en SQ, ik weet dat ze niet kan krimpen![]()
Opgelucht?
disclaimer
Ik maakte me er niet zo heel druk om eigenlijk, maar het is altijd goed te horen dat ze het nog goed doetquote:
achgossiequote:Op dinsdag 16 september 2014 17:47 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik maakte me er niet zo heel druk om eigenlijk, maar het is altijd goed te horen dat ze het nog goed doet![]()
M'n vriend daarentegen is in die paar uur ook een paar jaar ouder geworden. Die dacht dat de bevalling eraan zat te komen
google maar op m'n nickname en je komt nog net m'n adres niet tegenquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
Mooi plaatje djmo. Je naam staat er wel voluit op
quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:41 schreef Skittles het volgende:
Razz wat een snelle bevalling! GefeliciteerdLeuke namen ook!
LT komt wel goed, het worden vast leuke foto's.
Fijn dat de bloeddruk weer omlaag is Loj![]()
Ennn hier ook goed nieuws. Ze is ruim 2700 gram en is met alle metingen heel gemiddeld.Wat een keurig gemiddeld kind ♡SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en SQ, ik weet dat ze niet kan krimpen![]()
Goed zeg! Fijn, extra stickertje
:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |