abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144567252
Zwangerschap & geboorte

2014

18 september: Razztwizzle (meisje)
23 september: Tante_Soesa (meisje)
23 september: Vue
30 september: Hilmo (jongen)

5 oktober: Spees_Eend (meisje)
7 oktober: DagenNachtdromer (jongetje)
9 oktober: Skittles (meisje)
***9 oktober: Stormqueen & bleiblei*** (meisje)
12 oktober: Loj
13 oktober: watmoetikkiezen
18 oktober: Fee-nix (meisje)
22 oktober: kwakz0r (jongen)
23 oktober: Little_Miss_Naughty

3 november: krijgerrtje (meisje)
10 november: DevilsAndDust (jongen)
15 november: JufMariska (jongen)
16 november: Heliotrope (meisje)
22 november: Zoë23 (tweeling)
23 november: LadyTagliatelle (meisje)
29 november: Sicilia (jongen)

2 december: AwayTL (jongen)
2 december: Radyhyn (jongen)
8 december: Cleany (papa)
15 december: Crumpette (jongen)
19 december: snoenk (meisje)
26 december: roellie80 (papa)
26 december: StarDust_ (jongen)

2015

15 januari: NotTheSame
20 januari: diemux (papa)

21 februari: Danaa
22 februari: Phaidra

2 maart: Risu
14 maart: Cholula
20 maart: DJMO
24 maart: Gevalletje

6 mei: Vlindur
11 mei: Klumsy

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouow elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
:)
pi_144567275
Kut ik sloot hem :')

quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 21:48 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik ook! Echt, die combi ook. Dat is toch een enorme smaakexplosie voor zo'n mini :o
haha ja iedereen van rond onze leeftijd wel zo'n beetje volgens mij. :Y)

Maar over dje wacht maars, er ontglipt je er straks vast wel een keer eentje, als je zeg maar een ochtend from hell achter de rug hebt met je terrorpeuter, en je gaat voor je rust naar de albert heijn, alleen (! Lach hier nog maar om, wacht maar :P :+ ) en je ziet zo'n gillend kint op de grond liggen jengelen om snoep en dat je dan je kinderloze vriendin hoort zeggen van amg dat zou mij dus echt nooit gebeuren he, ik zou het helemaal anders doen, kijk nou wat die moeder allemaal verkeerd doet amg!

Wacht maar, totally legit :s)
  maandag 15 september 2014 @ 21:54:37 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_144567288
Topic lang hoge bloeddruk :'(
disclaimer
pi_144567377
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat in het verleden weleens gedacht heb.. Maar nooit gezegd. Nu denk ik er wel anders over. Alleen ik zal dan niet zo'n toegevende moeder zijn. Meer een als jij daar wil gaan liggen krijsen dan doe je dat maar, dan ga ik even boodschappen halen.
Maar wie weet ben ik wel half aan het janken als me dat overkomt. Dat kan ik eigenlijk niet zeggen.

Hoe dan ook, met een 'wacht maar' kan ik ook vrij weinig.
pi_144567415
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
Topic lang hoge bloeddruk :'(
hahaha nee joh! Jij ging mooi thuis baren dus ff dimmen met die bloeddruk he!
Wanneer moet je weer op controle trouwens? Ik ben wel benieuwd wat ze er nu van zeggen verder :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 september 2014 @ 21:58:46 #6
147316 crew  DJMO
#trut
pi_144567497
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 21:56 schreef Risu het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat in het verleden weleens gedacht heb.. Maar nooit gezegd. Nu denk ik er wel anders over. Alleen ik zal dan niet zo'n toegevende moeder zijn. Meer een als jij daar wil gaan liggen krijsen dan doe je dat maar, dan ga ik even boodschappen halen.
Maar wie weet ben ik wel half aan het janken als me dat overkomt. Dat kan ik eigenlijk niet zeggen.

tegenwoordig ben ik wél zo'n moeder :') die na de boodschappen rustig nee zegt als er wordt gebedeld of ze in de auto mogen. En dan ook rustig richting uitgang wandelt en ze laat zitten .. ze komen binnen tien seconden achter me aan. ik ga de discussie niet meer aan met ze :N
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 15 september 2014 @ 21:59:07 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_144567515
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 21:57 schreef mignonne het volgende:

[..]

hahaha nee joh! Jij ging mooi thuis baren dus ff dimmen met die bloeddruk he!
Wanneer moet je weer op controle trouwens? Ik ben wel benieuwd wat ze er nu van zeggen verder :)
donderdag. Maar dan heb ik de vk die ik alleen nog maar bij mijn (faal)echo's heb gezien tot nu toe. Dus al zeker 27 weken geleden voor het laatst.
disclaimer
pi_144567629
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 21:56 schreef Risu het volgende:

och, we've all been there, we denken allemaal dat we het beter gaan doen dan ... vulmaarin. Maar das ook goed, als je er al aan begint met een whatever gevoel dan mja hmm.

En een wacht maar kun je ook niet veel mee, maar soms wordt die wacht maar niet per se gezegd om iets over jou te zeggen maar juist ook over degene die wachtmaart, zeg maar. Het is gewoon een hele flauwe manier van je punt maken eigk. Maar soms wel lekker, zelfs om te denken :P
pi_144567762
Oh en over bedelen bij het gangpad, ook dat doe je niet goed. "Als je je kind te eten geeft van tevoren doen zr dat niet" "gewoon doorlopen" "omg wat zielig ze loopt gewoon door, je laat je kint toch nie alleen" enz. Can't please 'em all. :N
  maandag 15 september 2014 @ 22:07:11 #10
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_144567965
Boodschappen doen zonder je peuter is beter voor de gemoedsrust van alles en iedereen :+
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_144567992
Ik hoop zo dat mijn afstandelijkheid, die nu al heel fijn mensen op afstand houdt, dan ook gaat werken!

Heeft ook nadelen trouwens. Ik laat altijd wel wat vallen in de supermarkt, maar niemand die me effe helpt snif snif ;)
  maandag 15 september 2014 @ 22:08:10 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_144568010
ik had van de week wel zo'n momentje trouwens, achter mij in de rij stond een oma met kleinkind. Ik denk hoogstens 2,5 jaar.

Kind: Oma, ei! (kinder surprise ei ja, bij de kassa :P)
Oma: Nee, vandaag geen ei. Je krijgt als we thuis zijn een lolly.
Kind: Oma, oma, ei!!
Oma: Nee, geen ei. Echt niet.

Ik reken af, sta buiten mijn fiets los te trekken en oma en kind komen naar buiten. Kind had in zijn hand.... een ei. Dan denk ik wel bij mezelf: ja, geen wonder dat kinderen zo drammen soms. Ze weten dat ze toch hun zin wel krijgen als ze maar doorgaan :@
disclaimer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 september 2014 @ 22:08:19 #13
147316 crew  DJMO
#trut
pi_144568016
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 22:03 schreef mignonne het volgende:
Oh en over bedelen bij het gangpad, ook dat doe je niet goed. "Als je je kind te eten geeft van tevoren doen zr dat niet" "gewoon doorlopen" "omg wat zielig ze loopt gewoon door, je laat je kint toch nie alleen" enz. Can't please 'em all. :N
ik zal je vertellen, ik heb me dit aan kunnen leren dankzij de caissieres van de appie _O- die zagen dat m'n bloeddruk de hoogte indook als er weer eens een krijsbij had omdat hij niet kreeg wat hij wilde. Toen kreeg ik als tip om gewoon door te lopen en me er niks van aan te trekken. Sinds ik dat doe gaat het boodschappen doen honderd keer soepeler.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_144568030
Ja ik heb allemaal van die regeltjes in mijn hoofd, en of dat straks werkt, zien we dan wel. Maar ik heb er wel over nagedacht iig. Maar ik heb ook 'ervaring' opgedaan door hier veel mee te lezen in de topics. Beetje leren van wat anderen doen enzo. En daar dan je eigen aanpassingen op maken. Opvoeden is wat mij betreft ook een beetje meeveren in je kind enzo. De een is de ander niet.

In ieder geval, ik duik mijn bedje maar eens in. Heb het vandaag weer eens lang volgehouden voor de verandering. En ik ga straks nog onzin uitkramen ofzo. :z
  maandag 15 september 2014 @ 22:08:29 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_144568032
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 22:07 schreef laziness het volgende:
Boodschappen doen zonder je peuter is beter voor de gemoedsrust van alles en iedereen :+
dat soberso wel denk ik _O-
disclaimer
pi_144568179
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 22:08 schreef Risu het volgende:
Ja ik heb allemaal van die regeltjes in mijn hoofd, en of dat straks werkt, zien we dan wel. Maar ik heb er wel over nagedacht iig. Maar ik heb ook 'ervaring' opgedaan door hier veel mee te lezen in de topics. Beetje leren van wat anderen doen enzo. En daar dan je eigen aanpassingen op maken. Opvoeden is wat mij betreft ook een beetje meeveren in je kind enzo. De een is de ander niet.

In ieder geval, ik duik mijn bedje maar eens in. Heb het vandaag weer eens lang volgehouden voor de verandering. En ik ga straks nog onzin uitkramen ofzo. :z
Daar heb je de onzin al, wat een stuk literatuur zeg.. Enzo enzo ofzo..
  maandag 15 september 2014 @ 22:11:20 #17
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_144568234
Gefeliciteerd Hilzillah!! En welkom!!! *O*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_144568442
Boodschappen doen met dreumes is goed voor je humeur!

Je geeft hem zo'n rolmandje... Hij roept enthousiast: kopuh! Loopt rechtstreeks naar de kaas... Roept: kaas en gooit er 6 pakken kaas in en loopt vervolgens heel netjes de gangpaden af en gooit willekeurig wat spullen erin O+

Sorry ff off-topic ;)
pi_144568518
Loj! O+ dat lijkt me heerlijk!
Kwak
pi_144568521
Ik had eerst een briljante kraam en daarna een beroerde. Maar misschien werd het wel erger omdat de eerste zo keigoed was. De eerste was briljant met helpen met borstvoeding. En precies op de juiste momenten aanwezig.
De tweede had veel persoonlijke issues (hele verhalen) vergat (met mij op hoor) dat ik moest eten en pillen slikken :') maar maakte verder wel goed schoon ofzo. Oh en woog anders waardoor het leek of mini ineens weer was afgevallen drama - insert paniekmama - vk was slim genoeg om te vragen wanneer ze gemeten had en wanneer dat daarvoor gebeurde. Bleek kortom allemaal mee te vallen.

Opvoeden. Ja. Rotdagen ook ja. Commentaar krijgen, jep. En ook om stomme dingen. Laat je hem spelen met een pollepel straks steekt hij hem in zijn oog :o :') Ja zou hij dat misschien ook vervelend vinden en dan ophouden met in zijn oog prikken...
pi_144568557
quote:
echt he :D
voor je rust boodschappen gaan doen op zaterdagmiddag, ik kan het xD alleen, dat wel. :+

En sq, je kan best wat denken ergens over toch? Ik denk heel veel over heel veel andere opvoedmethodes, maar ik probeer maar vooral om er geen anderen mee lastig te vallen. De enige die ik er verantwoording over af moet leggen das mn lief en vooruit, mn kind later. Ik ga dan ook gewoon geen discussies aan over opvoeden/goed of fout of ander soort dingen. Scheelt zomaar 10 punten op mn bloeddruk! :P
Mijn docent sociale vaardigheden zegt altijd "meisjes, jullie mogen álles denken, als je er maar lief bij lacht en je mond dicht houdt" xD
  maandag 15 september 2014 @ 22:17:53 #22
244125 laziness
pi_144568619
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 22:14 schreef Loj het volgende:
Boodschappen doen met dreumes is goed voor je humeur!

Je geeft hem zo'n rolmandje... Hij roept enthousiast: kopuh! Loopt rechtstreeks naar de kaas... Roept: kaas en gooit er 6 pakken kaas in en loopt vervolgens heel netjes de gangpaden af en gooit willekeurig wat spullen erin O+

Sorry ff off-topic ;)

Je doet het om de wacht maar tot hij de peuter leeftijd heeft bereikt, toch? ;) :P
  maandag 15 september 2014 @ 22:19:05 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_144568684
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 22:16 schreef mignonne het volgende:

[..]

echt he :D
voor je rust boodschappen gaan doen op zaterdagmiddag, ik kan het xD alleen, dat wel. :+

En sq, je kan best wat denken ergens over toch? Ik denk heel veel over heel veel andere opvoedmethodes, maar ik probeer maar vooral om er geen anderen mee lastig te vallen. De enige die ik er verantwoording over af moet leggen das mn lief en vooruit, mn kind later. Ik ga dan ook gewoon geen discussies aan over opvoeden/goed of fout of ander soort dingen. Scheelt zomaar 10 punten op mn bloeddruk! :P
Mijn docent sociale vaardigheden zegt altijd "meisjes, jullie mogen álles denken, als je er maar lief bij lacht en je mond dicht houdt" xD
goed punt. En ik kan het soms lekker ventileren op FOK :D

Zolena, je opmerking over wegen triggert me. Wegen ze babies tegenwoordig aan een weeghaak? Toen mijn broertje werd geboren hebben we echt zo'n babyweegschaal gehad van de thuiszorg staat me bij, maar dat is nu toch niet meer?
disclaimer
  maandag 15 september 2014 @ 22:21:15 #24
244125 laziness
pi_144568795
En al de k*lere auto, bootjes, bussen, al dan niet met een nijntje, bobo, ernie, hamster weet ik wat er naast waar 0,50cent in moet bij alle winkel ingangen moeten ze ook verbieden.
Op een stuk van 100 meter kan je zo 3x zo'n ding tegen komen }:|
Tze dwama als je de 3e keer er gewoon voorbij wil lopen.
pi_144568803
Ja weeghaak, elke (kraam)dag hier. Maar weet niet of dat overal hetzelfde gaat.
  maandag 15 september 2014 @ 22:22:18 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_144568845
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 22:21 schreef laziness het volgende:
En al de k*lere auto, bootjes, bussen, al dan niet met een nijntje, bobo, ernie, hamster weet ik wat er naast waar 0,50cent in moet bij alle winkel ingangen moeten ze ook verbieden.
Op een stuk van 100 meter kan je zo 3x zo'n ding tegen komen }:|
onze jumbo heeft dat niet O+
Evenals kleine kutkarretjes _O_
disclaimer
  maandag 15 september 2014 @ 22:22:46 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_144568873
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 22:21 schreef Zolena het volgende:
Ja weeghaak, elke (kraam)dag hier. Maar weet niet of dat overal hetzelfde gaat.
daar ga ik dan maar wel van uit, tnx :) Begon spontaan te twijfelen :D
disclaimer
pi_144568974
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 22:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

kijk wat mijn gastouder doet xD groots vermaak voor die kinders maar omg :X
Ik krijg t al benauwd van 1 kind die met zo'n kar de winkel door sjeest.

pi_144568991
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 22:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Onze C1000 heeft wel kleine kutkarretjes, maar in de 9 maanden dat ik hier woon heb ik er welgeteld 1 kind mee zien lopen. :D Heel rustig en trots dat ze er een tomaatjes in had liggen die ze zelf gewogen had O+
pi_144569003
Hier weeghaak SQ, denk dat dat kramzorggebonden is (of gewoon overal zo :+) dus dan zal t bij jou ook zo zijn. Leuk voor een foto ^O^
  maandag 15 september 2014 @ 22:25:03 #31
149959 SQ
snelle trees
pi_144569006
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 22:24 schreef mignonne het volgende:

[..]

kijk wat mijn gastouder doet xD groots vermaak voor die kinders maar omg :X
Ik krijg t al benauwd van 1 kind die met zo'n kar de winkel door sjeest.

[ afbeelding ]
Arme andere klanten ;(
disclaimer
  maandag 15 september 2014 @ 22:25:37 #32
149959 SQ
snelle trees
pi_144569042
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 22:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Hier weeghaak SQ, denk dat dat kramzorggebonden is (of gewoon overal zo :+) dus dan zal t bij jou ook zo zijn. Leuk voor een foto ^O^
En nadat de baby gewogen is doen ze de placenta er aan? O+
disclaimer
pi_144569113
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 22:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

En nadat de baby gewogen is doen ze de placenta er aan? O+
Ja en daarna je kraamverbanden en celstofmatten O+
pi_144569116
Verschilt per bureau. In regio den haag/delft zit ook een bureau wat de kindjes niet weegt, die hebben dus geen weegschaal bij zich dan doet de verloskundige dat. Verder is het hier vrij gangbaar dat ze een unster bjj zich hebben, heel soms zo'n lig-weegschaal of dat ouders die via thuiszorg moeten huren. Maar dat komt allemaal wel joh. Je vk heeft sowieso een unster.
  maandag 15 september 2014 @ 22:27:27 #35
149959 SQ
snelle trees
pi_144569145
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 22:26 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

O+ O+
disclaimer
pi_144569277
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 22:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

O+ O+
placenta weeg ik thuis niet, in t ziekenhuis wel, anders gaan ze huilen hier :')
Ik zou nie weten waarom, mevrouw uw placenta is te klein, ik stop em terug, ga dr maar wat beter je best op doen :')
(Ik snap wel waarom het gebeurd indien klinisch relevant natuurlijk, maar bij een normale bevalling mja, och. Leuk voor op t geboortekaartje? :+ )
  maandag 15 september 2014 @ 22:30:27 #37
149959 SQ
snelle trees
pi_144569314
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 22:29 schreef mignonne het volgende:

[..]

placenta weeg ik thuis niet, in t ziekenhuis wel, anders gaan ze huilen hier :')
Ik zou nie weten waarom, mevrouw uw placenta is te klein, ik stop em terug, ga dr maar wat beter je best op doen :')
(Ik snap wel waarom het gebeurd indien klinisch relevant natuurlijk, maar bij een normale bevalling mja, och. Leuk voor op t geboortekaartje? :+ )
gewoon omdat t kan!
disclaimer
pi_144569412
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 22:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

gewoon omdat t kan!
omdat k toch geen hol te doen heb tijdens zo'n bevalling *O*
Bloedverlies probeer ik wel zoveel mogelijk te wegen, en dan eerst zo'n matje wegen idd. Want die moet je nie meetellen natuurlijk.
pi_144569429
Wij moeten een ligweegschaal huren bij de thuiszorg (DH hier).
Kwak
  maandag 15 september 2014 @ 22:32:33 #40
149959 SQ
snelle trees
pi_144569465
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 22:31 schreef mignonne het volgende:

[..]

omdat k toch geen hol te doen heb tijdens zo'n bevalling *O*
Bloedverlies probeer ik wel zoveel mogelijk te wegen, en dan eerst zo'n matje wegen idd. Want die moet je nie meetellen natuurlijk.
zeikerd, dan flikker ik die placenta zelf wel op de keukenweegschaal hoor :{w
disclaimer
pi_144569542
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 22:32 schreef kwakz0r het volgende:
Wij moeten een ligweegschaal huren bij de thuiszorg (DH hier).
Welke heb je; van klasse kz weet ik dat ze de baby's sowieso niet zelf wegen
pi_144569575
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 22:26 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Vergeet de tennisballen niet :D

En idd laz.... Wacht maar ;)
pi_144569655
quote:
17s.gif Op maandag 15 september 2014 22:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zeikerd, dan flikker ik die placenta zelf wel op de keukenweegschaal hoor :{w
kan ie daarna mooi door naar de hapjespan :9
  maandag 15 september 2014 @ 22:35:46 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_144569674
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 22:35 schreef mignonne het volgende:

[..]

kan ie daarna mooi door naar de hapjespan :9
Precies :Y) Of de blender c_/
disclaimer
pi_144569814
Dat gaat weer lekker hier. Verse placentaplaatjes anyone? :Y)
pi_144569819
Omnomnomnom :9
pi_144569889
Of gewoon van verse baby's!
Razz.... Het is jouw beurt!
  maandag 15 september 2014 @ 22:39:40 #48
149959 SQ
snelle trees
pi_144569900
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 22:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dat gaat weer lekker hier. Verse placentaplaatjes anyone? :Y)
daag me niet uit, ik heb alweer wat pareltjes gevonden :')
disclaimer
  maandag 15 september 2014 @ 22:40:23 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_144569930
oeh, een filmpje met als titel "the placenta is expelled" :9
disclaimer
pi_144569952
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 22:39 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

daag me niet uit, ik heb alweer wat pareltjes gevonden :')
Je moet eens weten wat voor pareltjes er op mijn pc staan. Home made!
pi_144569964
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
oeh, een filmpje met als titel "the placenta is expelled" :9
hahahah :D
kom maar door hoor :9
  maandag 15 september 2014 @ 22:41:27 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_144569971
http://www.brooksidepress(...)sson_3_Section_1.htm

Leerzaam!

(niet voor mignonne, die weet dat allemaal al :{w)
disclaimer
  maandag 15 september 2014 @ 22:42:31 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_144570022
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 22:40 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Je moet eens weten wat voor pareltjes er op mijn pc staan. Home made!
nee die mag je houden :P
disclaimer
pi_144570095
quote:
Ik vind het over het algemeen echt heel erg gezellig met peuter! Maar misschien komt die periode nog... (Ik dek me in :P).
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 15 september 2014 @ 22:44:15 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_144570098
goed, bedtijd :')
disclaimer
pi_144570103
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 22:39 schreef Loj het volgende:
Of gewoon van verse baby's!
Razz.... Het is jouw beurt!
Mamma's ribben blauw trappen is hier vooralsnog blijkbaar een stuk leuker dan eruit komen }:| .
pi_144570300
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 22:44 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik vind het over het algemeen echt heel erg gezellig met peuter! Maar misschien komt die periode nog... (Ik dek me in :P).
Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn inmiddels kleuter. Die weet gewoon dat nee ook echt nee is. Ze heeft ook pas een of twee keer in zo'n hamster voor de winkel gezeten, ik vind het zo'n onzin die dingen. Het is gelukkig niet altijd 'wacht maar' dus. ;)
pi_144570356
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.brooksidepress(...)sson_3_Section_1.htm

Leerzaam!

(niet voor mignonne, die weet dat allemaal al :{w)
Het filmpje is zo goor, mijn browser wil 'm niet eens afspelen. }:|
  maandag 15 september 2014 @ 22:54:14 #59
149959 SQ
snelle trees
pi_144570555
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 22:49 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Het filmpje is zo goor, mijn browser wil 'm niet eens afspelen. }:|
nee klopt, is een download :D
disclaimer
pi_144570604
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 22:33 schreef mignonne het volgende:

[..]

Welke heb je; van klasse kz weet ik dat ze de baby's sowieso niet zelf wegen
Oh weird want die hebben we en ze zei van wel...
Kwak
pi_144570698
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 22:55 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Oh weird want die hebben we en ze zei van wel...
ja maar dus alleen als je een weegschaal in huis haalt. Anders doen ze t niet, ze hebben zelf geen weegschaal mee.
  maandag 15 september 2014 @ 22:58:10 #62
244125 laziness
pi_144570745
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 22:48 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn inmiddels kleuter. Die weet gewoon dat nee ook echt nee is. Ze heeft ook pas een of twee keer in zo'n hamster voor de winkel gezeten, ik vind het zo'n onzin die dingen. Het is gelukkig niet altijd 'wacht maar' dus. ;)
De mijne weet ook prima dat nee echt nee is. Daarom maakt hij drama als ik nee zeg qua hamster auto of eigen winkelwagentje. Hij wil het te graag om rustig te blijven dan al weet hij dat ik niet toe ga geven.
De mijne was heel gemoedelijk en de laatste paar maanden is dat omgeslagen en maakt hij drama om dat soort dingen.
Ik heb geleerd dat het echt niet aan de opvoeding ligt (over het algemeen dan) maar dat karakter ook een hoop doet. En faaaases.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 september 2014 @ 23:00:14 #63
147316 crew  DJMO
#trut
pi_144570834
mijn hormonen houden van facebook O+ zojuist een positiejas op de kop getikt in ruil voor een zelfgebakken appeltaart ..

pi_144571251
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 22:58 schreef laziness het volgende:

[..]

De mijne weet ook prima dat nee echt nee is. Daarom maakt hij drama als ik nee zeg qua hamster auto of eigen winkelwagentje. Hij wil het te graag om rustig te blijven dan al weet hij dat ik niet toe ga geven.
De mijne was heel gemoedelijk en de laatste paar maanden is dat omgeslagen en maakt hij drama om dat soort dingen.
Ik heb geleerd dat het echt niet aan de opvoeding ligt (over het algemeen dan) maar dat karakter ook een hoop doet. En faaaases.
Ook dat ja. Mijnes deed het overigens ook. Bij haar vader. :') Hij wilde daarom nooit boodschappen met haar doen. :D

quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 22:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee klopt, is een download :D
:')
  maandag 15 september 2014 @ 23:21:08 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_144571889
Sorry, het is laat ;(
disclaimer
pi_144572117
ik durf hem niet te downloaden ;(

Buikenyoga was wel informatief, voor de verandering! alleen vind ik plaatjes van uitdrijving nog steeds wel moeilijk -O- :')
pi_144573530
Even niet bijgelezen en maar voor de snelheid een heel topic overgeslagen, net terug van dansen en even een egopost :@

Ten eerste, is lang stofzuigen slecht voor m'n bekken nu al? Had niet echt m'n dag op werk..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dansen was gelukkig wel gezellig. Alleen na een paar keer bewegen met m'n heupen moest ik al meteen plassen :').

En 13 weken vandaag!

[ Bericht 0% gewijzigd door Gevalletje op 16-09-2014 00:11:11 ]
pi_144573681
Quote ipv edit
pi_144574253
Jullie zijn leuk O+ Ik heb vreselijk gelachen over de vervelende oma's op straat-uitspattingen, kraamrotzakjes & boodschappenperikelen :D
pi_144576240
Hilz welkom O+
Ik zal er vast overheen gelezen hebben :P maar hoe ver ben je? Of is de test nog aan het drogen ;)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_144576377
Ow en heerlijk geslapen *O* maar 1 keer wakker geweest

En bedacht me ineens dat ik morgen vrij ben, dus bijna weekend O+
pi_144576402
Gevalletje :* vervelend! Kun je niet gewoon vragen of er misschien andere klussen zijn die je kunt doen?
pi_144576453
Wat hebben jullie weer veel volgepraat. En het topic heet zelfs 'wacht maar' :D

Gevalletje vervelend inderdaad.. ze weten wel dat je zwanger bent toch?

Optimistisch klumsy, bijna weekend, maar lekker morgen vrij!
  dinsdag 16 september 2014 @ 07:26:51 #74
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_144576484
Mogge :O

Wat vervelend Gevalletje. Het is wel heel belangrijk dat jij je grenzen aangeeft en daar niet overheen gaat. Jij bent de enige die goed kunt aangeven wat je wel en niet kan. En blijf goed denken om jezelf en die kleine in je buik, die zijn nu het belangrijkste! Als je zwanger bent kan je werkgever je niet zomaar ontslaan btw.

Rommelige nacht gehad, veel wakker, geen houding kunnen vinden, rare dromen etc. Zo maar weer terug :)

Maar, 39 weken vandaag *O*, het eind is nu echt in zicht!
pi_144576603
Goeiemorgen!

Wat een heerlijke gesprekken hadden jullie gister haha O+ al die wacht maars...heeeeeel herkenbaar! Ik probeer me er ook niet schuldig aan te maken want weet hoe bloedirritant ik ze zelf af en toe vind!

Gevalletje wel goed aan jezelf en baby denken hoor! En misschien kun je aangeven dat het stofzuigen wat te zwaar voor je wordt, maar dat je je overige werk natuurlijk wel gewoon nog kunt uitvoeren. Zullen ze dat niet begrijpen denk je?

Tante Soesa al 39 weken *O* spannend hoor!

Mijn nacht was ook een feestje...de halve nacht liggen dromen dat ik moest plassen, maar nergens was een wc te bekennen...heb me rot gezocht om vervolgens om half 5 eindelijk wakker te worden en toen kon ik gaan plassen! Gelukkig nog best vlot weer in slaap gevallen daarna maar pff voel wel dat ik onrustig heb geslapen vannacht! Gelukkig ben ik vanaf vorige week woensdag 2 uur per dag minder gaan werken, dus vanmiddag nog even middagtukkie voordat vriend en dochter weer thuis komen :)
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_144576624
Ow en welkom Hilzillah *O*
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_144576739
Stofzuigen is echt funest voor je bekken! Ik vroeg vorige zwangerschap op de gym (mensendieck) hoe ik dat het beste kon doen, en het antwoord was 'liever helemaal niet'. Maar het beste was nog om de stang tegen je aan te houden, rechtop blijven staan en alleen heen en weer lopen. Niet bukken, niet je arm heen en weer bewegen en al helemaal geen schuine bewegingen maken. Ik zou het toch even aankaarten bij je leidinggevende :*.

Hilz, welkom nog!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_144576753
Oh wow Soesa, 39wk! Wat was je termijn bij E ook alweer? Spannend hoor!

Oh en hilzillah had ik nog niet toegejuicht op dit adres, welkom! *O*
  dinsdag 16 september 2014 @ 08:26:47 #79
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_144576982
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 08:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh wow Soesa, 39wk! Wat was je termijn bij E ook alweer? Spannend hoor!

Oh en hilzillah had ik nog niet toegejuicht op dit adres, welkom! *O*
41.1... Hopelijk komt Zusje iets eerder dan dat!
pi_144577039
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 22:57 schreef mignonne het volgende:

[..]

ja maar dus alleen als je een weegschaal in huis haalt. Anders doen ze t niet, ze hebben zelf geen weegschaal mee.
Ja, daarom zei ik toch dat we dr een van de thuiszorg moeten halen? :D of is niet wegen een optie?
Kwak
pi_144577090
Tante soesa
Nog eventjes :* spannend! Hoe gaat het met je?

Gevalletje
Stofzuigen is idd niet geweldig voor je bekken -O-
pi_144577101
Goedemorgen trouwens!

Balen van je werk gevalletje. Wat gezegd werd: zwangere vrouwen zijn goed beschermd en mogen niet Omaar ontslagen worden, maar ik weet eigenlijk niet of jij een gewoon arbeidscontract hebt daar, dat maakt misschien wel verschil?

Hier een fijne nacht! Een keertje echt wakker maar, en ik voel me uitgerust O+

Om elf uur naar t ziekenhuis voor controle!
Kwak
pi_144577134
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 08:31 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ja, daarom zei ik toch dat we dr een van de thuiszorg moeten halen? :D of is niet wegen een optie?
Ja snap k dat je hem daarvoor haalde! :) maar dat gebeurd dus niet overal en dan komt de verloskundige wegen. En ik heb ook wel eens een kraamverzorgster via klasse gehad bij een gezin die zei dat ze niet mocht wegen van het bureau :? Bijzonder want al dr collega's doen het wel. Maar goed, zeker als je borstvoeding geeft vind ik het wel belangrijk dat er een weegschaal voorhanden is, en dan liefst dat baby steeds op precies dezelfde weegschaal gewogen wordt en niet elke keer met een ander unster. Dus helemaal goed dat je er eentje gehuurd hebt/gaat huren.
pi_144577173
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 08:39 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ja snap k dat je hem daarvoor haalde! :) maar dat gebeurd dus niet overal en dan komt de verloskundige wegen. En ik heb ook wel eens een kraamverzorgster via klasse gehad bij een gezin die zei dat ze niet mocht wegen van het bureau :? Bijzonder want al dr collega's doen het wel. Maar goed, zeker als je borstvoeding geeft vind ik het wel belangrijk dat er een weegschaal voorhanden is, en dan liefst dat baby steeds op precies dezelfde weegschaal gewogen wordt en niet elke keer met een ander unster. Dus helemaal goed dat je er eentje gehuurd hebt/gaat huren.
Oh sorry, ik begreep je verkeerd.

Zou kunnen dat die KV een freelancer of iemand van een ander bureau was? Ze werkt in drukke tijden ook met mensen van Careyn en freelancers geloof ik...

Als ik vage dingen opmerk bel ik gewoon, en vraag ik om een ander.
Kwak
pi_144577191
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 08:42 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Oh sorry, ik begreep je verkeerd.

Zou kunnen dat die KV een freelancer of iemand van een ander bureau was? Ze werkt in drukke tijden ook met mensen van Careyn en freelancers geloof ik...

Als ik vage dingen opmerk bel ik gewoon, en vraag ik om een ander.
Oh dat zou kunnen maar ze had wel een jasje aan van klasse. Die freelancers wegen meestal juist wel. En careyn weegt zeker, die hebben allemaal hun eigen unster. (ik heb zelf ook voor careyn gewerkt, moet mn unster maar eens terug gaan brengen want ik heb er nu twee liggen :') )

Het zal vast loslopen hoor! ik vond klasse kraamzorg verder wel een fijn bureau om mee samen te werken.
pi_144577209
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 08:43 schreef mignonne het volgende:

[..]

Oh dat zou kunnen maar ze had wel een jasje aan van klasse. Die freelancers wegen meestal juist wel. En careyn weegt zeker, die hebben allemaal hun eigen unster. (ik heb zelf ook voor careyn gewerkt, moet mn unster maar eens terug gaan brengen want ik heb er nu twee liggen :') )
_O- kun je twee babies tegelijk wegen! Of twee trombosebenen!

Oh en fijn je edit :P had zelf ook wel een goed gevoel bij de intake.
Kwak
pi_144577222
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 08:44 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

_O- kun je twee babies tegelijk wegen! Of twee trombosebenen!
:D

ik zag op mn unster staan dat ze tot 15 kilo gaan :o dan kan ik mn jongste dr ook nog wel inproppen, die weegt nu 13 kilo :Y)
pi_144577329
Careyn is fijn?
Mooi!
Daar zit ik ook.... :)

Zo naar de gyn :) ben een beetje zenuwachtig :)
pi_144577409
Careyn is groot vooral.
Een klein bureau is fijn want die mensen van het bureau kennen al hun kraamverzorgenden goed en er zijn korte lijntjes onderling. Maar een groot bureau zoals Careyn heeft ook voordelen, er is altijd iemand beschikbaar, er is altijd mogelijkheid om direct iemand anders te sturen, er is altijd wel iemand die aan al je wensen enz voldoet. Ze hebben bijv. lactatiekundigen en diëtisten in dienst enz enz.
Hier runt Careyn ook de thuiszorgwinkels en andere diensten.
pi_144577418
Goeiemorgen! :W Kind 1 op school, kind 2 rommelt om en ik moet de was gaan opvouwen :')
Yoga slaan we vandaag maar even over, net als de fitness deze week. Het voelt toch niet goed :@
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_144577606
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 08:57 schreef mignonne het volgende:
Careyn is groot vooral.
Een klein bureau is fijn want die mensen van het bureau kennen al hun kraamverzorgenden goed en er zijn korte lijntjes onderling. Maar een groot bureau zoals Careyn heeft ook voordelen, er is altijd iemand beschikbaar, er is altijd mogelijkheid om direct iemand anders te sturen, er is altijd wel iemand die aan al je wensen enz voldoet. Ze hebben bijv. lactatiekundigen en diëtisten in dienst enz enz.
Hier runt Careyn ook de thuiszorgwinkels en andere diensten.
Alleen jammer dat ze niet luisteren naar de kraamvrouw :')
Al gok in dat wij wel pech hadden, maar was zeker wel de reden dat ik de 2e keer echt geen Careyn wilde. Ook de reactie op onze brief :')
pi_144577690
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:11 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Alleen jammer dat ze niet luisteren naar de kraamvrouw :')
Al gok in dat wij wel pech hadden, maar was zeker wel de reden dat ik de 2e keer echt geen Careyn wilde. Ook de reactie op onze brief :')
oh echt? what's the story dan? :o

Bij mij zelf hadden ze juist wel gelijk geluisterd. Ik had bij de jongste wat extra dagen gekregen, die had ik echt nodig om nog te rusten (lees: slapen), toen kreeg ik 's avonds om 22:30 ofzo een telefoontje van de vrouw die bij me zou komen kramen en die zei doodleuk ja ik kom dan rond 10 uur, dan blijf ik tot elf of half 12, dan ga ik mn zoontje voeden en daarna kom ik weer een uurtje terug.

Ehm... wait whut? :') daar heb ik geen klap aan :o
ja dr zoontje was flesweigeraar en ze ging er van uit dat ik daar wel begrip voor had. Het kind bleek 10 maanden oud oid te zijn. Ik vond het totaal onnodig dat ze die 3 uur dan niet aaneengesloten kon doen en ik zag het echt niet zitten om dan 2 keer een goed uur hulp te hebben. Het ging mij nou juist om die 3 uur aaneengesloten die ik dan kon slapen, mn plee poets ik zelf wel. -O- Bovendien vond ik het op zn zachts gezegd bijzonder dat ze mij gewoon hops zo opbelde en het doorgaf als een soort mededeling. Heel heel sneu en naar voor je, van je flesweigeraar, maar je moet niet van jouw probleem zo ineens mijn probleem gaan maken, daar hou k nie zo van :X
Ik heb toen mn verloskundige gebeld en die zei ja eh dat weet ik ook niet hoor, dan moet je Careyn maar ff bellen. Careyn gebeld, geen probleem, ze ging iemand anders sturen. En idd, de volgende ochtend stond er een andere dame voor de deur.
pi_144577703
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 06:19 schreef klumsy het volgende:
Hilz welkom O+
Ik zal er vast overheen gelezen hebben :P maar hoe ver ben je? Of is de test nog aan het drogen ;)
Test is al een beetje opgedroogd :P, mag 29 sept naar de verloskundige om te kijken of beeb het doet.

39 weken Tante Soesa *O*
pi_144577726
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:17 schreef mignonne het volgende:

[..]

Bij mij zelf hadden ze juist wel gelijk geluisterd. Ik had bij de jongste wat extra dagen gekregen, die had ik echt nodig om nog te rusten (lees: slapen), toen kreeg ik 's avonds om 22:30 ofzo een telefoontje van de vrouw die bij me zou komen kramen en die zei doodleuk ja ik kom dan rond 10 uur, dan blijf ik tot elf of half 12, dan ga ik mn zoontje voeden en daarna kom ik weer een uurtje terug.

ja dr zoontje was flesweigeraar en ze ging er van uit dat ik daar wel begrip voor had. Het kind bleek 10 maanden oud oid te zijn. Ik vond het totaal onnodig dat ze die 3 uur dan niet aaneengesloten kon doen en ik zag het echt niet zitten om dan 2 keer een goed uur hulp te hebben. Het ging mij nou juist om die 3 uur aaneengesloten die ik dan kon slapen, mn plee poets ik zelf wel. -O- Bovendien vond ik het op zn zachts gezegd bijzonder dat ze mij gewoon hops zo opbelde en het doorgaf als een soort mededeling. Heel heel sneu en naar voor je, van je flesweigeraar, maar je moet niet van jouw probleem zo ineens mijn probleem gaan maken, daar hou k nie zo van :X
Ik heb toen mn verloskundige gebeld en die zei ja eh dat weet ik ook niet hoor, dan moet je Careyn maar ff bellen. Careyn gebeld, geen probleem, ze ging iemand anders sturen. En idd, de volgende ochtend stond er een andere dame voor de deur.
Hoe deed ze dat dan als ze de volle dagen aan het werk was? :o
pi_144577775
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:19 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Hoe deed ze dat dan als ze de volle dagen aan het werk was? :o
dat vroeg ik ook, dan begon ze dus laat, ging ze 2 keer een uur naar het kdv om te voeden daar en dan eindigde ze relatief vroeg. "ja maar ik heb recht om te kolven hoor dus dat gebruik ik dan daarvoor"
Bij nader inzien zal het kind dan 8 maanden zijn geweest en geen 10. Maar goed, geen 8 weken iig. Ja leuk dat je kolfrecht hebt, terecht en volledig begrijpelijk. Maar het moet niet zo zijn dat ik daar op inlever, dan moet je werkgever je vervangende werkzaamheden aanbieden lijkt me...
pi_144577788
en gefeliciteerd jij O+ zo leuk!!
pi_144577845
Hilzillah nog welkom *O* en gefeliciteerd!

Gevalletje lastig van je werk.. stofzuigen is met stip op 1 de klus die ik hier nu laat liggen voor de poets/mijn vriend.

Soesa 39 weken! *O*
Kwak succes in het zh!

Hier is beeb al wakker sinds 5.30 -O- en hij is nou officieel ook groot genoeg om mij wakker te houden, zo blijkt. dat wordt een middagslaapje.

Kraamzorg: hier bij wereldwonder, omdat mijn verloskundigenpraktijk veel met hun samenwerken.. ach, heb er wel een paar vergeleken, maar vond die websites allemaal vrij hysterisch en hetzelfde. Uiteindelijk maakt het niet uit, als je maar een fijne aan je bed hebt staan? Zo niet, ben ik groot genoeg om te bellen.

und zwa jetzt: c_/
pi_144577854
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:22 schreef mignonne het volgende:

[..]

dat vroeg ik ook, dan begon ze dus laat, ging ze 2 keer een uur naar het kdv om te voeden daar en dan eindigde ze relatief vroeg. "ja maar ik heb recht om te kolven hoor dus dat gebruik ik dan daarvoor"
Bij nader inzien zal het kind dan 8 maanden zijn geweest en geen 10. Maar goed, geen 8 weken iig. Ja leuk dat je kolfrecht hebt, terecht en volledig begrijpelijk. Maar het moet niet zo zijn dat ik daar op inlever, dan moet je werkgever je vervangende werkzaamheden aanbieden lijkt me...
Ik ben écht niet de moeilijkste, je kan bij mij met veel wegkomen... Maar dit had ik ook niet geaccepteerd. Zie je het al op het geboorte kaartje staan

"Geen bezoek tussen 12 / 13 moeder en kind slapen. En geen bezoek tussen 10 / 11 want dan is de kraamverzorgster naar huis om te voeden"

En bedankt :D O+ De Senn 2.0! Toevallig in mei juni in Dirksland aan het werk? ;)
pi_144577857
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:22 schreef mignonne het volgende:

[..]

Dat ja. :)
pi_144577970
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:27 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ik ben écht niet de moeilijkste, je kan bij mij met veel wegkomen... Maar dit had ik ook niet geaccepteerd. Zie je het al op het geboorte kaartje staan

"Geen bezoek tussen 12 / 13 moeder en kind slapen. En geen bezoek tussen 10 / 11 want dan is de kraamverzorgster naar huis om te voeden"

En bedankt :D O+ De Senn 2.0! Toevallig in mei juni in Dirksland aan het werk? ;)
haha nee helaas! die tijd zit ik als het goed is in het westland ergens. De allerlaatste loodjes voordat k echt zonder zijwieltjes mag ;)

En mja ik ben dus ook niet zo moeilijk en ik kan me over heel veel heen zetten maar dat was voor mij echt geen optie. Ik kreeg het al spaans benauwd bij het idee, poppedein bevestigde toen mn gevoel dat het absurd was dus dat gaf wel het steuntje in de rug om te gaan bellen. Gelukkig pakte Careyn dat prima op verder.
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:35:01 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_144578000
Mogge!
Geen wekker gezet dus de poets had zichzelf alvast binnen gelaten... Even liggen luisteren wat ze nou precies doet als ze denkt dat ze alleen thuis is, de conclusie is: niet poetsen in elk geval. Mensen :')

Gevalletje, die bekkenpijn kan zo vroeg al komen ja. Dus: aangeven! Als ze je daarom ontslaat kom ik wel fittie maken op je werk :{w

Vlindur, klinkt als een verstandig besluit :Y :*

Verder las ik nog wat matige nachten waar ik me bij aansluit. Krijg ik na de geboorte mijn actieve, pijnvrije betrouwbare darmen weer terug? :'(
disclaimer
pi_144578004
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:33 schreef mignonne het volgende:

[..]

haha nee helaas! die tijd zit ik als het goed is in het westland ergens. De allerlaatste loodjes voordat k echt zonder zijwieltjes mag ;)

En mja ik ben dus ook niet zo moeilijk en ik kan me over heel veel heen zetten maar dat was voor mij echt geen optie. Ik kreeg het al spaans benauwd bij het idee, poppedein bevestigde toen mn gevoel dat het absurd was dus dat gaf wel het steuntje in de rug om te gaan bellen. Gelukkig pakte Careyn dat prima op verder.
Zonde!! Alhoewel... Westland is niet eens ver weg, en dat staat ook leuk op een paspoort ;)
pi_144578061
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
Mogge!
Geen wekker gezet dus de poets had zichzelf alvast binnen gelaten... Even liggen luisteren wat ze nou precies doet als ze denkt dat ze alleen thuis is, de conclusie is: niet poetsen in elk geval. Mensen :')

Gevalletje, die bekkenpijn kan zo vroeg al komen ja. Dus: aangeven! Als ze je daarom ontslaat kom ik wel fittie maken op je werk :{w

Vlindur, klinkt als een verstandig besluit :Y :*

Verder las ik nog wat matige nachten waar ik me bij aansluit. Krijg ik na de geboorte mijn actieve, pijnvrije betrouwbare darmen weer terug? :'(
Garantie tot de deur helaasch.
Wat is t probleem? obstipatie?

ik heb vanmorgen een vriendenboekje met mn oudste samen ingevuld; "waar hou je van: broccoli!" (wait whut?! :') ) "wat vind je stom: harde poep -O- "
though I totally agree hebben we toch maar wat anders ingevuld :D
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:40:10 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_144578116
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:37 schreef mignonne het volgende:

[..]

Garantie tot de deur helaasch.
Wat is t probleem? obstipatie?

ik heb vanmorgen een vriendenboekje met mn oudste samen ingevuld; "waar hou je van: broccoli!" (wait whut?! :') ) "wat vind je stom: harde poep -O- "
though I totally agree hebben we toch maar wat anders ingevuld :D

Loller _O- dat is ook stom :6
Gewoon kramp to the max om 4 uur s nachts en dat er dan met de beste wil van de wereld niks uit komt. Maar dat je dan wel klaarwakker bent en je kint ook. Terwijl mijn darmen voorheen echt geweldig waren :')

Dat van die broccoli was ook nieuw voor je? :D
disclaimer
pi_144578147
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Gewoon kramp to the max om 4 uur s nachts en dat er dan met de beste wil van de wereld niks uit komt. Maar dat je dan wel klaarwakker bent en je kint ook. Terwijl mijn darmen voorheen echt geweldig waren :')

Inkoppertje: het waren wel je darmen?
Kwak
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:43:07 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_144578175
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:41 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Inkoppertje: het waren wel je darmen?
ja, ik ga er vooralsnog vanuit :P het voelde in elk geval als darmen :')
disclaimer
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:43:27 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144578182
Toch maar niet. :+
pi_144578185
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wat kwak zegt, zeker weten dat het je darmen waren? er hangt geen hooft tussen je benen nu? :Y)

en nee dat was niet nieuw hoor, maar voorheen schreef ze dat niet bij zulke dingen op, ik dacht meer aan turtles of iets in die richting dat ze zou zeggen but nooo :D (ze eet in haar eentje rustig zo 500 gram broccoli weg, vindt ze heerlijk :? )
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:45:04 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_144578222
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:43 schreef mignonne het volgende:

[..]

wat kwak zegt, zeker weten dat het je darmen waren? er hangt geen hooft tussen je benen nu? :Y)

en nee dat was niet nieuw hoor, maar voorheen schreef ze dat niet bij zulke dingen op, ik dacht meer aan turtles of iets in die richting dat ze zou zeggen but nooo :D (ze eet in haar eentje rustig zo 500 gram broccoli weg, vindt ze heerlijk :? )
broccoli is ook heerlijk! Hou dat gevoel vast, oudste van mignonne!!
disclaimer
pi_144578263
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:43 schreef mignonne het volgende:

[..]

_O-
overigens wel confronterend dat je zegt "vanmorgen".. om 9.30 :')

maar van heel veel broccoli krijg je geen harde poep toch? :D
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:48:58 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_144578306
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:46 schreef Crumpette het volgende:

[..]

_O-

nee, dat krijg je van een te trage stoelgang, te weinig drinken en te veel brood :') ;(

En zwangerschap.
disclaimer
pi_144578311
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:46 schreef Crumpette het volgende:

[..]

_O-

hahaha :D mja t kind moet om half 9 al op school zijn natuurlijk dus we staan om 7 uur op.
En omdat het kinderen zijn zijn ze in t weekend ook om 7 uur op O+ :') daarom slapen wij om en om uit :P

en nee hoor, maar ze heeft darm-problemen vanaf heel klein al (10 weken oud geloof ik dat ze was toen t begon? :? ) ze is in ieder geval bijzonder goed bekend met harde poep/buikpijn etc. Zelfs scheurtjes/kloofjes heeft ze ervan gehad ;( zo zielig. Inmiddels krijgt ze medicatie ervoor.
pi_144578315
Vandaag 37 weken... nou moet ik melden toch?
Nou meld dus, met de hele nacht ploppende oren van het hoge bed ;)
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:50:34 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_144578338
Niet er uit gevallen Dnd? En meldplicht :o :o
disclaimer
pi_144578377
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
Niet er uit gevallen Dnd? En meldplicht :o :o
nou ik vind het echt wel een beetje eng. Ik ben zelf maar 152 cm. En bed is nu 80. Krukje erbij dus
pi_144578387
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, dat krijg je van een te trage stoelgang, te weinig drinken en te veel brood :') ;(

En zwangerschap.
nou, alleen die trage stoelgang is al genoeg hoor ;( :') .. nu ik nog maar 1 ijzerpilletje per dag slik (waar het bij mij een soort racebaan van werd ^O^) voel ik meteen het verschil. Dat wordt weer extra vezels in mijn brooddeeg mikken. :')
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:55:10 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_144578440
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:52 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

nou ik vind het echt wel een beetje eng. Ik ben zelf maar 152 cm. En bed is nu 80. Krukje erbij dus
da's bijna tiethoogte!

En 1.52? O+
(Zeker geen goed moment om te zeggen dat ik vannacht droomde dat ik de kabouterdans deed en nog steeds dat liedje in mijn hoofd hen zitten he?)
disclaimer
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:55:48 #118
149959 SQ
snelle trees
pi_144578450
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:52 schreef Crumpette het volgende:

[..]

nou, alleen die trage stoelgang is al genoeg hoor ;( :') .. nu ik nog maar 1 ijzerpilletje per dag slik (waar het bij mij een soort racebaan van werd ^O^) voel ik meteen het verschil. Dat wordt weer extra vezels in mijn brooddeeg mikken. :')
yoghurt en fruit eten werkt bij mij als een baas. En paprika!
disclaimer
pi_144578457
nou heb ik dat lied ook in mijn hoofd :').

Ik ben aan het kijken naar een grappig kadootje in de vorm van schoenen voor baby,.. hoe zit dat met die maten? Wat draagt een kindje van maand 3-6 bijv?
pi_144578482
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

yoghurt en fruit eten werkt bij mij als een baas. En paprika!
yeah t wordt weer gedroogde abrikozen en vezelrijke groenten en roggebrood enzo. :') zoals altijd.
pi_144578507
Goeiemorgen!

Vandaag een vroege afspraak (08:30) bij de vk, verslaap ik me :o Ik heb me nog nooit verslapen! Afspraak is nu verzet naar later vandaag.

Gevalletje, jij deed toch vrijwilligerswerk bij de kringloop? Kan ze je dan überhaupt ontslaan om zoiets kleins als niet kunnen stofzuigen? Ik vind het nogal bizar dat je al te vrezen hebt voor je baan als je zoiets niet kan doen vanwege pijnklachten.

SQ aan de kabouterdans _O-

Crump:
http://www.oudersvannu.nl(...)eertjes-en-schoenen/
pi_144578525
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:58 schreef Skittles het volgende:
Goeiemorgen!

Vandaag een vroege afspraak (08:30) bij de vk, verslaap ik me :o Ik heb me nog nooit verslapen! Afspraak is nu verzet naar later vandaag.

Gevalletje, jij deed toch vrijwilligerswerk bij de kringloop? Kan ze je dan überhaupt ontslaan om zoiets kleins als niet kunnen stofzuigen? Ik vind het nogal bizar dat je al te vrezen hebt voor je baan als je zoiets niet kan doen vanwege pijnklachten.

SQ aan de kabouterdans _O-

Crump:
http://www.oudersvannu.nl(...)eertjes-en-schoenen/
handig, dankjewel!
pi_144578621
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:56 schreef Crumpette het volgende:
nou heb ik dat lied ook in mijn hoofd :').

Ik ben aan het kijken naar een grappig kadootje in de vorm van schoenen voor baby,.. hoe zit dat met die maten? Wat draagt een kindje van maand 3-6 bijv?
Sokken :P
Kunnen nog niet lopen namelijk ;)
pi_144578653
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

da's bijna tiethoogte!

En 1.52? O+
(Zeker geen goed moment om te zeggen dat ik vannacht droomde dat ik de kabouterdans deed en nog steeds dat liedje in mijn hoofd hen zitten he?)
hihi mafketel!!
  dinsdag 16 september 2014 @ 10:06:01 #125
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_144578656
Heeeeeel veel water drinken werkt bij mij tot nu toe het beste wbt de stoelgang.

Gevalletje, klinkt alsof je absoluut geen fijne werkgever hebt. Maar dat stofzuigen moet je echt aan iemand anders over gaan laten, hoor! Straks ben je later in de zwangerschap helemaal kreupel omdat je steeds zo over je grenzen gaat daarmee.

Hilzillah, van harte! *O*

Vlindur, ik snap het helemaal. Zou zelf ook geen goed gevoel hebben bij sporten.

Iedereen die controle heeft vandaag, succes! ^O^

Weet jullie trouwens wat goed helpt bij zwangerschapsklachten als 'moeizaam en hijgend de trap op komen'? Een heeeeeeeeeel grote spin!!
Brrr.... ik had vanochtend zo'n joekel. Ik heb mijn kinderen op de bank geparkeerd, ben zelf naar boven gevlogen en met het elektrische racket in mijn handen weer naar beneden (was bang dat hij anders weg zou zijn, dan durf ik mijn huis niet meer in :P). Totaal geen last van hijgen of duizeligheid.
Adrenaline O+ _O- .
  dinsdag 16 september 2014 @ 10:21:30 #126
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_144579009
Fee-nix _O-

Hilz gefeliciteerd!

Dnd kom je je bed nog in of moet je met een krukje?

Mijn eerste gedachte waren ook sokken crumpette, die heb je wel met rammelaars eraan O+

Wel lekker uitgeslapen skittles :)
pi_144579049
Loj
Hoezo? :*

Succes kwakzOr

SQ -O- minder van de krampen
En we deed de poets dan wel? :{

Fee :D Hahaha

Heb juist helemaal een last van obstipatie ondanks al het ijzer wat ik krijg. Heb veel krampen en kan wel 100x naar het toilet :( krampen doen ook veel pijn trouwens.
En toen opeens had ik kramp en kon ik niet..dus ik ging maar in bed liggen..voel ik opeens een hoofdje 'tussen mijn benen' alsof ze er elk moment uit kon komen
zegmaar :{
Vond het zo eng. Bij S heb ik nooit het gevoel gehad dat ze heel laag hing (bowlingbal tussen je benen oid?) (al voelde dit wel kleiner dan een bowlingbal)

Nu is dat gevoel weer weg. Wat is het?
:{
  dinsdag 16 september 2014 @ 10:27:17 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_144579149
Zoë, dat klinkt toch als een laaghangend hoofd. Maar zo gek is dat denk ik ook niet, er is een stuk minder ruimte als je met z'n tweeën bent.
Maar misschien is het toch ook al voorwerk? Zou het wel even overleggen als je het niet vertrouwt! :*

Oh en wat ze wel deed: koffie drinken en poepen. _O-
disclaimer
pi_144579192
:D leuke poets
pi_144579193
Heb je al laten weten dat je er bent, SQ?
Als het de spuigaten uitloopt zou ik een laken over m'n hoofd doen en boehoe-roepend naar beneden gaan B-)
  dinsdag 16 september 2014 @ 10:28:59 #131
250838 Fee-nix
pi_144579197
Dat klinkt best eng, Zoë :o . Snap dat je er van schrikt. Heb geen idee wat dat is... Mijn eerste gedachte is hetzelfde als die van SQ: zo weinig ruimte in je buik dat de baby heel laag gaat 'hangen'. Maar idd, ik zou even overleggen met de gyn :* .

Ik heb ook weer eens foto's in het buikentopic...
  dinsdag 16 september 2014 @ 10:31:25 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_144579255
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:28 schreef Roomsnoes het volgende:
Heb je al laten weten dat je er bent, SQ?
Als het de spuigaten uitloopt zou ik een laken over m'n hoofd doen en boehoe-roepend naar beneden gaan B-)
oh ja, ik ben al een tijdje beneden :D
Ze had het na een kwartier door toen ik boven in de badkamer de kabouterdans begon te fluiten :')

(en ze zal heus wel werken hoor, want anders merk ik dat toch wel naderhand als in: vies huis, maar het was wel grappig om te constateren dat "doen alsof je het heel druk hebt" niet exclusief aan ons kantoorvolk is besteed :7 )
disclaimer
  dinsdag 16 september 2014 @ 10:31:47 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_144579267
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:28 schreef Fee-nix het volgende:
Dat klinkt best eng, Zoë :o . Snap dat je er van schrikt. Heb geen idee wat dat is... Mijn eerste gedachte is hetzelfde als die van SQ: zo weinig ruimte in je buik dat de baby heel laag gaat 'hangen'. Maar idd, ik zou even overleggen met de gyn :* .

Ik heb ook weer eens foto's in het buikentopic...
Daar kijken we allemaal regelmatig volgens mij ;)
disclaimer
pi_144579324
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

oh ja, ik ben al een tijdje beneden :D
Ze had het na een kwartier door toen ik boven in de badkamer de kabouterdans begon te fluiten :')

(en ze zal heus wel werken hoor, want anders merk ik dat toch wel naderhand als in: vies huis, maar het was wel grappig om te constateren dat "doen alsof je het heel druk hebt" niet exclusief aan ons kantoorvolk is besteed :7 )
whaha, de kabouterdans, of all things :D
En ja ach, al zou ze er de hele dag over doen om de boel schoon te krijgen, haar probleem dan :P

*zucht* - een poets. ons huis is sinds mini haar komst betrokken door een groep grijze konijntjes }:|
pi_144579369
Fijne poets SQ :9

Het voelde echt als een klein hoofdje en helemaal niet zo dat ik ervan ging 'waggelen' ofzo maar echt alsof het elk moment kon komen. Toch denk ik niet dat ze zomaar komen maar vond het toch wel een vreemde ervaring.
In combi met veel krampen de laatste dagen zal het vast voorwerk of indalen(?) zijn. Morgenvroeg om 8:40 zie ik de gyn.

Mijn moeder herkende het gevoel trouwens, ze zegt dat het door het gewicht van de baby's komt en dat het de komende tijd alleen maar erger gaat worden (wacht maar :+ )
We zullen zien..
  dinsdag 16 september 2014 @ 10:37:39 #136
149959 SQ
snelle trees
pi_144579420
maar verder poetst ze prima hoor! En is ze heel vriendelijk! Voordat ik haar ineens heb weggezet als een waardeloze poets _O- want dat valt wel mee ;)
disclaimer
  dinsdag 16 september 2014 @ 10:39:33 #137
250838 Fee-nix
pi_144579469
Dat lijkt me wel een groot voordeel Zoë, dat je moeder ook die ervaring heeft met een tweelingzwangerschap. Geruststellend als het dan herkenbaar voor haar is :).

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Daar kijken we allemaal regelmatig volgens mij ;)
Ja, sorry... ik ben ongeduldig :P :') .
pi_144580612
Tumtudum, wachtkamer. Bloeddruk nog lager dan vorige keer, 110 over 60 (handmatig). Ben helemaal verbaasd! Nu wachten op de dokter voor mn sticker.
Kwak
pi_144580809
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:17 schreef mignonne het volgende:

[..]

Nou ja wij wilden minder uur kraamzorg. Voor het weekend zouden we een andere krijgen, voor ik geloof 6 of 8 uur in totaal nog. Aangezien alles gewoon goed ging zaten wij daar eigenlijk niet op TR wachten. Kon niet, mocht niet en weet ik het. Toen kregen we een kraamverzorgster from hell :') ze was echt niet geschikt voor ons (ze had indirect commentaar op het feit dat we niet getrouwd zijn enzo :')). Uiteindelijk mochten we in overleg met de verloskundige de laatste dag zonder kraam doen :')
Wij een brief gestuurd erover, in augustus ofzo. Kregen we in december een brief terug :') die totaal ons punt negeerde en schuld op de verloskundige schoof, want van hun moest je 49 uur maken :')
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:34:38 #140
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_144580943
Zoë wat een aparte gewaarwording het hoofdje al zo laag voelen.. misschien heeft de gyn een verklaring morgen :Y

_O- voor de poets van SQ

*O* DND 37 weken!

Fijn van de goede bloeddruk kwakkie! *O* stickerszzzz!!

Sonnetje -O- Wat een gepruts..

Enne... ist al bijna weekend? Ik zit hier een partij gaar te wezen op 't werk :O
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:34:50 #141
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_144580953
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:30 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Nou ja wij wilden minder uur kraamzorg. Voor het weekend zouden we een andere krijgen, voor ik geloof 6 of 8 uur in totaal nog. Aangezien alles gewoon goed ging zaten wij daar eigenlijk niet op TR wachten. Kon niet, mocht niet en weet ik het. Toen kregen we een kraamverzorgster from hell :') ze was echt niet geschikt voor ons (ze had indirect commentaar op het feit dat we niet getrouwd zijn enzo :')). Uiteindelijk mochten we in overleg met de verloskundige de laatste dag zonder kraam doen :')
Wij een brief gestuurd erover, in augustus ofzo. Kregen we in december een brief terug :') die totaal ons punt negeerde en schuld op de verloskundige schoof, want van hun moest je 49 uur maken :')
Ik dacht Son :o, wat doe jíj hier?!
pi_144580980
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:34 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ik dacht Son :o, wat doe jíj hier?!
Jou volgen :+
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:41:19 #143
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_144581131
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:36 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Jou volgen :+
:D, dat is op 2 manieren te lezen :P.

Er gebeurt hier niks. Letterlijk ook want ik ben net wakker :').
pi_144581280
Wow Kwak, wat goed :D

Klinkt eng Zoe, morgen inderdaad ff overleggen. Ik ken iemand, die had vanaf een week of 30 het gevoel dat haar vliezen ieder moment konden breken. Toen bleek dat haar meisje met haar handen naar beneden lag..

Hier nu ook wachtkamer, duurt lang..

Trouwens heb ik weer:
Vanaf vrijdag wordt onze straat herbestraat. Dat betekent een maand lang de auto ergens anders in de wijk parkeren, ik zie mezelf al lopen met weeën 5 min naar m'n auto :')

En klaar, we gaan weer naar t ziekenhuis, bloeddruk weer eens te hoog!
pi_144581365
Welkom Hilzillah *O*

Zou mijn reactie ook zijn Fee-nix, dikke spinnen, brr! Kleintjes kan ik hebben en nog enigzins schattig vinden (vooral als ze in de tuin zitten :P ), maar grotere wil ik niet in m'n buurt hebben!

Haha SQ, leuk om te zien wat ze dan doet! En het kabouterlied :')

Kraamzorg.. Lijkt nog zoooooo ver weg!

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 08:01 schreef Phaidra het volgende:
Stofzuigen is echt funest voor je bekken! Ik vroeg vorige zwangerschap op de gym (mensendieck) hoe ik dat het beste kon doen, en het antwoord was 'liever helemaal niet'. Maar het beste was nog om de stang tegen je aan te houden, rechtop blijven staan en alleen heen en weer lopen. Niet bukken, niet je arm heen en weer bewegen en al helemaal geen schuine bewegingen maken. Ik zou het toch even aankaarten bij je leidinggevende :*.
Oh :') geen wonder dat ik m'n rug na een minuut al voel, ook in niet zwangere toestand. Ik doe dus echt alles wat je niet moet doen!

Ja, ik werk inderdaad bij een kringloop als vrijwilliger. Hardstikke leuk en gezellig hoor, maar 1 baas is soms wat onmogelijk. Ze was nu heel positief, dus misschien is er nu geen probleem als ik het meld. Mocht ze toch moeilijk doen, jammer dan, moet ze alsnog iemand anders zo gek krijgen elke week 1,5 uur te stofzuigen :P. Zou het jammer vinden om te stoppen, maar vind het wel goed zo, ik en kind gaan toch echt even voor! Mocht het ontslag worden, moet ik eens kijken wie er boven haar staat, want her valt onder een organisatie en die laat ik het dan wel weten!
En geen zorgen SQ, mocht ze moeilijk doen dan staat m'n schoonzus ook vast zo voor de deur :P. Toen ik het zondag vertelde zat ze zich helemaal op te winden!
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:49:09 #146
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_144581390
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:45 schreef Loj het volgende:

Klinkt eng Zoe, morgen inderdaad ff overleggen. Ik ken iemand, die had vanaf een week of 30 het gevoel dat haar vliezen ieder moment konden breken. Toen bleek dat haar meisje met haar handen naar beneden lag..

Trouwens heb ik weer:
Vanaf vrijdag wordt onze straat herbestraat. Dat betekent een maand lang de auto ergens anders in de wijk parkeren, ik zie mezelf al lopen met weeën 5 min naar m'n auto :')

Oh, Loj, wat rot! Hoe hoog was je bd nu?
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:49:59 #147
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_144581421
Loj succes in het zh, hopelijk daar wel goed nieuws :*
pi_144581518
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:45 schreef Loj het volgende:

Trouwens heb ik weer:

Oh balen Loj! Van de auto en je bloeddruk...

Sticker is binnen. Baby klopte op de hand gevoeld met de echo van vorige keer qua groei. Is nog helemaal niet ingedaald overigens (bbbi... Elke keer staat dat er tot nu toe). Over twee weken weer terug komen (en volgende week echo) daarna elke week. Ermahgerd, het wordt echt!
Kwak
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:53:04 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_144581523
Bijna weekend hoor Rady! Heus!

Loj, -O- ik duim weer dat het meevalt :*

En een sticker voor kwak, Hoera!
disclaimer
pi_144581592
Oh succes in het ziekenhuis Loj!!

En bij Kwak gelukkig goede bloeddruk!

Hier komen vanaf morgen steigers om het huis ivm renovatie. Al verschillende, elkaar tegensprekende brieven erover gehad. Ook 1 waarin stond dat we 6 weken van tevoren bericht krijgen wanneer ze beginnen. Ruim een week terug een brief gehad met de melding dat ze morgen gaan beginnen :'). Wacht het maar af, hele project gaat zo'n 6 weken duren..
pi_144581669
Onderdruk van 100, heb de bovendruk niet eens meegekregen...

Oh en voor wie t niet snapt, ik moet nu maar de hoofdlocatie van het sfg. Hier in t dorp zit een poli
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:58:19 #152
149959 SQ
snelle trees
pi_144581686
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:57 schreef Loj het volgende:

Oh en voor wie t niet snapt, ik moet nu maar de hoofdlocatie van het sfg. Hier in t dorp zit een poli
oh, dat is wel hoog :o succes!
disclaimer
pi_144581700
Oei Loj, succes :*
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:58:57 #154
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_144581706
Dat is idd wel echt (te) hoog ja. Succes :*
pi_144581789
quote:

Sterkte :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_144581963
quote:

Hè beuh! Sterkte hoop dat ie weer netjes zakt!
Kwak
pi_144582008
Loj succes :*
pi_144582013
Mijn controle was gelukkig goed. Door af en toe nog bloedverlies was het toch spannend. Bloeddruk was prima met 100/70. Wel gehoord dat ik met 30 en 34 weken een groeiecho krijg bij de gyn, omdat peuter nog geen 5 pond was bij 38 weken. Als dat goed is, blijf ik gewoon bij de vk.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_144582015
Dank, baby doet het prima, dus probeer maar weer rustig te blijven...

wat is t toch heerlijk om hier ff je verhaal kwijt te kunnen... Heb geen zin iedereen weer ongerust te maken :)
pi_144582191
Loj succes! :*

Ook net terug van controle. Met mij is alles goed, maar groeicurve van de kleine heeft echt een flinke afbuiging. Ze hebben met z'n tweeën (verloskundige in opleiding en verloskundige zelf) gemeten en kwamen beiden uit op 35,5 cm. Twee weken geleden was het 36 cm (ze is gekrompen! :o ) en twee weken daarvoor 34 cm. -O-
Verloskundig centrum gebeld voor een groeiecho, maar ze hebben pas plek op 2 oktober. Ja da's te laat :') Ze gaan nu overleggen en ik word straks teruggebeld.
pi_144582351
Sticker voor Phaidra!

En spannend voor Loj en Skittles!
Hopelijk gaat je bloeddruk snel weer naar beneden, klinkt behoorlijk hoog.. Gelukkig alles goed met beeb!
En vreemd Skittles! Was het vorige keer dan wel goed gemeten?
  dinsdag 16 september 2014 @ 12:21:00 #162
250838 Fee-nix
pi_144582352
Goedzo, Gevalletje! Idd kind en jij zijn nu belangrijker!

Sticker voor Kwak!

Loj, sterkte! Wat rot -O- .

Skittles, dat is ook naar :{ .Hoop dat de groei echo toch positiever nieuws kan brengen :* . En misschien inderdaad onnauwkeurige meting(en) vorige keer?
pi_144582482
Loj, hoe ver ben je nu? Ik duim dat urine en bloed goed is!
pi_144582663
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:21 schreef Fee-nix het volgende:
Goedzo, Gevalletje! Idd kind en jij zijn nu belangrijker!

Sticker voor Kwak!

Loj, sterkte! Wat rot -O- .

Skittles, dat is ook naar :{ .Hoop dat de groei echo toch positiever nieuws kan brengen :* . En misschien inderdaad onnauwkeurige meting(en) vorige keer?
Zou kunnen, maar dan zouden 3 verschillende verloskundige verkeerd gemeten hebben. Het volgde namelijk heel goed haar eigen lijn tot vandaag.
Maar eigenlijk maak ik me niet zo druk erom :@ De naïeve positiviteitsguru in mij zegt dat het vast allemaal wel goed zal komen.

Edit: net teruggebeld! Ik mag vanmiddag om 3 uur al komen :)

[ Bericht 5% gewijzigd door Skittles op 16-09-2014 12:36:42 ]
pi_144582682
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:10 schreef Loj het volgende:
Dank, baby doet het prima, dus probeer maar weer rustig te blijven...

wat is t toch heerlijk om hier ff je verhaal kwijt te kunnen... Heb geen zin iedereen weer ongerust te maken :)
He nee, want hier lezen we niet... Behalve ik dan ;). Hou je haaks daar!
Home is where the O+ is...
  dinsdag 16 september 2014 @ 12:38:16 #166
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_144582942
Skittles dat is raar, hoop dat je snel terecht kunt
pi_144583567
Skittles spannend! Hoop dat je goed nieuws krijgt straks :*

Stickers voor Phaidra en Kwak! *O*

Zoo, zangles ging toch wel redelijk. Tis wel aanwezig allemaal, maar gewoon wat slap. Allemaal de schuld van mijn zoon :'). Kan wel weer even vooruit zo.

Tijd om een brood in de oven te gooien en mijn partijen voor donderdag te printen :') en stampen maar!
pi_144583884
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:59 schreef Crumpette het volgende:
Skittles spannend! Hoop dat je goed nieuws krijgt straks :*

Stickers voor Phaidra en Kwak! *O*

Zoo, zangles ging toch wel redelijk. Tis wel aanwezig allemaal, maar gewoon wat slap. Allemaal de schuld van mijn zoon :'). Kan wel weer even vooruit zo.

Tijd om een brood in de oven te gooien en mijn partijen voor donderdag te printen :') en stampen maar!
Fijn dat t toch nog min of meer werkt allemaal :P

Skittles wat vervelend, er is vast niks maar ik kan me voorstellen dat je je toch een beetje druk maakt...
Kwak
  dinsdag 16 september 2014 @ 13:14:28 #169
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_144584072
Phaidra en kwak *O*

Ik ben vandaag ook weer op controle geweest. In principe alles goed alleen vond ze mn buik al wel hoog maar dat kon wel komen omdat ik niet zo groot ben en ze vroeg nog of ik niet op extra controle moest komen vanwege placenta. Bij 20 weken echo lag die blijkbaar laag achter :? Maarja, op brief stond dat extra controles niet nodig waren dus het zal wel goed zijn allemaal ^O^
pi_144584699
Loj sterkte daar :*

Skittles wat apart! Fijn dat je vanmiddag al kan, dan hopelijk meer dudelijkheid.

Ik kom ook net van controle en groeiecho, hoofdje op onderste curve, beentjes normaal, en buikje afgebogen van middelste naar onderste curve. Ongeveer 2 weken te klein is ze (bij nu 31+2) Net op de grens dat ze me niet doorstuurde maar over 2 weken weer herhalen. Hm. Door slaapgebrek en ander gedoe kan ik het wat minder hebben, maar mijn gezonde verstand zegt dat het wel goedkomt. Nu mijn gevoel nog :P
  dinsdag 16 september 2014 @ 13:40:08 #171
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_144584900
Skittels wat fijn dat je vandaag nog terecht kan voor een echo. Hopelijk wordt dan je gevoel bevestigd dat het allemaal vast wel goed zit met de groei :)

Phaidra fijn dat je bent goedgekeurd. Extra groeiecho's zijn toch wel fijn :)

Loj goed om te lezen dat beeb het goed doet. Hopelijk bedaard je bloeddruk ook weer snel :Y

Crump lekker zingen ^O^

Snoenk fijn dat het opzich allemaal goed was. Anders kunnen ze het toch nog even navragen als ze twijfelen of het nog nodig is om extra placentracontrole te doen?

Helio begrijpelijk dat je er een beetje een 'meh' gevoel bij krijgt.Hopelijk over 2 weken bericht dat ze weer helemaal 'op schema' ligt :*
  dinsdag 16 september 2014 @ 13:42:50 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_144584981
Potverdikke dames, wat een hoop gemengd nieuws!

Eerst maar *O* voor phaidra en snoenk!

Skittles, ze kan echt niet krimpen :* misschien is je vruchtwater wat afgenomen en is je buik daardoor kleiner. Ik hoop op een mooie echo!

Helio, wat aan de kleine kant, maar niet zorgwekkend. Het vervelende aan gemiddelden is dat er ook grotere en kleinere kindjes voor nodig zijn. Ik hoop dat ze gewoon keurig haar lijntje blijft volgen, en dat het niet zo lekker valt nu is heel begrijpelijk :*
disclaimer
pi_144584993
Spannend allemaal dames.

En skittles ook vanmiddag

Helio :* ja gevoel vs verstand..

Ik lig even op bed met peuter maar Pff :X weer veel (darm?)kramp
  dinsdag 16 september 2014 @ 13:45:27 #174
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_144585041
Oei Zoë toch.. is dat 'bowlingbal'-gevoel wel weg? :{
pi_144585087
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:43 schreef Zoë23 het volgende:
Spannend allemaal dames.

En skittles ook vanmiddag

Helio :* ja gevoel vs verstand..

Ik lig even op bed met peuter maar Pff :X weer veel (darm?)kramp
balen :{ opzich is die constipatie met bijbehorende kramp het meest voorkomende bijverschijnsel van ijzer, dus wel logisch, maar heel vervelend :*

Helio, +1 op SQ. zolang je gewoon een bewegend kindje in je buik hebt zoals je het kent, komt het vast goed toch? Over twee weken weet je meer :Y

Ik heb net mijn placentaliggingsecho in oktober zo kunnen verschuiven dat mijn schoonmoeder mee kan, die dan op bezoek is. Is wel al 31+5 ofzo, maar ik denk dat ze dat toch heel leuk vindt O+ dan is de vraag... verassing laten? of haar iets geven om zich op te verheugen? :D
pi_144585199
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:45 schreef Radyhyn het volgende:
Oei Zoë toch.. is dat 'bowlingbal'-gevoel wel weg? :{
Ja dat heb ik nu gelukkig niet.
Ik denk dat het gewoon te vol is in mijn buik -O-

Morgen wel ff laten checken want ik vind het toch wel opvallend sinds vrijdag. Bij S ben ik met 30wk opgenomen geweest ter observatie ivm weeënactiviteit.(toen moest ik ze echt wegpuffen)
Uiteindelijk bleef ze lekker lang zitten maar met een tweeling weet je t niet.
  dinsdag 16 september 2014 @ 13:51:12 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_144585200
He Zoë, vervelend. Lekker rustig blijven liggen, dan is het hopelijk zo over :*

Crumpette, verrassing natuurlijk! O+

En dankzij het gesprek gisteren hebben mijn hormonen net een vluchttas gekocht :') in my defense, hij was maar vijf euro bij de action en ik had net elf euro bespaard door mijn net gekochte vitamine D+K van davitamon terug te brengen naar kruidvat en deze van etos huismerk te kopen die nu 1+1 gratis waren :@ :')
disclaimer
pi_144585405
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:47 schreef Crumpette het volgende:

[..]

balen :{ opzich is die constipatie met bijbehorende kramp het meest voorkomende bijverschijnsel van ijzer, dus wel logisch, maar heel vervelend :*

Helio, +1 op SQ. zolang je gewoon een bewegend kindje in je buik hebt zoals je het kent, komt het vast goed toch? Over twee weken weet je meer :Y

Ik heb net mijn placentaliggingsecho in oktober zo kunnen verschuiven dat mijn schoonmoeder mee kan, die dan op bezoek is. Is wel al 31+5 ofzo, maar ik denk dat ze dat toch heel leuk vindt O+ dan is de vraag... verassing laten? of haar iets geven om zich op te verheugen? :D
Ik heb juist geen last van constipatie de laatste tijd. Stoelgang is gewoon goed/normaal alleen kan ik wel 3-4x pd -O- alsof mijn darmen geen ruimte meer hebben ofzo. Gebruik al een tijdje geen movicolon meer want dan voel ik me helemaal onprettig.

Wat leuk! Ik zou het haar vertellen. Vinden schoonmoeders vast leuk :)

Goede koop SQ :9
  dinsdag 16 september 2014 @ 13:58:56 #179
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_144585418
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
He Zoë, vervelend. Lekker rustig blijven liggen, dan is het hopelijk zo over :*

Crumpette, verrassing natuurlijk! O+

En dankzij het gesprek gisteren hebben mijn hormonen net een vluchttas gekocht :') in my defense, hij was maar vijf euro bij de action en ik had net elf euro bespaard door mijn net gekochte vitamine D+K van davitamon terug te brengen naar kruidvat en deze van etos huismerk te kopen die nu 1+1 gratis waren :@ :')
:D. Nou, dan mag het hoor ;)

Ik gebruik gewoon een weekendtas. Lekker ruim zodat ik keuze heb uit wat ik aantrek :')

Zoë, wat rot. Rustig aan he!

Crumpette, ik zou het als verrassing houden :Y

Na een rustig ochtendje is het nu weer een golfslagbad in m'n buik, gelukkig want ik stond op het punt om de vk te bellen.
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:02:12 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_144585506
Ja, is ook een weekendtas soesa. Toen ik zei dat ik alleen handtassen had was dat niet overdreven. En een weekendtas is altijd handig om te hebben :Y

En fijn dat de kleine weer lekker druk is!

Zoë, even de taalnazi uithangen: constipatie = aldoor poepen (schijterij) en obstipatie = niet kunnen poepen ;)
disclaimer
pi_144585545
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, is ook een weekendtas soesa. Toen ik zei dat ik alleen handtassen had was dat niet overdreven. En een weekendtas is altijd handig om te hebben :Y

En fijn dat de kleine weer lekker druk is!

Zoë, even de taalnazi uithangen: constipatie = aldoor poepen (schijterij) en obstipatie = niet kunnen poepen ;)
oh oeps, ik haalde ze ook door mekaar :o bedoelde obstipatie.
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:03:42 #182
149959 SQ
snelle trees
pi_144585561
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:03 schreef Crumpette het volgende:

[..]

oh oeps, ik haalde ze ook door mekaar :o bedoelde obstipatie.
foei! Brandende fakkels enzo!
disclaimer
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:05:21 #183
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_144585610
Zoë ik hoop dat het zo weer beter gaat.. en fijn dat je het morgen voor kan leggen aan je gyn!

Crump.. ik zou het nu al vertellen.. voorpret = leuk ;)

Taalnazi's o|O
Maar wel leuk van je tas :)
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:07:10 #184
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_144585658
Constipatie = obstipatie
pi_144585664
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

foei! Brandende fakkels enzo!
:'( :'( :'(
pi_144585706
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Constipatie = obstipatie
dat dacht ik dus ook?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Constipatie :Y
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:08:59 #187
149959 SQ
snelle trees
pi_144585725
quote:
Constipatie = obstipatie
oh god. Je hebt helemaal gelijk. :@

*kruipt voor de rest van de dag onder haar mantel van schaamte weg* :')
disclaimer
pi_144585753
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

oh god. Je hebt helemaal gelijk. :@

*kruipt voor de rest van de dag onder haar mantel van schaamte weg* :')
boh foi toch! o|O
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:10:34 #189
149959 SQ
snelle trees
pi_144585770
Ja, dit is wel een nieuw dieptepunt :')
disclaimer
pi_144585849
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
zeker gezien het feces betreft :9 :')
pi_144585933
O+ SQ

Sinds baby2 gedraaid is voel ik dr wel elke dag *; pluspuntje
pi_144586003
Nou alles weer prima, bloeddruk werd hier ook weer wat beter...
Wat ik eigenlijk al dacht :)

Wel over drie dagen terug en ze hadden het erover of ik niet beter tussen de 37 en 38 weken kan worden ingeleid, maar daar is het laatste woord nog niet over gesproken!
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:18:34 #193
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_144586004
quote:
Constipatie = obstipatie
Hé.. en ik maar denken dat ik iets nieuws had geleerd vandaag :')
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:19:48 #194
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_144586036
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:18 schreef Loj het volgende:

Wel over drie dagen terug en ze hadden het erover of ik niet beter tussen de 37 en 38 weken kan worden ingeleid, maar daar is het laatste woord nog niet over gesproken!
Jeeeehhh voor de goede BD *O*
En -O- voor het inleid-verhaal.. moeilijkheid!
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:20:43 #195
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_144586055
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:18 schreef Loj het volgende:

Fijn Loj! Net zoals bij mij :). Ik blijf het vaag vinden hoor, dat er zulke schommelingen zijn. Qua inleiden zijn de meningen verdeeld maar als jouw bd in orde blijft zou ik daar ook niet zomaar mee instemmen!
pi_144586092
Loj
Fijn dat je bloeddruk alweer wat lager is.
Wat zou je zelf willen? Liever geen inleiding toch of had ik dat eerder verkeerd gelezen? (indien je geen inleiding wilt, wat is je ervaring hiermee?)
pi_144586197
Loj goed nieuws idd!

:o ik heb me toch een partij honger vandaag! onstilbaar zeg.
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:36:14 #198
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_144586459
Loj fijn dat bloeddruk weer goed is!
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:45:03 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_144586738
Loj, fijn dat de bloeddruk enzo in orde zijn. :*
disclaimer
pi_144586777
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
Dat krijg je van al die consternatie :P
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:46:36 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_144586788
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:46 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Dat krijg je van al die consternatie :P
:'(
disclaimer
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:47:06 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_144586808
bleugh, adressenlijst samenstellen :r
disclaimer
pi_144587469
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

:'(
:*
pi_144587513
Loj, gelukkig goed nieuws! Inleiden na ks, dat kon toch ook niet zomaar? In ieder geval mocht mijn zus geen weeopwekkers krijgen na een eerste ks. Moeilijke keus sowieso, maar het zou al super zijn als je dit keer de 38 weken bereikt! Daar eerst op richten? :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_144587566
Is het erg ontaard datik er zat van ben en hoop dat het maar gauw begint?
  dinsdag 16 september 2014 @ 15:12:04 #206
149959 SQ
snelle trees
pi_144587623
Neuh, maar zoveel kwalen en klachten had jij toch niet dnd? Of vergis ik me?
disclaimer
pi_144587631
Heb net 2 uur zitten knikkebollen :') dat je dan ook niet even gaat liggen maar zo kut blijft zitten...
Kwak
  dinsdag 16 september 2014 @ 15:13:09 #208
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_144587659
Ik ben het al veel langer zat :+ Maar omdat mijn ratio wel weet dat ze echt nog moet blijven zitten en dat mijn wens haar er niet uit perst, voel ik me op geen enkele manier ontaard hoor :+

Als je jezelf gaat strippen of je baarmoeder gaat poken met een breinaald vraag t nog maar eens :7

Loj, fijn dat de bd nu toch goed is!
pi_144587667
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:40 schreef Radyhyn het volgende:
Phaidra fijn dat je bent goedgekeurd. Extra groeiecho's zijn toch wel fijn :)
Op zich wel, maar ik zou graag wel bij de vk blijven (en wellicht thuis bevallen). Vk vond het eigenlijk ook niet heel nodig, een groeiecho bij de gyn (ze hebben ook een eigen echocentrum). Peuter was klein, maar gezond. En ik ben zelf klein (1.53) dus zo heel gek is het niet dat peuter bij de geboorte ook klein was. Daarbij heeft hij in de groeicurve na de geboorte steeds hetzelfde lijntje vastgehouden, dus het hoort echt bij hem. Conclusie: weinig medische noodzaak...
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 16 september 2014 @ 15:13:34 #210
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_144587669
Ontaard niet uiteraard maar ongeduldig wel :P. Je kan je er beter op instellen, denk ik, dat het nog duurt tot 42 weken, dan kan net alleen maar meevallen.

Edit: ik snap het wel hoor, ik ben het ook wel een beetje zat. En dan niet het zwanger zijn maar meer dat ik mijn 'oude ik' mis, ik wil ook weer kunnen stoeien met m'n peutertje, kunnen fietsen, langere stukken kunnen lopen (of sowieso lopen :')) en uiteraard m'n 2e dochter ontmoeten O+
  dinsdag 16 september 2014 @ 15:15:00 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_144587700
ik zou me overigens helemaal de griebustering schrikken als het nu al begon. Gevoelsmatig is dit ook pas mijn tweede verlofdag, dus mijn to do lijst is ook nog gewoon een A4 vol :')
disclaimer
pi_144587746
Ik ben benieuwd hoe het Skittles vergaat! Ik duim voor een goede echo :*.

Kwak, herkenbaar :'). Ik ben ook zo moe na een drukke ochtend (schoonmams was mee naar controle en daarna zijn we naar de bieb geweest met peuter). En nu moet ik peuter weer uit bed gaan halen en boodschappen doen voor het eten. Blegh.

DnD, dat moment heb ik nooit echt bereikt, maar de laatste loodjes zijn helaas echt niet gemakkelijk :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_144587772
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:22 schreef Zoë23 het volgende:
Loj
Fijn dat je bloeddruk alweer wat lager is.
Wat zou je zelf willen? Liever geen inleiding toch of had ik dat eerder verkeerd gelezen? (indien je geen inleiding wilt, wat is je ervaring hiermee?)
Nee, voorlopig wil ik geen inleiding. Ik hoop echt op een natuurlijke bevalling met +/- 39 weken :)

Bij dreumes werd ik wel ingeleid. Ik moest alleen na t laatste pilletje echt 4 uur lang aan een ctg. Toen vervolgens de weeën begonnen was het meteen door naar de ok.
Dus het is gewoon de ervaring... Maar ik ken ook mensen, die prima ervaringen ermee hadden hoor...

Willen ze het kind eruit, dan neig ik toch naar een ks... Maar ik ben nog om te praten ;)
  dinsdag 16 september 2014 @ 15:18:01 #214
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_144587779
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 15:13 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Op zich wel, maar ik zou graag wel bij de vk blijven (en wellicht thuis bevallen). Vk vond het eigenlijk ook niet heel nodig, een groeiecho bij de gyn (ze hebben ook een eigen echocentrum). Peuter was klein, maar gezond. En ik ben zelf klein (1.53) dus zo heel gek is het niet dat peuter bij de geboorte ook klein was. Daarbij heeft hij in de groeicurve na de geboorte steeds hetzelfde lijntje vastgehouden, dus het hoort echt bij hem. Conclusie: weinig medische noodzaak...
Ohh.. op die manier... Dan is het een beetje dubbel ja. Zou zonde zijn als je op basis daarvan in het zh moet bevallen. :{
  dinsdag 16 september 2014 @ 15:19:52 #215
149959 SQ
snelle trees
pi_144587845
Phaidra, jouw situatie is een beetje hetzelfde als die van AwayTL toch? Een medische indicatie omdat jullie jongsten vrij klein waren?
Ik hoop toch dat jullie van je stempel af komen, want als er verder geen complicaties zijn en de kindjes het goed doen zit je daar echt niet op te wachten.

Loj, ik gun jou ook heel erg je natuurlijke bevalling! :*
disclaimer
pi_144587855
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
Neuh, maar zoveel kwalen en klachten had jij toch niet dnd? Of vergis ik me?
best wel wat, maar ben niet zo'n klager. Maar bekken pijn, slecht slapen en bijna overal een harde buik van krijgen is best wel vermoeiend. Soms ben ik koppig en doe ik toch wat ik wil... Zoals ramen lappen. En daar betaal ik vandaag voor :@

en je hoort toch van douchen een ontspannen buik te krijgen? Nou bij mij is het net aandersom
pi_144587906
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 15:18 schreef Radyhyn het volgende:

[..]

Ohh.. op die manier... Dan is het een beetje dubbel ja. Zou zonde zijn als je op basis daarvan in het zh moet bevallen. :{
Het is wel zo dat 5 pond de 'veilige' grens is. Daaronder komen vaker opstartproblemen voor. Peuter bleek ook wat weinig kracht en energie te hebben om goed te kunnen drinken, maar dat bleek pas na een paar dagen. We mochten wel direct na de bevalling naar huis, ondanks grensgeval.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 16 september 2014 @ 15:22:13 #218
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_144587912
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 15:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

best wel wat, maar ben niet zo'n klager. Maar bekken pijn, slecht slapen en bijna overal een harde buik van krijgen is best wel vermoeiend. Soms ben ik koppig en doe ik toch wat ik wil... Zoals ramen lappen. En daar betaal ik vandaag voor :@

en je hoort toch van douchen een ontspannen buik te krijgen? Nou bij mij is het net aandersom
Nee hoor, de ene buik ontspant van douchen, de ander niet. Ik krijg ook geen ontspannen buik van douchen. Als je weeën denkt te hebben kun je het wel zo toetsen zegt men, onder de douche stopt de activiteit, in bad zet het door.

Je klachten zijn heel herkenbaar, laatste loodjes zijn ook niet altijd fijn. Hou je rustig en blijf geduldig, je kindje komt écht binnen afzienbare tijd :*
  dinsdag 16 september 2014 @ 15:22:36 #219
149959 SQ
snelle trees
pi_144587923
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 15:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

Ja, dat is ook vervelend lijkt me. Maar het duurt nu echt niet lang meer :* hopelijk hou je de laatste loodjes ook nog even vol. En ramen lappen moet je gewoon echt niet meer willen ;)
disclaimer
pi_144587962
Loj
Ik begrijp t :* hoop op een natuurlijke bevalling

DND
Ik douche alleen voor het slapen gaan. Ben altijd kapot na het douchen. Weinig ontspannends aan.
  dinsdag 16 september 2014 @ 15:24:01 #221
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_144587972
Ik heb vanochtend op een springkussen gesprongen, dat was ook dom! ):O
pi_144587987
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
Phaidra, jouw situatie is een beetje hetzelfde als die van AwayTL toch? Een medische indicatie omdat jullie jongsten vrij klein waren?
Ik hoop toch dat jullie van je stempel af komen, want als er verder geen complicaties zijn en de kindjes het goed doen zit je daar echt niet op te wachten.

Loj, ik gun jou ook heel erg je natuurlijke bevalling! :*
Klopt :). Medische indicatie krijg ik nog niet direct, pas als uit de echo's blijkt dat dit ook een klein kindje is. Groei, beebje, groei! :P
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_144588006
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 15:24 schreef Spees_Eend het volgende:
_O-
Kwak
  dinsdag 16 september 2014 @ 15:25:51 #224
149959 SQ
snelle trees
pi_144588032
quote:
Heb je het wel laten filmen?
disclaimer
pi_144588048
quote:
probeerdeje de kleine er uit te springen?
  dinsdag 16 september 2014 @ 15:26:49 #226
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_144588061
Spees :o :D

Ik krijg spontaan pijn in m'n bekken :X
  dinsdag 16 september 2014 @ 15:28:48 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_144588112
ik zou het overigens ook doen, ik ben heel makkelijk tot domme dingen te verleiden oO<
disclaimer
  dinsdag 16 september 2014 @ 15:28:53 #228
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_144588116
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 15:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Heb je het wel laten filmen?
Wel een foto :7

Genomen door een FOK oudgediende nog wel, ze is nu een ouwe lurkerd geworden
8-)
  dinsdag 16 september 2014 @ 15:30:45 #229
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_144588178
Geniale foto _O-
  dinsdag 16 september 2014 @ 15:31:49 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_144588207
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 15:28 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

8-)
Eindbazin _O_
disclaimer
pi_144588263
Ben ook benieuwd Phaidra, volgens mij is inleiden + ks inderdaad niet zo makkelijk. Ik heb dus maar een beetje ja geknikt en ik bespreek t wel met m'n eigen gyn ;)

Nog ff volhouden allemaal!

Ik ben ook benieuwd hoe t bij Skittles gaat!
  dinsdag 16 september 2014 @ 15:37:24 #232
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_144588383
Mango zou ook ingeleid worden laatst als het niet vanzelf zou gebeuren, die heeft vorige keer ook een ks gehad. Het mag wel, alleen met infusen/doseringen zouden ze wel voorzichtiger zijn.
pi_144588448
quote:

[..]

[ afbeelding ]

8-)
wow spees! _O_
pi_144588492
Toffe foto spees!
Kwak
pi_144588530
Spees :D _O-
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_144588533
:D Spees
pi_144588581
Die foto Spees! :D
  dinsdag 16 september 2014 @ 15:46:24 #238
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_144588596
Gave foto spees!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 16 september 2014 @ 15:48:14 #239
147316 crew  DJMO
#trut
pi_144588646
spees :o
verder niet bijgelezen, heb net de nekplooimeting gehad, kan over een week bellen voor de uitslag :? wel mooie plaatjes gezien, en ze kwam weer wat verder uit dan m'n termijn berekend was, ik zou nu 13w1d zijn. maar als UD zou ze dan de termijn van de vorige echo gaan aanhouden ...

dinsdag 16 september 2014 @ 15:55:55 #240
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_144588877
Dat is alweer een compleet kindje hoor :Y
Mooi O+
pi_144589469
*Inbreekt*

Vanmorgen om 9.43 is onze dochter geboren O+ ! Het was een snelle en prima bevalling en we maken het goed. Moeten alleen nog eventjes in het ziekenhuis blijven omdat ze in het vruchtwater had gepoept.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 16 september 2014 @ 16:15:18 #242
149959 SQ
snelle trees
pi_144589481
Mooi plaatje djmo. Je naam staat er wel voluit op ;)
disclaimer
  dinsdag 16 september 2014 @ 16:16:04 #243
149959 SQ
snelle trees
pi_144589504
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:14 schreef Razztwizzle het volgende:
*Inbreekt*

Vanmorgen om 9.43 is onze dochter geboren O+ ! Het was een snelle en prima bevalling en we maken het goed. Moeten alleen nog eventjes in het ziekenhuis blijven omdat ze in het vruchtwater had gepoept.

SPOILER
ermahgerd sneakerd, ik zat net nog te bedenken dat je je niet had gemeld vandaag! :D gefeliciteerd *O* :*
disclaimer
pi_144589523
Razz! :o. Wow, gefeliciteerd! O+. Geniet van jullie gezinnetje. *O*.

SPOILER
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_144589544
quote:
*Inbreekt*

SPOILER
Razz! O+ gefeliciteerd!!

Mooie namen ook. En gisteren nog roepen dat ze voorlopig alleen tegen je ribben wilde trappen en nog wel even zou zitten :D of was je toen stiekem al begonnen :7
Kwak
  dinsdag 16 september 2014 @ 16:17:26 #246
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_144589552
Ooooh Razz! Gefeliciteerd! *O* ben erg benieuwd hoe het gegaan is. Mooie naam! Veel geluk!
  dinsdag 16 september 2014 @ 16:17:40 #247
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_144589564
Razz! Ik dacht ook al dat je vast bezig was :). Van harte *O* O+
pi_144589637
Gefeliciteerd Razz *O*
  dinsdag 16 september 2014 @ 16:22:17 #249
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_144589737
Gefeliciteerd Razz! *O* Fijne kraamtijd en een spoedig herstel :*
  dinsdag 16 september 2014 @ 16:27:15 #250
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_144589907
Razz gefeliciteerd!! *O*
pi_144589909
quote:
*Inbreekt*

SPOILER
gefeliciteerd *O* *O* *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_144589936
Gefeliciteerd razz! Mooie namen O+
  dinsdag 16 september 2014 @ 16:28:03 #253
250838 Fee-nix
pi_144589946
Loj goed nieuws. Duim voor je natuurlijke bevalling :* .

Skittles hoe is het nu? Fijn dat je iig niet zo bezorgd bent. Stress is ook nergens goed voor.

Razz *O* *O* *O* . Van harte meis!! Wat fijn dat alles goed is gegaan en wat een mooie naam!
pi_144589969
Razz gefeliciteerd en wat een mooie naam!
pi_144589981
Van harte! En wat een ontzettend leuke naam!
pi_144590000
Razz! Snellerd! Gefeliciteeeerd! En mooie namen O+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_144590047
Razz O+ gefeliciteerd!! Een van mn favo docentes van Chinees heet zo ook O+ leuke naam!
pi_144590065
en benieuwd naar alle stats en verhaal enzo! c_/
pi_144590071
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:27 schreef Skoap het volgende:

[..]

gefeliciteerd *O* *O* *O*
Hoezo schrijf je niet gewoon EDIT?
Mag dat met puntjes ertussen?

Maar gefeliciteerd! O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2014 16:38:28 ]
pi_144590104
Owww van harte Razz! O+
pi_144590140
@leonos: Ja pannenkoek, t staat vast niet voor niets in een spoiler hè? Doe eens editen! :* Puntjes zijn voor/tegen googlebaarheid.
Kwak
pi_144590178
quote:

[..]

[ afbeelding ]

8-)
ik plas bijna spontaan in mn broek van die foto :') wel mooi O+
  dinsdag 16 september 2014 @ 16:36:10 #263
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_144590185
Mis ik zomaar een verse baby!!

Razz gefeliciteerd *O* , mooie naam!!
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_144590206
Razz gefeliciteerd *O*
pi_144590225
:o Razz!! Gefeliciteerd!! *O* *O*
pi_144590251
quote:
*Inbreekt*

Noh! Gefeliciteerd! *O* Mooie namen O+. Jammer dat je een dagje moet blijven, maar hopelijk snel met z'n drieën thuis!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_144590256
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:34 schreef kwakz0r het volgende:
@leonos: Ja pannenkoek, t staat vast niet voor niets in een spoiler hè? Doe eens editen! :* Puntjes zijn voor/tegen googlebaarheid.
Ah, done :P
pi_144590351
Razz, feli! *O*
Home is where the O+ is...
pi_144590426
Razz!!! Gefeliciteerd :* *O*
  dinsdag 16 september 2014 @ 16:45:57 #270
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_144590495
Hieperdepiep razz!!
pi_144590602
Wat goed, Razz!!! Gefeliciteerd en wat tof dat het zo goed ging.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_144590676
Razz gefeliciteerd *O*
pi_144590816
Razz gefeliciteerd *O*
  dinsdag 16 september 2014 @ 16:56:31 #274
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_144590868
quote:
*Inbreekt*

SPOILER
Jaaaahhhh gefeliciteeerddd!! *O* *O*
Mooie namen ook! O+
pi_144591176
Razzzz!! Gefeliciteerd!! En wat een mooie naam!
Born to Lose, but Built to Win.
pi_144591232
Over een uur word ik opgehaald voor een buikshoot. Ik ben tering nerveus want ik hou er niet van om op de foto te gaan. Sta liever zelf achter de camera (hobby) .. En ben van mening dat ik zelf de beste foto's van mezelf kan maken :') als anderen het doen vind ik t negen van de tien keer niks.

Maar deze fotografe heeft wel een prachtig portfolio...

En dit is een cadeautje :)
Born to Lose, but Built to Win.
  dinsdag 16 september 2014 @ 17:09:52 #277
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_144591305
Veel plezier LT! Er zullen vast mooie foto's tussen zitten die de kritische jij ook mooi vindt ;)
Ga je ze dan ook postten? O-)
pi_144591562
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:17 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Razz! O+ gefeliciteerd!!

Mooie namen ook. En gisteren nog roepen dat ze voorlopig alleen tegen je ribben wilde trappen en nog wel even zou zitten :D of was je toen stiekem al begonnen :7
Nee het is echt serieus heel snel gegaan! Eerste weeën om 00:30, om 6:45 naar het ziekenhuis, rond 8:00 heeft de VK mijn vliezen gebroken, 9:15 volledige ontsluiting en persen en toen was ze er na een half uur.

En ze is zo mooi O+

En thanks iedereen O+ !!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2014 17:17:23 ]
pi_144591611
Razz! Gefeliciteerd!!! *O* *O* *O*
pi_144591673
Gefeliciteerd Razz! Mooie naam, en, stiekemerd! Benieuwd naar het uitgebreidere verhaal, maar veel geluk voor jullie :*

Heb even niet gezien er nieuws van Skittles was?

Loj fijn dat je wel weer naar huis mocht.

En rady, SQ, Zoë, Crumpette (denk ik, mobiel dus kan niet terugkijken), stemt mij weer gunstig dat jullie allemaal hetzelfde zeggen. En jullie hebben gelijk natuurlijk! Het voelt verder goed en kleine kindjes moeten er ook zijn inderdaad. Mijn vk zag niet eens aanleiding voor een groeiecho (maar gyn wel), dus eigenlijk had ik het niet moeten weten :P
pi_144591696
Omg turboRazz! En je klinkt helemaal verliefd O+
pi_144591736
Razz gefeliciteerd met jullie dochter!! *O*

Ik vond het al zo lang duren voordat er weer nieuwe baby's kwamen :P
pi_144591870
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:16 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Nee het is echt serieus heel snel gegaan! Eerste weeën om 00:30, om 6:45 naar het ziekenhuis, rond 8:00 heeft de VK mijn vliezen gebroken, 9:15 volledige ontsluiting en persen en toen was ze er na een half uur.

En ze is zo mooi O+

En thanks iedereen O+ !!
Wow! Gefeliciteerd! Ik word er helemaal een beetje tranig van O+
Kwak
pi_144591991
Razz! Gefeliciteerd!!! *O* *O*

En de naam :D Mijn schoonzusje heet zo zonder spatie ^O^
  Vis een optie? dinsdag 16 september 2014 @ 17:36:44 #285
70532 loveli
N
pi_144592211
Gefeliciteerd Razz!
crap in = crap out
  dinsdag 16 september 2014 @ 17:38:05 #286
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_144592259
Gefeliciteerd Razz! Dat klinkt als een textbook bevalling. ;) lekker genieten van je kraamweek.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 16 september 2014 @ 17:39:41 #287
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_144592317
Razz gefeliciteerd! *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_144592366
Razz wat een snelle bevalling! Gefeliciteerd *O* Leuke namen ook!

LT komt wel goed, het worden vast leuke foto's.

Fijn dat de bloeddruk weer omlaag is Loj :*

Ennn hier ook goed nieuws. Ze is ruim 2700 gram en is met alle metingen heel gemiddeld.

SPOILER
Oh en SQ, ik weet dat ze niet kan krimpen :P
  dinsdag 16 september 2014 @ 17:42:23 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_144592399
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:41 schreef Skittles het volgende:

Ennn hier ook goed nieuws. Ze is ruim 2700 gram en is met alle metingen heel gemiddeld.

SPOILER
Heel fijn! O+ Opgelucht?
disclaimer
pi_144592458
Mooi Skittles!

En veel plezier op je shoot LT!
pi_144592459
Super Skittles! *O*
pi_144592479
Fijn skittles!! Een hele opluchting

Veel plezier LT!
pi_144592526
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Heel fijn! O+ Opgelucht?
Ik maakte me er niet zo heel druk om eigenlijk, maar het is altijd goed te horen dat ze het nog goed doet O+
M'n vriend daarentegen is in die paar uur ook een paar jaar ouder geworden. Die dacht dat de bevalling eraan zat te komen :D
  dinsdag 16 september 2014 @ 17:47:55 #294
149959 SQ
snelle trees
pi_144592536
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:47 schreef Skittles het volgende:

[..]

Ik maakte me er niet zo heel druk om eigenlijk, maar het is altijd goed te horen dat ze het nog goed doet O+
M'n vriend daarentegen is in die paar uur ook een paar jaar ouder geworden. Die dacht dat de bevalling eraan zat te komen :D
achgossie :')
disclaimer
pi_144592673
Fijn Skittles!
Kwak
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 16 september 2014 @ 17:56:52 #296
147316 crew  DJMO
#trut
pi_144592804
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
Mooi plaatje djmo. Je naam staat er wel voluit op ;)
google maar op m'n nickname en je komt nog net m'n adres niet tegen :P

gefelicteerd Razztwizzel!! Mooie naam O+

pi_144593682
Razz! Eindelijk *O*
Gefeliciteerd en genieten maar!
  dinsdag 16 september 2014 @ 18:30:06 #298
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_144593818
Gefeliciteerd Razz!!!

Hier ook weer een sticker bij de vk. Bloeddruk was goed, hartje klopt mooi en jawel hoor, nog steeds een dwarsligger :') _O- .

Over 3 weken weer de check up en of ik me alvast wou verdiepen in een bevallingsplan... Wait whut? Zo ver ben ik heulemaal nog niet toch :o !
pi_144593873
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:41 schreef Skittles het volgende:

SPOILER
Wat een keurig gemiddeld kind ♡
Goed zeg! Fijn, extra stickertje :)
pi_144593921
Gefeliciteerd Razz!!

Wat een mooie echo heb je DJMO! Ik kreeg direct de uitslag van de npm, apart dat dat bij jou niet het geval is!. Misschien is zijn je bloeduitslagen er nog niet?

Fijn dat de echo goed was Skittles en volgens mij werd Loj ook gerustgesteld in het ziekenhuis?

Verder weet ik het niet meer sorry.

Hier is het best druk, het eten nog steeds afschuwelijk. (We hebben inderdaad chef Martin, Zoë. Die man gad ze nooit zijn koksdiploma mogen geven ;) ) Ik heb vannacht voor het eerst de zwangerschapskaart getrokken, na een dienst van veertien uur na vier uur slaap heb ik toch maar aangegeven dat ik naar bed wilde. Voelde me echt even een watje, maar aan de andere kant zijn er genoeg andere collega's die minder uren draaiden gisteren en dat zijn allemaal niet zwangere collega's.
  dinsdag 16 september 2014 @ 18:37:47 #301
149959 SQ
snelle trees
pi_144594038
NTS ook weer goedgekeurd O+
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')