quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:14 schreef Razztwizzle het volgende:
*Inbreekt*
Vanmorgen om 9.43 is onze dochter geboren! Het was een snelle en prima bevalling en we maken het goed. Moeten alleen nog eventjes in het ziekenhuis blijven omdat ze in het vruchtwater had gepoept.
gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Life is what happens while you are busy making other plans...
Hoezo schrijf je niet gewoon EDIT?quote:
ik plas bijna spontaan in mn broek van die fotoquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:28 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wel een foto
[ afbeelding ]
Genomen door een FOK oudgediende nog wel, ze is nu een ouwe lurkerd geworden
Noh! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:14 schreef Razztwizzle het volgende:
*Inbreekt*
Vanmorgen om 9.43 is onze dochter geboren! Het was een snelle en prima bevalling en we maken het goed. Moeten alleen nog eventjes in het ziekenhuis blijven omdat ze in het vruchtwater had gepoept.
Ah, donequote:Op dinsdag 16 september 2014 16:34 schreef kwakz0r het volgende:
@leonos: Ja pannenkoek, t staat vast niet voor niets in een spoiler hè? Doe eens editen!Puntjes zijn voor/tegen googlebaarheid.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:14 schreef Razztwizzle het volgende:
*Inbreekt*
Jaaaahhhh gefeliciteeerddd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mooie namen ook!
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
Nee het is echt serieus heel snel gegaan! Eerste weeën om 00:30, om 6:45 naar het ziekenhuis, rond 8:00 heeft de VK mijn vliezen gebroken, 9:15 volledige ontsluiting en persen en toen was ze er na een half uur.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Razz!gefeliciteerd!!
Mooie namen ook. En gisteren nog roepen dat ze voorlopig alleen tegen je ribben wilde trappen en nog wel even zou zittenof was je toen stiekem al begonnen
Wow! Gefeliciteerd! Ik word er helemaal een beetje tranig vanquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:16 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee het is echt serieus heel snel gegaan! Eerste weeën om 00:30, om 6:45 naar het ziekenhuis, rond 8:00 heeft de VK mijn vliezen gebroken, 9:15 volledige ontsluiting en persen en toen was ze er na een half uur.
En ze is zo mooi
En thanks iedereen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en SQ, ik weet dat ze niet kan krimpen![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:41 schreef Skittles het volgende:
Razz wat een snelle bevalling! GefeliciteerdLeuke namen ook!
LT komt wel goed, het worden vast leuke foto's.
Fijn dat de bloeddruk weer omlaag is Loj![]()
Ennn hier ook goed nieuws. Ze is ruim 2700 gram en is met alle metingen heel gemiddeld.Heel fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en SQ, ik weet dat ze niet kan krimpen![]()
Opgelucht?
disclaimer
Ik maakte me er niet zo heel druk om eigenlijk, maar het is altijd goed te horen dat ze het nog goed doetquote:
achgossiequote:Op dinsdag 16 september 2014 17:47 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik maakte me er niet zo heel druk om eigenlijk, maar het is altijd goed te horen dat ze het nog goed doet![]()
M'n vriend daarentegen is in die paar uur ook een paar jaar ouder geworden. Die dacht dat de bevalling eraan zat te komen
google maar op m'n nickname en je komt nog net m'n adres niet tegenquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
Mooi plaatje djmo. Je naam staat er wel voluit op
quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:41 schreef Skittles het volgende:
Razz wat een snelle bevalling! GefeliciteerdLeuke namen ook!
LT komt wel goed, het worden vast leuke foto's.
Fijn dat de bloeddruk weer omlaag is Loj![]()
Ennn hier ook goed nieuws. Ze is ruim 2700 gram en is met alle metingen heel gemiddeld.Wat een keurig gemiddeld kind ♡SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en SQ, ik weet dat ze niet kan krimpen![]()
Goed zeg! Fijn, extra stickertje
:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |