quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:46 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Dat krijg je van al die consternatie
Op zich wel, maar ik zou graag wel bij de vk blijven (en wellicht thuis bevallen). Vk vond het eigenlijk ook niet heel nodig, een groeiecho bij de gyn (ze hebben ook een eigen echocentrum). Peuter was klein, maar gezond. En ik ben zelf klein (1.53) dus zo heel gek is het niet dat peuter bij de geboorte ook klein was. Daarbij heeft hij in de groeicurve na de geboorte steeds hetzelfde lijntje vastgehouden, dus het hoort echt bij hem. Conclusie: weinig medische noodzaak...quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:40 schreef Radyhyn het volgende:
Phaidra fijn dat je bent goedgekeurd. Extra groeiecho's zijn toch wel fijn
Nee, voorlopig wil ik geen inleiding. Ik hoop echt op een natuurlijke bevalling met +/- 39 wekenquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:22 schreef Zoë23 het volgende:
Loj
Fijn dat je bloeddruk alweer wat lager is.
Wat zou je zelf willen? Liever geen inleiding toch of had ik dat eerder verkeerd gelezen? (indien je geen inleiding wilt, wat is je ervaring hiermee?)
Ohh.. op die manier... Dan is het een beetje dubbel ja. Zou zonde zijn als je op basis daarvan in het zh moet bevallen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:13 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik zou graag wel bij de vk blijven (en wellicht thuis bevallen). Vk vond het eigenlijk ook niet heel nodig, een groeiecho bij de gyn (ze hebben ook een eigen echocentrum). Peuter was klein, maar gezond. En ik ben zelf klein (1.53) dus zo heel gek is het niet dat peuter bij de geboorte ook klein was. Daarbij heeft hij in de groeicurve na de geboorte steeds hetzelfde lijntje vastgehouden, dus het hoort echt bij hem. Conclusie: weinig medische noodzaak...
best wel wat, maar ben niet zo'n klager. Maar bekken pijn, slecht slapen en bijna overal een harde buik van krijgen is best wel vermoeiend. Soms ben ik koppig en doe ik toch wat ik wil... Zoals ramen lappen. En daar betaal ik vandaag voorquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
Neuh, maar zoveel kwalen en klachten had jij toch niet dnd? Of vergis ik me?
Het is wel zo dat 5 pond de 'veilige' grens is. Daaronder komen vaker opstartproblemen voor. Peuter bleek ook wat weinig kracht en energie te hebben om goed te kunnen drinken, maar dat bleek pas na een paar dagen. We mochten wel direct na de bevalling naar huis, ondanks grensgeval.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:18 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Ohh.. op die manier... Dan is het een beetje dubbel ja. Zou zonde zijn als je op basis daarvan in het zh moet bevallen.
Nee hoor, de ene buik ontspant van douchen, de ander niet. Ik krijg ook geen ontspannen buik van douchen. Als je weeën denkt te hebben kun je het wel zo toetsen zegt men, onder de douche stopt de activiteit, in bad zet het door.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
best wel wat, maar ben niet zo'n klager. Maar bekken pijn, slecht slapen en bijna overal een harde buik van krijgen is best wel vermoeiend. Soms ben ik koppig en doe ik toch wat ik wil... Zoals ramen lappen. En daar betaal ik vandaag voor![]()
en je hoort toch van douchen een ontspannen buik te krijgen? Nou bij mij is het net aandersom
Ja, dat is ook vervelend lijkt me. Maar het duurt nu echt niet lang meerquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
best wel wat, maar ben niet zo'n klager. Maar bekken pijn, slecht slapen en bijna overal een harde buik van krijgen is best wel vermoeiend. Soms ben ik koppig en doe ik toch wat ik wil... Zoals ramen lappen. En daar betaal ik vandaag voor![]()
en je hoort toch van douchen een ontspannen buik te krijgen? Nou bij mij is het net aandersom
Kloptquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
Phaidra, jouw situatie is een beetje hetzelfde als die van AwayTL toch? Een medische indicatie omdat jullie jongsten vrij klein waren?
Ik hoop toch dat jullie van je stempel af komen, want als er verder geen complicaties zijn en de kindjes het goed doen zit je daar echt niet op te wachten.
Loj, ik gun jou ook heel erg je natuurlijke bevalling!
quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb vanochtend op een springkussen gesprongen, dat was ook dom!
quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:24 schreef Spees_Eend het volgende:
probeerdeje de kleine er uit te springen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Eindbazinquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:28 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wel een foto
[ afbeelding ]
Genomen door een FOK oudgediende nog wel, ze is nu een ouwe lurkerd geworden
wow spees!quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:28 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wel een foto
[ afbeelding ]
Genomen door een FOK oudgediende nog wel, ze is nu een ouwe lurkerd geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:14 schreef Razztwizzle het volgende:
*Inbreekt*
Vanmorgen om 9.43 is onze dochter geboren! Het was een snelle en prima bevalling en we maken het goed. Moeten alleen nog eventjes in het ziekenhuis blijven omdat ze in het vruchtwater had gepoept.
ermahgerd sneakerd, ik zat net nog te bedenken dat je je niet had gemeld vandaag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerd
![]()
disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:14 schreef Razztwizzle het volgende:
*Inbreekt*
Vanmorgen om 9.43 is onze dochter geboren! Het was een snelle en prima bevalling en we maken het goed. Moeten alleen nog eventjes in het ziekenhuis blijven omdat ze in het vruchtwater had gepoept.
Razz!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerd!!
Mooie namen ook. En gisteren nog roepen dat ze voorlopig alleen tegen je ribben wilde trappen en nog wel even zou zittenof was je toen stiekem al begonnen
Kwak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |