oh, dat is wel hoogquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:57 schreef Loj het volgende:
Onderdruk van 100, heb de bovendruk niet eens meegekregen...
Oh en voor wie t niet snapt, ik moet nu maar de hoofdlocatie van het sfg. Hier in t dorp zit een poli
Sterktequote:Op dinsdag 16 september 2014 11:57 schreef Loj het volgende:
Oh en voor wie t niet snapt, ik moet nu maar de hoofdlocatie van het sfg. Hier in t dorp zit een poli
Hè beuh! Sterkte hoop dat ie weer netjes zakt!quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:57 schreef Loj het volgende:
Zou kunnen, maar dan zouden 3 verschillende verloskundige verkeerd gemeten hebben. Het volgde namelijk heel goed haar eigen lijn tot vandaag.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:21 schreef Fee-nix het volgende:
Goedzo, Gevalletje! Idd kind en jij zijn nu belangrijker!
Sticker voor Kwak!
Loj, sterkte! Wat rot.
Skittles, dat is ook naar.Hoop dat de groei echo toch positiever nieuws kan brengen
. En misschien inderdaad onnauwkeurige meting(en) vorige keer?
He nee, want hier lezen we niet... Behalve ik danquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:10 schreef Loj het volgende:
Dank, baby doet het prima, dus probeer maar weer rustig te blijven...
wat is t toch heerlijk om hier ff je verhaal kwijt te kunnen... Heb geen zin iedereen weer ongerust te maken![]()
Fijn dat t toch nog min of meer werkt allemaalquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:59 schreef Crumpette het volgende:
Skittles spannend! Hoop dat je goed nieuws krijgt straks![]()
Loj succes![]()
Stickers voor Phaidra en Kwak!![]()
Zoo, zangles ging toch wel redelijk. Tis wel aanwezig allemaal, maar gewoon wat slap. Allemaal de schuld van mijn zoon. Kan wel weer even vooruit zo.
Tijd om een brood in de oven te gooien en mijn partijen voor donderdag te printenen stampen maar!
balenquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:43 schreef Zoë23 het volgende:
Spannend allemaal dames.
Loj succes
En skittles ook vanmiddag
Helioja gevoel vs verstand..
Ik lig even op bed met peuter maar Pffweer veel (darm?)kramp
Ja dat heb ik nu gelukkig niet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:45 schreef Radyhyn het volgende:
Oei Zoë toch.. is dat 'bowlingbal'-gevoel wel weg?
Ik heb juist geen last van constipatie de laatste tijd. Stoelgang is gewoon goed/normaal alleen kan ik wel 3-4x pdquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:47 schreef Crumpette het volgende:
[..]
balenopzich is die constipatie met bijbehorende kramp het meest voorkomende bijverschijnsel van ijzer, dus wel logisch, maar heel vervelend
![]()
Helio, +1 op SQ. zolang je gewoon een bewegend kindje in je buik hebt zoals je het kent, komt het vast goed toch? Over twee weken weet je meer
Ik heb net mijn placentaliggingsecho in oktober zo kunnen verschuiven dat mijn schoonmoeder mee kan, die dan op bezoek is. Is wel al 31+5 ofzo, maar ik denk dat ze dat toch heel leuk vindtdan is de vraag... verassing laten? of haar iets geven om zich op te verheugen?
quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
He Zoë, vervelend. Lekker rustig blijven liggen, dan is het hopelijk zo over
Crumpette, verrassing natuurlijk!
En dankzij het gesprek gisteren hebben mijn hormonen net een vluchttas gekochtin my defense, hij was maar vijf euro bij de action en ik had net elf euro bespaard door mijn net gekochte vitamine D+K van davitamon terug te brengen naar kruidvat en deze van etos huismerk te kopen die nu 1+1 gratis waren
![]()
oh oeps, ik haalde ze ook door mekaarquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, is ook een weekendtas soesa. Toen ik zei dat ik alleen handtassen had was dat niet overdreven. En een weekendtas is altijd handig om te hebben
En fijn dat de kleine weer lekker druk is!
Zoë, even de taalnazi uithangen: constipatie = aldoor poepen (schijterij) en obstipatie = niet kunnen poepen
foei! Brandende fakkels enzo!quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:03 schreef Crumpette het volgende:
[..]
oh oeps, ik haalde ze ook door mekaarbedoelde obstipatie.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
foei! Brandende fakkels enzo!
oh god. Je hebt helemaal gelijk.quote:
boh foi toch!quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh god. Je hebt helemaal gelijk.
*kruipt voor de rest van de dag onder haar mantel van schaamte weg*
zeker gezien het feces betreftquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, dit is wel een nieuw dieptepunt
Hé.. en ik maar denken dat ik iets nieuws had geleerd vandaagquote:
Jeeeehhh voor de goede BDquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:18 schreef Loj het volgende:
Nou alles weer prima, bloeddruk werd hier ook weer wat beter...
Wat ik eigenlijk al dacht
Wel over drie dagen terug en ze hadden het erover of ik niet beter tussen de 37 en 38 weken kan worden ingeleid, maar daar is het laatste woord nog niet over gesproken!
Fijn Loj! Net zoals bij mijquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:18 schreef Loj het volgende:
Nou alles weer prima, bloeddruk werd hier ook weer wat beter...
Wat ik eigenlijk al dacht
Wel over drie dagen terug en ze hadden het erover of ik niet beter tussen de 37 en 38 weken kan worden ingeleid, maar daar is het laatste woord nog niet over gesproken!
Dat krijg je van al die consternatiequote:Op dinsdag 16 september 2014 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, dit is wel een nieuw dieptepunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |