oh, dat is wel hoogquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:57 schreef Loj het volgende:
Onderdruk van 100, heb de bovendruk niet eens meegekregen...
Oh en voor wie t niet snapt, ik moet nu maar de hoofdlocatie van het sfg. Hier in t dorp zit een poli
Sterktequote:Op dinsdag 16 september 2014 11:57 schreef Loj het volgende:
Oh en voor wie t niet snapt, ik moet nu maar de hoofdlocatie van het sfg. Hier in t dorp zit een poli
Hè beuh! Sterkte hoop dat ie weer netjes zakt!quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:57 schreef Loj het volgende:
Zou kunnen, maar dan zouden 3 verschillende verloskundige verkeerd gemeten hebben. Het volgde namelijk heel goed haar eigen lijn tot vandaag.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:21 schreef Fee-nix het volgende:
Goedzo, Gevalletje! Idd kind en jij zijn nu belangrijker!
Sticker voor Kwak!
Loj, sterkte! Wat rot.
Skittles, dat is ook naar.Hoop dat de groei echo toch positiever nieuws kan brengen
. En misschien inderdaad onnauwkeurige meting(en) vorige keer?
He nee, want hier lezen we niet... Behalve ik danquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:10 schreef Loj het volgende:
Dank, baby doet het prima, dus probeer maar weer rustig te blijven...
wat is t toch heerlijk om hier ff je verhaal kwijt te kunnen... Heb geen zin iedereen weer ongerust te maken![]()
Fijn dat t toch nog min of meer werkt allemaalquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:59 schreef Crumpette het volgende:
Skittles spannend! Hoop dat je goed nieuws krijgt straks![]()
Loj succes![]()
Stickers voor Phaidra en Kwak!![]()
Zoo, zangles ging toch wel redelijk. Tis wel aanwezig allemaal, maar gewoon wat slap. Allemaal de schuld van mijn zoon. Kan wel weer even vooruit zo.
Tijd om een brood in de oven te gooien en mijn partijen voor donderdag te printenen stampen maar!
balenquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:43 schreef Zoë23 het volgende:
Spannend allemaal dames.
Loj succes
En skittles ook vanmiddag
Helioja gevoel vs verstand..
Ik lig even op bed met peuter maar Pffweer veel (darm?)kramp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |