abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:35:01 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_144578000
Mogge!
Geen wekker gezet dus de poets had zichzelf alvast binnen gelaten... Even liggen luisteren wat ze nou precies doet als ze denkt dat ze alleen thuis is, de conclusie is: niet poetsen in elk geval. Mensen :')

Gevalletje, die bekkenpijn kan zo vroeg al komen ja. Dus: aangeven! Als ze je daarom ontslaat kom ik wel fittie maken op je werk :{w

Vlindur, klinkt als een verstandig besluit :Y :*

Verder las ik nog wat matige nachten waar ik me bij aansluit. Krijg ik na de geboorte mijn actieve, pijnvrije betrouwbare darmen weer terug? :'(
disclaimer
pi_144578004
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:33 schreef mignonne het volgende:

[..]

haha nee helaas! die tijd zit ik als het goed is in het westland ergens. De allerlaatste loodjes voordat k echt zonder zijwieltjes mag ;)

En mja ik ben dus ook niet zo moeilijk en ik kan me over heel veel heen zetten maar dat was voor mij echt geen optie. Ik kreeg het al spaans benauwd bij het idee, poppedein bevestigde toen mn gevoel dat het absurd was dus dat gaf wel het steuntje in de rug om te gaan bellen. Gelukkig pakte Careyn dat prima op verder.
Zonde!! Alhoewel... Westland is niet eens ver weg, en dat staat ook leuk op een paspoort ;)
pi_144578061
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
Mogge!
Geen wekker gezet dus de poets had zichzelf alvast binnen gelaten... Even liggen luisteren wat ze nou precies doet als ze denkt dat ze alleen thuis is, de conclusie is: niet poetsen in elk geval. Mensen :')

Gevalletje, die bekkenpijn kan zo vroeg al komen ja. Dus: aangeven! Als ze je daarom ontslaat kom ik wel fittie maken op je werk :{w

Vlindur, klinkt als een verstandig besluit :Y :*

Verder las ik nog wat matige nachten waar ik me bij aansluit. Krijg ik na de geboorte mijn actieve, pijnvrije betrouwbare darmen weer terug? :'(
Garantie tot de deur helaasch.
Wat is t probleem? obstipatie?

ik heb vanmorgen een vriendenboekje met mn oudste samen ingevuld; "waar hou je van: broccoli!" (wait whut?! :') ) "wat vind je stom: harde poep -O- "
though I totally agree hebben we toch maar wat anders ingevuld :D
:)
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:40:10 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_144578116
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:37 schreef mignonne het volgende:

[..]

Garantie tot de deur helaasch.
Wat is t probleem? obstipatie?

ik heb vanmorgen een vriendenboekje met mn oudste samen ingevuld; "waar hou je van: broccoli!" (wait whut?! :') ) "wat vind je stom: harde poep -O- "
though I totally agree hebben we toch maar wat anders ingevuld :D

Loller _O- dat is ook stom :6
Gewoon kramp to the max om 4 uur s nachts en dat er dan met de beste wil van de wereld niks uit komt. Maar dat je dan wel klaarwakker bent en je kint ook. Terwijl mijn darmen voorheen echt geweldig waren :')

Dat van die broccoli was ook nieuw voor je? :D
disclaimer
pi_144578147
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Gewoon kramp to the max om 4 uur s nachts en dat er dan met de beste wil van de wereld niks uit komt. Maar dat je dan wel klaarwakker bent en je kint ook. Terwijl mijn darmen voorheen echt geweldig waren :')

Inkoppertje: het waren wel je darmen?
Kwak
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:43:07 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_144578175
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:41 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Inkoppertje: het waren wel je darmen?
ja, ik ga er vooralsnog vanuit :P het voelde in elk geval als darmen :')
disclaimer
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:43:27 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144578182
Toch maar niet. :+
pi_144578185
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wat kwak zegt, zeker weten dat het je darmen waren? er hangt geen hooft tussen je benen nu? :Y)

en nee dat was niet nieuw hoor, maar voorheen schreef ze dat niet bij zulke dingen op, ik dacht meer aan turtles of iets in die richting dat ze zou zeggen but nooo :D (ze eet in haar eentje rustig zo 500 gram broccoli weg, vindt ze heerlijk :? )
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:45:04 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_144578222
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:43 schreef mignonne het volgende:

[..]

wat kwak zegt, zeker weten dat het je darmen waren? er hangt geen hooft tussen je benen nu? :Y)

en nee dat was niet nieuw hoor, maar voorheen schreef ze dat niet bij zulke dingen op, ik dacht meer aan turtles of iets in die richting dat ze zou zeggen but nooo :D (ze eet in haar eentje rustig zo 500 gram broccoli weg, vindt ze heerlijk :? )
broccoli is ook heerlijk! Hou dat gevoel vast, oudste van mignonne!!
disclaimer
pi_144578263
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:43 schreef mignonne het volgende:

[..]

_O-
overigens wel confronterend dat je zegt "vanmorgen".. om 9.30 :')

maar van heel veel broccoli krijg je geen harde poep toch? :D
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:48:58 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_144578306
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:46 schreef Crumpette het volgende:

[..]

_O-

nee, dat krijg je van een te trage stoelgang, te weinig drinken en te veel brood :') ;(

En zwangerschap.
disclaimer
pi_144578311
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:46 schreef Crumpette het volgende:

[..]

_O-

hahaha :D mja t kind moet om half 9 al op school zijn natuurlijk dus we staan om 7 uur op.
En omdat het kinderen zijn zijn ze in t weekend ook om 7 uur op O+ :') daarom slapen wij om en om uit :P

en nee hoor, maar ze heeft darm-problemen vanaf heel klein al (10 weken oud geloof ik dat ze was toen t begon? :? ) ze is in ieder geval bijzonder goed bekend met harde poep/buikpijn etc. Zelfs scheurtjes/kloofjes heeft ze ervan gehad ;( zo zielig. Inmiddels krijgt ze medicatie ervoor.
pi_144578315
Vandaag 37 weken... nou moet ik melden toch?
Nou meld dus, met de hele nacht ploppende oren van het hoge bed ;)
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:50:34 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_144578338
Niet er uit gevallen Dnd? En meldplicht :o :o
disclaimer
pi_144578377
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
Niet er uit gevallen Dnd? En meldplicht :o :o
nou ik vind het echt wel een beetje eng. Ik ben zelf maar 152 cm. En bed is nu 80. Krukje erbij dus
pi_144578387
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, dat krijg je van een te trage stoelgang, te weinig drinken en te veel brood :') ;(

En zwangerschap.
nou, alleen die trage stoelgang is al genoeg hoor ;( :') .. nu ik nog maar 1 ijzerpilletje per dag slik (waar het bij mij een soort racebaan van werd ^O^) voel ik meteen het verschil. Dat wordt weer extra vezels in mijn brooddeeg mikken. :')
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:55:10 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_144578440
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:52 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

nou ik vind het echt wel een beetje eng. Ik ben zelf maar 152 cm. En bed is nu 80. Krukje erbij dus
da's bijna tiethoogte!

En 1.52? O+
(Zeker geen goed moment om te zeggen dat ik vannacht droomde dat ik de kabouterdans deed en nog steeds dat liedje in mijn hoofd hen zitten he?)
disclaimer
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:55:48 #118
149959 SQ
snelle trees
pi_144578450
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:52 schreef Crumpette het volgende:

[..]

nou, alleen die trage stoelgang is al genoeg hoor ;( :') .. nu ik nog maar 1 ijzerpilletje per dag slik (waar het bij mij een soort racebaan van werd ^O^) voel ik meteen het verschil. Dat wordt weer extra vezels in mijn brooddeeg mikken. :')
yoghurt en fruit eten werkt bij mij als een baas. En paprika!
disclaimer
pi_144578457
nou heb ik dat lied ook in mijn hoofd :').

Ik ben aan het kijken naar een grappig kadootje in de vorm van schoenen voor baby,.. hoe zit dat met die maten? Wat draagt een kindje van maand 3-6 bijv?
pi_144578482
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

yoghurt en fruit eten werkt bij mij als een baas. En paprika!
yeah t wordt weer gedroogde abrikozen en vezelrijke groenten en roggebrood enzo. :') zoals altijd.
pi_144578507
Goeiemorgen!

Vandaag een vroege afspraak (08:30) bij de vk, verslaap ik me :o Ik heb me nog nooit verslapen! Afspraak is nu verzet naar later vandaag.

Gevalletje, jij deed toch vrijwilligerswerk bij de kringloop? Kan ze je dan überhaupt ontslaan om zoiets kleins als niet kunnen stofzuigen? Ik vind het nogal bizar dat je al te vrezen hebt voor je baan als je zoiets niet kan doen vanwege pijnklachten.

SQ aan de kabouterdans _O-

Crump:
http://www.oudersvannu.nl(...)eertjes-en-schoenen/
pi_144578525
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:58 schreef Skittles het volgende:
Goeiemorgen!

Vandaag een vroege afspraak (08:30) bij de vk, verslaap ik me :o Ik heb me nog nooit verslapen! Afspraak is nu verzet naar later vandaag.

Gevalletje, jij deed toch vrijwilligerswerk bij de kringloop? Kan ze je dan überhaupt ontslaan om zoiets kleins als niet kunnen stofzuigen? Ik vind het nogal bizar dat je al te vrezen hebt voor je baan als je zoiets niet kan doen vanwege pijnklachten.

SQ aan de kabouterdans _O-

Crump:
http://www.oudersvannu.nl(...)eertjes-en-schoenen/
handig, dankjewel!
pi_144578621
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:56 schreef Crumpette het volgende:
nou heb ik dat lied ook in mijn hoofd :').

Ik ben aan het kijken naar een grappig kadootje in de vorm van schoenen voor baby,.. hoe zit dat met die maten? Wat draagt een kindje van maand 3-6 bijv?
Sokken :P
Kunnen nog niet lopen namelijk ;)
pi_144578653
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

da's bijna tiethoogte!

En 1.52? O+
(Zeker geen goed moment om te zeggen dat ik vannacht droomde dat ik de kabouterdans deed en nog steeds dat liedje in mijn hoofd hen zitten he?)
hihi mafketel!!
  dinsdag 16 september 2014 @ 10:06:01 #125
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_144578656
Heeeeeel veel water drinken werkt bij mij tot nu toe het beste wbt de stoelgang.

Gevalletje, klinkt alsof je absoluut geen fijne werkgever hebt. Maar dat stofzuigen moet je echt aan iemand anders over gaan laten, hoor! Straks ben je later in de zwangerschap helemaal kreupel omdat je steeds zo over je grenzen gaat daarmee.

Hilzillah, van harte! *O*

Vlindur, ik snap het helemaal. Zou zelf ook geen goed gevoel hebben bij sporten.

Iedereen die controle heeft vandaag, succes! ^O^

Weet jullie trouwens wat goed helpt bij zwangerschapsklachten als 'moeizaam en hijgend de trap op komen'? Een heeeeeeeeeel grote spin!!
Brrr.... ik had vanochtend zo'n joekel. Ik heb mijn kinderen op de bank geparkeerd, ben zelf naar boven gevlogen en met het elektrische racket in mijn handen weer naar beneden (was bang dat hij anders weg zou zijn, dan durf ik mijn huis niet meer in :P). Totaal geen last van hijgen of duizeligheid.
Adrenaline O+ _O- .
  dinsdag 16 september 2014 @ 10:21:30 #126
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_144579009
Fee-nix _O-

Hilz gefeliciteerd!

Dnd kom je je bed nog in of moet je met een krukje?

Mijn eerste gedachte waren ook sokken crumpette, die heb je wel met rammelaars eraan O+

Wel lekker uitgeslapen skittles :)
pi_144579049
Loj
Hoezo? :*

Succes kwakzOr

SQ -O- minder van de krampen
En we deed de poets dan wel? :{

Fee :D Hahaha

Heb juist helemaal een last van obstipatie ondanks al het ijzer wat ik krijg. Heb veel krampen en kan wel 100x naar het toilet :( krampen doen ook veel pijn trouwens.
En toen opeens had ik kramp en kon ik niet..dus ik ging maar in bed liggen..voel ik opeens een hoofdje 'tussen mijn benen' alsof ze er elk moment uit kon komen
zegmaar :{
Vond het zo eng. Bij S heb ik nooit het gevoel gehad dat ze heel laag hing (bowlingbal tussen je benen oid?) (al voelde dit wel kleiner dan een bowlingbal)

Nu is dat gevoel weer weg. Wat is het?
:{
  dinsdag 16 september 2014 @ 10:27:17 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_144579149
Zoë, dat klinkt toch als een laaghangend hoofd. Maar zo gek is dat denk ik ook niet, er is een stuk minder ruimte als je met z'n tweeën bent.
Maar misschien is het toch ook al voorwerk? Zou het wel even overleggen als je het niet vertrouwt! :*

Oh en wat ze wel deed: koffie drinken en poepen. _O-
disclaimer
pi_144579192
:D leuke poets
pi_144579193
Heb je al laten weten dat je er bent, SQ?
Als het de spuigaten uitloopt zou ik een laken over m'n hoofd doen en boehoe-roepend naar beneden gaan B-)
  dinsdag 16 september 2014 @ 10:28:59 #131
250838 Fee-nix
pi_144579197
Dat klinkt best eng, Zoë :o . Snap dat je er van schrikt. Heb geen idee wat dat is... Mijn eerste gedachte is hetzelfde als die van SQ: zo weinig ruimte in je buik dat de baby heel laag gaat 'hangen'. Maar idd, ik zou even overleggen met de gyn :* .

Ik heb ook weer eens foto's in het buikentopic...
  dinsdag 16 september 2014 @ 10:31:25 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_144579255
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:28 schreef Roomsnoes het volgende:
Heb je al laten weten dat je er bent, SQ?
Als het de spuigaten uitloopt zou ik een laken over m'n hoofd doen en boehoe-roepend naar beneden gaan B-)
oh ja, ik ben al een tijdje beneden :D
Ze had het na een kwartier door toen ik boven in de badkamer de kabouterdans begon te fluiten :')

(en ze zal heus wel werken hoor, want anders merk ik dat toch wel naderhand als in: vies huis, maar het was wel grappig om te constateren dat "doen alsof je het heel druk hebt" niet exclusief aan ons kantoorvolk is besteed :7 )
disclaimer
  dinsdag 16 september 2014 @ 10:31:47 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_144579267
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:28 schreef Fee-nix het volgende:
Dat klinkt best eng, Zoë :o . Snap dat je er van schrikt. Heb geen idee wat dat is... Mijn eerste gedachte is hetzelfde als die van SQ: zo weinig ruimte in je buik dat de baby heel laag gaat 'hangen'. Maar idd, ik zou even overleggen met de gyn :* .

Ik heb ook weer eens foto's in het buikentopic...
Daar kijken we allemaal regelmatig volgens mij ;)
disclaimer
pi_144579324
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

oh ja, ik ben al een tijdje beneden :D
Ze had het na een kwartier door toen ik boven in de badkamer de kabouterdans begon te fluiten :')

(en ze zal heus wel werken hoor, want anders merk ik dat toch wel naderhand als in: vies huis, maar het was wel grappig om te constateren dat "doen alsof je het heel druk hebt" niet exclusief aan ons kantoorvolk is besteed :7 )
whaha, de kabouterdans, of all things :D
En ja ach, al zou ze er de hele dag over doen om de boel schoon te krijgen, haar probleem dan :P

*zucht* - een poets. ons huis is sinds mini haar komst betrokken door een groep grijze konijntjes }:|
pi_144579369
Fijne poets SQ :9

Het voelde echt als een klein hoofdje en helemaal niet zo dat ik ervan ging 'waggelen' ofzo maar echt alsof het elk moment kon komen. Toch denk ik niet dat ze zomaar komen maar vond het toch wel een vreemde ervaring.
In combi met veel krampen de laatste dagen zal het vast voorwerk of indalen(?) zijn. Morgenvroeg om 8:40 zie ik de gyn.

Mijn moeder herkende het gevoel trouwens, ze zegt dat het door het gewicht van de baby's komt en dat het de komende tijd alleen maar erger gaat worden (wacht maar :+ )
We zullen zien..
  dinsdag 16 september 2014 @ 10:37:39 #136
149959 SQ
snelle trees
pi_144579420
maar verder poetst ze prima hoor! En is ze heel vriendelijk! Voordat ik haar ineens heb weggezet als een waardeloze poets _O- want dat valt wel mee ;)
disclaimer
  dinsdag 16 september 2014 @ 10:39:33 #137
250838 Fee-nix
pi_144579469
Dat lijkt me wel een groot voordeel Zoë, dat je moeder ook die ervaring heeft met een tweelingzwangerschap. Geruststellend als het dan herkenbaar voor haar is :).

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Daar kijken we allemaal regelmatig volgens mij ;)
Ja, sorry... ik ben ongeduldig :P :') .
pi_144580612
Tumtudum, wachtkamer. Bloeddruk nog lager dan vorige keer, 110 over 60 (handmatig). Ben helemaal verbaasd! Nu wachten op de dokter voor mn sticker.
Kwak
pi_144580809
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:17 schreef mignonne het volgende:

[..]

oh echt? what's the story dan? :o

Bij mij zelf hadden ze juist wel gelijk geluisterd. Ik had bij de jongste wat extra dagen gekregen, die had ik echt nodig om nog te rusten (lees: slapen), toen kreeg ik 's avonds om 22:30 ofzo een telefoontje van de vrouw die bij me zou komen kramen en die zei doodleuk ja ik kom dan rond 10 uur, dan blijf ik tot elf of half 12, dan ga ik mn zoontje voeden en daarna kom ik weer een uurtje terug.

Ehm... wait whut? :') daar heb ik geen klap aan :o
ja dr zoontje was flesweigeraar en ze ging er van uit dat ik daar wel begrip voor had. Het kind bleek 10 maanden oud oid te zijn. Ik vond het totaal onnodig dat ze die 3 uur dan niet aaneengesloten kon doen en ik zag het echt niet zitten om dan 2 keer een goed uur hulp te hebben. Het ging mij nou juist om die 3 uur aaneengesloten die ik dan kon slapen, mn plee poets ik zelf wel. -O- Bovendien vond ik het op zn zachts gezegd bijzonder dat ze mij gewoon hops zo opbelde en het doorgaf als een soort mededeling. Heel heel sneu en naar voor je, van je flesweigeraar, maar je moet niet van jouw probleem zo ineens mijn probleem gaan maken, daar hou k nie zo van :X
Ik heb toen mn verloskundige gebeld en die zei ja eh dat weet ik ook niet hoor, dan moet je Careyn maar ff bellen. Careyn gebeld, geen probleem, ze ging iemand anders sturen. En idd, de volgende ochtend stond er een andere dame voor de deur.
Nou ja wij wilden minder uur kraamzorg. Voor het weekend zouden we een andere krijgen, voor ik geloof 6 of 8 uur in totaal nog. Aangezien alles gewoon goed ging zaten wij daar eigenlijk niet op TR wachten. Kon niet, mocht niet en weet ik het. Toen kregen we een kraamverzorgster from hell :') ze was echt niet geschikt voor ons (ze had indirect commentaar op het feit dat we niet getrouwd zijn enzo :')). Uiteindelijk mochten we in overleg met de verloskundige de laatste dag zonder kraam doen :')
Wij een brief gestuurd erover, in augustus ofzo. Kregen we in december een brief terug :') die totaal ons punt negeerde en schuld op de verloskundige schoof, want van hun moest je 49 uur maken :')
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:34:38 #140
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_144580943
Zoë wat een aparte gewaarwording het hoofdje al zo laag voelen.. misschien heeft de gyn een verklaring morgen :Y

_O- voor de poets van SQ

*O* DND 37 weken!

Fijn van de goede bloeddruk kwakkie! *O* stickerszzzz!!

Sonnetje -O- Wat een gepruts..

Enne... ist al bijna weekend? Ik zit hier een partij gaar te wezen op 't werk :O
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:34:50 #141
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_144580953
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:30 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Nou ja wij wilden minder uur kraamzorg. Voor het weekend zouden we een andere krijgen, voor ik geloof 6 of 8 uur in totaal nog. Aangezien alles gewoon goed ging zaten wij daar eigenlijk niet op TR wachten. Kon niet, mocht niet en weet ik het. Toen kregen we een kraamverzorgster from hell :') ze was echt niet geschikt voor ons (ze had indirect commentaar op het feit dat we niet getrouwd zijn enzo :')). Uiteindelijk mochten we in overleg met de verloskundige de laatste dag zonder kraam doen :')
Wij een brief gestuurd erover, in augustus ofzo. Kregen we in december een brief terug :') die totaal ons punt negeerde en schuld op de verloskundige schoof, want van hun moest je 49 uur maken :')
Ik dacht Son :o, wat doe jíj hier?!
pi_144580980
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:34 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ik dacht Son :o, wat doe jíj hier?!
:D
Jou volgen :+
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:41:19 #143
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_144581131
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:36 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

:D
Jou volgen :+
:D, dat is op 2 manieren te lezen :P.

Er gebeurt hier niks. Letterlijk ook want ik ben net wakker :').
pi_144581280
Wow Kwak, wat goed :D

Klinkt eng Zoe, morgen inderdaad ff overleggen. Ik ken iemand, die had vanaf een week of 30 het gevoel dat haar vliezen ieder moment konden breken. Toen bleek dat haar meisje met haar handen naar beneden lag..

Hier nu ook wachtkamer, duurt lang..

Trouwens heb ik weer:
Vanaf vrijdag wordt onze straat herbestraat. Dat betekent een maand lang de auto ergens anders in de wijk parkeren, ik zie mezelf al lopen met weeën 5 min naar m'n auto :')

En klaar, we gaan weer naar t ziekenhuis, bloeddruk weer eens te hoog!
pi_144581365
Welkom Hilzillah *O*

Zou mijn reactie ook zijn Fee-nix, dikke spinnen, brr! Kleintjes kan ik hebben en nog enigzins schattig vinden (vooral als ze in de tuin zitten :P ), maar grotere wil ik niet in m'n buurt hebben!

Haha SQ, leuk om te zien wat ze dan doet! En het kabouterlied :')

Kraamzorg.. Lijkt nog zoooooo ver weg!

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 08:01 schreef Phaidra het volgende:
Stofzuigen is echt funest voor je bekken! Ik vroeg vorige zwangerschap op de gym (mensendieck) hoe ik dat het beste kon doen, en het antwoord was 'liever helemaal niet'. Maar het beste was nog om de stang tegen je aan te houden, rechtop blijven staan en alleen heen en weer lopen. Niet bukken, niet je arm heen en weer bewegen en al helemaal geen schuine bewegingen maken. Ik zou het toch even aankaarten bij je leidinggevende :*.
Oh :') geen wonder dat ik m'n rug na een minuut al voel, ook in niet zwangere toestand. Ik doe dus echt alles wat je niet moet doen!

Ja, ik werk inderdaad bij een kringloop als vrijwilliger. Hardstikke leuk en gezellig hoor, maar 1 baas is soms wat onmogelijk. Ze was nu heel positief, dus misschien is er nu geen probleem als ik het meld. Mocht ze toch moeilijk doen, jammer dan, moet ze alsnog iemand anders zo gek krijgen elke week 1,5 uur te stofzuigen :P. Zou het jammer vinden om te stoppen, maar vind het wel goed zo, ik en kind gaan toch echt even voor! Mocht het ontslag worden, moet ik eens kijken wie er boven haar staat, want her valt onder een organisatie en die laat ik het dan wel weten!
En geen zorgen SQ, mocht ze moeilijk doen dan staat m'n schoonzus ook vast zo voor de deur :P. Toen ik het zondag vertelde zat ze zich helemaal op te winden!
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:49:09 #146
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_144581390
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:45 schreef Loj het volgende:

Klinkt eng Zoe, morgen inderdaad ff overleggen. Ik ken iemand, die had vanaf een week of 30 het gevoel dat haar vliezen ieder moment konden breken. Toen bleek dat haar meisje met haar handen naar beneden lag..

Trouwens heb ik weer:
Vanaf vrijdag wordt onze straat herbestraat. Dat betekent een maand lang de auto ergens anders in de wijk parkeren, ik zie mezelf al lopen met weeën 5 min naar m'n auto :')

Oh, Loj, wat rot! Hoe hoog was je bd nu?
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:49:59 #147
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_144581421
Loj succes in het zh, hopelijk daar wel goed nieuws :*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_144581518
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:45 schreef Loj het volgende:

Trouwens heb ik weer:

Oh balen Loj! Van de auto en je bloeddruk...

Sticker is binnen. Baby klopte op de hand gevoeld met de echo van vorige keer qua groei. Is nog helemaal niet ingedaald overigens (bbbi... Elke keer staat dat er tot nu toe). Over twee weken weer terug komen (en volgende week echo) daarna elke week. Ermahgerd, het wordt echt!
Kwak
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:53:04 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_144581523
Bijna weekend hoor Rady! Heus!

Loj, -O- ik duim weer dat het meevalt :*

En een sticker voor kwak, Hoera!
disclaimer
pi_144581592
Oh succes in het ziekenhuis Loj!!

En bij Kwak gelukkig goede bloeddruk!

Hier komen vanaf morgen steigers om het huis ivm renovatie. Al verschillende, elkaar tegensprekende brieven erover gehad. Ook 1 waarin stond dat we 6 weken van tevoren bericht krijgen wanneer ze beginnen. Ruim een week terug een brief gehad met de melding dat ze morgen gaan beginnen :'). Wacht het maar af, hele project gaat zo'n 6 weken duren..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')