abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:35:01 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_144578000
Mogge!
Geen wekker gezet dus de poets had zichzelf alvast binnen gelaten... Even liggen luisteren wat ze nou precies doet als ze denkt dat ze alleen thuis is, de conclusie is: niet poetsen in elk geval. Mensen :')

Gevalletje, die bekkenpijn kan zo vroeg al komen ja. Dus: aangeven! Als ze je daarom ontslaat kom ik wel fittie maken op je werk :{w

Vlindur, klinkt als een verstandig besluit :Y :*

Verder las ik nog wat matige nachten waar ik me bij aansluit. Krijg ik na de geboorte mijn actieve, pijnvrije betrouwbare darmen weer terug? :'(
disclaimer
pi_144578004
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:33 schreef mignonne het volgende:

[..]

haha nee helaas! die tijd zit ik als het goed is in het westland ergens. De allerlaatste loodjes voordat k echt zonder zijwieltjes mag ;)

En mja ik ben dus ook niet zo moeilijk en ik kan me over heel veel heen zetten maar dat was voor mij echt geen optie. Ik kreeg het al spaans benauwd bij het idee, poppedein bevestigde toen mn gevoel dat het absurd was dus dat gaf wel het steuntje in de rug om te gaan bellen. Gelukkig pakte Careyn dat prima op verder.
Zonde!! Alhoewel... Westland is niet eens ver weg, en dat staat ook leuk op een paspoort ;)
pi_144578061
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
Mogge!
Geen wekker gezet dus de poets had zichzelf alvast binnen gelaten... Even liggen luisteren wat ze nou precies doet als ze denkt dat ze alleen thuis is, de conclusie is: niet poetsen in elk geval. Mensen :')

Gevalletje, die bekkenpijn kan zo vroeg al komen ja. Dus: aangeven! Als ze je daarom ontslaat kom ik wel fittie maken op je werk :{w

Vlindur, klinkt als een verstandig besluit :Y :*

Verder las ik nog wat matige nachten waar ik me bij aansluit. Krijg ik na de geboorte mijn actieve, pijnvrije betrouwbare darmen weer terug? :'(
Garantie tot de deur helaasch.
Wat is t probleem? obstipatie?

ik heb vanmorgen een vriendenboekje met mn oudste samen ingevuld; "waar hou je van: broccoli!" (wait whut?! :') ) "wat vind je stom: harde poep -O- "
though I totally agree hebben we toch maar wat anders ingevuld :D
:)
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:40:10 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_144578116
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:37 schreef mignonne het volgende:

[..]

Garantie tot de deur helaasch.
Wat is t probleem? obstipatie?

ik heb vanmorgen een vriendenboekje met mn oudste samen ingevuld; "waar hou je van: broccoli!" (wait whut?! :') ) "wat vind je stom: harde poep -O- "
though I totally agree hebben we toch maar wat anders ingevuld :D

Loller _O- dat is ook stom :6
Gewoon kramp to the max om 4 uur s nachts en dat er dan met de beste wil van de wereld niks uit komt. Maar dat je dan wel klaarwakker bent en je kint ook. Terwijl mijn darmen voorheen echt geweldig waren :')

Dat van die broccoli was ook nieuw voor je? :D
disclaimer
pi_144578147
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Gewoon kramp to the max om 4 uur s nachts en dat er dan met de beste wil van de wereld niks uit komt. Maar dat je dan wel klaarwakker bent en je kint ook. Terwijl mijn darmen voorheen echt geweldig waren :')

Inkoppertje: het waren wel je darmen?
Kwak
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:43:07 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_144578175
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:41 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Inkoppertje: het waren wel je darmen?
ja, ik ga er vooralsnog vanuit :P het voelde in elk geval als darmen :')
disclaimer
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:43:27 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144578182
Toch maar niet. :+
pi_144578185
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wat kwak zegt, zeker weten dat het je darmen waren? er hangt geen hooft tussen je benen nu? :Y)

en nee dat was niet nieuw hoor, maar voorheen schreef ze dat niet bij zulke dingen op, ik dacht meer aan turtles of iets in die richting dat ze zou zeggen but nooo :D (ze eet in haar eentje rustig zo 500 gram broccoli weg, vindt ze heerlijk :? )
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:45:04 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_144578222
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:43 schreef mignonne het volgende:

[..]

wat kwak zegt, zeker weten dat het je darmen waren? er hangt geen hooft tussen je benen nu? :Y)

en nee dat was niet nieuw hoor, maar voorheen schreef ze dat niet bij zulke dingen op, ik dacht meer aan turtles of iets in die richting dat ze zou zeggen but nooo :D (ze eet in haar eentje rustig zo 500 gram broccoli weg, vindt ze heerlijk :? )
broccoli is ook heerlijk! Hou dat gevoel vast, oudste van mignonne!!
disclaimer
pi_144578263
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:43 schreef mignonne het volgende:

[..]

_O-
overigens wel confronterend dat je zegt "vanmorgen".. om 9.30 :')

maar van heel veel broccoli krijg je geen harde poep toch? :D
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:48:58 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_144578306
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:46 schreef Crumpette het volgende:

[..]

_O-

nee, dat krijg je van een te trage stoelgang, te weinig drinken en te veel brood :') ;(

En zwangerschap.
disclaimer
pi_144578311
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:46 schreef Crumpette het volgende:

[..]

_O-

hahaha :D mja t kind moet om half 9 al op school zijn natuurlijk dus we staan om 7 uur op.
En omdat het kinderen zijn zijn ze in t weekend ook om 7 uur op O+ :') daarom slapen wij om en om uit :P

en nee hoor, maar ze heeft darm-problemen vanaf heel klein al (10 weken oud geloof ik dat ze was toen t begon? :? ) ze is in ieder geval bijzonder goed bekend met harde poep/buikpijn etc. Zelfs scheurtjes/kloofjes heeft ze ervan gehad ;( zo zielig. Inmiddels krijgt ze medicatie ervoor.
pi_144578315
Vandaag 37 weken... nou moet ik melden toch?
Nou meld dus, met de hele nacht ploppende oren van het hoge bed ;)
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:50:34 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_144578338
Niet er uit gevallen Dnd? En meldplicht :o :o
disclaimer
pi_144578377
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
Niet er uit gevallen Dnd? En meldplicht :o :o
nou ik vind het echt wel een beetje eng. Ik ben zelf maar 152 cm. En bed is nu 80. Krukje erbij dus
pi_144578387
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, dat krijg je van een te trage stoelgang, te weinig drinken en te veel brood :') ;(

En zwangerschap.
nou, alleen die trage stoelgang is al genoeg hoor ;( :') .. nu ik nog maar 1 ijzerpilletje per dag slik (waar het bij mij een soort racebaan van werd ^O^) voel ik meteen het verschil. Dat wordt weer extra vezels in mijn brooddeeg mikken. :')
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:55:10 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_144578440
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:52 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

nou ik vind het echt wel een beetje eng. Ik ben zelf maar 152 cm. En bed is nu 80. Krukje erbij dus
da's bijna tiethoogte!

En 1.52? O+
(Zeker geen goed moment om te zeggen dat ik vannacht droomde dat ik de kabouterdans deed en nog steeds dat liedje in mijn hoofd hen zitten he?)
disclaimer
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:55:48 #118
149959 SQ
snelle trees
pi_144578450
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:52 schreef Crumpette het volgende:

[..]

nou, alleen die trage stoelgang is al genoeg hoor ;( :') .. nu ik nog maar 1 ijzerpilletje per dag slik (waar het bij mij een soort racebaan van werd ^O^) voel ik meteen het verschil. Dat wordt weer extra vezels in mijn brooddeeg mikken. :')
yoghurt en fruit eten werkt bij mij als een baas. En paprika!
disclaimer
pi_144578457
nou heb ik dat lied ook in mijn hoofd :').

Ik ben aan het kijken naar een grappig kadootje in de vorm van schoenen voor baby,.. hoe zit dat met die maten? Wat draagt een kindje van maand 3-6 bijv?
pi_144578482
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

yoghurt en fruit eten werkt bij mij als een baas. En paprika!
yeah t wordt weer gedroogde abrikozen en vezelrijke groenten en roggebrood enzo. :') zoals altijd.
pi_144578507
Goeiemorgen!

Vandaag een vroege afspraak (08:30) bij de vk, verslaap ik me :o Ik heb me nog nooit verslapen! Afspraak is nu verzet naar later vandaag.

Gevalletje, jij deed toch vrijwilligerswerk bij de kringloop? Kan ze je dan überhaupt ontslaan om zoiets kleins als niet kunnen stofzuigen? Ik vind het nogal bizar dat je al te vrezen hebt voor je baan als je zoiets niet kan doen vanwege pijnklachten.

SQ aan de kabouterdans _O-

Crump:
http://www.oudersvannu.nl(...)eertjes-en-schoenen/
pi_144578525
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:58 schreef Skittles het volgende:
Goeiemorgen!

Vandaag een vroege afspraak (08:30) bij de vk, verslaap ik me :o Ik heb me nog nooit verslapen! Afspraak is nu verzet naar later vandaag.

Gevalletje, jij deed toch vrijwilligerswerk bij de kringloop? Kan ze je dan überhaupt ontslaan om zoiets kleins als niet kunnen stofzuigen? Ik vind het nogal bizar dat je al te vrezen hebt voor je baan als je zoiets niet kan doen vanwege pijnklachten.

SQ aan de kabouterdans _O-

Crump:
http://www.oudersvannu.nl(...)eertjes-en-schoenen/
handig, dankjewel!
pi_144578621
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:56 schreef Crumpette het volgende:
nou heb ik dat lied ook in mijn hoofd :').

Ik ben aan het kijken naar een grappig kadootje in de vorm van schoenen voor baby,.. hoe zit dat met die maten? Wat draagt een kindje van maand 3-6 bijv?
Sokken :P
Kunnen nog niet lopen namelijk ;)
pi_144578653
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

da's bijna tiethoogte!

En 1.52? O+
(Zeker geen goed moment om te zeggen dat ik vannacht droomde dat ik de kabouterdans deed en nog steeds dat liedje in mijn hoofd hen zitten he?)
hihi mafketel!!
  dinsdag 16 september 2014 @ 10:06:01 #125
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_144578656
Heeeeeel veel water drinken werkt bij mij tot nu toe het beste wbt de stoelgang.

Gevalletje, klinkt alsof je absoluut geen fijne werkgever hebt. Maar dat stofzuigen moet je echt aan iemand anders over gaan laten, hoor! Straks ben je later in de zwangerschap helemaal kreupel omdat je steeds zo over je grenzen gaat daarmee.

Hilzillah, van harte! *O*

Vlindur, ik snap het helemaal. Zou zelf ook geen goed gevoel hebben bij sporten.

Iedereen die controle heeft vandaag, succes! ^O^

Weet jullie trouwens wat goed helpt bij zwangerschapsklachten als 'moeizaam en hijgend de trap op komen'? Een heeeeeeeeeel grote spin!!
Brrr.... ik had vanochtend zo'n joekel. Ik heb mijn kinderen op de bank geparkeerd, ben zelf naar boven gevlogen en met het elektrische racket in mijn handen weer naar beneden (was bang dat hij anders weg zou zijn, dan durf ik mijn huis niet meer in :P). Totaal geen last van hijgen of duizeligheid.
Adrenaline O+ _O- .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')