hahahahquote:Op maandag 15 september 2014 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
oeh, een filmpje met als titel "the placenta is expelled"
nee die mag je houdenquote:Op maandag 15 september 2014 22:40 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat voor pareltjes er op mijn pc staan. Home made!
Ik vind het over het algemeen echt heel erg gezellig met peuter! Maar misschien komt die periode nog... (Ik dek me inquote:Op maandag 15 september 2014 22:07 schreef laziness het volgende:
Boodschappen doen zonder je peuter is beter voor de gemoedsrust van alles en iedereen
Mamma's ribben blauw trappen is hier vooralsnog blijkbaar een stuk leuker dan eruit komenquote:Op maandag 15 september 2014 22:39 schreef Loj het volgende:
Of gewoon van verse baby's!
Razz.... Het is jouw beurt!
Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn inmiddels kleuter. Die weet gewoon dat nee ook echt nee is. Ze heeft ook pas een of twee keer in zo'n hamster voor de winkel gezeten, ik vind het zo'n onzin die dingen. Het is gelukkig niet altijd 'wacht maar' dus.quote:Op maandag 15 september 2014 22:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vind het over het algemeen echt heel erg gezellig met peuter! Maar misschien komt die periode nog... (Ik dek me in).
Het filmpje is zo goor, mijn browser wil 'm niet eens afspelen.quote:Op maandag 15 september 2014 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.brooksidepress(...)sson_3_Section_1.htm
Leerzaam!
(niet voor mignonne, die weet dat allemaal al)
nee klopt, is een downloadquote:Op maandag 15 september 2014 22:49 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Het filmpje is zo goor, mijn browser wil 'm niet eens afspelen.
Oh weird want die hebben we en ze zei van wel...quote:Op maandag 15 september 2014 22:33 schreef mignonne het volgende:
[..]
Welke heb je; van klasse kz weet ik dat ze de baby's sowieso niet zelf wegen
ja maar dus alleen als je een weegschaal in huis haalt. Anders doen ze t niet, ze hebben zelf geen weegschaal mee.quote:Op maandag 15 september 2014 22:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh weird want die hebben we en ze zei van wel...
De mijne weet ook prima dat nee echt nee is. Daarom maakt hij drama als ik nee zeg qua hamster auto of eigen winkelwagentje. Hij wil het te graag om rustig te blijven dan al weet hij dat ik niet toe ga geven.quote:Op maandag 15 september 2014 22:48 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn inmiddels kleuter. Die weet gewoon dat nee ook echt nee is. Ze heeft ook pas een of twee keer in zo'n hamster voor de winkel gezeten, ik vind het zo'n onzin die dingen. Het is gelukkig niet altijd 'wacht maar' dus.
Ook dat ja. Mijnes deed het overigens ook. Bij haar vader.quote:Op maandag 15 september 2014 22:58 schreef laziness het volgende:
[..]
De mijne weet ook prima dat nee echt nee is. Daarom maakt hij drama als ik nee zeg qua hamster auto of eigen winkelwagentje. Hij wil het te graag om rustig te blijven dan al weet hij dat ik niet toe ga geven.
De mijne was heel gemoedelijk en de laatste paar maanden is dat omgeslagen en maakt hij drama om dat soort dingen.
Ik heb geleerd dat het echt niet aan de opvoeding ligt (over het algemeen dan) maar dat karakter ook een hoop doet. En faaaases.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dansen was gelukkig wel gezellig. Alleen na een paar keer bewegen met m'n heupen moest ik al meteen plassen.
En 13 weken vandaag!
[ Bericht 0% gewijzigd door Gevalletje op 16-09-2014 00:11:11 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |