SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Dat denk ik nog steeds.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:21 schreef Yi-Long het volgende:
"Pelle, die gaat het nooit redden in Engeland. Geen snelheid, veels te statisch, geen actie, etc etc... "
Het ligt eraan hoe je speelt. Als je verdedigend speelt en met countervoetbal eruit probeert te komen, dan heb je idd weinig aan hem. Als je toch in/rond die 16 kunt drukken en hem kunt bereiken zodat anderen aansluiten om hem heen, dan is hij prima.quote:
Ik dacht eerst dat je het over Diego Costa had, en ik was het toen roerend met je eensquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoe je speelt. Als je verdedigend speelt en met countervoetbal eruit probeert te komen, dan heb je idd weinig aan hem. Als je toch in/rond die 16 kunt drukken en hem kunt bereiken zodat anderen aansluiten om hem heen, dan is hij prima.
Koeman begrijpt dat blijkbaar ook goed, dus dan heeft hij een kans van slagen.
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Mag Fox nou maar 1 wedstrijd tegelijkertijd live uitzenden?
Jammer.. ik zie liever Pelle tegen Janmaat
Ja.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Mag Fox nou maar 1 wedstrijd tegelijkertijd live uitzenden?
Jammer.. ik zie liever Pelle tegen Janmaat
Ik kon niet op zijn naam komen, thanks.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Blinkert kan niet uit zijn woorden komen
Speelde wel erg slecht op het WK.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
Diego Costa is gewoon een bazenspits.
Braziliaanse coach heeft het flink verneukt toen ze hem niet selecteerde.
Joh.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pelle is niet door Feyenoord opgeleid.
Mjah, heel Spanje speelde heel erg slecht.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Speelde wel erg slecht op het WK.
Dat komt door spanje.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Speelde wel erg slecht op het WK.
Schuld van David Silva.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, heel Spanje speelde heel erg slecht.
Volgens VI had Spanje de halve finale gehaald als Silva de opgelegde kans bij een 1-0 voorsprong maakte.quote:
Van een ninja gesproken.quote:
fabregas heeft echt een paar jaar vergooid in Barcelona. Zonde. Prima speler bij Arsenal, daarna misbruikt bij Barca, en nu weer prima. Leuke jongen ook.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:17 schreef Brecht35 het volgende:
Costa en Fabregas zijn echt 2 gouden aankopen.
Vorig seizoen moest ik echt kotsen van het voetbal van Chelsea en nu zit ik vaak stiekem te supporteren voor Chelsea..
[..]
Van een ninja gesproken.
Vergooid is wel een heel groot woord. Hij was niet de grote man maar hij heeft zich toch nuttig kunnen maken. Al is het wel mooi om te zien dat hij nu weer echt het mannetje is bij een ploeg.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
fabregas heeft echt een paar jaar vergooid in Barcelona. Zonde. Prima speler bij Arsenal, daarna misbruikt bij Barca, en nu weer prima. Leuke jongen ook.
Nou ja, dit is een speler die gewoon altijd hoort te spelen, zo goed is hij. Vandaar 'vergooid'. Hij speelde te vaak niet bij Barca, en als hij dan speelde, dan vaak als valse spits of buitenspeler of whatever. Zonde.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergooid is wel een heel groot woord. Hij was niet de grote man maar hij heeft zich toch nuttig kunnen maken. Al is het wel mooi om te zien dat hij nu weer echt het mannetje is bij een ploeg.
Wel Balobaas en Sterlingquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:27 schreef Wicky15 het volgende:
Wat een spits.
Maar straks LFC, helaas zonder Sturridge
Ivanovic had gewoon moeten schietenquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een lul die Oscar
Wel weer een mooie aanval
Deze jaar is het anders.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:30 schreef Yi-Long het volgende:
Nog steeds mensen die Chelsea saai kut voetbal vinden spelen...?
Nu kunnen ze aanvallend voetbal spelen omdat ze een echte spits hebben.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:30 schreef Yi-Long het volgende:
Nog steeds mensen die Chelsea saai kut voetbal vinden spelen...?
Ze betalen daar al 15 miljoen voor Shane Longquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vraag mij nog altijd af of ze echt 70 miljoen voor hem hadden kunnen krijgen
twitter:MisterChiping twitterde op zaterdag 13-09-2014 om 17:40:09Games needed to score first 7 goals for Chelsea in the PL...> Fernando Torres: 43 games > Diego Costa: 4 games reageer retweet
Komt ook een groot deel door Fabregasquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:41 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:MisterChiping twitterde op zaterdag 13-09-2014 om 17:40:09Games needed to score first 7 goals for Chelsea in the PL...> Fernando Torres: 43 games > Diego Costa: 4 games reageer retweet
Mooi dat hij het toch maar weer doet daar.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Holy shit Schneiderlin, geniale goal.
Leip hakje van Pelle.
Heerlijke goal.quote:
Beheerst ingeschoten dat zeker, maar wat doet die verdediger. Zeer zelfverzekerd weggewerkt welquote:
Jawel, Fox sports 2quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:56 schreef Evertjan het volgende:
zend Fox Liverpool-Aston Villa niet uit?
Behoorlijk. Coutinho vind ik een net-niet speler, Markovic zie ik het ook nog niet in.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:17 schreef WethouderHekking het volgende:
Liverpool zonder de snelle jongens Sterling en Sturrigde is toch wel een stuk minder.
dit is wat je krijgt als je Balotelli op de bank houdtquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:35 schreef Wicky15 het volgende:
Gooi Sterling erin gvd, dit werkt niet.
Balotelli op de bank houdt?quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dit is wat je krijgt als je Balotelli op de bank houdt
Dan lopen ze nog wat verder achter.quote:Op zondag 14 september 2014 08:10 schreef TLC het volgende:
Wat als Lowietje vandaag weer niet wint ?
Jet lagquote:Op zondag 14 september 2014 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom geen Falcao in de basis
quote:Op zondag 14 september 2014 16:18 schreef Syntix het volgende:
Blind gewoon op het middenveld? Of weer linksback zoals in oranje?
Ja.quote:Op zondag 14 september 2014 16:19 schreef Wicky15 het volgende:
Die Pereira, is dat die jeugdspeler die ze van PSV gekocht hebben?
linksback denk ik met Rojo achter hemquote:Op zondag 14 september 2014 16:18 schreef Syntix het volgende:
Blind gewoon op het middenveld? Of weer linksback zoals in oranje?
Oké, dan zijn de mensen die bij United werken verkeerd geïnformeerd.quote:Op zondag 14 september 2014 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
leuk fotootje maar dat wordt hem niet
Het klopt toch niet?quote:Op zondag 14 september 2014 16:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oké, dan zijn de mensen die bij United werken verkeerd geïnformeerd.
Het grappige is dat ik ManU wel de afgrond gun maar Van Gaal dan weer nietquote:Op zondag 14 september 2014 16:49 schreef alors het volgende:
Ben benieuwd, nu bijna alle aankopen zullen spelen moet het toch wel iets worden, zou je zeggen.
Dit dus. Plus ik gun het Daley Blind ook niet. van persie boeit dan weer nietquote:Op zondag 14 september 2014 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik ManU wel de afgrond gun maar Van Gaal dan weer niet
Ik heb het andersom.quote:Op zondag 14 september 2014 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, en Van Persie en Blind niet.quote:Op zondag 14 september 2014 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Persie is een nare man.quote:Op zondag 14 september 2014 16:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, en Van Persie en Blind niet.
van persie boeit niemand wat. Die kan geen normaal interview geven en stelt geen flikker voor in oranjequote:Op zondag 14 september 2014 16:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, en Van Persie en Blind niet.
Stijn, jij bent gewoon te dom om Engels commentaar te snappen.quote:Op zondag 14 september 2014 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je stoer zeg met je Engelse commenataar.
Hij heeft gewoon gelijkquote:Op zondag 14 september 2014 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je stoer zeg met je Engelse commentaar.
Ik ga niet op een tweedehands kutstream kijken als ik het ook in HD op televisie kan zien. Dom varken.quote:Op zondag 14 september 2014 17:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
Stijn, jij bent gewoon te dom om Engels commentaar te snappen.
Syntix die iemand anders dom noemt. Nu heb ik veel gekke dingen gezien in mijn leven, maar dit slaat alles.quote:Op zondag 14 september 2014 17:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
Stijn, jij bent gewoon te dom om Engels commentaar te snappen.
Ik snap echt niet dat mensen naar Nederlands commentaar kunnen luisteren.quote:Op zondag 14 september 2014 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je stoer zeg met je Engelse commentaar.
Is goed, hipster.quote:Op zondag 14 september 2014 17:01 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat mensen naar Nederlands commentaar kunnen luisteren.
Ik kijk in HD op mijn tv.quote:Op zondag 14 september 2014 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga niet op een tweedehands kutstream kijken als ik het ook in HD op televisie kan zien. Dom varken.
Ik kijk nu ook HD met Engels commentaar, ei.quote:Op zondag 14 september 2014 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga niet op een tweedehands kutstream kijken als ik het ook in HD op televisie kan zien. Dom varken.
Je bent zelf dom.quote:Op zondag 14 september 2014 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Syntix die iemand anders dom noemt. Nu heb ik veel gekke dingen gezien in mijn leven, maar dit slaat alles.
Raar dat mensen naar commentaar in hun eigen taal luisteren.quote:Op zondag 14 september 2014 17:01 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat mensen naar Nederlands commentaar kunnen luisteren.
GGMM die zegt dat hij veel gekke dingen heeft gezien in zijn leven, maar dat dit alles slaat. Nou heb ik veel gekke dingen in mijn leven gezien, maar dit slaat toch wel alles.quote:Op zondag 14 september 2014 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Syntix die iemand anders dom noemt. Nu heb ik veel gekke dingen gezien in mijn leven, maar dit slaat alles.
Uh, ok.quote:Op zondag 14 september 2014 17:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
GGMM die zegt dat hij veel gekke dingen heeft gezien in zijn leven, maar dat dit alles slaat. Nou heb ik veel gekke dingen in mijn leven gezien, maar dit slaat toch wel alles.
Als je zo'n kneus hebt is het in het in het Engels wel prettiger, helaas gaat dat niet bij FOXquote:Op zondag 14 september 2014 17:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Raar dat mensen naar commentaar in hun eigen taal luisteren.
naar opzij zoals we gewend zijn van hem?quote:Op zondag 14 september 2014 17:02 schreef opreis het volgende:
blind speelde hem naar eentje van dezelfde kleur
jezus ook..quote:Op zondag 14 september 2014 17:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
maria is geen corner maar een heilig figuur
die had nog iemand die over de bal heen stapte en kreeg hem niet achter zichquote:Op zondag 14 september 2014 17:08 schreef TheGeneral het volgende:
Die schoot Arda er gisteren beter in.
VBL / Anita vs Clasie vs Strootmanquote:Op zondag 14 september 2014 17:09 schreef GGMM het volgende:
Knap dat hij speelt alsof hij al jaren met Manchester meedoet.Ik weet nog goed dat mensen zeiden dat niet Blind maar Clasie de beste was. (dit was na de discussie Clasie vs Anita toen Anita naar het buitenland vertrok en na de discussie Strootman vs Clasie voordat Strootman naar het buitenland vertrok)
het zou wat zijn als hij gewoon op de grond ging zittenquote:Op zondag 14 september 2014 17:09 schreef Catch22- het volgende:
Het doet me goed om te zien dat Blind gewoon lekker mee doet gelijk
En de enige baas van de 3 staat onderaanquote:Op zondag 14 september 2014 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / Anita vs Clasie vs Strootman
Deze topics
refereer je hier nou mee naar de negersquote:Op zondag 14 september 2014 17:11 schreef Kopsterk het volgende:
Blind helpt de mindere goden om hem heen door instructies te geven.
quote:Op zondag 14 september 2014 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / Anita vs Clasie vs Strootman
Deze topics
wtfquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet je hoe ze een argument zoals jij hier nu construeert noemen: een drogreden, en wel een 'Post hoc ergo propter hoc'. Zoek het maar op.
Er wordt een oorzakelijk verband gesuggereerd dat er in werkelijkheid niet hoeft te zijn. Feit B treedt op na feit A en feit B wordt daarom gepresenteerd als gevolg van feit A.
"De patiënt genas enkele dagen nadat hij middel X kreeg, dus dit middel heeft hem genezen."
Jij bent een debiel.quote:Op zondag 14 september 2014 17:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
refereer je hier nou mee naar de negers
quote:Op zondag 14 september 2014 17:12 schreef opreis het volgende:
Kan ik de comments van IsaacCuenca ook uitzetten?
Ja, gewoon even een abo kopen.quote:Op zondag 14 september 2014 17:12 schreef opreis het volgende:
ja dat kan als je een abonnement neemt, maar helaas ben je te dom om dat zelf te kunnen vinden.quote:Op zondag 14 september 2014 17:12 schreef opreis het volgende:
quote:Op zondag 14 september 2014 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schattig toch, dat had hij net geleerd ofzo en zie hem er mee pronken.
Dat is echt totaal geen drogreden natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:22 schreef kapiteintje het volgende:
Hoe kunnen al die debielen hier nu met droge ogen beweren dat Anita een bétere speler is dan Clasie? Dan heb je er écht écht écht totaal geen verstand van.
quote:Op zondag 14 september 2014 17:12 schreef opreis het volgende:
Nee, dat is een ijzersterk argument.quote:Op zondag 14 september 2014 17:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[..]
Dat is echt totaal geen drogreden natuurlijk.
We hebben het over Kapiteintje. Zijn volgende troef had geweest "Maar ik stop ermee, jij loopt toch wel weer weg uit de discussie"quote:Op zondag 14 september 2014 17:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[..]
Dat is echt totaal geen drogreden natuurlijk.
Welke gamequote:Op zondag 14 september 2014 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen.
Overweeg te gaan gamen.
jij ziet er ook niet uitquote:Op zondag 14 september 2014 17:27 schreef VMSDKR het volgende:
Dat shirt van Herrera ziet er niet uit, maak er dan gewoon HERRERA van. Nu loopt z'n naam van oksel tot oksel.
Als Van Gaal gewoon Stekelenburg had aangetrokken waren ze uit de problemen geweest.quote:Op zondag 14 september 2014 17:33 schreef Kopsterk het volgende:
De Gea was vorig seizoen echt uitstekend stelletje napraters.
ok, maar hij deed provocerendquote:Op zondag 14 september 2014 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij sprint geeneens hard terug
[..]
Tijd om je weer iets normaler te gaan gedragen.
quote:Op zondag 14 september 2014 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Van Gaal gewoon Stekelenburg had aangetrokken waren ze uit de problemen geweest.
-J. Derksen
Ik praatte niet eens tegen jou.quote:Op zondag 14 september 2014 17:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ok, maar hij deed provocerend
Di Maria en Alonso allebei onbegrijpelijkquote:Op zondag 14 september 2014 17:36 schreef napoleonfour het volgende:
Dat Real Di Maria heeft verkocht echt.
bilbaoquote:Op zondag 14 september 2014 17:36 schreef Pedroso het volgende:
Waar hebben ze Herrera eigenlijk vandaan geplukt ?
Bilbao dacht ik.quote:Op zondag 14 september 2014 17:36 schreef Pedroso het volgende:
bilboquote:Op zondag 14 september 2014 17:36 schreef Pedroso het volgende:
Na Ronaldo beste man bij Real afgelopen jaarquote:Op zondag 14 september 2014 17:36 schreef napoleonfour het volgende:
bilbao, was daar sterspelerquote:Op zondag 14 september 2014 17:36 schreef Pedroso het volgende:
Wel de hoofdprijs voor hem gevangen en last hebben ze niet van hem daar waar Man United zelfs geen CL voetbal speelt.quote:Op zondag 14 september 2014 17:36 schreef napoleonfour het volgende:
Was daar altijd één van de gevaarlijkste idd. Maar ja Madrid, die moeten nu eenmaal ieder jaar kapitalen uitgeven aan de hype(s) van het jaar.quote:Op zondag 14 september 2014 17:36 schreef napoleonfour het volgende:
united speelt in de EL toch?quote:Op zondag 14 september 2014 17:38 schreef vluggejapie99 het volgende:
Hoe speelt Di María? Zonde dat ik hem niet meer in de CL kan zien en dat hij bij dat gare United speelt.
Confederate flagquote:Op zondag 14 september 2014 17:38 schreef vluggejapie99 het volgende:
Hoe speelt Di María? Zonde dat ik hem niet meer in de CL kan zien en dat hij bij dat gare United speelt.
Nee, helemaal niks.quote:
Waar is je Duitse vlag?quote:Op zondag 14 september 2014 17:38 schreef vluggejapie99 het volgende:
quote:
quote:Op zondag 14 september 2014 17:39 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Spelen überhaupt geen Europees.
quote:
jammerquote:
Van wie?quote:Op zondag 14 september 2014 17:40 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Moest ik allemaal weghalen. Vieze censuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |