SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Dat denk ik nog steeds.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:21 schreef Yi-Long het volgende:
"Pelle, die gaat het nooit redden in Engeland. Geen snelheid, veels te statisch, geen actie, etc etc... "
Het ligt eraan hoe je speelt. Als je verdedigend speelt en met countervoetbal eruit probeert te komen, dan heb je idd weinig aan hem. Als je toch in/rond die 16 kunt drukken en hem kunt bereiken zodat anderen aansluiten om hem heen, dan is hij prima.quote:
Ik dacht eerst dat je het over Diego Costa had, en ik was het toen roerend met je eensquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoe je speelt. Als je verdedigend speelt en met countervoetbal eruit probeert te komen, dan heb je idd weinig aan hem. Als je toch in/rond die 16 kunt drukken en hem kunt bereiken zodat anderen aansluiten om hem heen, dan is hij prima.
Koeman begrijpt dat blijkbaar ook goed, dus dan heeft hij een kans van slagen.
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Mag Fox nou maar 1 wedstrijd tegelijkertijd live uitzenden?
Jammer.. ik zie liever Pelle tegen Janmaat
Ja.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Mag Fox nou maar 1 wedstrijd tegelijkertijd live uitzenden?
Jammer.. ik zie liever Pelle tegen Janmaat
Ik kon niet op zijn naam komen, thanks.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Blinkert kan niet uit zijn woorden komen
Speelde wel erg slecht op het WK.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
Diego Costa is gewoon een bazenspits.
Braziliaanse coach heeft het flink verneukt toen ze hem niet selecteerde.
Joh.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pelle is niet door Feyenoord opgeleid.
Mjah, heel Spanje speelde heel erg slecht.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Speelde wel erg slecht op het WK.
Dat komt door spanje.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Speelde wel erg slecht op het WK.
Schuld van David Silva.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, heel Spanje speelde heel erg slecht.
Volgens VI had Spanje de halve finale gehaald als Silva de opgelegde kans bij een 1-0 voorsprong maakte.quote:
Van een ninja gesproken.quote:
fabregas heeft echt een paar jaar vergooid in Barcelona. Zonde. Prima speler bij Arsenal, daarna misbruikt bij Barca, en nu weer prima. Leuke jongen ook.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:17 schreef Brecht35 het volgende:
Costa en Fabregas zijn echt 2 gouden aankopen.
Vorig seizoen moest ik echt kotsen van het voetbal van Chelsea en nu zit ik vaak stiekem te supporteren voor Chelsea..
[..]
Van een ninja gesproken.
Vergooid is wel een heel groot woord. Hij was niet de grote man maar hij heeft zich toch nuttig kunnen maken. Al is het wel mooi om te zien dat hij nu weer echt het mannetje is bij een ploeg.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
fabregas heeft echt een paar jaar vergooid in Barcelona. Zonde. Prima speler bij Arsenal, daarna misbruikt bij Barca, en nu weer prima. Leuke jongen ook.
Nou ja, dit is een speler die gewoon altijd hoort te spelen, zo goed is hij. Vandaar 'vergooid'. Hij speelde te vaak niet bij Barca, en als hij dan speelde, dan vaak als valse spits of buitenspeler of whatever. Zonde.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergooid is wel een heel groot woord. Hij was niet de grote man maar hij heeft zich toch nuttig kunnen maken. Al is het wel mooi om te zien dat hij nu weer echt het mannetje is bij een ploeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |