Jammer dat Fox deze wedstrijd niet uitzendt.quote:

quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ochtend erop met Sylvia frikandellen onderplassen

Lintje steln van gouden koets dat kende diequote:Op zaterdag 13 september 2014 16:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sylvia draait ze met alle plezier.

Gewoon een prima voetballende ploeg. Niets mis mee. Goede spelers ook. Al een paar jaar prima trouwens.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Swansea wordt volgende week vernederd door Southampton. Het eeuwige zegevieren moet ooit stoppen

Voor mijn Fantasy League maakt dat niets uit...quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dikke kut goal die tweede van Pelle.Ach ja, toch mooi voor 'm.

Goede seizoensstart van de Koemannen trouwens.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor mijn Fantasy League maakt dat niets uit...

Pelle -> Van Persiequote:Op zaterdag 13 september 2014 16:21 schreef Yi-Long het volgende:
"Pelle, die gaat het nooit redden in Engeland. Geen snelheid, veels te statisch, geen actie, etc etc... "

Zeer goed. Spelen ook gewoon aardig voetbal, met een idee erachter. Voor het seizoen dacht zo'n beetje iedereen dat Southampton degradatie-kandidaat zou zijn door die leegloop, maar Tadic-Pelle vond ik altijd al een prima combi-aankoop, de kwaliteiten van beide spelers kennende.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Goede seizoensstart van de Koemannen trouwens.

Er waren zelfs users die het eerste Pelle seizoen als geluk afdeden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:21 schreef Yi-Long het volgende:
"Pelle, die gaat het nooit redden in Engeland. Geen snelheid, veels te statisch, geen actie, etc etc... "

Zijn idd logische aankopen met spelers die elkaar beter kunnen maken met hun specifieke kwaliteiten. Zijn legio clubs die maar wat namen kopen en dan gaan kijken hoe ze ingepast kunnen worden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zeer goed. Spelen ook gewoon aardig voetbal, met een idee erachter. Voor het seizoen dacht zo'n beetje iedereen dat Southampton degradatie-kandidaat zou zijn door die leegloop, maar Tadic-Pelle vond ik altijd al een prima combi-aankoop, de kwaliteiten van beide spelers kennende.

Everton 3-6 Chelsea, ik weet dat doelpunten niets zeggen, maar toch zeer mooi voetbal van Chelsea.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:31 schreef franske19 het volgende:
Zo irritant dat Fox die bagger ploeg van een Chelsea weer uitzend, die hebben dit decennium nog geen aantrekkelijke pot gespeeld.

Niet mee eens. Dit seizoen spelen ze vrij aantrekkelijk voetbal.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:31 schreef franske19 het volgende:
Zo irritant dat Fox die bagger ploeg van een Chelsea weer uitzend, die hebben dit decennium nog geen aantrekkelijke pot gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |