Bedankt Hansquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ben eigenlijk wel klaar met die hele Oh Arne cult. Laat hem maar lekker wat op zijn bek gaan dit seizoen.
Overigens is dat vorig seizoen meerdere keren gebeurd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ben eigenlijk wel klaar met die hele Oh Arne cult. Laat hem maar lekker wat op zijn bek gaan dit seizoen.
Aankoopbeleid waar Bald Erik zijn bedenkingen bij zou hebben.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zal het aan de keuken doorgeven.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oh Arneeeeeequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kan gebeuren ouwe reus.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 23:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb het weer over mezelf afgeroepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |