SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat klopt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:39 schreef Yi-Long het volgende:
Mijn stream is ermee gekapt, maar ik neem aan dat Sanogo er inmiddels al 4 in heeft liggen...?
Voetbalkennis: sommigen hebben het, anderen niet....quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.
Hoe wist je dat?
Ik vind Giroud beter.quote:
Feyenoord haalt Vermeer (niet johannes) xdquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:55 schreef alors het volgende:
Chelsea haalt RemyJezus die kopen ook alles wat los en vast zit
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:56 schreef opreis het volgende:
[..]
Feyenoord haalt Vermeer (niet johannes) xd
Die van Torres duurt een kwartierquote:
Gisteren bij MOTD ook de opmerking dat Torres 39 wedstrijden nodig had om 4 goals te maken. Costa 3quote:
Boks. Ik heb ook 27 punten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:04 schreef alors het volgende:
Ik heb gekeken, 27 puntenMaar het gemiddelde is 26.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Degenen die op de bank zitten pakken nog het meeste punten maar ik krijg geen automatische wissels.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:06 schreef Yi-Long het volgende:
Ik sta op 31 punten, maar komen 9 punten voor Janmaat bij (bench), en gaan 8 punten weer vanaf, want had 3 wissels ingevoerd....
Die worden toch na de speelronde doorgevoerd, neem ik aan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Degenen die op de bank zitten pakken nog het meeste punten maar ik krijg geen automatische wissels.
Toch alleen als spelers 0 punten hebben?quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die worden toch na de speelronde doorgevoerd, neem ik aan?
Wordt alleen doorgevoerd als een speler niet heeft gespeeld dacht ik.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die worden toch na de speelronde doorgevoerd, neem ik aan?
Ja hoorde het ook, vond het wel een beetje flauw die Torres bash altijd, die statistieken kun je vaak wel zo brengen dat dat heel erg lijkt. Maar Torres heeft ook gescoord in een CL-finale gemaakt en in de twee gewonnen EK finales gescoord, ook beslissend geweest.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gisteren bij MOTD ook de opmerking dat Torres 39 wedstrijden nodig had om 4 goals te maken. Costa 3
Nee echt alleen als ze niet gespeeld hebben, als ze 0 punten hebben kunnen ze alsnog wel gespeeld hebben.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch alleen als spelers 0 punten hebben?
Ik heb geen basisspelers met 0 punten.
Ja oké dat helpt dus ook niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:13 schreef alors het volgende:
[..]
Nee echt alleen als ze niet gespeeld hebben, als ze 0 punten hebben kunnen ze alsnog wel gespeeld hebben.
Koss heeft ook al een puntje gekregen voor die 25 minutenquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Komt dat wel eens voor, 0 punten terwijl ze wel spelen? Volgens mij pakken ze altijd wel punten (-/+).
Als 'ie nog geel had gepakt?quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Koss heeft ook al een puntje gekregen voor die 25 minuten
Als ze kaarten pakken, penals missen of eigen goals maken krijg je puntaftrek. Dus dan kan het.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Komt dat wel eens voor, 0 punten terwijl ze wel spelen? Volgens mij pakken ze altijd wel punten (-/+).
Als ze spelen tellen ze mee, ook al scoren ze 0 punten. Voor bepaalde zaken worden er minpunten in rekening gebracht, dus meer dan 3 goals tegen, kaarten, etc etc.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Komt ook automatisch de beste wissel er in of degene die vooraan staat op je bank?quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als ze spelen tellen ze mee, ook al scoren ze 0 punten. Voor bepaalde zaken worden er minpunten in rekening gebracht, dus meer dan 3 goals tegen, kaarten, etc etc.
Clichy heeft niet gespeeld bij mij, dus Janmaat's punten komen er straks bij
Volgens mij de eerste, maar weet het niet zeker.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt ook automatisch de beste wissel er in of degene die vooraan staat op je bank?
Volgens mij wel de beste, maar dat moet ook kunnen met de opstelling, je krijgt geen punten van je spits als je verdediger niet speelt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt ook automatisch de beste wissel er in of degene die vooraan staat op je bank?
Exact, ik snap niet waarom Wenger in die target-man hype trapt. Arsenal heeft een diepgaande spits nodig, geen houten klaas.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
Loic Remy is wat Arsenal nodig heeft.
hadden ze houten Jan-Klaas Hoeoeoeoeoeoentelaar maar.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
Exact, ik snap niet waarom Wenger in die target-man hype trapt. Arsenal heeft een diepgaande spits nodig, geen houten klaas.
Sja, en nu heeft Chelsea die weggekaapt. Terwijl Chelsea die positie al driedubbel bezet heeftquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
Exact, ik snap niet waarom Wenger in die target-man hype trapt. Arsenal heeft een diepgaande spits nodig, geen houten klaas.
Niet echt. Drogba is te oud. Als derde spits wel prima, als tweede niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Sja, en nu heeft Chelsea die weggekaapt. Terwijl Chelsea die positie al driedubbel bezet heeft
Die valt dan in mimanhgquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:22 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Niet echt. Drogba is te oud. Als derde spits wel prima, als tweede niet.
Inderdaad, breekt Costa morgen zijn been dan ben je nat met alleen Drogba.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:22 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Niet echt. Drogba is te oud. Als derde spits wel prima, als tweede niet.
twitter:YTFC twitterde op maandag 08-09-2014 om 13:31:07We have just landed back at Yeovil International Airport after our win over Hungary #YTFC http://t.co/IY5VAEBcId
reageer retweet
Is toch geblesseerd?quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:05 schreef Banaanensuiker het volgende:
Arsenal team: Szczesny, Debuchy, Mertesacker, Koscielny, Monreal, Flamini, Wilshere, Ramsey, Alexis, Ozil, Welbeck
Arsenal subs: Ospina, Chambers, Gibbs, Arteta, Oxlade-Chamberlain, Cazorla, Podolski
Manchester City team: Hart, Zabaleta, Kompany, Demichelis, Clichy, Fernandinho, Lampard, Navas, Silva, Milner, Aguero
Giroud op de tribune?
idd milner gets the fucks outquote:
Blijft een belachelijke actie van Lampard.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik vind het nog een beetje wennen hoor lampard in een MFCF shirt zien lopen![]()
![]()
:@@::@
Nee dat is sanchezquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Schandalig trouwens dat Cazorla niet speelt, dat is één van de beste spelers van Arsenal.
Die kan er hélemaal niks vanquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Schandalig trouwens dat Cazorla niet speelt, dat is één van de beste spelers van Arsenal.
Jawel.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die kan er hélemaal niks van
I prefer a stream with english commentary.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:51 schreef donroyco het volgende:
Met het commentaar van Leo Oldenburger denk ik altijd dat de wedstrijd op SBS6 wordt uitgezonden.
Dat hoor je bij elke wedstrijd van Leo Oldenburger.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
De commentator zei poetsen![]()
Dat hoor je ook zelden meer.
dat zal het zijn hans.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat krijg je als je Cazorla niet opstelt.
Gelukkig hoor ik m zelden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat hoor je bij elke wedstrijd van Leo Oldenburger.
20.00quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Gelukkig hoor ik m zelden.
Vanavond weer Sierdgod.
Vrije rol op de vleugels jaquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Staat ie vandaag wel op zijn eigen positie?
Of weer op een zijkant gedumpt?
Tja, dan mag je er ook niet veel van verwachten. Dit soort spelers hoort gewoon op de eigen positie te spelen, want anders zit er teveel verschil in kwaliteit in.quote:
Geen Bony?quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Chelsea XI vs. Swansea: Courtois; Ivanovic, Cahill, Terry, Azpilicueta; Matic, Fabregas; Schurrle, Oscar, Hazard; Diego Costa.
Swansea XI vs. Chelsea: Fabianski; Rangel, Amat, Williams, Taylor; Ki, Shelvey, Sigurdsson, Dyer; Routledge, Gomis.
Geen Bony?quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Chelsea XI vs. Swansea: Courtois; Ivanovic, Cahill, Terry, Azpilicueta; Matic, Fabregas; Schurrle, Oscar, Hazard; Diego Costa.
Swansea XI vs. Chelsea: Fabianski; Rangel, Amat, Williams, Taylor; Ki, Shelvey, Sigurdsson, Dyer; Routledge, Gomis.
De druk die beide teams zetten is ook wel gigantisch hoor. Je krijgt geen seconde rust aan de bal.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:07 schreef Pedroso het volgende:
Die passing is soms dramatisch van beide kanten. Gewoon bij de tegenstander in de voeten schuiven.
Hij is wel degelijk een baas. Ik ben het verder gelukkig nooit eens met Syntix, maar Wilshere is fantastischquote:
Denk het ook, is ook helemaal geen belangrijk potje vanmiddag ofzo. Lekker op het bankje laten.quote:Denk dat ze hem sparen na het interlandgeweld.
Ze sparen toure ookquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk het ook, is ook helemaal geen belangrijk potje vanmiddag ofzo. Lekker op het bankje laten.
Gewoon dom.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
Shirtje uittrekken is zó zó zó fucking achterlijk dom.
Hij wil wel, maar je vader heeft hem in een bear-hug en wil hem niet laten gaan...quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:18 schreef Pedroso het volgende:
Waarom is Sanchez eigenlijk nog niet uit de kast gekomen ?
Het is gewoon belachelijk dat je daar een kaart voor krijgt. Laat die gasten gewoon lekker hun shirtje uittrekken als ze dat willen. Als ze hem niet meer aankrijgen voor de aftrap, dan kun je ze alsnog een gele kaart geven.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
dat shirtje trekken slaat overigens helemaal nergens op
alsof je je schoen uitrekt
Whaha, dat kan alleen Balotelli gebeurenquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het is gewoon belachelijk dat je daar een kaart voor krijgt. Laat die gasten gewoon lekker hun shirtje uittrekken als ze dat willen. Als ze hem niet meer aankrijgen voor de aftrap, dan kun je ze alsnog een gele kaart geven.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:20 schreef Pedroso het volgende:
Kompany met zijn praatjes dat Man. City de komende jaren wel even het wereldvoetbal zal gaan domineren![]()
Nog meer in de sportschool rondhangen Vincent, dan heb je helemaal een draaicirkel van een vrachtwagen.
waarom trekken ze hun broek neit uit?quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het is gewoon belachelijk dat je daar een kaart voor krijgt. Laat die gasten gewoon lekker hun shirtje uittrekken als ze dat willen. Als ze hem niet meer aankrijgen voor de aftrap, dan kun je ze alsnog een gele kaart geven.
Nee, dat zou poep zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:21 schreef Syntix het volgende:
Wilshere en Eriksen gewoon naast elkaar op het nieuwe middenveld van Barca. Dat zou wel geniaal zijn
Je hebt het begin van de wedstrijd gemist?quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:40 schreef Pedroso het volgende:
Lampard die van de bank van Chelsea naar de bank van City getransfereerd is
Bony zit op de bank, gelukkigquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Inb4 Koert die op Bony gaat fappen omdat die in Nederland heeft gespeeld
Chanant vorige week toen die steeds liep te bleren dat Pieters een assist had gegevenquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bony zit op de bank, gelukkig
Koert kan die lekker die lul in het stopcontact doenquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:59 schreef Zipportal het volgende:
Koertd is een waardeloze voice-over.
Vergeet de Betweters nietquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Als er iets is wat Koert niet kan, is het wel commentaar geven.
Lekker bij RTL7 het darts laten presenteren en het contract van Marcel Grasmaijer ontbinden.
Kan die meteen de aardecheck doen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Koert kan die lekker die lul in het stopcontact doen
Meterkast verkrachten met Knarreveldquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kan die meteen de aardecheck doen.
Nog even op de trambaan rossen met Koos Stompe.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Meterkast verkrachten met Knarreveld
Zweet zuipen met Vincentquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog even op de trambaan rossen met Koos Stompe.
Als een el matador een condoom in de bullseye gooienquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Langs de speeltuinen struinen met Jelle onder Torpedo BV.
Als afsluiter van de avond even langs de Wallen om de boerentrienvriendin van Lakeside 2006 op te zoekenquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als een el matador een condoom in de bullseye gooien
Ochtend erop met Sylvia frikandellen onderplassenquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als afsluiter van de avond even langs de Wallen om de boerentrienvriendin van Lakeside 2006 op te zoeken
Jammer dat Fox deze wedstrijd niet uitzendt.quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ochtend erop met Sylvia frikandellen onderplassen
Lintje steln van gouden koets dat kende diequote:Op zaterdag 13 september 2014 16:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sylvia draait ze met alle plezier.
Gewoon een prima voetballende ploeg. Niets mis mee. Goede spelers ook. Al een paar jaar prima trouwens.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Swansea wordt volgende week vernederd door Southampton. Het eeuwige zegevieren moet ooit stoppen
Voor mijn Fantasy League maakt dat niets uit...quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dikke kut goal die tweede van Pelle.Ach ja, toch mooi voor 'm.
Goede seizoensstart van de Koemannen trouwens.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor mijn Fantasy League maakt dat niets uit...
Pelle -> Van Persiequote:Op zaterdag 13 september 2014 16:21 schreef Yi-Long het volgende:
"Pelle, die gaat het nooit redden in Engeland. Geen snelheid, veels te statisch, geen actie, etc etc... "
Zeer goed. Spelen ook gewoon aardig voetbal, met een idee erachter. Voor het seizoen dacht zo'n beetje iedereen dat Southampton degradatie-kandidaat zou zijn door die leegloop, maar Tadic-Pelle vond ik altijd al een prima combi-aankoop, de kwaliteiten van beide spelers kennende.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Goede seizoensstart van de Koemannen trouwens.
Er waren zelfs users die het eerste Pelle seizoen als geluk afdeden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:21 schreef Yi-Long het volgende:
"Pelle, die gaat het nooit redden in Engeland. Geen snelheid, veels te statisch, geen actie, etc etc... "
Zijn idd logische aankopen met spelers die elkaar beter kunnen maken met hun specifieke kwaliteiten. Zijn legio clubs die maar wat namen kopen en dan gaan kijken hoe ze ingepast kunnen worden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zeer goed. Spelen ook gewoon aardig voetbal, met een idee erachter. Voor het seizoen dacht zo'n beetje iedereen dat Southampton degradatie-kandidaat zou zijn door die leegloop, maar Tadic-Pelle vond ik altijd al een prima combi-aankoop, de kwaliteiten van beide spelers kennende.
Everton 3-6 Chelsea, ik weet dat doelpunten niets zeggen, maar toch zeer mooi voetbal van Chelsea.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:31 schreef franske19 het volgende:
Zo irritant dat Fox die bagger ploeg van een Chelsea weer uitzend, die hebben dit decennium nog geen aantrekkelijke pot gespeeld.
Niet mee eens. Dit seizoen spelen ze vrij aantrekkelijk voetbal.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:31 schreef franske19 het volgende:
Zo irritant dat Fox die bagger ploeg van een Chelsea weer uitzend, die hebben dit decennium nog geen aantrekkelijke pot gespeeld.
FOX nederland heeft daar niks over te zeggenquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:31 schreef franske19 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |