Exact, ik snap niet waarom Wenger in die target-man hype trapt. Arsenal heeft een diepgaande spits nodig, geen houten klaas.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
Loic Remy is wat Arsenal nodig heeft.
hadden ze houten Jan-Klaas Hoeoeoeoeoeoentelaar maar.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
Exact, ik snap niet waarom Wenger in die target-man hype trapt. Arsenal heeft een diepgaande spits nodig, geen houten klaas.
Sja, en nu heeft Chelsea die weggekaapt. Terwijl Chelsea die positie al driedubbel bezet heeftquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
Exact, ik snap niet waarom Wenger in die target-man hype trapt. Arsenal heeft een diepgaande spits nodig, geen houten klaas.
Niet echt. Drogba is te oud. Als derde spits wel prima, als tweede niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Sja, en nu heeft Chelsea die weggekaapt. Terwijl Chelsea die positie al driedubbel bezet heeft
Die valt dan in mimanhgquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:22 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Niet echt. Drogba is te oud. Als derde spits wel prima, als tweede niet.
Inderdaad, breekt Costa morgen zijn been dan ben je nat met alleen Drogba.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:22 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Niet echt. Drogba is te oud. Als derde spits wel prima, als tweede niet.
twitter:YTFC twitterde op maandag 08-09-2014 om 13:31:07We have just landed back at Yeovil International Airport after our win over Hungary #YTFC http://t.co/IY5VAEBcId
reageer retweet
Is toch geblesseerd?quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:05 schreef Banaanensuiker het volgende:
Arsenal team: Szczesny, Debuchy, Mertesacker, Koscielny, Monreal, Flamini, Wilshere, Ramsey, Alexis, Ozil, Welbeck
Arsenal subs: Ospina, Chambers, Gibbs, Arteta, Oxlade-Chamberlain, Cazorla, Podolski
Manchester City team: Hart, Zabaleta, Kompany, Demichelis, Clichy, Fernandinho, Lampard, Navas, Silva, Milner, Aguero
Giroud op de tribune?
idd milner gets the fucks outquote:
Blijft een belachelijke actie van Lampard.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik vind het nog een beetje wennen hoor lampard in een MFCF shirt zien lopen![]()
![]()
:@@::@
Nee dat is sanchezquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Schandalig trouwens dat Cazorla niet speelt, dat is één van de beste spelers van Arsenal.
Die kan er hélemaal niks vanquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Schandalig trouwens dat Cazorla niet speelt, dat is één van de beste spelers van Arsenal.
Jawel.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die kan er hélemaal niks van
I prefer a stream with english commentary.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:51 schreef donroyco het volgende:
Met het commentaar van Leo Oldenburger denk ik altijd dat de wedstrijd op SBS6 wordt uitgezonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |