Blijft een belachelijke actie van Lampard.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik vind het nog een beetje wennen hoor lampard in een MFCF shirt zien lopen![]()
![]()
:@@::@
Nee dat is sanchezquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Schandalig trouwens dat Cazorla niet speelt, dat is één van de beste spelers van Arsenal.
Die kan er hélemaal niks vanquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Schandalig trouwens dat Cazorla niet speelt, dat is één van de beste spelers van Arsenal.
Jawel.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die kan er hélemaal niks van
I prefer a stream with english commentary.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:51 schreef donroyco het volgende:
Met het commentaar van Leo Oldenburger denk ik altijd dat de wedstrijd op SBS6 wordt uitgezonden.
Dat hoor je bij elke wedstrijd van Leo Oldenburger.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
De commentator zei poetsen![]()
Dat hoor je ook zelden meer.
dat zal het zijn hans.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat krijg je als je Cazorla niet opstelt.
Gelukkig hoor ik m zelden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat hoor je bij elke wedstrijd van Leo Oldenburger.
20.00quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Gelukkig hoor ik m zelden.
Vanavond weer Sierdgod.
Vrije rol op de vleugels jaquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Staat ie vandaag wel op zijn eigen positie?
Of weer op een zijkant gedumpt?
Tja, dan mag je er ook niet veel van verwachten. Dit soort spelers hoort gewoon op de eigen positie te spelen, want anders zit er teveel verschil in kwaliteit in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |