SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat klopt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:39 schreef Yi-Long het volgende:
Mijn stream is ermee gekapt, maar ik neem aan dat Sanogo er inmiddels al 4 in heeft liggen...?
Voetbalkennis: sommigen hebben het, anderen niet....quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.
Hoe wist je dat?
Ik vind Giroud beter.quote:
Feyenoord haalt Vermeer (niet johannes) xdquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:55 schreef alors het volgende:
Chelsea haalt RemyJezus die kopen ook alles wat los en vast zit
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:56 schreef opreis het volgende:
[..]
Feyenoord haalt Vermeer (niet johannes) xd
Die van Torres duurt een kwartierquote:
Gisteren bij MOTD ook de opmerking dat Torres 39 wedstrijden nodig had om 4 goals te maken. Costa 3quote:
Boks. Ik heb ook 27 punten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:04 schreef alors het volgende:
Ik heb gekeken, 27 puntenMaar het gemiddelde is 26.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Degenen die op de bank zitten pakken nog het meeste punten maar ik krijg geen automatische wissels.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:06 schreef Yi-Long het volgende:
Ik sta op 31 punten, maar komen 9 punten voor Janmaat bij (bench), en gaan 8 punten weer vanaf, want had 3 wissels ingevoerd....
Die worden toch na de speelronde doorgevoerd, neem ik aan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Degenen die op de bank zitten pakken nog het meeste punten maar ik krijg geen automatische wissels.
Toch alleen als spelers 0 punten hebben?quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die worden toch na de speelronde doorgevoerd, neem ik aan?
Wordt alleen doorgevoerd als een speler niet heeft gespeeld dacht ik.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die worden toch na de speelronde doorgevoerd, neem ik aan?
Ja hoorde het ook, vond het wel een beetje flauw die Torres bash altijd, die statistieken kun je vaak wel zo brengen dat dat heel erg lijkt. Maar Torres heeft ook gescoord in een CL-finale gemaakt en in de twee gewonnen EK finales gescoord, ook beslissend geweest.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gisteren bij MOTD ook de opmerking dat Torres 39 wedstrijden nodig had om 4 goals te maken. Costa 3
Nee echt alleen als ze niet gespeeld hebben, als ze 0 punten hebben kunnen ze alsnog wel gespeeld hebben.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch alleen als spelers 0 punten hebben?
Ik heb geen basisspelers met 0 punten.
Ja oké dat helpt dus ook niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:13 schreef alors het volgende:
[..]
Nee echt alleen als ze niet gespeeld hebben, als ze 0 punten hebben kunnen ze alsnog wel gespeeld hebben.
Koss heeft ook al een puntje gekregen voor die 25 minutenquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Komt dat wel eens voor, 0 punten terwijl ze wel spelen? Volgens mij pakken ze altijd wel punten (-/+).
Als 'ie nog geel had gepakt?quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Koss heeft ook al een puntje gekregen voor die 25 minuten
Als ze kaarten pakken, penals missen of eigen goals maken krijg je puntaftrek. Dus dan kan het.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Komt dat wel eens voor, 0 punten terwijl ze wel spelen? Volgens mij pakken ze altijd wel punten (-/+).
Als ze spelen tellen ze mee, ook al scoren ze 0 punten. Voor bepaalde zaken worden er minpunten in rekening gebracht, dus meer dan 3 goals tegen, kaarten, etc etc.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Komt ook automatisch de beste wissel er in of degene die vooraan staat op je bank?quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als ze spelen tellen ze mee, ook al scoren ze 0 punten. Voor bepaalde zaken worden er minpunten in rekening gebracht, dus meer dan 3 goals tegen, kaarten, etc etc.
Clichy heeft niet gespeeld bij mij, dus Janmaat's punten komen er straks bij
Volgens mij de eerste, maar weet het niet zeker.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt ook automatisch de beste wissel er in of degene die vooraan staat op je bank?
Volgens mij wel de beste, maar dat moet ook kunnen met de opstelling, je krijgt geen punten van je spits als je verdediger niet speelt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt ook automatisch de beste wissel er in of degene die vooraan staat op je bank?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |