Oké, dan zijn de mensen die bij United werken verkeerd geïnformeerd.quote:Op zondag 14 september 2014 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
leuk fotootje maar dat wordt hem niet
Het klopt toch niet?quote:Op zondag 14 september 2014 16:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oké, dan zijn de mensen die bij United werken verkeerd geïnformeerd.
Het grappige is dat ik ManU wel de afgrond gun maar Van Gaal dan weer nietquote:Op zondag 14 september 2014 16:49 schreef alors het volgende:
Ben benieuwd, nu bijna alle aankopen zullen spelen moet het toch wel iets worden, zou je zeggen.
Dit dus. Plus ik gun het Daley Blind ook niet. van persie boeit dan weer nietquote:Op zondag 14 september 2014 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik ManU wel de afgrond gun maar Van Gaal dan weer niet
Ik heb het andersom.quote:Op zondag 14 september 2014 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, en Van Persie en Blind niet.quote:Op zondag 14 september 2014 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Persie is een nare man.quote:Op zondag 14 september 2014 16:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, en Van Persie en Blind niet.
van persie boeit niemand wat. Die kan geen normaal interview geven en stelt geen flikker voor in oranjequote:Op zondag 14 september 2014 16:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, en Van Persie en Blind niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |