Ja, gewoon even een abo kopen.quote:Op zondag 14 september 2014 17:12 schreef opreis het volgende:
Kan ik de comments van IsaacCuenca ook uitzetten?
ja dat kan als je een abonnement neemt, maar helaas ben je te dom om dat zelf te kunnen vinden.quote:Op zondag 14 september 2014 17:12 schreef opreis het volgende:
quote:Op zondag 14 september 2014 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schattig toch, dat had hij net geleerd ofzo en zie hem er mee pronken.
Dat is echt totaal geen drogreden natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:22 schreef kapiteintje het volgende:
Hoe kunnen al die debielen hier nu met droge ogen beweren dat Anita een bétere speler is dan Clasie? Dan heb je er écht écht écht totaal geen verstand van.
quote:Op zondag 14 september 2014 17:12 schreef opreis het volgende:
Nee, dat is een ijzersterk argument.quote:Op zondag 14 september 2014 17:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[..]
Dat is echt totaal geen drogreden natuurlijk.
We hebben het over Kapiteintje. Zijn volgende troef had geweest "Maar ik stop ermee, jij loopt toch wel weer weg uit de discussie"quote:Op zondag 14 september 2014 17:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[..]
Dat is echt totaal geen drogreden natuurlijk.
Ik wilde het net zeggen.quote:
Welke gamequote:Op zondag 14 september 2014 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen.
Overweeg te gaan gamen.
Batman: Arkham Cityquote:
jij ziet er ook niet uitquote:Op zondag 14 september 2014 17:27 schreef VMSDKR het volgende:
Dat shirt van Herrera ziet er niet uit, maak er dan gewoon HERRERA van. Nu loopt z'n naam van oksel tot oksel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |