Stijn, jij bent gewoon te dom om Engels commentaar te snappen.quote:Op zondag 14 september 2014 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je stoer zeg met je Engelse commenataar.
Hij heeft gewoon gelijkquote:Op zondag 14 september 2014 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je stoer zeg met je Engelse commentaar.
Ik ga niet op een tweedehands kutstream kijken als ik het ook in HD op televisie kan zien. Dom varken.quote:Op zondag 14 september 2014 17:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
Stijn, jij bent gewoon te dom om Engels commentaar te snappen.
Syntix die iemand anders dom noemt. Nu heb ik veel gekke dingen gezien in mijn leven, maar dit slaat alles.quote:Op zondag 14 september 2014 17:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
Stijn, jij bent gewoon te dom om Engels commentaar te snappen.
Ik snap echt niet dat mensen naar Nederlands commentaar kunnen luisteren.quote:Op zondag 14 september 2014 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je stoer zeg met je Engelse commentaar.
Is goed, hipster.quote:Op zondag 14 september 2014 17:01 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat mensen naar Nederlands commentaar kunnen luisteren.
Ik kijk in HD op mijn tv.quote:Op zondag 14 september 2014 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga niet op een tweedehands kutstream kijken als ik het ook in HD op televisie kan zien. Dom varken.
Ik kijk nu ook HD met Engels commentaar, ei.quote:Op zondag 14 september 2014 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga niet op een tweedehands kutstream kijken als ik het ook in HD op televisie kan zien. Dom varken.
Je bent zelf dom.quote:Op zondag 14 september 2014 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Syntix die iemand anders dom noemt. Nu heb ik veel gekke dingen gezien in mijn leven, maar dit slaat alles.
Raar dat mensen naar commentaar in hun eigen taal luisteren.quote:Op zondag 14 september 2014 17:01 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat mensen naar Nederlands commentaar kunnen luisteren.
GGMM die zegt dat hij veel gekke dingen heeft gezien in zijn leven, maar dat dit alles slaat. Nou heb ik veel gekke dingen in mijn leven gezien, maar dit slaat toch wel alles.quote:Op zondag 14 september 2014 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Syntix die iemand anders dom noemt. Nu heb ik veel gekke dingen gezien in mijn leven, maar dit slaat alles.
Uh, ok.quote:Op zondag 14 september 2014 17:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
GGMM die zegt dat hij veel gekke dingen heeft gezien in zijn leven, maar dat dit alles slaat. Nou heb ik veel gekke dingen in mijn leven gezien, maar dit slaat toch wel alles.
Als je zo'n kneus hebt is het in het in het Engels wel prettiger, helaas gaat dat niet bij FOXquote:Op zondag 14 september 2014 17:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Raar dat mensen naar commentaar in hun eigen taal luisteren.
naar opzij zoals we gewend zijn van hem?quote:Op zondag 14 september 2014 17:02 schreef opreis het volgende:
blind speelde hem naar eentje van dezelfde kleur
jezus ook..quote:Op zondag 14 september 2014 17:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
maria is geen corner maar een heilig figuur
die had nog iemand die over de bal heen stapte en kreeg hem niet achter zichquote:Op zondag 14 september 2014 17:08 schreef TheGeneral het volgende:
Die schoot Arda er gisteren beter in.
VBL / Anita vs Clasie vs Strootmanquote:Op zondag 14 september 2014 17:09 schreef GGMM het volgende:
Knap dat hij speelt alsof hij al jaren met Manchester meedoet.Ik weet nog goed dat mensen zeiden dat niet Blind maar Clasie de beste was. (dit was na de discussie Clasie vs Anita toen Anita naar het buitenland vertrok en na de discussie Strootman vs Clasie voordat Strootman naar het buitenland vertrok)
het zou wat zijn als hij gewoon op de grond ging zittenquote:Op zondag 14 september 2014 17:09 schreef Catch22- het volgende:
Het doet me goed om te zien dat Blind gewoon lekker mee doet gelijk
En de enige baas van de 3 staat onderaanquote:Op zondag 14 september 2014 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / Anita vs Clasie vs Strootman
Deze topics
refereer je hier nou mee naar de negersquote:Op zondag 14 september 2014 17:11 schreef Kopsterk het volgende:
Blind helpt de mindere goden om hem heen door instructies te geven.
quote:Op zondag 14 september 2014 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / Anita vs Clasie vs Strootman
Deze topics
wtfquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet je hoe ze een argument zoals jij hier nu construeert noemen: een drogreden, en wel een 'Post hoc ergo propter hoc'. Zoek het maar op.
Er wordt een oorzakelijk verband gesuggereerd dat er in werkelijkheid niet hoeft te zijn. Feit B treedt op na feit A en feit B wordt daarom gepresenteerd als gevolg van feit A.
"De patiënt genas enkele dagen nadat hij middel X kreeg, dus dit middel heeft hem genezen."
Jij bent een debiel.quote:Op zondag 14 september 2014 17:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
refereer je hier nou mee naar de negers
quote:Op zondag 14 september 2014 17:12 schreef opreis het volgende:
Kan ik de comments van IsaacCuenca ook uitzetten?
Schattig toch, dat had hij net geleerd ofzo en zie hem er mee pronken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |