Als Van Gaal gewoon Stekelenburg had aangetrokken waren ze uit de problemen geweest.quote:Op zondag 14 september 2014 17:33 schreef Kopsterk het volgende:
De Gea was vorig seizoen echt uitstekend stelletje napraters.
ok, maar hij deed provocerendquote:Op zondag 14 september 2014 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij sprint geeneens hard terug
[..]
Tijd om je weer iets normaler te gaan gedragen.
quote:Op zondag 14 september 2014 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Van Gaal gewoon Stekelenburg had aangetrokken waren ze uit de problemen geweest.
-J. Derksen
Ik praatte niet eens tegen jou.quote:Op zondag 14 september 2014 17:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ok, maar hij deed provocerend
Di Maria en Alonso allebei onbegrijpelijkquote:Op zondag 14 september 2014 17:36 schreef napoleonfour het volgende:
Dat Real Di Maria heeft verkocht echt.
bilbaoquote:Op zondag 14 september 2014 17:36 schreef Pedroso het volgende:
Waar hebben ze Herrera eigenlijk vandaan geplukt ?
Bilbao dacht ik.quote:Op zondag 14 september 2014 17:36 schreef Pedroso het volgende:
bilboquote:Op zondag 14 september 2014 17:36 schreef Pedroso het volgende:
Na Ronaldo beste man bij Real afgelopen jaarquote:Op zondag 14 september 2014 17:36 schreef napoleonfour het volgende:
bilbao, was daar sterspelerquote:Op zondag 14 september 2014 17:36 schreef Pedroso het volgende:
Wel de hoofdprijs voor hem gevangen en last hebben ze niet van hem daar waar Man United zelfs geen CL voetbal speelt.quote:Op zondag 14 september 2014 17:36 schreef napoleonfour het volgende:
Was daar altijd één van de gevaarlijkste idd. Maar ja Madrid, die moeten nu eenmaal ieder jaar kapitalen uitgeven aan de hype(s) van het jaar.quote:Op zondag 14 september 2014 17:36 schreef napoleonfour het volgende:
united speelt in de EL toch?quote:Op zondag 14 september 2014 17:38 schreef vluggejapie99 het volgende:
Hoe speelt Di María? Zonde dat ik hem niet meer in de CL kan zien en dat hij bij dat gare United speelt.
Confederate flagquote:Op zondag 14 september 2014 17:38 schreef vluggejapie99 het volgende:
Hoe speelt Di María? Zonde dat ik hem niet meer in de CL kan zien en dat hij bij dat gare United speelt.
Nee, helemaal niks.quote:
Waar is je Duitse vlag?quote:Op zondag 14 september 2014 17:38 schreef vluggejapie99 het volgende:
quote:
quote:Op zondag 14 september 2014 17:39 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Spelen überhaupt geen Europees.
quote:
jammerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |