• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:19 schreef MissJ het volgende:
maar waarom een trio, dat mag blijkbaar?
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:19 schreef MissJ het volgende:
maar waarom een trio, dat mag blijkbaar?
Die je in Tunesie of Turkije bij de all-in resorts zietquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:25 schreef vencodark het volgende:
Due rooie lijkt wel een Russin ofzo.
Dan weet je gelijk hoe mijn zangkunsten zijnquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:27 schreef Stroom het volgende:
[..]
jawel hoor....naar weggelopen kat...
ik moest net pissen en moest hem 3x roepen, en hij kwam nog niet.quote:
Daar is dan ook gelijk alles mee gezegd.quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik moest net pissen en moest hem 3x roepen, en hij kwam nog niet.
Ik ga het straks nog een keer proberen
dit valt dood in de battlesquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:28 schreef hunter2011 het volgende:
Geen eerlijke competitie eigenlijk
Dan heb je echt hoge noodquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:29 schreef bepklep82 het volgende:
Nee bij nader inzien.. die krullen zijn lelijk!
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou Marco heeft weer 3 smaakjes voor z'n dipstickje.
hij krijgt zijn hond volgende week, en hij krijgt er een doventolk gratis bijquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:30 schreef Cee het volgende:
Iedere centimeter van Marco stijgert nu.
ja dit was de klapper van de weekquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:32 schreef bepklep82 het volgende:
Serieus.. eerst fokking 10 min reclame en dan nog maar één zo'n flutoptreden?
Zielige Martijn. aardige man is dat.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:32 schreef Cee het volgende:
Martijn's ogen gaan ook verder dichtzitten zeg.
+ gelul.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:32 schreef bepklep82 het volgende:
Serieus.. eerst fokking 10 min reclame en dan nog maar één zo'n flutoptreden?
Zo'n klapper als in ramp van de dag?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dit was de klapper van de week
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:32 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Zielige Martijn. aardige man is dat.
9/11quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:33 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Zo'n klapper als in ramp van de dag?
denk het wel, na flikken maastricht, dat welquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:34 schreef hunter2011 het volgende:
Wie van jullie gaat volgende week weer kijken?
Eerlijk zeggen
ik blijf volhoudenquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:34 schreef hunter2011 het volgende:
Eerlijk zeggen
Alleen voor dit topic.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:34 schreef hunter2011 het volgende:
Eerlijk zeggen
Concept is verneukt, aflevering echt slecht, maar.........nog steeds bijna 2,4 miljoen kijkertjes!quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:13 schreef TheVulture het volgende:
Maar begrijp ik het goed dat Amy, Lisa en Shelley nu als trio blijven meedoen?
Zo ja dan is het concept definitief
verneukt... Groepen horen in X-Factor
Klopt....maar hoor je nu de jury schreeuwen in de media over het ongekend hoge niveau dit jaar...?quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:21 schreef Cyan9 het volgende:
Wat jij slecht vindt, hoeven anderen niet perse slecht te vinden hè..
Oh, ik ben het ook niet totaal met je oneens. Tot nu toe kan de muzikale kwaliteit niet echt tippen aan eerdere seizoenen (natuurlijk met uitzonderingen). Maar ik vind het echt nog geen bagger, ik kijk er gewoon nog met plezier naar.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:17 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Klopt....maar hoor je nu de jury schreeuwen in de media over het ongekend hoge niveau dit jaar...?
Het had juist een serieuze aanpak, het was een programma dat af zou wijken van andere talentenjachten.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:24 schreef TheVulture het volgende:
Dat de kwaliteit minder is vind ik nog niet zo'n ramp, maar het is nu zo over de top gescript dat het gaat irriteren, het spontane is totaal weg. En daarnaast vind ik het echt een concept-breuk dat je nu een trio door laat gaan...
Kwaliteit verwachten op een commerciële zender.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het had juist een serieuze aanpak, het was een programma dat af zou wijken van andere talentenjachten.
Daar is niks meer van over.
Commerciële zooi met tig scripts...
Seizoen 1 was prima, hadden ze zo moeten houden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Kwaliteit verwachten op een commerciële zender.
Truequote:Op zaterdag 13 september 2014 13:07 schreef Cyan9 het volgende:
Ook de verandering in de jury is wat mij betreft niet verkeerd geweest, alleen heeft Marco z'n beste tijd wel gehad.
Yup. Al is het in vergelijking met seizoen 1 wel slecht gesteld zeg. Hele concept naar de tering en qua zangkunsten is t ook wel een beetje klaar volgens mij. De diversiteit is iig ver te zoeken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:34 schreef hunter2011 het volgende:
Eerlijk zeggen
Zelfs die kijken niet meerquote:Op maandag 15 september 2014 10:11 schreef TheVulture het volgende:
Dat er trouwens ook helemaal geen kritiek in de pers is valt me ook wel op.. die moeten die conceptaanpassingen toch ook opvallen
Die zitten allemaal in de kont van Galjaard.quote:Op maandag 15 september 2014 10:11 schreef TheVulture het volgende:
Dat er trouwens ook helemaal geen kritiek in de pers is valt me ook wel op.. die moeten die conceptaanpassingen toch ook opvallen
He, zolang Wendy maar meedoetquote:Op maandag 15 september 2014 10:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zitten allemaal in de kont van Galjaard.
Net als dat elk programma op RTL goed scoort, want het is gewoon op RTL. Zelfde programma op 6 kijkt niemand![]()
Ik heb die serie nooit gekeken maar ik geloof dat het altijd beter is dan het "druuuuk nouuu, druk nou, waarom drukt er niemand? óh jongens wat is DIT goe-oe-oeoeheoeoed' op de zijlijnquote:Op maandag 15 september 2014 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, zolang Wendy maar meedoetZelfs die geflopte 'politie'serie mag gewoon meerdere seizoenen krijgen
Ik denk dat dat ook beter is, en bij Voice kids is ze wel heel lief met kinderen.quote:Op maandag 15 september 2014 10:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Moordvrouw zo slecht nog niet
Je had verwacht dat ze elk kind met een honkbalknuppel bij de deur weg zou slaan?quote:Op maandag 15 september 2014 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook beter is, en bij Voice kids is ze wel heel lief met kinderen.
Ze doet het oprecht leuk en lief met kinderen. Dat doet ook niet iedereenquote:Op maandag 15 september 2014 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je had verwacht dat ze elk kind met een honkbalknuppel bij de deur weg zou slaan?
Dat zou nog leuke tv op kunnen leverenquote:Op maandag 15 september 2014 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je had verwacht dat ze elk kind met een honkbalknuppel bij de deur weg zou slaan?
Omgekocht door Ome John.quote:Op maandag 15 september 2014 10:11 schreef TheVulture het volgende:
Mij hebben ze het niet gevraagdquote:Op maandag 15 september 2014 12:30 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
[..]
Maar wel ruim 2 miljoen kijkertjes
ik vond vorige week wel prima. Ik kon alleen niet mee FOK!'enquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:49 schreef franklop het volgende:
Vrees dat ik toch topgear ga kijken, vorige week viel ik in slaap tijdens The Voice
ja, die rocker. De jury is gewoon te schijterig. Ja, en de rockhoek is helemaal niet vertegenwoordigd in de jury.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:03 schreef Stickertje het volgende:
De woede van vorige week is voor het grootste gedeelte weer gezakt...
Kerel had gewoon door moeten gaan![]()
Zit nu er nu al klaar voor
VanVelzen zou drukkenquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:08 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ja, die rocker. De jury is gewoon te schijterig. Ja, en de rockhoek is helemaal niet vertegenwoordigd in de jury.
quote:
Ja, Ali voegt zo weinig toe aan de juryquote:
Pas op, anders voegen ze nog Dinand of Glennis Grace toe aan de jury om een meer diverse jury te creërenquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:16 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
[..]
Ja, Ali voegt zo weinig toe aan de jury. Een beetje humor. Marco, Ilse en Trijntje zitten te veel in dezelfde pop-hoek.
hierna nog 3, volgens deze sitequote:Op vrijdag 19 september 2014 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel afleveringen met audities krijgen we nog?
Was er dan een topic over GTST?quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gewoon even een rete slecht KLB topic lezen met geluid van tv uit
Volgens Marco heeft het tettenquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:42 schreef Marieke_w het volgende:
dat is dus de definitie van knap???
quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:42 schreef Joooo-pi het volgende:
homo, jammer dat zij het nog niet weet
quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:42 schreef Joooo-pi het volgende:
homo, jammer dat zij het nog niet weet
De kastdeur zit nog potdicht.quote:
Neuhj. Ik val in slaapquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:44 schreef Joooo-pi het volgende:
Benny, dit is wel iets voor jouw adoptieteam
Ik dacht al, waarom ligt het me niet.quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Die jongen stond wel lekker mannelijk met zijn busje haarlak te sprayen
Een magere Roy Dondersquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Die jongen stond wel lekker mannelijk met zijn busje haarlak te sprayen
Clownrapper ftw!quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:45 schreef Cee het volgende:
En toch, vergelijk het met die clown-rapper van de eerste uitzending die WEL door ging en je kan maar een ding concluderen:![]()
![]()
Als Marco niet eens draait... Nopequote:Op vrijdag 19 september 2014 20:45 schreef Joooo-pi het volgende:
whut? Ze draaien niet eens. Was wel behoorlijk goed, toch?
Dit dusquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:45 schreef Cee het volgende:
En toch, vergelijk het met die clown-rapper van de eerste uitzending die WEL door ging en je kan maar een ding concluderen:![]()
![]()
Mja, maar gelukkig is er nog jamai.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:46 schreef Marieke_w het volgende:
wat een commentaar van die coaches.....kots
Praten ze niet meer na, doen ze het toch alleen zonder kandidaatquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:46 schreef Symphonic het volgende:
Het was gewoon niet goed, klaar....
Ze ging naar de filistijnen?quote:
Ik word er elke keer weer boos omquote:
ik moet er een beetje om huilenquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik word er elke keer weer boos om
O'gein, vagijn.quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:49 schreef Pheno het volgende:
41 jaar en een niet doorgebroken DJ zijn. Er is blijkbaar een hel.
niet alleen zijn wilde harenquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Hij is zijn wilde haren wel kwijt
Het is duidelijk voor de jeugd dit programma.quote:
Dank je, ik kon er mijn vinger niet op leggenquote:
Mja, ik snap dit ook niet. Alsof er geen internet in Qatar is?quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:49 schreef Stickertje het volgende:
Filmpjes hadden impact.. 10 jaar geleden.. toen er nog geen skype was..
dit. Ik vind het echt niet mooiquote:
Addicted to you... die tekst snapt hij als geen anderquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:51 schreef Pheno het volgende:
Is Rowlf op de piano bezig?
[ afbeelding ]
In Nederlands?quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:52 schreef Symphonic het volgende:
Ze haalt echt helemaal verkeerd adem
Die moet echt een keer goed les krijgen
Ik stel me nu een mocro hangend boven de wc-pot voor, wachtend op de boodschap.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik word echt doodmoe van Ali met zijn volgzame afwachtende schijthouding
Ali Bolusquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik stel me nu een mocro hangend boven de wc-pot voor, wachtend op de boodschap.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:53 schreef Cee het volgende:
[..]
ze ademt heel oppervlakkig en ze zingt door tot haar longen echt helemaa leeg zijn...quote:
Als er een poster van Ali op mijn wc hangt dan schijt ik wel een stuk gemakkelijker.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Pleepapier niet nodig.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er een poster van Ali op mijn wc hangt dan schijt ik wel een stuk gemakkelijker.
Comedy Central had net de Southpark aflevering over de grootste drolquote:
Wel veel postersquote:
Haha echt hèquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Addicted to you... die tekst snapt hij als geen ander
Nee, wel een gele tandquote:
Ali heeft net wel zijn gouden condoom gegooid. Ze wordt gratis gegangbanged met een emmer Leipe Mocro Flavourquote:
Dr vriendquote:
Ey Swa, wat jij seg! hij Telfod rieclame doen!quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ali spreekt geen Nederlands én geen Engels?
quote:
Truequote:
De trein was optijdquote:
Hou je dat nog een beetje vol?quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:58 schreef Stickertje het volgende:
oh de jury zit op andere plekken, was dit vorige week ook al
voer voor de battlesquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Te oud. Ze klikken nooit voor oud. Oh toch.
Wel beter tussen al het grut
Dat haalt sowieso bijna niemand.quote:
Christina Aguileraquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat haalt sowieso bijna niemand.
Marco hoopte op manboobsquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Ali kijkt teleurgesteld... had ie een 17 jarig meisje verwacht?
Ik wil er juist vanafquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Ali kijkt teleurgesteld... had ie een 17 jarig meisje verwacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |