quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:27 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Namens mijzelf en de gehele fractie van de regeringspartij van de Republyk Fryslan (in wording en in ballingschap)
Ja eh, je moet er wel wat voor doen hequote:Op zaterdag 6 september 2014 18:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat tagje![]()
Waarom laten ze 't bij jou wel staan en bij mij niet
Ging meer per ongeluk, was ook m'n DPS rechten en een deel van de crewfora kwijtquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja eh, je moet er wel wat voor doen he
Kop op, meid. Je bent ook niet easely pleased. Wel teased?quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat tagje![]()
Waarom laten ze 't bij jou wel staan en bij mij niet
Ik ook 1 of 2quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ging meer per ongeluk, was ook m'n DPS rechten en een deel van de crewfora kwijt
Squeezed, sneezed, allez.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:38 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Kop op, meid. Je bent ook niet easely pleased. Wel teased?
Ik ben even vergeten waarmee ik je kan chanteren.quote:
Ik denk dat wij dat allebei graag uit de openbaarheid willen houdenquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben even vergeten waarmee ik je kan chanteren.
Wat was dat van laatst ook alweer, wat je graag uit de openbaarheid wilt houden?
In dat geval is het maar goed dat ik het vergeten ben.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik denk dat wij dat allebei graag uit de openbaarheid willen houden
Zowaar heb het zwaar te pakken van jou publiekelijke biechtstoelgangetje gaan zo kwiek en adrem als hem dit dit durft te vragende ontkenningsfase voorbij aan reputatie schade verzekerd zelf is risico in schat trend settende bijdehandte tante pollewop wippen of niet?quote:
Ja is goed, bij jou of bij mij?quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:45 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Zowaar heb het zwaar te pakken van jou publiekelijke biechtstoelgangetje gaan zo kwiek en adrem als hem dit dit durft te vragende ontkenningsfase voorbij aan reputatie schade verzekerd zelf is risico in schat tend bijdehandte tante pollewop wippen of niet?
Dat tagje heb ik net gemaaktquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Good thangWas bij mij ook, behalve dat tagje
Ik DM Yv wel ff
ik eet eerst ffquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Voor huge zeker? Maar toen ik mod werd verdween mijn spellchecker tagje
Ik weet nu in ieder geval hoe ik topics sluitquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Feli man.
Meteen de mod met de beste ontgroening dit jaar wss.
Ik had gewoon uitgelogd, wat een ongein.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik weet nu in ieder geval hoe ik topics sluit
Welk jaar?quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb nog een fles wijn staan
Ik moest wel mijn gamesessie 'voor een kwartiertje' onderbrekenquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had gewoon uitgelogd, wat een ongein.
quote:
Wen er maar aan, het verschilt zich op het zicht niet heel erg veel van de normale gang van zaken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik moest wel mijn gamesessie 'voor een kwartiertje' onderbreken
Ok had gedacht jij al voorzien van fuckingmachine die permanente behoefte aan meer kan voorzien maar mazzel niet denk ik bezoek kom doen maar niet ver gaande 1e keer beetje kennen verkenende communicatie is fundatie die veelbelovend zal moeten begin wil afmaken taak die mij wachtnachtploeg vent ik gewend te blijven gaan tot niet meer kan staan hopelijk genoeg tot gauw vrijvrouw willigheid kent geen tijd van je leven beloofd etc etc.quote:
Gratis muisarmpje erbijquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik weet nu in ieder geval hoe ik topics sluit
Ja precies, helemaal goed.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:59 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ok had gedacht jij al voorzien van fuckingmachine die permanente behoefte aan meer kan voorzien maar mazzel niet denk ik bezoek kom doen maar niet ver gaande 1e keer beetje kennen verkenende communicatie is fundatie die veelbelovend zal moeten begin wil afmaken taak die mij wachtnachtploeg vent ik gewend te blijven gaan tot niet meer kan staan hopelijk genoeg tot gauw vrijvrouw willigheid kent geen tijd van je leven beloofd etc etc.
Ik zag je editquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had iets prestigieuzers verwacht.
Nu snap ik wel waarom Deadprez is afgewezen, die zit er na 3 muisklikken extra al door.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik speel Diablo, dit is een eitje
Bij zowel de s als z kwam er een kriebeltje onder dus dan weet ik het ook niet meer hoewel ik doorgaans erg m'n best doe redelijk begrijpbaar en correct Nederlands te schrijven dat is oud zeer van me omdat ik altijd veel problemen had met correcte spelling en daarvoor erg veel remedial teaching heb gevolgd en volgens mij is het nu allemaal wel redelijk volgbaar en als dat niet zo is hoor ik dat vaak van deadprez of andere users die me dat vertellen en vaak voel ik me dan een beetje naar.quote:
Je bent zelf een periode.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:04 schreef jantjevertonghen het volgende:
GEFELICITEERD HUGE! ZEER TROTS OP JE!
EN NIET ALLEEN OMDAT DAARDOOR DE LINKSE OVERNAME VAN DEADPREZ AFGEWEND IS
MAAK ER EEN MOOIE PERIODE VAN
Geeft niet, is normaal bij allochtonenquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bij zowel de s als z kwam er een kriebeltje onder dus dan weet ik het ook niet meer hoewel ik doorgaans erg m'n best doe redelijk begrijpbaar en correct Nederlands te schrijven dat is oud zeer van me omdat ik altijd veel problemen had met correcte spelling en daarvoor erg veel remedial teaching heb gevolgd en volgens mij is het nu allemaal wel redelijk volgbaar en als dat niet zo is hoor ik dat vaak van deadprez of andere users die me dat vertellen en vaak voel ik me dan een beetje naar.
Waarom moet ik nu aan die ene Sinterklaasaflevering bij Debiteuren Crediteuren van Jiskefet denken?quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja eh, je moet er wel wat voor doen he
Ook onder het randje Josquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan die ene Sinterklaasaflevering bij Debiteuren Crediteuren van Jiskefet denken?
Geen weerwoord, sorry.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Geeft niet, is normaal bij allochtonen
Gewoon leven op prana, doet Jasmuheen ook. Je hebt alleen wat water nodig eigenlijk.quote:
Ik heb gehoord dat de voorraad slotjes sinds vanmiddag op is en de nieuwe zending pas over drie en een halve week te verwachten is.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:13 schreef deadprez het volgende:
Blijft deze SC nu gewoon voor altijd trouwens?
quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de voorraad slotjes sinds vanmiddag op is en de nieuwe zending pas over drie en een halve week te verwachten is.
Wie goed doet ontmoet bloedmooie niet te vermijden dames in ondergoed gestoken doorschijnen verdwijnen alle remmen gaan losbolbeffende braniebek geef maar adres waar clash of flesh moedwillig express zal moeten gaan plaatsvinden in zinnige toekomende tijd veilig vrijen hebben aan mij besteed is efficiënt moment voor elkaar klaar staan komende tijd van geiligheid niet kan wachten nachten gebruiken krachten charismatisch samenzijn your place is mine so sooner better know where to go plz?quote:
Mooi dat soort mensen met dat soort waanbeelden terwijl er dagelijks honderdduizenden mensen in Afrika het tegendeel bewijzen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Gewoon leven op prana, doet Jasmuheen ook. Je hebt alleen wat water nodig eigenlijk.![]()
Ik heb het ooit geprobeerd, hield het vijf weken vol zonder eten. Tsja, het vlees is zwak.![]()
Wellicht kan ik het in de nabije toekomst langer volhouden, een jaar of zo.
Dus je voorkeur voor jong geldt niet enkel voor meisjes.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:15 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Wijn uit het jaar 2017 is pas lekker.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:15 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Wijn uit het jaar 2017 is pas lekker.
Ga jij nog eens slapen ofzo?quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:15 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Wie goed doet ontmoet bloedmooie niet te vermijden dames in ondergoed gestoken doorschijnen verdwijnen alle remmen gaan losbolbeffende braniebek geef maar adres waar clash of flesh moedwillig express zal moeten gaan plaatsvinden in zinnige toekomende tijd veilig vrijen hebben aan mij besteed is efficiënt moment voor elkaar klaar staan komende tijd van geiligheid niet kan wachten nachten gebruiken krachten charismatisch samenzijn your place is mine so sooner better know where to go plz?
Mijn filosofen heb ik graag oud, liefst uit de Griekse tijd en kaas heb ik ook graag oud.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dus je voorkeur voor jong geldt niet enkel voor meisjes.
Dit idd. Tering zeg.quote:
Anno 2014 kan je ook wel verder komen dan Johan Cruijf.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mijn filosofen heb ik graag oud, liefst uit de Griekse tijd en kaas heb ik ook graag oud.![]()
Filosofen anno 2014: Johan Cruijff
Filosofen anno -400: Socrates
Dan ga ik liever voor Socrates.
Volgens mij ben je niet zo op de hoogte van wat er geschreven en gepubliceerd wordt binnen de academische filosofie tegenwoordig. Of je vond dit een leuk grapje, dat kan ook.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mijn filosofen heb ik graag oud, liefst uit de Griekse tijd en kaas heb ik ook graag oud.![]()
Filosofen anno 2014: Johan Cruijff
Filosofen anno -400: Socrates
Dan ga ik liever voor Socrates.
Heb gedaan vanmorgen wakker werd met goede moedwillig saboteren klaas Vaak doe ik niet was 8 dagen wakker wauwelend over wat eigenlijk niet heb weer pep dus maak borst maar nat voor verbale ejaculatie facial verlangde naar repliek waar van gediend is sta je te wachten periodiek herladen niet versmaden hersenspagetti bolonaise mayonaise maak je niet dik tevredenheid kent geen tijd wanneer kan.quote:
Ik ben gequoot voor Deadprez ! Nee, heb genoeg geslapen was 4u of zo en was weer wakker tot wekker niet heb afgaat als vergiet kop is dat niet dus doorgaan met torpederen heren die niet voorziet aan wat dan ook ellendebende ruimende griet niet te missen is raken niet uitgepraat.quote:
Ben ontroostbaar.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
Deadprez heeft waarschijnelijk een enorme depressie nu. Na 2 weken uitsloven geen resultaat.
Ja jij wel hequote:Op zaterdag 6 september 2014 19:47 schreef deadprez het volgende:
De eerste note van de nieuwe mod maakte veel goed tho.
ahaha kkjellyquote:
Ik 113 nu, mooi getal wel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik heb 49 notes, niets erbij volgens mij.
Kutuser zijn.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hoe kom je aan zoveel notes, wat doe je daarvoor, srs
he wat leuk ik ookquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ben ik ook wel vind ik, maar heb er maar 5
Haha pussyquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik krijg er tegenwoordig ook nooit meer bij, behalve die van vandaag dus.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kusje op je boos jatoch aahhah ;$quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja sorry was beetje boos spijt me zal niet meer doen oke?
ja is goed mss kun je ook kusje ergens anders geven? :squote:Op zaterdag 6 september 2014 19:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kusje op je boos jatoch aahhah ;$
Not even jokin'quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:00 schreef deadprez het volgende:
Nou, ik ga de pijn van niet verkozen worden tot mod maar wegzuipen.
nee is illegaal sorry ;squote:Op zaterdag 6 september 2014 20:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ja is goed mss kun je ook kusje ergens anders geven? :s
Ben je in de pubertijd aangekomen Guus?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ja is goed mss kun je ook kusje ergens anders geven? :s
viel spassquote:
Met je nieuwe klasgenoten?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:00 schreef deadprez het volgende:
Helemaal nietquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee is illegaal sorry ;s
Jaar of 3 geleden, ja.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben je in de pubertijd aangekomen Guus?
lekker in de soosquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Met je nieuwe klasgenoten?
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:00 schreef deadprez het volgende:
Mooie grijze rook heeft mijn voorkeur, beetje blauwe schijn is ook goed.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Komt er al witte rook uit de pijp?
Mooi grijs is niet lelijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mooie grijze rook heeft mijn voorkeur, beetje blauwe schijn is ook goed.
Vette Zware Van Nelle rook, vluchtige Drum rook, bedompte 3/4 rook.quote:
Waar hersenen zitten kan geen haar groeien natuurlijk.quote:
Ik krijg weer trek in een peukquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vette Zware Van Nelle rook, vluchtige Drum rook, bedompte 3/4 rook.
Rook kan best mooi zijn.
Nobele sport, ik ben d'r wel handig mee, eveneens als met zo'n "waterval".quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kringetjes blazen heb ik helaas nooit geleerd
Kan hier niet om lachen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:07 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Oh jee, een online hersenbloeding. Ik bel een ambulance voor je.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:07 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Oh jee, een online hersenbloeding. Ik bel een ambulance voor je.
je zei nog dat m'n sollicitatie prima wasquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Komt er al witte rook uit de pijp?
Ik was zo'n kettingroker die alleen maar zenuwachtig aan zijn sigaret kon trekken zodat hij weer een nieuw haaltje kon nemen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nobele sport, ik ben d'r wel handig mee, eveneens als met zo'n "waterval".
Ik vond het gewoon een no-brainer.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:10 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nu vertrouw ik het echt niet meer, weer een symptoom afgestreept.
Was ook prima. Ik ga er ook helemaal niet over. Ik heb ze allemaal met plezier gelezen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
je zei nog dat m'n sollicitatie prima was![]()
Kijk nu spreken we weer met duidelijke taal tegen elkaar.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon een no-brainer.
oh maar je hebt wel enige vorm van invloed neem ik aan? of helemaal nietquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Was ook prima. Ik ga er ook helemaal niet over. Ik heb ze allemaal met plezier gelezen.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me nergens mee bemoei. Ik vind het leuk om te lezen en wat mij betreft kunnen er wel 10 mensen mod worden, maar verder. Ik vind het allemaal prima.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
oh maar je hebt wel enige vorm van invloed neem ik aan? of helemaal niet
Die van mij was gewoon pure bagger joh.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Was ook prima. Ik ga er ook helemaal niet over. Ik heb ze allemaal met plezier gelezen.
dat zeg je gewoon omdat je niet gekozen bentquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die van mij was gewoon pure bagger joh.
Die van jou heb ik er gewoon tussenuit gehaald en geshredderd natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die van mij was gewoon pure bagger joh.
had je ook toegang tot m'n cv eigenlijkquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die van jou heb ik er gewoon tussenuit gehaald en geshredderd natuurlijk.
Nee, maar dat soort dingen moet je me ook helemaal niet toevertrouwen natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
had je ook toegang tot m'n cv eigenlijk
Altijd al geweten dat je bang was voor een alfamannetje in het modteam.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die van jou heb ik er gewoon tussenuit gehaald en geshredderd natuurlijk.
Ik heb een fles vlierbessensap van Luna e Terra staan. En aardbeien-sinaasappelsap.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:00 schreef deadprez het volgende:
onder m'n sollicitatie stond m'n volledige naam, kon je die wel zien?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, maar dat soort dingen moet je me ook helemaal niet toevertrouwen natuurlijk.
Dan zou ik even moet kijken, dat weet ik echt niet meer.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
onder m'n sollicitatie stond m'n volledige naam, kon je die wel zien?
Nee.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wat___quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
had je ook toegang tot m'n cv eigenlijk
Al zou ik eventuele moeders en of zusjes graag ontmoeten, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mevrouw Drebin ingelicht.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Al zou ik eventuele moeders en of zusjes graag ontmoeten, maar dat terzijde.
Enkel Jezus is alfa maar dat leer je wel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat je bang was voor een alfamannetje in het modteam.
was alleen voor leeftijd en middelbare schoolniveauquote:
tr gemachtquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Al zou ik eventuele moeders en of zusjes graag ontmoeten, maar dat terzijde.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:37 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Enkel Jezus is alfa maar dat leer je wel.
Een half keertjequote:Op zaterdag 6 september 2014 20:37 schreef wolfrolf het volgende:
Maar ehm Huge, hoeveel keer heb je onder Yvonnes bureau gezeten voor dit baantje?
Zijn er ook mensen die geen drugs gebruiken hier dan?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:03 schreef BlauweTijger het volgende:
Hugecooll is toch die drugsgebruiker?
Volgens mij niet hoor.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:03 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zijn er ook mensen die geen drugs gebruiken hier dan?
Ja, ik.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hmm okequote:
Ik kan het me niet herinneren.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:05 schreef BlauweTijger het volgende:
Hmm okeNiks mis mee, maar kan me herinneren dat die veel in die drugstopics poste. Zie hem iig niet vaak in KLB of ligt dat aan mij?
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:03 schreef BlauweTijger het volgende:
jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Anabolen werken niet voor je beenspieren toch?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je voor die ectoarmpjes al anabolen nodig hebt...
Dat soort mensenquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
getraindt niggerquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Bedankt dat je mij zo getraind vindt dan
Niet helemaal eerlijk though maar ieder z'n meug.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Bedankt dat je mij zo getraind vindt dan
Weet ik hetquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Anabolen werken niet voor je beenspieren toch?
Huh?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:03 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet helemaal eerlijk though maar ieder z'n meug.
sorry...quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
O sorry, wist niet dat je moslim was.
Wat is 4FMP?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
HeyJij postte best vaak mee in dat 4FMP topic toch?
Misschien bedoel ik iemand anders.quote:
zo breed ben je idd nie5yquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Anabool genoemd worden als je natural ben.
Met iedere keer dat je jezelf verdedigd neemt de geloofwaardigheid af.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Anabool genoemd worden als je natural ben.
ruiken ook echt ranzigquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Varkens zijn toch maar smerige dieren
Tuurlijk ben ik niet extreem breed. Ik ben aestheticquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:11 schreef Thezappa het volgende:
[..]
zo breed ben je idd nie5y
wel duckfaced
Ik heb zelfs nog nooit geblowdquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Misschien bedoel ik iemand anders... maar ik weet het bijna 100% zeker. Want zeg eens eerlijk, je bent best bekend met drugs enzo toch?
hhuh huhhhquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik niet extreem breed. Ik ben aesthetic
Hmm.. dan ben jij het nietquote:
Beter dan fantaseren in ieder geval.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:12 schreef housesoftheholy het volgende:
wel leuk, praten over het lichaam van BT
Ben je al nat?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:12 schreef housesoftheholy het volgende:
No worriesquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm.. dan ben jij het nietAls diegene mij te binnen schiet zal ik het melden.
excuus.
natje ervan?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:12 schreef housesoftheholy het volgende:
Kopje thee drinken dan maar.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:12 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik begin shitfaced te worden trouwens
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beter dan fantaseren in ieder geval.
quote:
quote:
ja...ik hou echt van vlees hoor..maar meer kalf , lam , rund..quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik eet bijna geen vlees meer. Af en toe een visje.
Ik eet enkel kibbeling en lekkerbek. Geen haute cuisine plox.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:13 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja...ik hou echt van vlees hoor..maar meer kalf , lam , rund..
maar schwein..nee..
is garnaal vis dan?
Nee, kom net bij de Griek vandaan. Ik schijt zometeen alles onder hier.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:14 schreef housesoftheholy het volgende:
Volgens mij is de enige die nu nat is BT
Premature ejaculatie is een bitch.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:14 schreef housesoftheholy het volgende:
Volgens mij is de enige die nu nat is BT
vingervingervis ken je diequote:Op zaterdag 6 september 2014 22:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik eet enkel kibbeling en lekkerbek. Geen haute cuisine plox.
ligt eraan in welke situatiequote:Op zaterdag 6 september 2014 22:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Premature ejaculatie is een bitch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ligt eraan in welke situatieWe hebben het over ongecontroleerd vroegtijdig klaarkomen en jij komt met naakte mannen op de proppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Het had mij sterk verbaasd eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gecondoleerd trouwens. Ik dacht echt dat jij mod ging worden.
zeker varkensvleesje gegetenquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, kom net bij de Griek vandaan. Ik schijt zometeen alles onder hier.
Klik er nou maar op.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
We hebben het over ongecontroleerd vroegtijdig klaarkomen en jij komt met naakte mannen op de proppen?
Wat.
Echt classyquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, kom net bij de Griek vandaan. Ik schijt zometeen alles onder hier.
Marathon Mixquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:16 schreef Thezappa het volgende:
[..]
zeker varkensvleesje gegeten
geeft pukkels..
trouwens anabolen ook
neequote:
Hij komt al behoorlijk kapot overquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:16 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nee
ik ga ff drankje pakken
moet mijn geest voor vanavond kapot maken
[..]
ligt eraan in welke situatieDYEL?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Nee toen ik er op klikte dacht ik dat je foto van mij zag. Want we hadden het over mijn lichaam. Maar je zag een blote reet van iemand anders.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar wat wou je nou precies duidelijk maken?
jawelquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:17 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hou je niet van grieks hi ha ho
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik klikte dit aan omdat ik signalen kreeg over het blote lichaam van blauw tijgertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
[..]
ligt eraan in welke situatieIk keek in dat topic en damn wat voelde ik me gay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ookquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik keek in dat topic en damn wat voelde ik me gay.
...watquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Een anus als een rotonde of niet?
Kk dat was Idd gayquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik keek in dat topic en damn wat voelde ik me gay.
ook zo teleurgesteld dat dp het niet is gewordenquote:
Heeft hij je ook gepijpt?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja daar geniet ik dan wel weer van.
Neequote:Op zaterdag 6 september 2014 22:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ook zo teleurgesteld dat dp het niet is geworden
je hebt de ontgroening gemist manquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee![]()
Als hij het echt graag had gewild vind ik het wel sneu voor hem..
leuk zoquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hij komt al behoorlijk kapot over
jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar ben je al langer dan vanavond alleen mee bezig dacht ik zo.
Oh shit, vertel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
je hebt de ontgroening gemist man
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik pas er altijd mee op want als mijn vrouw ze ziet... Dan is het idee dat Frank toch wel onder de zwaartekracht te lijden heeft gehad niet ver weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dat je op mijn vrouw zit te wachten natuurlijk.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Dirty toch :squote:Op zaterdag 6 september 2014 22:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, ik vind je een beetje vies sry
Maar waarom zou ik foto's van jouw lichaam willen zien?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee toen ik er op klikte dacht ik dat je foto van mij zag. Want we hadden het over mijn lichaam. Maar je zag een blote reet van iemand anders.nvm
was echt niet normaalquote:
hahaha..quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
was echt niet normaaleen uur nonstop bagger en op het laatst moest opa ingrijpen.
HC was aan het "andere dingen aan het doen'' (gamen) dus hij was fokking sloom met het sluiten van topics
Niets mis mee.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
was echt niet normaaleen uur nonstop bagger en op het laatst moest opa ingrijpen.
HC was aan het "andere dingen aan het doen'' (gamen) dus hij was fokking sloom met het sluiten van topics
Ze kan toch wel koken mag ik hopen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet dat je op mijn vrouw zit te wachten natuurlijk.
Niet geweldig maar beter dan ik.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze kan toch wel koken mag ik hopen?
Rijke ouders? Kan het wachten waard zijn, jij bent toch nog in gemeenschap van goederen getrouwd lijkt me.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet geweldig maar beter dan ik.
kut is dit...quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet geweldig maar beter dan ik.
je had trouwens wel gelijk dat het iemand zou worden waarvan niemand het verwachttequote:
Nou nee, niet echt. Beide niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Rijke ouders? Kan het wachten waard zijn, jij bent toch nog in gemeenschap van goederen getrouwd lijkt me.
moet jij trouwens niet stappe ofzo? je bent toch onderde 25?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Rijke ouders? Kan het wachten waard zijn, jij bent toch nog in gemeenschap van goederen getrouwd lijkt me.
Ik stap nooit.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:32 schreef Thezappa het volgende:
[..]
moet jij trouwens niet stappe ofzo? je bent toch onderde 25?
gaat het?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:31 schreef Thezappa het volgende:
[..]
kut is dit...
je kan dus alleen fatsoenlijk eten in een restauti
Intellectuelen verzamelen zich in KLB dezer dagen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:32 schreef Thezappa het volgende:
[..]
moet jij trouwens niet stappe ofzo? je bent toch onderde 25?
Dan resteert nog maar één doorslaggevend aspect en mag je jezelf als gezegend beschouwen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou nee, niet echt. Beide niet.
Ander gespuis ookquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Intellectuelen verzamelen zich in KLB dezer dagen.
Hehehe.. Ik zit op elke vrouw te wachten Frank.. maar ik zal die van jou onaangeraakt laten door mij.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik pas er altijd mee op want als mijn vrouw ze ziet... Dan is het idee dat Frank toch wel onder de zwaartekracht te lijden heeft gehad niet ver weg.
Niet dat je op mijn vrouw zit te wachten natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |