hij is playboy togquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:21 schreef 2NutZ het volgende:
Lees ff stukje terug maar damn bt kan niet tegen kritiekvan die sneren als iemand weer iets zegt over zijn idiote broekspijpen.
Zou schijt hebben. En mijn broek never zo dragen
Hahahahaquote:
Nu al?quote:
Klootzak.quote:
Het woord 'schaft'quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:52 schreef Salatrel het volgende:
zo kon ik op een dienst van 6 uur een half uur eerder pleite en doordat een andere klus was vervallen had ik ook nog eens een schaft van 1:50![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:21 schreef 2NutZ het volgende:
Zou schijt hebben. En mijn broek vandaag weer zo dragen![]()
Ja man.quote:
wat is mis mee?quote:
ohhh ik zie het al.... werkluiquote:Schaft kan verwijzen naar:
Schaft (pauze), etenspauze van werklui.
Ja dunnoquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat is mis mee?
[..]
ohhh ik zie het al.... werklui
quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:58 schreef 2NutZ het volgende:
Sinds ik niet meer bij het station werk mis ik de kaas/bacon broodjes van die broodjeszaak
Past prima bij 2NutZ. Zie hem echt als zo'n debiteuren crediteuren figuur. Met 4ebe als juffrouw Janniequote:Op vrijdag 5 september 2014 09:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat is mis mee?
[..]
ohhh ik zie het al.... werklui
Huh? je hebt wel aparte conclusies somsquote:
Je zit er idd niet ver naastquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Past prima bij 2NutZ. Zie hem echt als zo'n debiteuren crediteuren figuur. Met 4ebe als juffrouw Jannie
Nee hoor, je zegt 'sinds ik niet meer bij het station werk' en daar is vaak een Hema dus dacht misschien verkoop je hotdogs.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
Huh? je hebt wel aparte conclusies soms
hahahahaha ;pquote:
Achter het station werken?quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dunnogewoon stom woord... doet me denken aan schacht. Ofzo.
Sinds ik niet meer bij het station werk mis ik de kaas/bacon broodjes van die broodjeszaak
Ik moest er van lachen, echt.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee hoor, je zegt 'sinds ik niet meer bij het station werk' en daar is vaak een Hema dus dacht misschien verkoop je hotdogs.
Juistquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar bij het station is dus in de buurt van het station?
Naast.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Leer lezen, borstkastlikker.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Naast.haha jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
DMquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hey kippenkut, hoe was je date?
borstkastquote:
Aldus de faggot die gefrustreerd op alles kankert en met alles mee waait zodat zijn onzekere ik niet raakbaar is maar zelf zo onzeker lijkt als de pest.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:21 schreef 2NutZ het volgende:
Lees ff stukje terug maar damn bt kan niet tegen kritiekvan die sneren als iemand weer iets zegt over zijn idiote broekspijpen.
Zou schijt hebben. En mijn broek never zo dragen
stats nuquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee hij weet dat ik een kast ben, geeft niet
quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Aldus de faggot die gefrustreerd op alles kankert en met alles mee waait zodat zijn onzekere ik niet raakbaar is maar zelf zo onzeker lijkt als de pest.
ga jezelf wegen kutquote:
Ah de palestijn met de jodenneus is er weerquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Aldus de faggot die gefrustreerd op alles kankert en met alles mee waait zodat zijn onzekere ik niet raakbaar is maar zelf zo onzeker lijkt als de pest.
Jij bent ook geen domoorquote:
Hahahaha ja ;D lolquote:
No.quote:
2NutZ. Toen hij optrad bij het Groninger cabaretfestival lachte er helemaal niemand. Zelfs zijn zus achter de piano niet, maar zij kende alle grappen al. Vandaarquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
2NutZ. Toen hij optrad bij het Groninger cabaretfestival lachte er helemaal niemand. Zelfs zijn zus achter de piano niet, maar zij kende alle grappen al. Vandaar
quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
2NutZ. Toen hij optrad bij het Groninger cabaretfestival lachte er helemaal niemand. Zelfs zijn zus achter de piano niet, maar zij kende alle grappen al. Vandaar
*Zusje.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eigenlijk had je nu een anekdote over zijn zus moeten vertellen
Maar die oude 2NutZ zei: "als jij ooit één klauw naar mijn dochter uitsteekt, schiet ik je hartstikke dood." Nou, daar was hij dan mooi twee weken te laat meequote:Op vrijdag 5 september 2014 10:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eigenlijk had je nu een anekdote over zijn zus moeten vertellen
Gelukkig leest ze niet mee. Ze Is carnaval vierenquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar die oude 2NutZ zei: "als jij ooit één klauw naar mijn dochter uitsteekt, schiet ik je hartstikke dood." Nou, daar was hij dan mooi twee weken te laat mee
Net als die oude 2NutZ.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig leest ze niet mee. Ze Is carnaval vieren
ouwe vogelzoeker geile kikkerquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:03 schreef fyah het volgende:
ONZ / Zaken gedaan met een randdebiel
om de zoveel tijd deze weer ff lezen
quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:24 schreef Robophatt het volgende:
Serieus fucking puberale kutbende hier doe eens godverdomme normaal of ik flikker jullie er allemaal af.
Kom vechten ik nak je.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:24 schreef Robophatt het volgende:
Serieus fucking puberale kutbende hier doe eens godverdomme normaal of ik flikker jullie er allemaal af.
Hahaha echt hequote:Op vrijdag 5 september 2014 11:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, dan post je toch lekker niet meid.
Hey schatje, nog squatten vandaag?quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:24 schreef Robophatt het volgende:
Jou niet Mortiequote:
doe normaal reservebelgquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:24 schreef Robophatt het volgende:
Ik heb haar natuurlijk al gedm'd om te zeggen dat ze hem eerst naar mij mag sturen maar ik heb nog niksquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
Hahaha echt he
"pls haal mij over om te posten pls"
Nee gewoon normaal doen. Serieus elke keer als ik hier kijk zit iedereen op elkaar te kankeren. Hoef hier niet zo nodig te posten amar ben sentimentele bitch dus klaag er maar gewoon over in de hoop dat het ophoudt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kom vechten ik nak je.
Wat vind je hier van btw? op die opmerking die veer quote?
[..]
Hahaha echt he![]()
"pls haal mij over om te posten pls"
Nee had gisteren legday jwz niks lopen vandaag.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hey schatje, nog squatten vandaag?
Wel voorzichtig graag, net mijn broekspijpen opgerold en zitten eindelijk in model.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:24 schreef Robophatt het volgende:
Nicequote:Op vrijdag 5 september 2014 11:27 schreef Robophatt het volgende:
Nee had gisteren legday jwz niks lopen vandaag.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wel voorzichtig graag, net mijn broekspijpen opgerold en zitten eindelijk in model.
Vind je dat chill om armen los te trainen ja?quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nice![]()
Armen en buik vandaag.Rest al gedaan dus dan moet je.
Steken, ik ben toch zeker geen Marokkaan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb je er geen veiligheidsspelden in gedaan om ze vast te zetten? Of gewoon met een klein steekje, net zo makkelijk toch
Jaquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vind je dat chill om armen los te trainen ja?
Je maakt je uit de voeten?quote:
Ja dat laatste is inderdaad wel relaxt, doe ik vaker op cardiodagen om daar nog iets boeiends van te maken zeg maarquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
JaGewoon je guns oppompen tot je niet eens meer je water kan drinken. Dan 2 parcourtjes buik van 5 setjes om je core te slopen.
Lekkah.
Sowieso wel een goeie tip misschien als je VOORDAT je begint met buik je al 20-30 minuutjes cardio gedaan hebt zodat je in de verbrandingsfase zitquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat laatste is inderdaad wel relaxt, doe ik vaker op cardiodagen om daar nog iets boeiends van te maken zeg maar
Awwwwwquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee gewoon normaal doen. Serieus elke keer als ik hier kijk zit iedereen op elkaar te kankeren. Hoef hier niet zo nodig te posten amar ben sentimentele bitch dus klaag er maar gewoon over in de hoop dat het ophoudt.
[..]
Nee had gisteren legday jwz niks lopen vandaag.
sorry juffrouwquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:24 schreef Robophatt het volgende:
Doe ik sowieso, tussen de twee cardioreeksen door zeg maarquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Sowieso wel een goeie tip misschien als je VOORDAT je begint met buik je al 20-30 minuutjes cardio gedaan hebt zodat je in de verbrandingsfase zitGaat je buik harder slopen.
"Als ik vaker plaatjes post vanmijn stylo hebben ze vast geen kritiek meerquote:
Doe jij je pijpen maar gewoon dan denk ik er over naar.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja dus doe godver nou eens normaal kkdebiel.
Nicequote:Op vrijdag 5 september 2014 11:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Doe ik sowieso, tussen de twee cardioreeksen door zeg maar
Who caresquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Als ik vaker plaatjes post vanmijn stylo hebben ze vast geen kritiek meer"
ik pijp gewoon hoor wtf :squote:Op vrijdag 5 september 2014 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe jij je pijpen maar gewoon dan denk ik er over naar.
Braaf. Jij mag een kop thee voor me halen.quote:
Ah mij weer negeren hequote:Op vrijdag 5 september 2014 11:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Braaf. Jij mag een kop thee voor me halen.
OK :squote:
Sekreet*quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah mij weer negeren hesecreet.
[..]
OK :s
welke smaak?quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Braaf. Jij mag een kop thee voor me halen.
Trud.quote:
Groene thee graag.quote:
Ohquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee hij bedoelde secret. Geheimpje hihi :$
Is dat diezelfde kerel als http://www.dontevenreply.com/ ? Die is echt baasquote:
Kende heel die reeks niet, ik lig hier krom.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is dat diezelfde kerel als http://www.dontevenreply.com/ ? Die is echt baas
Doet me ook denken aan http://www.27bslash6.com/Lang geleden dat ik die gelezen heb. Vanavond even kijken of er wat nieuws opstaat.
Ja is een kerel die doet / deed dat echt vaak, echt fantastisch.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:58 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Kende heel die reeks niet, ik lig hier krom.
tot u dienstquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Groene thee graag.
[..]
OhWel raar scheldwoord
Hij zal wel terugbellen ofzo om mee te delen dat het een grap was, hoop ik tochquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja is een kerel die doet / deed dat echt vaak, echt fantastisch.
Die andere website is ook fantastisch, die kerel is echt een klootzak.
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:01 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Hij zal wel terugbellen ofzo om mee te delen dat het een grap was, hoop ik toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klassiekertje deze trouwens: http://www.27bslash6.com/missy.html"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Volgens mij niet
Helaas bijna geen nieuwe op 27b/6Wel een paar gelukkig
Ja van die kat, ken ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klassiekertje deze trouwens: http://www.27bslash6.com/missy.html
Begin te twijfelen of het wel echt is btw. Volgens mij verzint hij gewoon verhaaltjes.
Die sms'jes zouden dan ook wel verzonnen kunnen zijn.Het is wat, Belg zijn.
[..]
Volgens mij niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klassiekertje deze trouwens: http://www.27bslash6.com/missy.html
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
[..]
Volgens mij niet
Stukgegaan om die van de katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klassiekertje deze trouwens: http://www.27bslash6.com/missy.html
Ben niet uit geweestquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gisteren nog gehosseld met dima & bt?
Ga jy dan meequote:Op vrijdag 5 september 2014 12:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat een gemis in den haag. ;s;s;s
Uitgaan is niet meer wat het was, meestal een ruimte vol mensen die daar ook niet willen zijn.quote:
Wel waar. Maarquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Uitgaan is niet meer wat het was, meestal een ruimte vol mensen die daar ook niet willen zijn.
Mensen die er alleen maar staan omdat mensen het op een of andere manier van hun verwachten,
en dan nog niet te spreken over hoe duur het relatief is tegenwoordig.
Huisfissa's zijn het beste, fuck uitgaan.
Kunnen ook carnavallenquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Fix een huis fissa ik kom wel langs als snowbells komt, wuehaheha.
Neem ik ook zo'n pruikquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahaha, samen met mur naar Brabant?
strong broscience up in this bitchquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Sowieso wel een goeie tip misschien als je VOORDAT je begint met buik je al 20-30 minuutjes cardio gedaan hebt zodat je in de verbrandingsfase zitGaat je buik harder slopen.
Not sure if positive or...quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
strong broscience up in this bitch
sukkelquote:
Het hint wel meer naar positive hoor :squote:
Oja gardameer.quote:
Italie toch?quote:
met henk en de kidsquote:
Wist niet dat ze naar Nice ging.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:52 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zo faal ik ff.. Nice ja, dat is Italie
4ebe en kidsquote:
om maar even inhoudelijk te reageren:quote:
Oh dacht dat ze hier ITalie zei.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zag zoiets voorbijkomen op FB .. met ene Nick, is dat een FOK!ker?
Wowquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
om maar even inhoudelijk te reageren:
Het is niet zo dat je buikvet sneller zal verbranden doordat je eerst cardio doet en daardoor in de verbrandingsfase zit. Spot reduction bestaat niet. Sterker nog, ik denk dat je beter resultaat behaald bij je Abs training als je eerst je abs traint en daarna cardio doet. Zo zorg je er voor dat je met de ab training al door je glycogeen voorraad heen bent, heb je je abs een intensievere workout kunnen geven en ben je efficiënter vet aan het verbranden.
Ook gebruik je je abs behoorlijk bij intensieve cardio (posture) en als je dan cardio doet VOOR abs doet kan je abs training er onder lijden.
vindt ze leukquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wist niet dat ze naar Nice ging.
[..]
4ebe en kids
Ja, om ze op de snelweg af te zetten misschien.quote:
Strong broscience up in this bitchquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
om maar even inhoudelijk te reageren:
Het is niet zo dat je buikvet sneller zal verbranden doordat je eerst cardio doet en daardoor in de verbrandingsfase zit. Spot reduction bestaat niet. Sterker nog, ik denk dat je beter resultaat behaald bij je Abs training als je eerst je abs traint en daarna cardio doet. Zo zorg je er voor dat je met de ab training al door je glycogeen voorraad heen bent, heb je je abs een intensievere workout kunnen geven en ben je efficiënter vet aan het verbranden.
Ook gebruik je je abs behoorlijk bij intensieve cardio (posture) en als je dan cardio doet VOOR abs doet kan je abs training er onder lijden.
quote:
ja. Bambina zit in italie.quote:
Animatie?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:47 schreef wise het volgende:
[..]
ja. Bambina zit in italie.
Hoorde dat ze op de camping waar ze heen ging een leuk uitgebreid kinderprogramma hebben.
Weten we iig zeker dat ze zich vermaakt.
Ja datquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:49 schreef LudoSanders het volgende:
Ik dacht dat wise 4ebe deed, maar blijkt nu ene Nick te zijn?
Dacht ik ook altijd idd ;squote:Op vrijdag 5 september 2014 14:49 schreef LudoSanders het volgende:
misschien is het een nicknamequote:Op vrijdag 5 september 2014 14:49 schreef LudoSanders het volgende:
Mooie meisjes met mooie kledij in de dancing.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Uitgaan is niet meer wat het was, meestal een ruimte vol mensen die daar ook niet willen zijn.
Mensen die er alleen maar staan omdat mensen het op een of andere manier van hun verwachten,
en dan nog niet te spreken over hoe duur het relatief is tegenwoordig.
Huisfissa's zijn het beste, fuck uitgaan.
ONZ / [DE GYM #509] Raymond and Sander sitting in a treequote:
gaat ie zo reageren. Zal je nog een keer adviserenquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Strong broscience up in this bitch
[..]
Was gewoon positief bedoeld hoorquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gaat ie zo reageren. Zal je nog een keer adviseren
je weet dat de term broscience niet positief is he?quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Was gewoon positief bedoeld hoorNet zoals jij bij mij deed.
Neequote:Op vrijdag 5 september 2014 17:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je weet dat de term broscience niet positief is he?
Wat?quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah de palestijn met de jodenneus is er weer
bij deze dan he.quote:
'Melding' ookquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ONZ / [DE GYM #509] Raymond and Sander sitting in a tree
Ik heb er melding van gemaakt.
Hahahaha.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Was gewoon positief bedoeld hoorNet zoals jij bij mij deed.
niet zo broeia doen pikketrekker, ik sloop jequote:
Van iemand die altijd maar loopt te kutte hoef ik geen knowledge hoorquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha damn, hij zal nog 's knowledge kicken.
ahaahahahahah ;pquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
niet zo broeia doen pikketrekker, ik sloop je
quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:03 schreef Robophatt het volgende:
Goede daad verricht bij de Appie
Mega dik meisje met een ongelukkige blik in haar ogen vroeg of er nog donuts waren. Ik zei van niet, maar had er nog gewoon in de diepvries liggen. Moest haar tegen haarzelf beschermen.
Ms is ze nu wel voor de trein gesprongen omdat ze haar megadonuthonger niet bevredigd kreeg.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:03 schreef Robophatt het volgende:
Mega dik meisje met een ongelukkige blik in haar ogen vroeg of er nog donuts waren. Ik zei van niet, maar had er nog gewoon in de diepvries liggen. Moest haar tegen haarzelf beschermen.
Hahaha zullen z'n docenten blij mee zijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]!
Toen een gozertje van 8 een keer vroeg waar de energy drink stond en ik het aanwees pakte hij de light-versie, toen ik zei dat deze suikervrij was pakte hij de normale en bedankte me. Still not sure if right or wrong
.
Hulpdiensten die opruimen be like 'spektakel'.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Ms is ze nu wel voor de trein gesprongen omdat ze haar megadonuthonger niet bevredigd kreeg.
Kkquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hulpdiensten die opruimen be like 'spektakel'.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja. net zoals jij en wickedmen mij constant ownen.
BT pls, je wordt al constant gepest en belachelijk gemaakt hier door een zeker cluppie.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Huh? Mij in 1 zin met wickedmen?
Neger alsjeblieft. Al pest het hele forum me. Sowieso 'pesten'...quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:25 schreef wickedmen het volgende:
BT pls, je wordt al constant gepest en belachelijk gemaakt hier door een zeker cluppie.
Waarom dan telkens quasi oh ik vind het niet erg en laat ik onbewust meer uitdagen doen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Neger alsjeblieft. Al pest het hele forum me. Sowieso 'pesten'...
Meer uitdagen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:27 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waarom dan telkens quasi oh ik vind het niet erg en laat ik onbewust meer uitdagen doen?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Meer uitdagen?Je hebt toch wel door dat wat ik ook zeg het toch altijd fout is?
![]()
![]()
Ik geef geen neuk vriendquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
En dan serieus een neuk geven. Ik vind deze forum leuk!
Neger wat?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk vriendGeen zorgen. Heb trouwens cuffed jeans aan vandaag die keurig hangen boven mijn Asics
Baas BTquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Neger alsjeblieft. Al pest het hele forum me. Sowieso 'pesten'...
R&P / Hoe afkomen van hardnekkige verliefdheid?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Eey Dima hoe gaat het met de chicks?
quote:
Die TTquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
R&P / Hoe afkomen van hardnekkige verliefdheid?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
R&P / Hoe afkomen van hardnekkige verliefdheid?
Zo ken ik je weer het liefst.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Oh de OP en het hele topic is eigenlijk ook vrij triest.![]()
Neger wat?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nieuwe G-Unit EP en een Hot 97 freestyle. Mi gado mi conjo, The Unit is back
.
I suggest youquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kapitein buitenbeen ben je ook altijd he. Kut alto, met je schijt aan conformisme.quote:
Is dit het begin van een fittie.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kapitein buitenbeen ben je ook altijd he. Kut alto, met je schijt aan conformisme.
3 Momenten gelachen in deze postquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kapitein buitenbeen ben je ook altijd he. Kut alto, met je schijt aan conformisme.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:48 schreef Chocolatebear het volgende:
kapitein buitenbeen ben je ook altijd he.
gast je weet niks van de liefde tussen dwc en yours truly, dus stilte aub.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Gaat het? Of zit er nu iemand niet in je pestgroepje ofzo? Hoe werkt dat?
Sorry. Hier heb je tieten:quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gast je weet niks van de liefde tussen dwc en yours truly, dus stilte aub.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Tering altijd als jij hier bent verandert het weer in een grote kankerbende. Kap daar nou eens mee man, heeft toch helemaal geen zin. Kom hier voor m'n rust, niet om kleuterjuf te spelen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Is dit het begin van een fittie.
We zullen het weten over een half uur.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Tering altijd als jij hier bent verandert het weer in een grote kankerbende. Kap daar nou eens mee man, heeft toch helemaal geen zin. Kom hier voor m'n rust, niet om kleuterjuf te spelen.
Echt he.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Tering altijd als jij hier bent verandert het weer in een grote kankerbende. Kap daar nou eens mee man, heeft toch helemaal geen zin. Kom hier voor m'n rust, niet om kleuterjuf te spelen.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:24 schreef Robophatt het volgende:
Ik houd van je. (srs)quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:03 schreef Robophatt het volgende:
Mensen die op FOK! komen om te socializen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Luister ik heb het niet nodig om mensen online af te zeiken om me lekker te voelen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:11 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mensen die op FOK! komen om te socializen._____!!!
quote:
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:23 schreef Robophatt het volgende:
![]()
En ik ben nog wel zo'n liefdevolle user persoon
Wil je hiermee zeggen dat ik dat doe?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:23 schreef Robophatt het volgende:
Luister ik heb het niet nodig om mensen online af te zeiken om me lekker te voelen.
Nou nou, ben altijd heel aardig. En als ik dat niet ben is het met een goede reden.quote:
Heb een docentengraad hoorquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:24 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn fantasie sloeg wel een beetje op hol door Robo en juf.
Weet ik toch.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:25 schreef Robophatt het volgende:
Nou nou, ben altijd heel aardig. En als ik dat niet ben is het met een goede reden.
Ga mij niet vertellen hoe ik moet lezen. Zie toch dat er elke keer weer in de stront geroerd wordt als jij er bent. Dat was een tijdje terug met een stel andere users en nu is het met jou. Zo raak je dus de chille users hier kwijt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat ik dat doe?
Naast 2NutZ zeik ik wie verder af?
Beetje beter lezen he.
* Die smiley met dat zweepjequote:Op vrijdag 5 september 2014 22:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb een docentengraad hoor(echt)
Deze bedoel je?quote:
Ahhhhh mevrouw ongesteld is bang dat haar online vrienden minder meer gaan zeggen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ga mij niet vertellen hoe ik moet lezen. Zie toch dat er elke keer weer in de stront geroerd wordt als jij er bent. Dat was een tijdje terug met een stel andere users en nu is het met jou. Zo raak je dus de chille users hier kwijt.
Zit mobiel, maar die inderdaad. Altijd een helpende hand.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Deze bedoel je?![]()
Dacht help je even
Hier begin je toch godverdomme weer? En dan zeggen dat je niemand af loopt te zeiken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhh mevrouw ongesteld is bang dat haar vrienden minder meer gaan zeggen.![]()
Het boeit mij geen fuck wat jij denkt of wat jij vindt dus doe mij een lol, pijp de eerste beste kerel die je tegenkomt, denk aan wat ik gezegd heb en deepthroat zijn lul diep.
Denk dat hij voor m'n huis staat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:31 schreef LudoSanders het volgende:
Wat beleef je er voor lol aan als Robo de eerste de beste man pijpt die ze tegenkomt?
Zal ik je een tissue brengen dan maar?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hier begin je toch godverdomme weer? En dan zeggen dat je niemand af loopt te zeiken.
Gelukkig ben je zelf de meest relevante kerel op het internet. Als je zelf maar gelooft dat ik er vreselijk mee zit, dan is er tenminste nog iemand die plezier uit je posts haalt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zal ik je een tissue brengen dan maar?
Ik zeik irrelevante users zoals jou graag af. Zeker als ze zo'n grote mond aanslaan en met hun posts denken popie jopie te zijn maar geen zorgen ik vind je ergens wel stoer hoor.
Ahhhhh kijk nou, het stereotype arrogante aandachtshoer met de gebruikelijke kijk-mij-nou en elke-man-wilt mij zeker neuken posts.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denk dat hij voor m'n huis staat.
Niks. Is toch niet nodig?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:31 schreef LudoSanders het volgende:
Wat beleef je er voor lol aan als Robo de eerste de beste man pijpt die ze tegenkomt?
Thnx.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:34 schreef Robophatt het volgende:
Gelukkig ben je zelf de meest relevante kerel op het internet.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:34 schreef Robophatt het volgende:
Als je zelf maar gelooft dat ik er vreselijk mee zit
Wie?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:34 schreef Robophatt het volgende:
dan is er tenminste nog iemand die plezier uit je posts haalt.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhh kijk nou, het stereotype arrogante aandachtshoer met de gebruikelijke kijk-mij-nou en elke-man-wilt mij zeker neuken posts.
Ik snap dat je op een forum als FOK! veel wanhopige mannen achter je aan zal hebben als eventuele gemiddelde vrouw of dronken in een club maar geloof mij je kan niet elke man krijgen en zeker niet met zo'n kut karakter
Jij ook fijne avond verder.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:40 schreef Robophatt het volgende:
ben nu natuurlijk ontzettend uitgeluld.
quote:
ben jij een vrouw?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kind serieus als je denkt dat je me met dit soort bullshit hebt dan ga vooral door maar je loopt jezelf nu dus echt belachelijk te maken.
Dit is overigens de laatste post die ik aan je vuilmaak, want ik ben een vrouw en ben nu natuurlijk ontzettend uitgeluld.
Haha nee, maar laat de wereld graag denken dat dat zo is.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tis die bos krullen hequote:Op vrijdag 5 september 2014 22:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Haha nee, maar laat de wereld graag denken dat dat zo is.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:57 schreef Modus het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wow zag die laatste echt niet aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, vrij waarschijnlijkquote:"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
them curlsquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow zag die laatste echt niet aankomen
[..]
Ja, vrij waarschijnlijk
Op zich kan je wel voor vrouw doorgaan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow zag die laatste echt niet aankomen
[..]
Ja, vrij waarschijnlijk
Wow, even nog doorgaan danquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:09 schreef Chocolatebear het volgende:
Shitstorm in KLBSC sjongejongejonge. Tis vrijdagavond jongens, doe iets nuttigs ipv roff toen tegen elkaar. Jullie moeten begrijpen dat als dit zo door gaat ik jullie allemaal KANKERHARD op jullie bakkes moet slaan.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:09 schreef Chocolatebear het volgende:
Shitstorm in KLBSC sjongejongejonge. Tis vrijdagavond jongens, doe iets nuttigs ipv roff toen tegen elkaar. Jullie moeten begrijpen dat als dit zo door gaat ik jullie allemaal KANKERHARD op jullie bakkes moet slaan.
okequote:Op vrijdag 5 september 2014 23:09 schreef Chocolatebear het volgende:
masochistquote:
jij bent neat jij mooie aokiquote:
even ze op hun plaats wijzenquote:
HaDOUkenquote:
Deel je ervaringquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:04 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Heb net zeker 3u met een dakloze staan praten.
35 jaar gewerkt ( 3ploegen systeem), ongeluk gehad (omvergereden terwijl hij aan het fietsen was) 3 weken in coma, nu op ziekte-uitkering, ondertussen gescheiden geraakt. Kinderen moeten niet meer van hem weten terwijl hij nog een bijbaan deed om hun studies en kot te kunnen betalen, huis kwijt, geld kwijt, enkel zijn auto had hij nog. Sliep al 3 weken onder een brug in zijn auto.quote:
Wow.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:14 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
35 jaar gewerkt ( 3ploegen systeem), ongeluk gehad (omvergereden terwijl hij aan het fietsen was) 3 weken in coma, nu op ziekte-uitkering, ondertussen gescheiden geraakt. Kinderen moeten niet meer van hem weten terwijl hij nog een bijbaan deed om hun studies en kot te kunnen betalen, huis kwijt, geld kwijt, enkel zijn auto had hij nog. Sliep al 3 weken onder een brug in zijn auto.
Hij stak de schuld van zijn scheiden op de technologie. Zijn vrouw liet haar gsm geen seconde alleen ( gsm lag zelfs onder haar hoofdkussen terwijl ze sliep). Dankzij technologie wordt vreemdgaan stukken makkelijker, zei hij.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wow.![]()
Leven kan keihard zijn. Kk idioten.
Nou heb je je spijkerbroekje niet voor niks opgerold knul. Boks!quote:
Hebbie hem door!quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nou heb je je spijkerbroekje niet voor niks opgerold knul. Boks!
Voor mij ben je een Geiletijger!quote:
Laat ZarB het niet lezenquote:Op zaterdag 6 september 2014 02:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Voor mij ben je een Geiletijger!
Zarbje is niet vies van een beetje geiligheid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |