Het hint wel meer naar positive hoor :squote:
Oja gardameer.quote:
Italie toch?quote:
met henk en de kidsquote:
Wist niet dat ze naar Nice ging.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:52 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zo faal ik ff.. Nice ja, dat is Italie
4ebe en kidsquote:
om maar even inhoudelijk te reageren:quote:
Oh dacht dat ze hier ITalie zei.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zag zoiets voorbijkomen op FB .. met ene Nick, is dat een FOK!ker?
Wowquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
om maar even inhoudelijk te reageren:
Het is niet zo dat je buikvet sneller zal verbranden doordat je eerst cardio doet en daardoor in de verbrandingsfase zit. Spot reduction bestaat niet. Sterker nog, ik denk dat je beter resultaat behaald bij je Abs training als je eerst je abs traint en daarna cardio doet. Zo zorg je er voor dat je met de ab training al door je glycogeen voorraad heen bent, heb je je abs een intensievere workout kunnen geven en ben je efficiënter vet aan het verbranden.
Ook gebruik je je abs behoorlijk bij intensieve cardio (posture) en als je dan cardio doet VOOR abs doet kan je abs training er onder lijden.
vindt ze leukquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wist niet dat ze naar Nice ging.
[..]
4ebe en kids
Ja, om ze op de snelweg af te zetten misschien.quote:
Strong broscience up in this bitchquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
om maar even inhoudelijk te reageren:
Het is niet zo dat je buikvet sneller zal verbranden doordat je eerst cardio doet en daardoor in de verbrandingsfase zit. Spot reduction bestaat niet. Sterker nog, ik denk dat je beter resultaat behaald bij je Abs training als je eerst je abs traint en daarna cardio doet. Zo zorg je er voor dat je met de ab training al door je glycogeen voorraad heen bent, heb je je abs een intensievere workout kunnen geven en ben je efficiënter vet aan het verbranden.
Ook gebruik je je abs behoorlijk bij intensieve cardio (posture) en als je dan cardio doet VOOR abs doet kan je abs training er onder lijden.
quote:
ja. Bambina zit in italie.quote:
Animatie?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:47 schreef wise het volgende:
[..]
ja. Bambina zit in italie.
Hoorde dat ze op de camping waar ze heen ging een leuk uitgebreid kinderprogramma hebben.
Weten we iig zeker dat ze zich vermaakt.
Ja datquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:49 schreef LudoSanders het volgende:
Ik dacht dat wise 4ebe deed, maar blijkt nu ene Nick te zijn?
Dacht ik ook altijd idd ;squote:Op vrijdag 5 september 2014 14:49 schreef LudoSanders het volgende:
misschien is het een nicknamequote:Op vrijdag 5 september 2014 14:49 schreef LudoSanders het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |