Dat versterkt juist je emoties.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:07 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Was ik maar ooit eens weer zo verliefd![]()
Oplossing... vodka
Gewoon kkveel blowen dan slaap je wel. Freetkick ookquote:Op woensdag 3 september 2014 22:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben de laatste paar dagen helemaal suf. Ik slaap slecht, weinig concentratievermogen en ik krijg niks door mijn keel. Afgelopen 2 dagen heb ik 2 croissantjes, een pizza, een chocolade muffin en een liter melk binnen weten te krijgen. Iedere keer bijna moeten kokhalzen. Dit is niet leuk meer.
Ik wil juist niet iets met haar of iemand anders. Dat maakt het zo frustrerend, bovendien heeft ze ook al een vriend.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:13 schreef Disana het volgende:
Dat hangt ervan af of je iets met haar wilt en dat kunt bereiken. Zo ja, geef er dan aan toe, vroeg of laat wordt alles weer normaal. Zo niet, dan zul je je verstand in moeten schakelen en bedenken waarom het toch niets kan worden.
Ai, dat is een moeilijke. Ik ken het. Dan zul je heel je ratio ertegenaan moeten gooien om jezelf te dwingen het op te geven. Het kost even tijd, maar het lukt wel.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik wil juist niet iets met haar of iemand anders. Dat maakt het zo frustrerend, bovendien heeft ze ook al een vriend.
Heb je een vriend?quote:Op woensdag 3 september 2014 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ai, dat is een moeilijke. Ik ken het. Dan zul je heel je ratio ertegenaan moeten gooien om jezelf te dwingen het op te geven. Het kost even tijd, maar het lukt wel.
Ik heb al ruim een jaar een crush op haar.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:59 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
Je hart eruit rukken. Maar neen alle gekheid op een stokje slijt vanzelf wel.
Zorgen dat je haar niet meer ziet.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb al ruim een jaar een crush op haar.Maar toen kon ik er mee omgaan omdat ik haar maar zelden zag, nu bijna iedere dag.
Klap d'r vriendje dan. Weet je zeker dat je het voor altijd bij haar verneuqt hebt. Klaar. Slotje.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik wil juist niet iets met haar of iemand anders. Dat maakt het zo frustrerend, bovendien heeft ze ook al een vriend.
Contact zoveel mogelijk vermijden een optie?quote:Op woensdag 3 september 2014 22:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je kunt het haar natuurlijk vertellen als uiterste noodgreep. Grote kans dat haar afwijzing je wakker schudt.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb al ruim een jaar een crush op haar.Maar toen kon ik er mee omgaan omdat ik haar maar zelden zag, nu bijna iedere dag.
Goed idee.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt het haar natuurlijk vertellen als uiterste noodgreep. Grote kans dat haar afwijzing je wakker schudt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |